Vakar pasiknaisiojau po savo mašiniuką, nuėmiau ratus, priekinius šviestuvus, panelę ir susimąsčiau : o kaip toliau ardyti? Kaip nusiima bamperiai, kėdės, pakabos detalės? Kokia darbų seka? Noriu pasilikti tas detales, kurios daugmaž geros ir bus "donoru" būsimam egzemplioriui. Visa kita atiduoti į metalo laužą, nes kaimynų vaikai savo darbą jau pradėjo...
Kaip Audrimantas ir kt. "klasikai" patartų?
Kėbulo ardymas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Kėbulo ardymas
Knygoje parašyta kaip ardyti.
Priekinis bamperis atsisuka dviem šešiakampiais iš apačios, galinis - pamiršau, bet kažkaip panašiai. Vairuotojo kėdė - dviem šešiakampiais iš priekio atstūmus ją pačią į galą, keleivio - šešiakampiais iš priekio (atstūmus) ir rodos 13 iš galo (iš apačios). Nuardai pirma tai, kas nusiima. Prieš nuimant ratus, reikėtų atsukti dideles veržles, kuriomis prisisuka stebulės, po to šarnyrų varžtus ir traukes. Ir sankaba nusiima prieš tai ją išmynus ir užfiksavus diskatorių paspaustoje padėtyje...
Pasiskaityk http://faq.saab-club.ru/_900og/
Priekinis bamperis atsisuka dviem šešiakampiais iš apačios, galinis - pamiršau, bet kažkaip panašiai. Vairuotojo kėdė - dviem šešiakampiais iš priekio atstūmus ją pačią į galą, keleivio - šešiakampiais iš priekio (atstūmus) ir rodos 13 iš galo (iš apačios). Nuardai pirma tai, kas nusiima. Prieš nuimant ratus, reikėtų atsukti dideles veržles, kuriomis prisisuka stebulės, po to šarnyrų varžtus ir traukes. Ir sankaba nusiima prieš tai ją išmynus ir užfiksavus diskatorių paspaustoje padėtyje...
Pasiskaityk http://faq.saab-club.ru/_900og/
SAAB 900
- aKa_Rio
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 516
- Užsiregistravo: 2005 Lap 24, 16:58
- Miestas: Vilnius
Re: Kėbulo ardymas
Cia taikliai pastebeta Keista, kad ju tiek daug panaudota saab'eShumeras rašė:visas pasaulis susuktas sheshiakampiais...
MY05 9-5 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
Na taip, varžtai tai šešiakampiai. kai kurie padoriai atsisuka, kiti gi užrūdiję juodai. WD-40 netgi nepadeda.
Tai išeina, kad viską, ką galime, nurenkame nuo kėbulo ir iš salono. O kaip su varikliu daryti? Gervės neturiu, o tada turbūt reikia pjauti priekinę panelę ir tiesiog horizontaliai išsitraukti motorą. Ar reikia iš variklio išleisti alyvą, jeigu turėsime omenyje tai, kad variklio pagrindas nėra plokščias ir jį teks guldyti ant kurio tai šono?
Tai išeina, kad viską, ką galime, nurenkame nuo kėbulo ir iš salono. O kaip su varikliu daryti? Gervės neturiu, o tada turbūt reikia pjauti priekinę panelę ir tiesiog horizontaliai išsitraukti motorą. Ar reikia iš variklio išleisti alyvą, jeigu turėsime omenyje tai, kad variklio pagrindas nėra plokščias ir jį teks guldyti ant kurio tai šono?
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
pvaidas rašė:Na taip, varžtai tai šešiakampiai. kai kurie padoriai atsisuka, kiti gi užrūdiję juodai. WD-40 netgi nepadeda.
Tai išeina, kad viską, ką galime, nurenkame nuo kėbulo ir iš salono. O kaip su varikliu daryti? Gervės neturiu, o tada turbūt reikia pjauti priekinę panelę ir tiesiog horizontaliai išsitraukti motorą. Ar reikia iš variklio išleisti alyvą, jeigu turėsime omenyje tai, kad variklio pagrindas nėra plokščias ir jį teks guldyti ant kurio tai šono?
Visa priekio "morda" nusiardo. Tada gali su draugais išsinešti variklį pro priekį. Kartais atsukti padeda geras padaužymas su plaktuku , kartais - kaltas...
SAAB 900
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Sveiki, uzklydau gi po savaites cia ir pamaciau artima sneka. Taigi, isikuriau Vilniuje, Tuskulenu gatveje, ir vos atvykus, generatorius pradejo nekrauti akumuliatoriaus. Masina stovi kieme jau savaite. Nusprendziau jos nebetureti, nes pavasari noriu pirkti kazka panasaus tik daug padoresnio ir aero. Taigi, ieskau naujo savininko. Greiciausiai tai turetu buti chirurgas, kuris pasiliktu automobili dalims ar pan. Nors galima bandyti ir gaivinti ji. Masciau apie Audrimanta, gal jam reiketu tokio seno niekucio. Na, o jei kalbant apie pati saabuka, pabandysiu trumpai tarti zodi apie ji:
jam tikrai daug kas negerai. Pirmiausia, reiketu paziureti kodel nekrauna akumuliatoriaus. Matyt generatoriaus elementus reikia keisti jau - angliukus ar pan. Toliau - kaip jau kai kam guodziausi seniai, reikia keisti desine granata su guma. Toliau: gale kazkas itartinai barska. Manau ten reiktu padirbeti su suvirinimo aparatu. Salonas nuvarges tikrai, kebulas - nors ir sutvarkomas vietomis, bet turi tradicine blogybe - ypac prastos bukles duru apacias. Nera kaires priekines. Prie sios masinos - arba geru ranku ir meiles, arba smagiai pastatyti kieme ardymui. Man kolkas jau baigesi pinigai ir kantrybe. Saabo forumo neapleisiu, nes kita mano masina turetu buti saabas
Kas sugalvotumet ka veikt su mano cac'u - paskambinkit 8-672 75032 Arnas.
Daugiau penkiu simtu litu tikrai neatimsiu. Masina juk dar ne pati tragiskiausia.
P.S. Atsiprasau moderatoriu, jei pasirodys, kad sio pasisakymo tema - skelbimuose.
jam tikrai daug kas negerai. Pirmiausia, reiketu paziureti kodel nekrauna akumuliatoriaus. Matyt generatoriaus elementus reikia keisti jau - angliukus ar pan. Toliau - kaip jau kai kam guodziausi seniai, reikia keisti desine granata su guma. Toliau: gale kazkas itartinai barska. Manau ten reiktu padirbeti su suvirinimo aparatu. Salonas nuvarges tikrai, kebulas - nors ir sutvarkomas vietomis, bet turi tradicine blogybe - ypac prastos bukles duru apacias. Nera kaires priekines. Prie sios masinos - arba geru ranku ir meiles, arba smagiai pastatyti kieme ardymui. Man kolkas jau baigesi pinigai ir kantrybe. Saabo forumo neapleisiu, nes kita mano masina turetu buti saabas
Kas sugalvotumet ka veikt su mano cac'u - paskambinkit 8-672 75032 Arnas.
Daugiau penkiu simtu litu tikrai neatimsiu. Masina juk dar ne pati tragiskiausia.
P.S. Atsiprasau moderatoriu, jei pasirodys, kad sio pasisakymo tema - skelbimuose.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
mazas ponas rašė:Uj kaip viskas negerai..
Teks arba pabandyt pasitvarkyt laikinai arba padovanoti pirmam panorusiam uz 1 lita
Pasilaikyk ant dalių. Jei dar gera gr. dėžė - tai vertybė. Tinka bet kuriam OG 900. Žinau kad variklis CAC-o geras. O ir kolonėlė turbūt mechaninė - irgi kartais geriau nei vairo stiprintuvas. Gal dar galinių guolių su stebule prireiks - naują tik už "kokius" 300 Lt gausi. Aero taip pat nebus ledinis. Panašios problemos. Tik jei stovės ilgai apleistas, tai kaimynai gali ekologinę iškviesti. Tada per savaitę teks ištempti.
SAAB 900
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių