As taip giliai nekapstau del tu voztuvu numeriu ir zvaigzdziu metalo prabos. Zmones net naujus voztuvus y naujus lizdus pritrina, tai gal taip ir reikia daryti.
O as savaitgaly ieskojau slieku kodel pas mano OGy paskirstytojuje vis atsiranda tepalo. Prisiskaites visokiu straipsniu nusprendziau isardyti nuo projekto atlikusy paluzusy paskirstytoja, kad pasimatuociau kokiu salniku reikes. Kazkokiu budu viska isardau ir nerandu jokiu salniku:
Yra tik ypresuotos y korpusa yvores ir sliekinis sriegis ant asies, kuris turi nustumti tepala atgal ir neleisti jam teketi y isore. Tai issiemes savisky tramblioriu, isploviau nefrasu, isputinejau kompresorium ir ziuresiu kas bus toliau. Dar vienas privalumas trionicui
SAAB '83 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: SAAB '83 900
Su salyga, kad reikia litu, dedu ir savo kasdienio OGio skelbima:
1983 SAAB 900 T16 APC
Iki pilnos laimes reikia is naujo aptraukti lubas, iki kuriu taip ir nedateko rankos
Padangos jau y pabaiga. Duslintuva reiktu palopyti, neseniai pradejo kazkur gale pusti pro saly. Dar nustojo veikti VDO tepalo slegio daviklis, kury irgi reiktu pasikeisti. Technikine jau y pabaiga, bet uzlopius duslintuva, neturetu buti problemu.
Variklis ir pavaru deze nuo '92 metu OGio. Tepalus keiciu kas 7000 km ir per ta intervala nereikia nei karto dapilti tepalu. Pavaru deze irgi veikia be problemu. Vairo kolonele naujesnio modelio, todel tiketina kad dar ilgai laikys, ne taip kaip senosios aliumines.
Uzdejus atgal 2.0 galva, kuro sanaudos uzmiestyje nevirsijant 100 km/h pasidare ~10 litru duju, o mieste ~13 litru.
Domina ir keitimas y koky nors likvidesny modely
1983 SAAB 900 T16 APC
Iki pilnos laimes reikia is naujo aptraukti lubas, iki kuriu taip ir nedateko rankos
Padangos jau y pabaiga. Duslintuva reiktu palopyti, neseniai pradejo kazkur gale pusti pro saly. Dar nustojo veikti VDO tepalo slegio daviklis, kury irgi reiktu pasikeisti. Technikine jau y pabaiga, bet uzlopius duslintuva, neturetu buti problemu.
Variklis ir pavaru deze nuo '92 metu OGio. Tepalus keiciu kas 7000 km ir per ta intervala nereikia nei karto dapilti tepalu. Pavaru deze irgi veikia be problemu. Vairo kolonele naujesnio modelio, todel tiketina kad dar ilgai laikys, ne taip kaip senosios aliumines.
Uzdejus atgal 2.0 galva, kuro sanaudos uzmiestyje nevirsijant 100 km/h pasidare ~10 litru duju, o mieste ~13 litru.
Domina ir keitimas y koky nors likvidesny modely
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: SAAB '83 900
kiek kastavo numeris?
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: SAAB '83 900
37 lt, jei nori gauti numery sekacia diena arba berods 50 lt jei nori gauti ta pacia diena.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: SAAB '83 900
2.3 galvą rezervuoju-kitą mėn paimsiu.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: SAAB '83 900
Khary900 rašė:2.3 galvą rezervuoju-kitą mėn paimsiu.
Tipo jau turi ant ko ja deti?
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2006 Bal 30, 07:16
- Miestas: Kaunas
Re: SAAB '83 900
maiklas rašė:Khary900 rašė:2.3 galvą rezervuoju-kitą mėn paimsiu.
Tipo jau turi ant ko ja deti?
Gal keis savo?
96` 9000 2.3T
86` 900 2.0T
93` 900 2.0T
86` 900 2.0T
93` 900 2.0T
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: SAAB '83 900
maiklas rašė:Khary900 rašė:2.3 galvą rezervuoju-kitą mėn paimsiu.
Tipo jau turi ant ko ja deti?
Čia kaip suprast? Galvą gali pirkti tik tas kas turi kur ją dėti? Jei nori-gali man ir neparduot-man dėlto giliai.....
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Mindė
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 116
- Užsiregistravo: 2009 Bal 19, 10:29
- Miestas: Alytus
Re: SAAB '83 900
Khary900 rašė:
Čia kaip suprast? Galvą gali pirkti tik tas kas turi kur ją dėti? Jei nori-gali man ir neparduot-man dėlto giliai.....
Nervininkas
SAAB 9-5 2.3t estate
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: SAAB '83 900
Kiekviena pabaiga yra kazko naujo pradzia:
Rytoj ryte karavanas pajuda link Berlyno. Tikiuosi grys tuscias
Rytoj ryte karavanas pajuda link Berlyno. Tikiuosi grys tuscias
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: SAAB '83 900
puiki tema buvo , su daug graziu ir idomiu nutikimu. Gero kelio traliukui ir linksmu ziniu is Berlyno
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: SAAB '83 900
Rudojo istorija Lietuvoje dar nesibaige Savaitgaly teko pasisveciuoti Berlyne pas naujajy sio OGio savininka, tikra OG fana. Metus laiko OGis stovejo nenaudojamas, buvo tik kelis kartu isvaziaves iskarto po pirkimo ir kaip supratau savininkui yspudy padare teigiama, nes su entuziazmu pasakojo kaip isvaziaves is salutinio kelio y autobana trecia pavara numyne gaza ir uzvele ratus, sake dar nei vienas jo turetas OG taip netrauke, matyt nezinojo kury varztely reikia patrumpinti
Viena diena skyrem rekreacijai ant vandens, tai musu seimynai buvo duotas rudasis, o seimininkai is visos savo kolekcijos pasirinkto daily car atmosferika coupe:
Rudojo variklis dirbo labai negraziai, matesi kad perpilenija kura, bet nebuvo kada gilintis ir islekem y Spreewald kazkoky draustiny paplaukioti kanalais. Vaziuojant autobane ir laikant pastovu greity viskas buvo normaliai, bet uzboostinus pradedavo trukcioti, o mieste manevruojant labai krito apsukos ir gesdavo variklis. Is dumu kvapo buvo aisku kad riebybe riebybe. Tai pries gryztant atgal, uztrumpinau temp daviklio fyske, bet jokio teigiamo ar neigiamo efekto tai nedave. Gryzus namo pradejau ieskoti bedos ir pasirodo buvo nutrukes LH 2.2 matuokles siulas. Ir is visu vokiecio turimu saabu nebuvo nei vieno su LH2.2 ypurskimu, todel matuokles neturejom. Buvau pradejes regsti planus, kad per kita pusdieny galeciau susimesti Lucas visa ypurskima, nes su nutrukusiu matuokles siuliu OGis pradejo gerti po 20 litru duju, o iki Lietuvos buvo beveik 1000 km... Bet sekancia diena seimininkas turejo darbo reikalu uz 350 km, tai jam nebuvo zapadlo nuklysti dar 200 km iki savo draugo namu, kuris beje tuo metu buvo Bangladese, bet telefonu papasakojo kur garaze guli LH2.2 matuokle ir taip 7dienio vakara musu OGis vel dirbo normaliai. Padarem trumpa test drive, kuris savininka vel pradziugino ir man pasidare ramiau, kad nereikes kas 150 km stoti pildyti duju balionio.
Pasikelem rudajy, kad apziureti kurias vietas reikia sulopyti, nes kaip tik siais metais tam automobiliui sukako 30 metu, o tai yra riba kada vokietijoje galima gauti istorinio automobilio tech pasa su tam tikrom lengvatom tech apziuroje ir draudime.
Neskubedami pirmadieny per 14 valandu su pertraukom prekybos centruose, gryzom iki namu. Pakeliui dar paaiskejo, kad babina pramusta ir prasidejus lietui uz Varsuvos teko stoti ir ja valyti, bet siaip jokiu problemu neturejom.
P.S. tarp visu vokiecio OGiu yra ir Audrio ex 99, kuris gavo kita varikly su deze, nauja radiatoriu, kuro pompa, karbiuratoriu, stabdziu stiprintuva, priekinius suportus ir daug kitu smulkmenu:
Viena diena skyrem rekreacijai ant vandens, tai musu seimynai buvo duotas rudasis, o seimininkai is visos savo kolekcijos pasirinkto daily car atmosferika coupe:
Rudojo variklis dirbo labai negraziai, matesi kad perpilenija kura, bet nebuvo kada gilintis ir islekem y Spreewald kazkoky draustiny paplaukioti kanalais. Vaziuojant autobane ir laikant pastovu greity viskas buvo normaliai, bet uzboostinus pradedavo trukcioti, o mieste manevruojant labai krito apsukos ir gesdavo variklis. Is dumu kvapo buvo aisku kad riebybe riebybe. Tai pries gryztant atgal, uztrumpinau temp daviklio fyske, bet jokio teigiamo ar neigiamo efekto tai nedave. Gryzus namo pradejau ieskoti bedos ir pasirodo buvo nutrukes LH 2.2 matuokles siulas. Ir is visu vokiecio turimu saabu nebuvo nei vieno su LH2.2 ypurskimu, todel matuokles neturejom. Buvau pradejes regsti planus, kad per kita pusdieny galeciau susimesti Lucas visa ypurskima, nes su nutrukusiu matuokles siuliu OGis pradejo gerti po 20 litru duju, o iki Lietuvos buvo beveik 1000 km... Bet sekancia diena seimininkas turejo darbo reikalu uz 350 km, tai jam nebuvo zapadlo nuklysti dar 200 km iki savo draugo namu, kuris beje tuo metu buvo Bangladese, bet telefonu papasakojo kur garaze guli LH2.2 matuokle ir taip 7dienio vakara musu OGis vel dirbo normaliai. Padarem trumpa test drive, kuris savininka vel pradziugino ir man pasidare ramiau, kad nereikes kas 150 km stoti pildyti duju balionio.
Pasikelem rudajy, kad apziureti kurias vietas reikia sulopyti, nes kaip tik siais metais tam automobiliui sukako 30 metu, o tai yra riba kada vokietijoje galima gauti istorinio automobilio tech pasa su tam tikrom lengvatom tech apziuroje ir draudime.
Neskubedami pirmadieny per 14 valandu su pertraukom prekybos centruose, gryzom iki namu. Pakeliui dar paaiskejo, kad babina pramusta ir prasidejus lietui uz Varsuvos teko stoti ir ja valyti, bet siaip jokiu problemu neturejom.
P.S. tarp visu vokiecio OGiu yra ir Audrio ex 99, kuris gavo kita varikly su deze, nauja radiatoriu, kuro pompa, karbiuratoriu, stabdziu stiprintuva, priekinius suportus ir daug kitu smulkmenu:
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: SAAB '83 900
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių