SAAB '83 900

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Spa 03, 10:56

maiklas rašė:...Gryzes pasimatavau degimo kampa, tai jau nebe 16 laipsniu, o visi 30 :)


Turėtų kuro sąnaudos sumažėti :-D
SAAB 900
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Spa 10, 07:20

Audriss99 rašė:
maiklas rašė:...Gryzes pasimatavau degimo kampa, tai jau nebe 16 laipsniu, o visi 30 :)


Turėtų kuro sąnaudos sumažėti :-D



Savaitgaly vaziuodamas y gimtine dar pasijungiau duju kompa ir siek tiek reguliavau pagal widebanda. Duju kompas turi savo MAP davikly ir prie pilno boosto jis parode 0,6 Bar, tai cia kaip koks atmosferinis LPT :? Sekmadieny patrumpinau wastegate koja, tai turba pusteldavo siek tiek daugiau (1/3 raudonos ~0.8 Bar), bet jau pradejo detonuoti. Kadangi degimas taip uzankstintas tai natura kad detonuoja, bet nors siek tiek pavelinus degima jau variklis pradeda tampytis ant dideliu sukiu. Zodziu vel prisukau turba iki tu 0.6 Bar ir kol kas teks vazinet su atmosferiku kol pribres reiklas kokiam Trionicui :)

P.S. cia paskutinis upgrade (pasiutas bagazines uztiesalas), kad nereiktu kelias valandas siurbti is bagazines suns plauku :)
Paveikslėlis
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Lap 03, 08:30

Ziemai pasiruosiau Ronal Silverspoke ratlankiu komplekta:
Paveikslėlis

Siaip buciau ju nedazes, bet kai pirkau, buvo su graztu sugadinta vieno rato varzto skyle, todel teko virinti aliuma, frezuoti nauja skyle ir nuo to apsigadino orginalus dazai. Tai ta pacia proga nudaziau visus keturis ratus. Labai ju neglosciau, o tik paspakliavau didesnius ybrezimus ir nuliejau tradicine pilka spalva. Ziemai bus gerai per pusnis ir druskas vazinet :)
UmR

Re: SAAB '83 900

Standartinė UmR » 2011 Lap 05, 16:02

Ai, geriau parduok juos man :-) Arba keičiam į Aero :-)
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Lap 05, 17:47

UmR rašė:Ai, geriau parduok juos man :-) Arba keičiam į Aero :-)

Nu jei Aero labai nesupuves tai paimsiu ;)
UmR

Re: SAAB '83 900

Standartinė UmR » 2011 Lap 05, 19:31

:-)
Keičiam į Aero ratus ta prasme :-)
Dancius
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
Miestas: Elektrenai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Dancius » 2011 Lap 05, 19:52

darbelio nemazai ideta, tikrai respect tema, gerbiu tokius zmones kurie turi tiek kantrybes ir entuziazmo(beer)
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Lap 06, 13:10

UmR rašė::-)
Keičiam į Aero ratus ta prasme :-)


Tai kad man paprastas penkiaduris su sitais tipo Minilitais atrodo graziau nei su Aero ratais :)
Paveikslėlis
UmR

Re: SAAB '83 900

Standartinė UmR » 2011 Lap 07, 08:21

ne, ne , su aero geriau atrodytų :P
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Lap 07, 15:12

UmR rašė:ne, ne , su aero geriau atrodytų :P


Aš tau vieną variantą su keitimu siūliau...
SAAB 900
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: SAAB '83 900

Standartinė Khary900 » 2011 Lap 07, 23:44

Maiklai ,didelis dėkui už pagalbą,kuria suteikei šį vakarą... :cheers: :cheers:

Ps-viską įtrauk į mano skystąją saskaita. :lol:
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Lap 13, 20:00

Naujas zaislas salone :)
Paveikslėlis

Jei tiketi situo prietaisu, tai pas OG APC daciko oranzine padala baigiasi prie 0.7 Bar, panasiai rodo is LPG MAP'as. Savaitgaly vaziuodamas y jurbarka ir gryzdamas atgal y kauna buvau pasijunges kompa prie LPG. Buvo gerokai uzriebejes misinys, sy karta reguliavau pagal lemdos parodymus ir teko gerokai uzliesinti nuo pradiniu nustatymu. Siaip zmones sneka, kad pravaziavus su nauja duju yranga kelis tukstancius kilometru reikia dar karta sureguliuoti, tai as ta ir padariau. Gryzes y kauna vel pripyliau pilna baliona duju ir gavau vidutines ~12 litru sanaudas :roll:
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Re: SAAB '83 900

Standartinė Martynus » 2011 Lap 27, 00:22

Ar bandei su paprastu testeriu pasimatuoti kaip kinta oro srauto matuokles signalas kai keiti auto apkrova? Beja, tas wideband prabangus daikciukas. O siaip teoriskai turetu pavykti misini sutvarkyt ji is naujo suprogramavus pagal oro srauto matuokles signala (jei oro srauto matuokle gera ir prie tos pacios apkrovos islaiko pastovu parodyma) visame sukiu diapazone. Pasiziuri koki voltaza rodo oro srauto matuokle kai misinys geras ir nustatai atitinkamai koreguota signala ten, kur tau reikia. Beda, kad toks programavimas yra apribotas paciame ECU esanciu galimybiu, bet dedant didesnio/mazesnio pralaidumo purkstukus kuro padavima galima keisti +- 50 proc. Pasiziurek www.14point7.com kokio prietaiso pagalba galima tai padaryti. Pabandymui galima bandyt su paprastu potenciometru, bet su juo tik paslinksi kuro padavima. Prisijungi potenciometra prie oro srauto matuokles signalo i ECU laido ir atitinkamai pakeiti signala ir ziuri kaip i tai reaguoja auto ir kaip keiciasi misinys. Jei su tuo potenciometru pavyks pagauti reikiama misini prie reikiamu apsuku, reiskias galesi misini susiprogramuoti taip, kaip reikia jau mineto prietaiso pagalba. Bet idealiausias variantas turbut butu statyti atskira programuojama kuro kompa toki kaip megasquirt. O jei misinio neturi galimybes valdyti, tada bus tikrai sunku suderint toki auto, kur jau daug parametru neatitinka realybes. :)
900 MY91 LPT;
900 MY92 FPT Aero Red Box;
EX 9k anniversary 2.0 LPT Vialle LPG.
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Lap 27, 13:45

Visa bėda kad kompas neprogramuojamas - jis veikia pagal užduotą algoritmą.
SAAB 900
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Re: SAAB '83 900

Standartinė Martynus » 2011 Lap 29, 01:04

Audriss99 rašė:Visa bėda kad kompas neprogramuojamas - jis veikia pagal užduotą algoritmą.


Ir nereikia, kad pats kompas butu programuojamas. Jis vistiek signala gauna is oro srauto matuokles, pagal kuri ir valdo ipurskima. Tereikia suprogramuoti ta oro srauto matuokles signala pagal savo poreikius. Dazniausiai oro srauto matuokliu signalas yra 0-5V ribose. http://www.14point7.com prietaisas leidzia susiprogramuoti output signalus pagal input signalus visame sukiu diapazone ir netgi tureti 3 tokiu mapu variacijas skirtingiem poreikiam. Jei nori taupiai kruizint, spaudi mygtuka ir turi tam pritaikyta oro srauto matuokles signalo mapa. Spaudi dar karta, jau turi mapa pritaikyta skrydziam. :) Mano galva labai saunus daiktas uz tuos pinigus (apie 350 lt), netgi wideband zondas, kuri maiklas isigijo turbut kainavo daugiau. Dar vienas superinis dalykelis kaip minejau yra megasquirt ECU. Jie buna ir sumontuoti ir pasidaryk pats pavidalu, kur reikia sulituoti atskiras dalis i kruva. Bet jis leidzia susiprogramuoti kuro padavima, uzdegima ir daug kitu parametru paciam pagal poreikius naudojant paprasta programa! As tikrai negalvociau apie jokius trionicus, kurie darys ta ka jiem reikia, o ne ka nori vairuotojas. :) Rekomendacija maiklui.
900 MY91 LPT;
900 MY92 FPT Aero Red Box;
EX 9k anniversary 2.0 LPT Vialle LPG.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių