Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Na šiandien užsikūrus truputi dūmino, bet tikrai ne taip kaip vakar, viena karta užgazavus iki 2-2.5k apsukų ir atleidus dūminimas dingo.. Gal vis dėlto adaptacija ant benzino ir suveikė, pastebėsiu dabar rytais ar dūmina dar ir reiks prie progos ta ašelę pažiūrėt..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Jei išmeta mėlyną dūmą ryte, tai tikrai ne dėl adaptacijų, degalų ir t. t.
Tepalas pakliūna į degimo kamerą. Žiedai, galva arba turba.
Tepalas pakliūna į degimo kamerą. Žiedai, galva arba turba.
SAAB 900
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Audriss99 rašė:Jei išmeta mėlyną dūmą ryte, tai tikrai ne dėl adaptacijų, degalų ir t. t.
Tepalas pakliūna į degimo kamerą. Žiedai, galva arba turba.
Na nežinau ar jis ten labai mėlynas, man labiau i balta panašus bet ne ekspertas aš gal ir mėlynas, šiandien mažiau metė bet vistiek metė tai taip adaptacija turbūt ne prie ko bus. Ant dujų tik labai gerai važiuot pradėjo realiai dabar net neįsivaizduoju kada čia pradėjo dūmint nes šiandien pvz maždaug po minutės tik pradėjo, dažniausiai tiek laiko nelaukiu o jau išvažinėju iš kiemo..
Bandžiau prieit prie tos turbinos bet turėjau neperdaugiausiai laiko, priėjimas atrodo beveik neįmanomas socket galvos neužlenda, vienintelis dalykas kas užlindo tai paprastas raktas bet ir tai pasukimui turiu apie porą centimetrų.. Kaip jūs nuimat ta metalini vamzdį oro padavimo į turbiną? gal kas ėmė pasidalins patarimais kaip lengviau prieit.. ar ten žaidėt irgi viena varžta po 10min atsukinėdami?
Beto normalu kad pažymėtų šlangų ir to vamzdžio viduje yra tepalo? Kažkaip prie oro padavimo tas tepalas nelabai tinka atrodo..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Tepalas įsiurbimo vamzdyne neturi būti aš tavo vietoje nusiardyčiau visas šlangas ir vamzdžius nuo turbokompresoriaus (grammar nazi rudik ) iki įsiurbimo kolektoriaus, išsiimčiau intercoolerį, išplaučiau visą tepalą švariai su pora litrų benzino. Paskui po kurio laiko nusiėmus kurią nors šlangą jeigu rasi tepalo, kaltininkas bus aiškus. Tik va šitam procesui reikia garažo su duobe.
O sparnuotę jei nori paklibint, tai gal lengviau išmetimo vamzdžio 3 varžtus atsukt, ten priėjimas normalesnis.
O sparnuotę jei nori paklibint, tai gal lengviau išmetimo vamzdžio 3 varžtus atsukt, ten priėjimas normalesnis.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Povilas rašė:Tepalas įsiurbimo vamzdyne neturi būti aš tavo vietoje nusiardyčiau visas šlangas ir vamzdžius nuo turbokompresoriaus (grammar nazi rudik ) iki įsiurbimo kolektoriaus....
Norejai pasakyti nuo kompresoriaus iki isiurbimo kolektoriaus...?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
o tai nuo turbos iki variklio nevalia? ten ir kolektorius netoli, kitoj pusej bloko
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Povilas rašė:Tepalas įsiurbimo vamzdyne neturi būti aš tavo vietoje nusiardyčiau visas šlangas ir vamzdžius nuo turbokompresoriaus (grammar nazi rudik ) iki įsiurbimo kolektoriaus, išsiimčiau intercoolerį, išplaučiau visą tepalą švariai su pora litrų benzino. Paskui po kurio laiko nusiėmus kurią nors šlangą jeigu rasi tepalo, kaltininkas bus aiškus. Tik va šitam procesui reikia garažo su duobe.
O sparnuotę jei nori paklibint, tai gal lengviau išmetimo vamzdžio 3 varžtus atsukt, ten priėjimas normalesnis.
Tai gal čia tas tepalas ir duoda greičiausiai ta dūminima? kai kartu su oru jo pasiurbia..
Tai va kad gaila jog neturiu nei garažo nei duobės o labai norėčiau, tai tikrai pasiardyčiau..
Jo galvojau ta išmetimo atsukt vamzdi bet poto pagalvojau gal ten kokio lockthreado reiks tept ar atsukus nepasitrauks i šona tas išmetimo vamzdis tai ir patingėjau
Tai kaip ir aiškus kaltininkas turbina, kuri paduoda tepalo į oro įsiurbima?
Beto kur tas vamzdukas nueina pažymėtas klaustuku? turiu čia rimtą teoriją.
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Prikelsiu temą tolesniam bėdų ieškojimui, užkūrus ryte nebedūmina, gal tikrai buvo kondensatas kad atšilus orams nustojo tie dūminimai.
Bet dabar kita bėdelė dabar antru, trečiu bėgiu sukėlus daugiau boosto matau kaip truputi balta dūmą išmeta tai galvoju turbina. Atsisukau aš ta pusę kur išmetimas paklibinau ašelę ir išvis ji nejuda jokio judėjimo į visas puses nei pirmyn atgal traukiojant, vidus švarus gražus sparnuotė sukasi niekur nekliūdama.. Tai kaip suprantu jeigu leistų tepalą ir būtų pasibaigę tie riebokšliai tepalų tai turėtų būti kažkoks tai klibėjimas? ar jie sėkmingai galėtų leisti tepalą o klibėjimo nebūtų?
Taip pat kadangi dabar skaidri šlangutė tarp variklio dangčio vamzduko ir to vamzdžio kur tepalo garus siunčia į turbiną deginimui, tai matau ant sienelių net teka tas tepalas.. ar gali turbina gerai įsisukus patraukti to tepalo iš variklio dangčio? galvoju užkabinti ta oil catch can..
Bet dabar kita bėdelė dabar antru, trečiu bėgiu sukėlus daugiau boosto matau kaip truputi balta dūmą išmeta tai galvoju turbina. Atsisukau aš ta pusę kur išmetimas paklibinau ašelę ir išvis ji nejuda jokio judėjimo į visas puses nei pirmyn atgal traukiojant, vidus švarus gražus sparnuotė sukasi niekur nekliūdama.. Tai kaip suprantu jeigu leistų tepalą ir būtų pasibaigę tie riebokšliai tepalų tai turėtų būti kažkoks tai klibėjimas? ar jie sėkmingai galėtų leisti tepalą o klibėjimo nebūtų?
Taip pat kadangi dabar skaidri šlangutė tarp variklio dangčio vamzduko ir to vamzdžio kur tepalo garus siunčia į turbiną deginimui, tai matau ant sienelių net teka tas tepalas.. ar gali turbina gerai įsisukus patraukti to tepalo iš variklio dangčio? galvoju užkabinti ta oil catch can..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Ar prijungta plona šlanga per atbulinį vožtuvą nuo ventiliacijos galvoje iki įsiurbimo kolektoriaus? Kažkaip neįžiūriu.
SAAB 900
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Audriss99 rašė:Ar prijungta plona šlanga per atbulinį vožtuvą nuo ventiliacijos galvoje iki įsiurbimo kolektoriaus? Kažkaip neįžiūriu.
Čia ne mano saabo foto internete radau kaip pavyzdį tik bet taip prijungta, visos vakumo žarnelės pakeistos naujomis
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Jei ryte išmetamas dūmas ne mėlynas ir nesmirda tepalu, nesuk galvos.
SAAB 900
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Audriss99 rašė:Jei ryte išmetamas dūmas ne mėlynas ir nesmirda tepalu, nesuk galvos.
Paskaityk mano postą po paskutinės foto, kurį šiandien parašiau..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
O antifrizo išsiplėtimo bakelyje užmetus gerai gazo neburbuliuoja antifrizas?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Romeo rašė:O antifrizo išsiplėtimo bakelyje užmetus gerai gazo neburbuliuoja antifrizas?
Antifrizas nedingsta, jeigu šito klausi, dingsta po truputi labai lėtai tepalas ir kvapas kaip sudegusio tepalo būna kai pavaikai truputi..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- svitas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2015 Kov 18, 10:59
Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte
Saab 9-5 2.3t 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Panevėžys
Panevėžys
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių