Kazi kaip saab ir oro pasipriesinimo koeficientas
nes kazkaip ju priekiniai stiklai visi tokie status. cia toks stilius suprantama. bet tikriausiai apie tai tada negalvojo
"Finlandia" Graudu žiūrėti, kaip tokį
- widas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2006 Lie 22, 23:35
- Miestas: Marijampolė
- SenoliS
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 353
- Užsiregistravo: 2006 Geg 23, 10:02
- Miestas: Sostinė
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
SenoliS rašė:Oro pasipriešinimo koeficientas nuo 1974 metų, pas SAAB'us buvo/yra vienas geriausių, nes viskas susiveda į subinės formą, kur oro srautas "apibėgdamas" mašiną nesusisuka, t.y. tik minimalus oro srautas turbulentinasi už mašinos. Todėl SAAB'ų formos ir primena lėktuvo sparno formą.
SenoliS teisus. Pasižiūrėk kaip yr gamtoje - krisdamas lašas įgauna tokią formą, kurios pasipriešinimas mažiausias. Taigi, jo priekis dar statesnis nei SAAB-o. Galėjo dar statesnį pagaminti...
SAAB 900
- SenoliS
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 353
- Užsiregistravo: 2006 Geg 23, 10:02
- Miestas: Sostinė
- widas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2006 Lie 22, 23:35
- Miestas: Marijampolė
- audrimantas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2005 Gru 30, 20:49
- Miestas: Vilnius
- Contact:
widas rašė:Kazi kaip saab ir oro pasipriesinimo koeficientas
nes kazkaip ju priekiniai stiklai visi tokie status. cia toks stilius suprantama. bet tikriausiai apie tai tada negalvojo
jei pastebejai - stiklas gan status, bet link krastu sparciai lenktas. Del to pasipriesinimas mazeja ir matomumas gereja
99(1974)900(1984)900(1986)
http://www.aero.lt
http://www.aero.lt
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
SenoliS rašė:Oro pasipriešinimo koeficientas nuo 1974 metų, pas SAAB'us buvo/yra vienas geriausių, nes viskas susiveda į subinės formą, kur oro srautas "apibėgdamas" mašiną nesusisuka, t.y. tik minimalus oro srautas turbulentinasi už mašinos. Todėl SAAB'ų formos ir primena lėktuvo sparno formą.
Ne tik nuo 1974 m. Jau Ursaabas turėjo unikalų tiems laikams Cx.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 27
- Užsiregistravo: 2006 Lap 06, 02:03
- Miestas: Uzupis
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 27
- Užsiregistravo: 2006 Lap 06, 02:03
- Miestas: Uzupis
- Contact:
štai CD mėtosi.. http://www.blocket.se/vi/10289583.htm?ca=1_8_s
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 27 ir 0 svečių