Kėbulas OG900 - ar būna nesupuvusių?

Klasikiniai SAAB
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Kėbulas OG900 - ar būna nesupuvusių?

Standartinė pvaidas » 2006 Bal 10, 13:50

Vakar atidžiau pasižiūrėjau savo "sabuką" ir pasvarsčiau, jog visai nieko būtų įsigyti gerą 4 durų sedano kėbulą. Permesčiau savo variklį ir važiuoklės dalis (jos geros), tuo pačiu pakeisčiau susidėvėjusias detales. Bet va, amžinas klausimas - ar būna Marijos žemėje nesurūdijusių OG900 kėbulų ar bent jau su "mirusiu" varikliu? Gal Shumeras pasisakys šiuo klausimu?
Vartotojo avataras
Shumeras
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1051
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 00:32
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Kėbulas OG900 - ar būna nesupuvusių?

Standartinė Shumeras » 2006 Bal 10, 13:56

pvaidas rašė:Vakar atidžiau pasižiūrėjau savo "sabuką" ir pasvarsčiau, jog visai nieko būtų įsigyti gerą 4 durų sedano kėbulą. Permesčiau savo variklį ir važiuoklės dalis (jos geros), tuo pačiu pakeisčiau susidėvėjusias detales. Bet va, amžinas klausimas - ar būna Marijos žemėje nesurūdijusių OG900 kėbulų ar bent jau su "mirusiu" varikliu? Gal Shumeras pasisakys šiuo klausimu?


klausimas religinis (CO UMR), kaip ir kiek tavo saabas ryja benzo...

4 duru OG900 sedanu Lietuvoje yra mazhiau nei apashtalu... o ish ju su geru kebulu... 000... Turiu dabar tik 2 duru sedana labai neblogos bukles, bet ir i ji jau kesinasi...
www.vdk.lt + SAAB
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2006 Bal 10, 14:07

Mačiau, mačiau tą mėlyną dvidurį sedaną - patiko ir man! Kažkurį sekmadienį prošal važiuodamas užšokau į Panerius, tai atkreipiau dėmesį į olandiškus lipdukus. Beje, ar nusausinot ežerą vidury kiemo :) ?
Be mėlyno, dar yra baltas dviduris sedanas - prie Santariškių operacinių kitąsyk stovi. Taigi, būtų kaip ir du dviduriai, du "kabrikai", du 96-ieji Lietuvoje...gražūs poriniai skaičiai :)
O jei rimtai - ar niekas nebandėte iš stiklo pluošto pasigaminti sparno ar durelių?
Vartotojo avataras
Marius
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 2005 Gru 07, 13:43
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė Marius » 2006 Bal 10, 14:16

Gaminti tai nebandžiau, bet dabar pats bandau rūdžių padarinius naikinti, tai šiaip lyg ir neblogai gaunasi.
SaaB 9-5 AERO (Daržinė su 250 kumelių)
SaaB 900 Talladega
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2006 Bal 10, 14:44

Mariau, kaip Tu tuos parūdijimus naikini - su šlifuokliu paruoši vietą virinimui ar tiesiog pili chemiją ant "spuogų"? Nes mano bandymai su rūdžių surišėjais ne kažin ką davė :(
Apskritai, problema yra suvirintojų stoka. Užsiimantys kėbulų iš Amerikos lyginimu, pasižiūrėję į rūdis, - spjaudosi: mol, daug vargo...Jeigu jau tokia problema tie sparnai, vadinasi, reikia įsisavinti stiklapluoštės apdorojimo technologiją ir laisvalaikiu lipdyti arkas, durų apačias ir šiaip...skyles.
Įdomu, Prancūzijoje ar Italijoje važinėti "sabukai" gal mažiau parūdiję?
Vartotojo avataras
aKa_Rio
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 516
Užsiregistravo: 2005 Lap 24, 16:58
Miestas: Vilnius

Standartinė aKa_Rio » 2006 Bal 10, 15:03

Manyciau, kad pietuose saabukai tikrai maziau parudije... juk ten mazesne temperaturu kaita, ner tokiu ziemu kaip pas mus ir, labai svarbu, keliu druska nebarsto, nebent isskirtinais atvejais :) Juk snieko beveik neturi :lol:
O pas mus, tiek tos druskos privaro, kad net pikta, visa masina - grynas druskos gabalas, tai visks ir rudyja afigenai.
Dar galima butu ieskot saab'u siauriau, t.y. suomijoj, svedijoj, nes ten berods druskos nieks nenaudoja, vien tik zvyra ir smulkia skalda. Vat situo tai ir suzavejo skandinavai :thumleft:
MY05 9-5 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2006 Bal 10, 15:25

Jei pameni, aKa_Ri, ALDU dar pernai Tavo prašymu buvo sumetęs nuorodas į latvių bei estų tinklapius. Tai va, estų tinklapyje http://rus.auto24.ee/ šiuo metu figūruoja ar ne 6 OG900-ukai. Vienas (tamsiai raudonas) turi suomiškus numerius. Nuotraukose nesimato, ar papuvęs, kokios lubos etc. Praktiškiausia būtų pačiam susirasti suomių "ebay" tinklapį, bet serveris tokio neranda. O švediški egzemplioriai nuo drėgmės būna gerai supuvę - kaip mano "sabukas".
Iš Pietų vežti brangoka.
UmR

Standartinė UmR » 2006 Bal 10, 16:03

IMHO nerasi visiškai sveiko kėbulo.. kaip ir nepamenu kad būčiau matęs idealų, išskyrus tuos du aerus iš Italijos. nu dar šumero montekarlas :)
Vartotojo avataras
Marius
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 2005 Gru 07, 13:43
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė Marius » 2006 Bal 11, 13:50

Aukštom technologijo neužsiimu. :) Pirmiausia surandu rūdis, tada kuo stambesniu šlifavimo popieriumi arba vieliniu šepečiu nugraužiu rūdžiukes, maždaug kol pasimato pilka metalo spalva, tada aišku galima iškart tepti stiklo audinį, bet prieš tai dar galima pamėgint brūkštelt kokiu rūdžių surišėju, vis tiek tai daiktas, kuris daug nekainuoja. Ir tada imt stiklo audinį ir tepliot. Tik reikia pakankamai greit suktis, nes jis greit sukietėt linkęs. :!:
SaaB 9-5 AERO (Daržinė su 250 kumelių)
SaaB 900 Talladega
Alex
AEROpolio forumo įkūrėjas
Pranešimai: 448
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 16:22
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Alex » 2006 Bal 11, 19:12

pvaidas rašė:Be mėlyno, dar yra baltas dviduris sedanas - prie Santariškių operacinių kitąsyk stovi.


berods prof. Sirvydzio(dar ir 9-5 turi is musu pirkta :) )
batsiuvys be batų

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 31 ir 0 svečių