Dar vienas šauksmas tyruose
900 Cabrio nudažytas keistai atrodančia VW pilka spalva išvažiavo atgal savininkui:
Paskui atkeliavo 900 Combi Coupe, kurį Vokietijoje kažkas jau buvo pridavę į šrotą ir pradėję ardyti. Bet vienas žmogus pamatęs tą mašiną savartyne, nusprendė, kad ją dar galima atgaivinti.
Kaip visada, kebulas atrodo neblogai, kol nepradedi krapštyti rūdžių:
Kebulą kažkaip sulipdžiau, padažinėjau ir atrodo neblogai:
Įdomiausia šito OGio dalis po kapotu. Kadangi šrote jau variklio skyrius buvo apardytas ir trūko nemažai detalių, tai sudėjom detales iš orginalaus Heuschmid firmos daryto OGio, kuris ant dokumentų turi 139 kw. Kaip suprantu tuos papildomus 10 kw padarė įdėję storesnį interkūlerį, sumovę oranžines silikonines oro šlangas, patweakine APC kompą ir suklijavę kelis "Heuschmid Tuning" lipdukus
Savininkas bandys šito OGio dokumentuose oficialiai irgi įrašyti 139 kw. Esu tikras kad Lietuvoje tai būtų neįmanoma, bet Vokietijoje atseit užteks nusivežti Heuschmid OGio dokumentus į regitrą ir pasakyti, kad visas perform detales perkėlėm į naują kėbulą.
Praeitą savaitgalį teko pačiupinėti dar vieną įdomų eksponatą, Saab 99 Corvette:
Pasak legendos, senais lakais vienas švedų inžinierius emigravęs į JAV nusprendė susikonstruoti ką nors savo ir pagamino 10 vientų Saab Corvette, tam panaudodamas saab 99 mechaniką ir uždėjęs stiklo audinio Corvette kėbulą. Bandžiau googlinti daugiau info apie šitą projektą, bet nieko konkretaus neradau. Gal kas nors žinote daugiau apie šitą modelį?