Perrasiau praeita rasliava, kad butu kazkiek aiskiau, ka bandziau pasakyti..
Jau virs metu kaip mire Mr. Saab. Kai, per savo saabizmo laika, padariau idomia isvada: SAAB buvo - vieno zmogaus marke, t.y. buvo zmogus jaunas kovotojas, buvo marke "bajava"... brendo zmogus (keitesi jo poziuriai i gyvenima), "seno" (t.y. is "naikintuvo" darersi "senjoru sofa") ir saabas, isejo tas zmogus i pensija, SAAB PCD ikrito i koma... O dabar isejo visam, kartu su markes vardu... Aisku, cia viskas abstrakciai, nes zmoniu buvo/yra daugiau, bet mintis manau aiski, del SAAB-Automobiles rinkos perspektivu...
O GM? GM - tai "verslininku-luzeriu" kontora (berods, jie vieninteli ir bankrutavo is didziuju autokoncernu), bande nevikusiai zaisti su markiu "genofondu" gamindami "gmo"... Kazkada turejo prieiti gala (tuo labiau tie gmo produktai buvo nelabai skanus ir sviezi, pries konkurentu produktus)
As jau seniai palaidojau saaba, ir dideliu iliuziju nebeturiu, todel ir reauguoju i tokias zinias, ramiai...

p.s. Ir nemanau, kad cia, daug ka sudomintu koks "Dacia Logan" su SAAB zenklu... Ar netiesa?
