„Koenigsegg“ perka „Saab“
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 183
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
- Miestas: Vilnius
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Negi ir čia be rusų neapsėjo?
http://www.saabsunited.com/2009/10/koen ... eaked.html
http://www.saabsunited.com/2009/10/koen ... eaked.html
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
- aKa_Rio
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 516
- Užsiregistravo: 2005 Lap 24, 16:58
- Miestas: Vilnius
Mane suintrigavo planau pagamint nauja saab 900ALDU rašė:Negi ir čia be rusų neapsėjo?
http://www.saabsunited.com/2009/10/koen ... eaked.html
MY05 9-5 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Ai, cia gali buti tipine strategija - nerandi nisos - taikyk i premium branda...
Gaila.
Saab'as man visada buvo anti_premium brandas, isryskintas performance uz gera kainos-kokybes santyki. Kam imti A6/BMW 5 su 2L dyzeliu, jei gali Aero? O dabar jei kainos susilygins - o panasu, kad taip ir bus - Aero speju kainuos 180k minimum - nebebus aiskaus Saab pranasumo pries kitus premiumus.
Nu matysim.
Gaila.
Saab'as man visada buvo anti_premium brandas, isryskintas performance uz gera kainos-kokybes santyki. Kam imti A6/BMW 5 su 2L dyzeliu, jei gali Aero? O dabar jei kainos susilygins - o panasu, kad taip ir bus - Aero speju kainuos 180k minimum - nebebus aiskaus Saab pranasumo pries kitus premiumus.
Nu matysim.
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2009 Kov 17, 14:15
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Saab nei Audi nei i BMW negali per daug lygiuotis kol kas.
Audi galingiems modeliams turi Quatro, BMW seip gala varoma.
Sen dabar tarkim ir tas mano Aero su 250 Ag is vietos smagiai nesustartuosi kasasi ratai plesia vaira is ranku. Ir jei SAAB sitas sportiniu auto gamintojas padarus galinius varancius tai sabas jau tikria high performance, o dabar nelabai kaip
Na [pagalvojus kad svedams ten daug sniego su galu varomu neprisivazinesi, bet X pavara galejo buti ant AERO, butu zveris
Audi galingiems modeliams turi Quatro, BMW seip gala varoma.
Sen dabar tarkim ir tas mano Aero su 250 Ag is vietos smagiai nesustartuosi kasasi ratai plesia vaira is ranku. Ir jei SAAB sitas sportiniu auto gamintojas padarus galinius varancius tai sabas jau tikria high performance, o dabar nelabai kaip
Na [pagalvojus kad svedams ten daug sniego su galu varomu neprisivazinesi, bet X pavara galejo buti ant AERO, butu zveris
forester
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Pylenskis rašė: ... Ir jei SAAB sitas sportiniu auto gamintojas padarus galinius varancius tai sabas jau tikria high performance, o dabar nelabai kaip ...
Kuo, Tamsta, nepatenkintas? Šiaip perdavimą vedant į galinius ratus, didėja galios nuostoliai, o kad ratai kasasi tai ar tik neišjungta "kažkokia" sistema? Aš nelinkėčiau SAAB'ams plėstis iki "su galu varomais modeliais", O ant AERO, tai pritarčiau dėl X pavaros
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2009 Kov 17, 14:15
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Visos sistemos vekia as saabu patenkintas, kol kas viskas su juo gerai, tik siek tiek pasiilgstu RWD, nes pries tai du buve auto buvo su rwd, tai visai kitas vairavimas, daugiau "drivo"
O 350 Nm ir priekiniai varomi nera gerai, bukim biedni bet teisingi
Tokiai galiai reikia arba 4x4 arba RWD,
saabo nepeikiu, neapmetykit plytomis
O 350 Nm ir priekiniai varomi nera gerai, bukim biedni bet teisingi
Tokiai galiai reikia arba 4x4 arba RWD,
saabo nepeikiu, neapmetykit plytomis
forester
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Na ant naujo Aero bus AWD...bet labai ivairus techniniai duomenys kol kas skelbiami. Pvz 350Ag ir ~7 sec iki 100. (Dabartinis Aero sedanas su 260 ag su FWD irgi per tiek pat).
O as jau ismokau su saviskiu dorotis. Reikia spaust antra pavara - maziau ratai kasis
O as jau ismokau su saviskiu dorotis. Reikia spaust antra pavara - maziau ratai kasis
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Nemanau,kad ir lygiavosi kada nors.Ir manau,kad niekada nesusilygiuos,nes nebus masinis pirkimo produktas.Kas del AWD,tai BMW turi Xdrive (turbut jau pazangesne uz quattro),o SAABas - X.Tokio,kaip po saabo su galiniais varomais,neisivaizduoju,nes toks niekada ir nebuvo.Pylenskis rašė:Saab nei Audi nei i BMW negali per daug lygiuotis kol kas.
Audi galingiems modeliams turi Quatro, BMW seip gala varoma.
Sen dabar tarkim ir tas mano Aero su 250 Ag is vietos smagiai nesustartuosi kasasi ratai plesia vaira is ranku. Ir jei SAAB sitas sportiniu auto gamintojas padarus galinius varancius tai sabas jau tikria high performance, o dabar nelabai kaip
Na [pagalvojus kad svedams ten daug sniego su galu varomu neprisivazinesi, bet X pavara galejo buti ant AERO, butu zveris
O sniegas ir priekiniai vedami - geriau jama,tai eilinis mitas.Esme - geros padangos ir veikiancios papildomos sistemos.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2009 Kov 17, 14:15
- Miestas: Kaunas
- Contact:
del geriau jama priekiniai ziema tai tiesa, ne tik mitas, ypac jei gyveni ant kalno ir kur nera normaliai kaip isigazuoti, tai tada ir pasireiskia galo varomo minusas, nes jis lengvas, ir jokios sistemos nepades
o tada kai jai visa seima su FWD uzvaziavo tada dar imi papildomai kastuva ir zvyro
o tada kai jai visa seima su FWD uzvaziavo tada dar imi papildomai kastuva ir zvyro
forester
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Dėl pravažumo abejoju ar taip jau gerai tas galas, gi lengvas jis, ne taip kaip ant priekio. Tarkim drag'intų FWD su RWD aišku nevertinant perdavimo nuostolių didėjimo RWD atvažiuotų greičiau (masės centras nuo kinetinės energijos pasislenka galo link). Bet ant šlapios dangos prapuolimas! (masės centras nepakankamai pasislinkęs į galą, dėl mažos padangų trinties nepakankamo kin. energijos postūmio, todėl jis ir lieka lengvesnis) žodžiu- "užsikas".
O dėl galios nuostolių koeficiento: FWD- 0,91 ; RWD- 0,87. Tai praktiškai su ta pačia variklio galia, gal ir FWD pasiektų finišą pirmas.
P.S. Bet jei AERO atsirastų su visais varomais, tai ir važiuoklė paaukštės
O dėl galios nuostolių koeficiento: FWD- 0,91 ; RWD- 0,87. Tai praktiškai su ta pačia variklio galia, gal ir FWD pasiektų finišą pirmas.
P.S. Bet jei AERO atsirastų su visais varomais, tai ir važiuoklė paaukštės
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 44
- Užsiregistravo: 2008 Gru 15, 11:07
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių