Noriu sudominti turinčius 900 OG turbo. Maniškis '93 aero žymiai geriau laikosi posūkiuose nei '84 aero - kietesnės spyruoklės pradėtos montuoti tik nuo 1987 m. Žemintų spyruoklių Lesjofors rinkinys be nuolaidos 413 Lt.. Atveža per savaitę. Aš užsisakinėsiu po kelių savaičių. Gal dar kas norėtų. Turėtų suteikti nuolaidą.
http://www.koivunen.lt/index.php?page_id=14
Žeminta 900 OG pakaba
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Žeminta 900 OG pakaba
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 343
- Užsiregistravo: 2006 Geg 01, 21:55
- Miestas: Vilnius- Kaunas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Simas rašė:noriu pasitikslinti: nuo 87 metu visi OG turbo jau su kietesnem?
Pagal www.900aero.com žinias - taip. Raviolyje (toks Shumero buvusio vardas) tikrai kieta pakaba. Tik man rodos priekinis kairys amortikas apmiręs. O gal ir ne. Be to spyruoklės laikui bėgant pavargsta. Bet nieks į tai dėmesio nekreipia.
In 1984 the first AERO was shown to the public. The car was white and was fitted with a body kit called "airflow kit". The engine was a new version of the 2 litre turbo blown engine but with 16 valves and an Intercooler. The engine delivered 175 hp.
1985 the valve train was changed and now the engine could support unleaded gasoline. Now the SPG "Special Performance Group" was released to the rest of the world. The SPG had only 160 hp.
1987 a new front was introduced. Bigger headlights and the leaning front made the car a little more aerodynamic. The chassie was upgraded and the AERO got harder springs and shocks.
1988 The turbo became water-cooled, and the brakes were upgraded. The hubs, discs and callipers were taken from the larger SAAB 9000. A catalytic converter introduced on some models and the power was lowered to 160 hp. This version of the SAAB 900 AERO was called the 88-B. The SPG now got an 5 hp upgrade.
1989 All cars had now catalytic converters.
1990 The last year when the real SPG was made. And it got 175 hp. This became the "stealth".
1991 The SAAB 900 AERO cabriolet was introduced to the market.
1992 ABS brakes became standard.
1993 the last SAAB 900 AERO was made.
SAAB 900
- Shumeras
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1051
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 00:32
- Miestas: Vilnius
- Contact:
a shita ana amortiku keist nereikia? Gal man sidabriniam pasikeisti syruokles??? Kaip manai?
www.vdk.lt + SAAB
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 343
- Užsiregistravo: 2006 Geg 01, 21:55
- Miestas: Vilnius- Kaunas
- Shumeras
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1051
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 00:32
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 343
- Užsiregistravo: 2006 Geg 01, 21:55
- Miestas: Vilnius- Kaunas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Simas rašė:"Raviolyje" kas cia per daiktas?
Ir spyruokles, ir amortikus reikia pasikeisti. Pirma nusipirksiu galinius amortikus Kayaba po 144 Lt (yra ir pigesni - po 120 berods). Po to pirksiu spyruokles. Noriu dar kelis pageidaujančius surasti - gal didesnę nuolaidą gausime. Pasiteirausiu ką "koivunen" apie tai mąsto.
Na manau kad pats laikas žeminti - kad jau privertė sniego
SAAB 900
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 185
- Užsiregistravo: 2006 Lap 13, 21:08
- Miestas: Klaipėda
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių