Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
- Miestas: Ex Klp, Silale
Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.
Esu naujas saab'uose tai girdejau, kad norint, kad turbina tarnautu ilgai reikia uzglusinti ekologini filtriuka, kuris randasi variklio virsuje. Nes jeigu tas filtriukas nebelaiko vakumo, sugadinama turbina. Kokia to filtriuko paskirtis, ar is tiesu reikia ji "uzglusinti" ir kaip tai padaryti? Dekui.
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.
A tu pats "neuzglusintas" ?Martynus rašė:Esu naujas saab'uose tai girdejau, kad norint, kad turbina tarnautu ilgai reikia uzglusinti ekologini filtriuka, kuris randasi variklio virsuje. Nes jeigu tas filtriukas nebelaiko vakumo, sugadinama turbina. Kokia to filtriuko paskirtis, ar is tiesu reikia ji "uzglusinti" ir kaip tai padaryti? Dekui.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.
Davidson rašė:A tu pats "neuzglusintas" ?
Kam taip ziauriai? Man irgi idomu - net neisivaizduoju, apie koki filtriuka kalbama...
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.
nu ir kas? rašė:Davidson rašė:A tu pats "neuzglusintas" ?
Kam taip ziauriai? Man irgi idomu - net neisivaizduoju, apie koki filtriuka kalbama...
manau apie karterio ventilecijos atbulini voztuva- nuo galvos dangtelio eina dvi slangos- viena i oro vamzdi priesais turbina, kita i isiurbimo kolektoriu.
Ant slangos einancios i isiurbimo kolektoriu stovi atbulinis voztuvas (isoriskai panasus i maza filtriuka)
Tai vat tas vostuvas esant vakumui kolektoriuje atsidaro ir degimo produktus ir karterio praleidzia i isiurbimomkolektoriu, Kai turba uzpucia slegi- voztuvas turi usidaryti ir nelraleisti slegio i karteri...
Kai tas voztuvas subyla, nustoja darinetis- lieka atviras- ir numynus gerai tapke slegis is isurbimo kolektoriaus perduodamas i karteri su visom is to sekanciom pasekmem....
Naujas voztuvelis (kiek pamenu) kainuoja apie 50 Lt (Aeropolyje)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.
pjezo rašė:<...>
Naujas voztuvelis (kiek pamenu) kainuoja apie 50 Lt (Aeropolyje)
Cia apie sita?
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... hlight=pcv
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Taip as apie sita
ar apie ta pati klausimo autorius kalba, na galiu tik speti
tiesa, ta kaina senoje temoje is ZR, nes uz 50 gal ir buciau pirkes...
o gal ir kada nusipirksiu dar, uzsukes i Aeropoli
ar apie ta pati klausimo autorius kalba, na galiu tik speti
tiesa, ta kaina senoje temoje is ZR, nes uz 50 gal ir buciau pirkes...
o gal ir kada nusipirksiu dar, uzsukes i Aeropoli
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Tai palaukit kolegai,tai iseina,kad saab-o inzinieriai yra lochai,jie per visa variklio istorija (o kaip zinia ji tesesi jau kokia...daug metu) neissprende sios "problemos",kad yra siuloma savom rankom kokias tai,zagluskes daryti...Itariu,koki tai,nusisnekejima .
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
- Miestas: Ex Klp, Silale
Taip, kalbama apie ta pati atbulini voztuva. Nezinojau kaip jis vadinasi. Man keli sabistai sake, kad galima sita voztuveli "uzglusinti" ir taip apsidrausti nuo problemu, t.y. jei sitas voztuvas sugenda, sugadinama turbina. Sako: "viena diena veikia, kita gali neveikti." Be to, Piliakalnyje ta pati patvirtino. Tik va kaip ji uzkimsti?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Martynus rašė:Taip, kalbama apie ta pati atbulini voztuva. Nezinojau kaip jis vadinasi. Man keli sabistai sake, kad galima sita voztuveli "uzglusinti" ir taip apsidrausti nuo problemu, t.y. jei sitas voztuvas sugenda, sugadinama turbina. Sako: "viena diena veikia, kita gali neveikti." Be to, Piliakalnyje ta pati patvirtino. Tik va kaip ji uzkimsti?
taigi jau buvo nuoroda...
"
Cia apie sita?
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... hlight=pcv
"
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Davidson rašė:Tai palaukit kolegai,tai iseina,kad saab-o inzinieriai yra lochai,jie per visa variklio istorija (o kaip zinia ji tesesi jau kokia...daug metu) neissprende sios "problemos",kad yra siuloma savom rankom kokias tai,zagluskes daryti...Itariu,koki tai,nusisnekejima .
itari bites ziema stratosferoje....
niekas nesako kad galima padaryti geriau nei sumaste inzinieriai,
kalba apie tai, kad kaikuriu gedimu salinimas taip kaip priklauso gali buti brangus,
bet
yra ir pigesne alternatyva....
zinoma bet koks taupymas ir savo sprendimo budu sukurimas turi vienoki ar kitoki minusa...
p.s. itariu kad butent tam subyrejusiam "filtriukui" ir tureciau buti dekingas uz turbina....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
- Miestas: Ex Klp, Silale
Atidariau kapota ir ziuriu isspjauta ta dviguba plastikine jungtis galvoj, kur pareina storesne zarnele ir ta plonesne su tuo karterio ventiliacijos voztuvu. Ikisau ta jungti atgal i galva, bet uzvedus varikli, is gluso pasipyle juodi ar tai melyni dumai. Variklis buvo saltas. Kas atsitiko? Negi turbinai galas?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Martynus rašė:Atidariau kapota ir ziuriu isspjauta ta dviguba plastikine jungtis galvoj, kur pareina storesne zarnele ir ta plonesne su tuo karterio ventiliacijos voztuvu. Ikisau ta jungti atgal i galva, bet uzvedus varikli, is gluso pasipyle juodi ar tai melyni dumai. Variklis buvo saltas. Kas atsitiko? Negi turbinai galas?
gal.
o gal kolkas tik uzikiso karterio vent. ir sukyla slegis uzvedus.
pabandyk uzvesti salta varikli isemes ta jungti is galvos.
jei viskas gerai, tai dar turba turetu but gyva...
a, ir nenusigask kad dirbant varikliui is tos skyles (galvoje) gerokai pucia as tai pastebejes net susiparinau, pagalvojau hana ziedams ar net stumokliui...- bet pasiskaitinejau internete ir kiek supratau tai normalu...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
- Miestas: Ex Klp, Silale
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių