SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Justas393
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2014 Rgp 10, 16:25

SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Justas393 » 2014 Rgp 10, 16:56

Sveiki,

Po pirmosios savaitės eksploatavmo SAAB 9-3 (2003 m., amerikinis, automatas, 2.0t benzinas/dujos) tiesiogine to žodžio prasme driokstelėjo bėdomis. Pasikeitus tepalus, po poros dienų (tepalai Mobil1 5w30) ryte užvedinėjant užsidegė įspėjimas apie Low oil pressure. Įspėjimas užsidega trumpam tik ryte - užvedinėjant po trumpų pertraukų, įspėjimas nebeužsidega. Patikrinus tepalų lygį (kai jau buvo nusistovėjęs), matyti, kad jis ties maximumu. Tepalo lygio lemputė nedega.
Tą pačią dieną bevažiuojant ir bėgėjantis iš greitėjimo juostos, variklis staiga pradėjo trūkčioti, ėmė mirksėti chekas (checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą). Pamaniau, kad kas nors su dujom, tačiau perjungus į benziną, purtymasis paspaudus per tapkę, išliko. Trūkčiojantis motoras virš kokių 3.000 RPM nebenorėjo suktis. Purtėsi ir sustojus.
Ryte užvedus auto (vėl įsižiebė Low oil pressure), viskas ėjosi neblogai. Kai motoras buvo įšilęs iki darbinės temperatūros, bevažiuojant spustėlėjau per tapkę - trūkčiojimas ir mirksintis checkas vėl išlindo.
Ar tai gali būti susiję? Gal dėl bėdų su tepalo spaudimu neleidžia važiuoti pilnu režimu? Ar vis dėlto reikia snarglių šioms dviem bėdoms ieškoti atskirai? Jau perskaičiau visą forumą apie bėdas su DI, oro srauto matuokle, vakuminėm šlangom. Bet iki vakar nebuvo net menkiausių įtarimų, kad būtų kas nors blogai su degimu - valino SAAB'as kaip turi būt, kol nepakeičiau tepalų. Savo ruožtu užsienio forumuose teko nemažai paskaityt, kad pas šiuos SAAB'us mėgsta karteryje brūdo susikaupti.
Pirmadienį varau į Aeropolį, bet gal iki tol pasidalinsit naudingo įžvalgom? Ačiū.
lul
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: 2011 Spa 15, 16:01

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė lul » 2014 Rgp 10, 17:16

trukciojimas gali buti del zvakiu, babinu, variklio kompo nes nesuregulioja tinkamo misinio, abejoju ar tos dvi bedos susije
Saab 9-5 my99 2.0T 141kw CNM177 parduotas
saab 95 my03 Aero + chip ~200kw
Nauduotos saab dalys, visiems modeliams,PIGIAU
863210000
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Trafukas » 2014 Rgp 10, 18:18

Kai bėdos pradeda lįsti po tepalų keitimo, panašu, kad prieš parduodant į variklį buvo pripilta "daktaro"
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Mark » 2014 Rgp 10, 18:58

checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą

Dar ir taip buna :?: pasmane amerikonas 9-5 su 95, 98 jokiu problemu nera del oktano cia gal kas makaronu pakabino, kolega su 9-3 amerikonu vazineja 98 benzu su dujom irgi viskas tvarkoj su oktanu, beto ant bako dangcio rasosi min 86 max unlimited octan

O del mirksincio checko tai turi but kad miss fire gal kokio cilindro zvake nevisada sudirba ir truciojimas gaunasi...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė i4rilu » 2014 Rgp 10, 19:42

Tai pradžioje karterio tepalo paėmimo sietelį kuo greičia valyti, o po to jau toliau žiūrėti. Žvakes dar pasikeisti, jei seniai nekeistos.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė CandyBoy » 2014 Rgp 10, 21:37

Daug bėdų čia gali būti, reikia nuskaityti klaidas. O dabar tai galim burti nuo kompresijos nebuvimo iki vakumo žarnelių - visos teorijos bus teisingos :D
Vartotojo avataras
Grazvis
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 513
Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Grazvis » 2014 Rgp 10, 21:54

Dėl slėgio - per didelio tankio tepalo filtras gali būti, esu skaitęs ir tokią teoriją.
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
Vartotojo avataras
Myndoza
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
Miestas: Vilnius

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Myndoza » 2014 Rgp 11, 06:45

O purtosi ant benzino ar ant dujų? Jei ant dujų, tai gali būti, kad purkštukas kuris blogai veikia, jei ant abiejų, tikrinčiau DI ir žvakes... nors geriausia būtų, kad pas meistrus nuvažiuotum tinkamus, ir normaliai pasižiūrėtų, kas per CE klaidos. Nes tas per aukštas degimo temp... :lol:
Paskutinį kartą redagavo 1 Myndoza. Iš viso redaguota 2014 kartus.
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Romeo » 2014 Rgp 11, 08:08

Rašo, kad purtosi ant abiejų kuro rūšių. Kiek aš žinau, kuo didesnis benzino oktanas tuo degimo temperatūra žemesnė. Tikrai kažkas prikabino makaronų. Dėl alyvos slėgio jei atsirado užrašas po keitimo alyvos, tai aš pirmiausia ir įtarinėčiau alyvos filtrą. Kokios firmos?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Justas393
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2014 Rgp 10, 16:25

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Justas393 » 2014 Rgp 11, 08:22

Ačiū už paprotinimus checko klaidų vingrybių klausimu. Praėjusią savaitę buvo pajungta ant kompo - išmetė tik klaidą dėl per aukštos dujų degimo temperatūros.
Alyvos filtras - filtron firmos.
Purtymasis vyksta ant biejų kuro rūšių. Kai auto būna pilnai įšilusi, kalatojimasis stovint vietoje dar didesnis nei važiuojant.
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė romask » 2014 Rgp 11, 08:24

Tu geriau klaidos koda sakyk, o ne aprasyma, nes degimo temperaturos nelabai kas matuoja, daznai neaiskus klaidu skaitytuvai nesamoningus ir aprasymus rodo...
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Myndoza
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
Miestas: Vilnius

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Myndoza » 2014 Rgp 11, 08:42

Bėja, toks draugiškas patarimas, gal geriau nevažinėk su mašina, kol tiklsiai nežinai, kad per bėda, nes gali variklį visiškai "supjauti".
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė CandyBoy » 2014 Rgp 11, 10:37

Filtroną iškarto pasikeisčiau į normalios firmos filtrą, pvz mann ar knecht. Ir gal ta klaida buvo per riebus mišinys,o ne per didelė kaitra :D
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Povilas » 2014 Rgp 11, 11:33

Greičiau per liesas mišinys, tada temperatūra būna sukilus. Bet kuriuo atveju tai turėtų matytis iš žvakių spalvos.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Justas393
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2014 Rgp 10, 16:25

Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.

Standartinė Justas393 » 2014 Rgp 26, 17:17

Problema išspręsta pakeičiant žvakes ir DI kasetę.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių