SAAB 900 is Svedijos

Klasikiniai SAAB
Kuka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2010 Bal 26, 02:08

Standartinė Kuka » 2010 Geg 25, 21:29

o jei 2000 pigiau? ;]
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Geg 25, 21:47

Kuka rašė:o jei 2000 pigiau? ;]


Teks laukti kol kas sugalvos parduoti. Už tokius pinigus OG-is išeis tik labai pusėtinas.
Gal visgi vertėtų Švedijoj paieškoti.

Arba visai neblogas 9000: http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=6077
SAAB 900
Vartotojo avataras
Oldb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 461
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
Miestas: Vilnius

Standartinė Oldb » 2010 Geg 26, 07:08

sarasand rašė: su 9-3og teko puse metu pasikratyt, tai sugryzus y 9000 sirdis dziaugias


Nereikia by.io su pirštu lyginti,
bet šiaip paėmus galiu tik patvirtinti kad NG900 pakankami tvirtai padarytas. Atsižvelgiant kaip aš jį eksplotuoju, tai tikrai didesnių vargų nematau. "Robust auto" kaip fokiečiai sako.
O 1000 patobulinimų tai labai neapibrėžtas dalykas, nes kėbulo spalvos veidrodėliai, nemanau, kad labai įtako eksplotaciją.
SAAB'alas NG 900 S coupe B234 MY96 - buvo
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Geg 26, 07:55

Criticisms
*Many people view the NG 900 and later models as not being true Saabs, due to Saab being purchased by GM.
*Parts for repair and modification are often expensive and difficult to find.
*Defects in the design of the steering rack create some minor handling problems. This can be easilly remedied by purchasing or making an additional brace.
*The engine tilts back significantly under acceleration due to lack of a top engine mount. This interfeers with shifting and handling at high RPMs.
*Undersized plastic bearings in the manual transmission shifter wear and create undesireable play in the shifting.
*Engine heats up quickly and takes a long time to cool. This interferes with engine effeciency.
*Undersized turbo is poorly matched with the high displacement engine.
Acclaims
*Good handling ability, especially with performance suspension and tires.
*High output from an inline 4 engine.
*Lots of power can be drawn from the engine. (some modified Saab NG900's claim around 500HP)
*Impressive trunk space.
*High safety rating.
*Strong theft resistance.
*Subtle styling gives a "sporty" feel without drawing unwanted attention.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Geg 26, 08:04

Mano giliu isitikinimu,tai maziau reiktu visokius atsiliepimus skaityti,o isesti i automobili ir pasivazineti.Pats turejau 900ng,pirmasis mano saab,neturiu jokiu priekaistu,apart priekines pakabos girgzduko.O dar ir atmosferikas buvo su 2l varikliu...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė draivas » 2010 Geg 26, 08:08

Davidson rašė:Mano giliu isitikinimu,tai maziau reiktu visokius atsiliepimus skaityti,o isesti i automobili ir pasivazineti.Pats turejau 900ng,pirmasis mano saab,neturiu jokiu priekaistu,apart priekines pakabos girgzduko.O dar ir atmosferikas buvo su 2l varikliu...


+1
Savo 900 Ng V6 atvažinėjau 5 metus ir tikrai nebuvo kažkokių didelių problemų. Yra savi n iuansai, bet tai čia su visom naudotom šitaip.
Atsipeikėkit, imkit konkretų egzempliorių ir pabandykit - juk ne naują pwerkat, neaišku kaip šeimininkai mašiną iki tol eksploatavo ir t.t.
BioPower
Kuka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2010 Bal 26, 02:08

Standartinė Kuka » 2010 Bir 10, 15:20

Maiklas siulo savo saab'a ( http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... 434#117434)
Kokios nuomones? :)
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Bir 10, 16:02

Kuka rašė:Maiklas siulo savo saab'a ( http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... 434#117434)
Kokios nuomones? :)


Taigi Maiklas smulkiai aprašė visus remontus :)
Svarbiausia dėžė, variklis, vairo stiprintuvas be problemų. Kėbulas, kiek apžiūrėjau anksčiau, neblogos būklės. Jei kas nors sutvarkys kreivas skardas, bus gražus SAAB-ukas.
SAAB 900
Kuka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2010 Bal 26, 02:08

Standartinė Kuka » 2010 Bir 10, 16:24

Audris rašė:
Kuka rašė:Maiklas siulo savo saab'a ( http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... 434#117434)
Kokios nuomones? :)


Taigi Maiklas smulkiai aprašė visus remontus :)
Svarbiausia dėžė, variklis, vairo stiprintuvas be problemų. Kėbulas, kiek apžiūrėjau anksčiau, neblogos būklės. Jei kas nors sutvarkys kreivas skardas, bus gražus SAAB-ukas.


Padarytu darbu sarasas nereiskia kad padaryta jau viskas :) O man asmeniskai dar tie pavadinimai nelabai daug ka ir sako. :oops: Pati masinos nesusiremontuosiu tad svarbiausia ar nebus taip, kad nusipirkus reikes pasiimti dar ir paskola po savaites kad vaziuotu ji :}}}

Aciu uz kitus du sakinius! Idomu ka dar kiti mano.
vidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: 2007 Bal 16, 09:42
Miestas: vilnius

Standartinė vidas » 2010 Bir 10, 16:51

as pats labai norejau OGio, buvau nusiziurejes dviduri AERO (Modesto), bet...

mano nuomone, reikia pirkti turint atliekamu pinigu, nes masinos senos, reikalaujancios is tikro nuolatines prieziuros - laikui begant prades erzinti smulkmenos, kuriu tikrai bus nemazai. jeigu nori tik vaziuoti, o ne leisti maloniai laika prie masinos pasikrapstant su alumi, tas auto (turiu minty bendrai Ogius) tikrai ne tau.

kas megsta tvarkytis masinas ir turi galimybes - tai labai super OG.
kitas variantas - perki atrestauruota (tokiu metu jau tikrai reikia is esmes viska restauruoti) OGi, sumoki kruva pinigu, bet sirdis dziaugiasi.

siulyciau arba skirti pinigu rimciau, arba susirasti kas nuolat priziures auto.
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Bir 10, 17:57

Čia tik dalis tiesos. OG-į daug pigiau remontuoti negu 900 NG arba 9000. Detalių kainos taip pat mažesnės. Sakau, nes žinau. Šiek tiek pasikrapščius ilgą laiką galima nieko neinvestuoti. Varikliai labai retai genda, pakaba tvirta.

Dėl konkretaus egzemplioriaus galiu paminėti kad iki pilnos laimės reikėtų susitvarkyti kėbulą. Iš techninės pusės - kad būtų ramiau reiktų perrinkti darbinį sankabos cilindriuką; daug ką Maiklas jau sutvarkė. Kai ką ir aš galiu padėti susitvarkyti, pakonsultuoti :)

Beje, yra Vilniuje Vaida - turi 99 ir 90! Kartais pasiremontuoja ir vėl važiuoja. Su 99 net iki Švedijos buvo nuvažiavusi. Ir nieko. Ir ko tie žmonės OG-ių taip bijo?


O čia restauruotas SAAB-as iš Klaipėdos (beje, visi klaipėdiečiai išsilakstė po Europą - šiemet klasikos suvažiavime nedalyvavo...)
Paveikslėlis
SAAB 900
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Bir 10, 18:57

neįžiūriu.. čia Rustamas savo pabaigė?
e85
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Bir 10, 20:05

Snatch rašė:neįžiūriu.. čia Rustamas savo pabaigė?


taip :)
Norvegijoj dabar po Fiordus varinėja; ta prasme dirba ten.
SAAB 900
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Standartinė maiklas » 2010 Bir 11, 08:29

vidas rašė:as pats labai norejau OGio, buvau nusiziurejes dviduri AERO (Modesto), bet...

mano nuomone, reikia pirkti turint atliekamu pinigu, nes masinos senos, reikalaujancios is tikro nuolatines prieziuros - laikui begant prades erzinti smulkmenos, kuriu tikrai bus nemazai. jeigu nori tik vaziuoti, o ne leisti maloniai laika prie masinos pasikrapstant su alumi, tas auto (turiu minty bendrai Ogius) tikrai ne tau.

kas megsta tvarkytis masinas ir turi galimybes - tai labai super OG.
kitas variantas - perki atrestauruota (tokiu metu jau tikrai reikia is esmes viska restauruoti) OGi, sumoki kruva pinigu, bet sirdis dziaugiasi.

siulyciau arba skirti pinigu rimciau, arba susirasti kas nuolat priziures auto.


Nepersu savo 900, nes jis man vis dar patinka, bet tik issakysiu savo nuomone. Vienintele masina, kuria pirkau patariamas kitu "sveiko proto" buvo Volvo V70, tai dar tokios nuobodzios masinos nesu turejes. Visas kitas masinas pirkau nes jos man patiko ir negalvojau kas bus jei suges ar reiks daliu. Galima nusipirkti negendanty VW, kuris visai nedziugins ir jei kas jame suges, bus gaila net 50 Lt isleisti, kad pvz visa vaziuokle perrinkt, bet jei masina tau patinka, tai net ir nebutinos investicjos teikia dziaugsma. Kaip vienas laimingas Peugeot 205 CTI vairuotojas (Peugeot klubo galva) yra sakes: "gyvenat vieną kartą... turit teisę pragyventi "praktiškai"..." ;)
UmR

Standartinė UmR » 2010 Bir 11, 12:30

vidas rašė:as pats labai norejau OGio, buvau nusiziurejes dviduri AERO (Modesto), bet...

mano nuomone, reikia pirkti turint atliekamu pinigu, nes masinos senos, reikalaujancios is tikro nuolatines prieziuros - laikui begant prades erzinti smulkmenos, kuriu tikrai bus nemazai. jeigu nori tik vaziuoti, o ne leisti maloniai laika prie masinos pasikrapstant su alumi, tas auto (turiu minty bendrai Ogius) tikrai ne tau.

kas megsta tvarkytis masinas ir turi galimybes - tai labai super OG.
kitas variantas - perki atrestauruota (tokiu metu jau tikrai reikia is esmes viska restauruoti) OGi, sumoki kruva pinigu, bet sirdis dziaugiasi.

siulyciau arba skirti pinigu rimciau, arba susirasti kas nuolat priziures auto.

Nesusilaikiau.
1. Jokios ypatingos priežiūros OG'iai nereikalauja. Visais atžvilgiais tokia pati mašina kaip ir visos kitos.
2. Europoje siūloma nemažai puikaus stovio mašinų. Ir kainos jų, lyginant su apynaujais kibirais, labai normalios.
Viso labo, kaip maiklas ir sako, daryti reikia tai ką nori tu, o ne ką sako mama.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 38 ir 0 svečių