SAAB '83 900

Klasikiniai SAAB
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 21, 21:16

Vakar atvaziavo uzsakytas Wideband sensorius:
Paveikslėlis

O siandien ryte nuvariau OG dujininkams. Kadangi paranojiskai nemegstu palikineti savo masinu svetimiems zmonems, tai pries palikdamas OG atjungiau APC voztuva, kad liktu tik bazinis slegis :twisted: Po pietu skambina meistras ir sako: gali atvaziuot pasiimti, dabar ant duju traukia geriau nei ant benzo... Blyn galvoju, arba rado APC voztuvo fyske arba jis tikrai ant benzo lievai vaziavo. Nuvarau pasiimti masinos, dar sakau sedam pasijunge kompa prie duju ir pravaziuojam su normaliu turbos slegiu. Isvaziavom ir tik pustelejus turbai vel prasidejo variklio tampymaisi. Bandem ir riebint ir liesint, vis tas pats. Taip geras dvi valandas palakstem su OG ir nusprendziau nekvarsinti galvos dujininkams, o pirma iki galo issiaiskinti kodel ant benzo davus apkrovos variklis irgi truputy susitaso.
Syvakar pasijungiu Wideband ir isvaziuoju patestuot. Ant laisvu sukiu laikesi oro/kuro (Air/Fuel) santykis ~15, bet tik pradejus vaziuoti parodymai krenta ir pustelejus turbai jau buna ~10 (labai riebu). Tas pats vyksta tiek su benzu tiek su dujom. Bandau liesinti su srauto matuokle. Ant laisvu jau pradeda plaukiot parodymai, bet tik pradejus vaziuoti vel uzriebina iki ~10, nors dabar palaikant pastovu greity, tarkim 5 pavara 90km/k uzlieseja iki ~16... Su Audriu nusprendem laikinai suversti visa beda ant srauto matuokles. Jei savaitgaly grysiu y gimtine, reikes pabandyti baltojo aero matuokle :roll:
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė aurissan » 2011 Rgs 22, 06:52

maiklas rašė:...Kadangi paranojiskai nemegstu palikineti savo masinu svetimiems zmonems...
Jėga :thumleft: 8)

O kompui irgi duodamas signalas nuo šito zondo ar bandymams tik jungei į A/F dačiką?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 22, 07:21

aurissan rašė:
O kompui irgi duodamas signalas nuo šito zondo ar bandymams tik jungei į A/F dačiką?


Tai kad dabar ant motoro pajungtas senas Bosch ypurskimas, kuris dirba open loop principu ir jame nera lemdos, nes kompas kuro kieky skaiciuoja tik pagal ysiurbiama oro kieky. Tik keista, kad uzliesinu kiek tik leidzia srauto matuokles potenciometras ir jau ant laisvu ar palaikant pastovu greity misinys buna labai liesas, bet vos spusteli gaza per kokius 2 cm ir jau misinys ziauriai uzriebeja...
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 25, 20:05

Vakar buvau gryzes y gimtine ir bandziau kaitalioti ypurskimo dalis su baltuoju Aero. Pakeitus srauto matuokle niekas nepasikeite, pakeitus ECU vel same shit... Norejau sukeisti paskirstytojus, bet baltojo paskirstytojas senasis su ovalia fyske, tai nepjausciau savosios pravodkes vien del bandymo, bet sukeiciau skriejikus ir velgi nieko naujo. Tada pakeiciau komutatoriu ir pirma karta visom pavarom uzsukau varikly iki galo be jokiu tampymusi. Bet dabar kai galvoju, tai cia ne komutatoriaus nuopelnas buvo, o gerokai uzliesintos srauto matuokles. Tada vaziuojant ramiai ar palaikant pastovu greity (pvz 90km/h) wideband rodo labai liesa misiny (17-18...), o uzspaudus dugnais vistiek uzriebina iki ~10... Audris minejo, kad misinio riebumui pasiekus tam tikra riba y riebumo puse, jo jau nepavyksta uzdegti su zvakes kibirkstim. Vot as ir galvoju, ar nebus tie visi traukuliai nuo per riebaus misinio, nes kiek ziurejau youtube, kaip pas zmones monstruose dirba wideband, tai nelabai pas ka maciau kad butu riebiau uz 12 ar liesiau uz 16 :scratch: As jei susireguliuoju kad benzinu vaziuojant pastoviu greiciu butu ~14.7, tai tada spaudziant riebeja <10 ir tamposi.
Bandysiu nusipirkes duju ECU kabely reguliuot dujas pagal MAP ir jei nepavyks bent apytikriai pataikyti misinio visame sukiu diapozone yvairiais apkrovimais, tai tada beliks noreti Trionico benzino valdymui ir performancui, o duju tik kruizinimui ir ekonomijai...
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: SAAB '83 900

Standartinė Marrat » 2011 Rgs 25, 20:18

Tai jeigu Trionic'as susitvarkys su benzinu, tai ir su dujom bedos nebus.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Rudik » 2011 Rgs 26, 12:51

Is kur tas LH-as, kelintu metu, su kokia srauto matuokle? Kas per Wideband'as, kas buvo komplekte? Daug klaustuku :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Rgs 26, 15:37

LH iš mano pirmojo 16V turbo - 1986 metų (prieš n metų su juo važiavai prie IKI bazės) :)
SAAB 900
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 27, 12:49

rudik900 rašė:Is kur tas LH-as, kelintu metu, su kokia srauto matuokle? Kas per Wideband'as, kas buvo komplekte? Daug klaustuku :)

Y pirma klausima jau atsake Audris :)
O wideband tai AEM GAUGE 6-in-1 TYPE WIDEBAND UEGO CONTROLLER 30-4100
Dabar sudeti benzino purkstukai nuo 9000 2.3T ir nepamenu kuris FPR liko, gali buti kad Lucas su 3.0 Bar :scratch: Blyn, per anksti apsidziauges po komutatoriaus keitimo, be reikalo nepakaitaliojau ir visos purkstuku rampos nuo Aero... O del to, kad ant duju labai perpila, tai tarkim kaltas blogas sureguliavimas, kad cruisinant per liesa, o spaudziant per riebus.
Parsiciaunciau AG Compact programa ir ten kalibruojant dujas turbo varikliams, diagrama rodo tik iki 0.4 Bar :| parasiau gamintojams, kaip man reguliuot dujus kai kolektoriuje buna koks 1 Bar slegio :)
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 28, 07:11

FPR pasirodo pas mane yra kaip ir priklauso 2.5 Bar. Vakar sudejau purkstukus nuo '86 900 T16 tai misinys uzliesejo tiek, kad vos pavaziuot eina. Srauto matuokle iki galo atsukau virs 1000 ohm ir vistiek liesa. Syryt ryte turejau pastoviai gazuot, kol pasilo ir persijunge y dujas, nes kitaip uzgesta.
Vakar dar paemem ir oro srauto matuoke prisukom tiesiai ant droselio sklendes ir vistiek ant laisvu per liesa. Pamatavom kompresija ir visuose cilindruose radom ~12 Bar. Jau pradeda nervinti tokios nesamones, desiu koky dyzely po kapotu ir baigsis bedos :evil:
P.S. gal kas zinot, kur galima nusipirkti benzino purkstuku plasmasiniu dangteliu, kurie dengia adatele ir laiko guminy sandarinimo zieda? Vakar sulauziau visus bandydamas pakeisti gumas...
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Rgs 28, 07:35

maiklas rašė: Jau pradeda nervinti tokios nesamones, desiu koky dyzely po kapotu ir baigsis bedos :evil:


O tu paimk du purkštukus nuo 2.3, o kitus du nuo 2.0. Bus kaip tik :D
SAAB 900
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė PRUSAS » 2011 Rgs 28, 07:48

Audriss99 rašė:
O tu paimk du purkštukus nuo 2.3, o kitus du nuo 2.0. Bus kaip tik :D

smaikstuolis tamsta :)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 28, 08:10

Arba kompas negauna teisingos info apie ysiurbiama ora arba jis klaidingai valdo purkstukus. Nes kazkaip labai jau plaukioja misinys, pvz kai buvo 2.3 purkstukai, tai buvo galima sureguliuoti kad prie pastovaus 90 km/h greicio butu teisingas misinys, bet tada vos spusteli gaza ir jau perpila, o siek tiek atleidus gaza jau per liesas :| Nu ir dabar su standartiniais purkstukais, riebink kiek nori bet ant laisvu taip liesa kad net wideband nerodo, vaziuojant pastoviu greiciu irgi taip pat liesa ir tamposi, uzspaudus gaza y dugna ir palaukus kol ysisuks iki kokiu 4500 rpm ir sukils turbos slegis, tada misinys po biski riebeja ir pareina y tarkim normalu santyky 12:1, bet kodel tokie dideli nukrypimai skirtingais rezimais :scratch: Kas dar gali ytakoti kuro ypurksimo darba? Netikiu, kad vien 2.3 galva taip pakeite gelezies darba, kad tas primityvus LH ypurksimas isejo is proto...
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė aurissan » 2011 Rgs 28, 09:37

Panašu, kad kompas taikosi prie kažko. Lyg neatitiktų purkštukai savo charakteristikų apie kokias galvoja kompas. O kaip su kuro slėgio valdymu tokiu atveju- tinkamas? Arba to LH'o valdymo amplitudė labai ribota. Apie įsiurbiamo oro neteisingą info, tai nebent kažkuriam diapozone, nes net ir ant 90km/h nebūtų gerai. Arba tai tik atsitiktinis parametrų taškas kur sutampa klaidos.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 28, 10:41

aurissan rašė:Panašu, kad kompas taikosi prie kažko. Lyg neatitiktų purkštukai savo charakteristikų apie kokias galvoja kompas. O kaip su kuro slėgio valdymu tokiu atveju- tinkamas? Arba to LH'o valdymo amplitudė labai ribota. Apie įsiurbiamo oro neteisingą info, tai nebent kažkuriam diapozone, nes net ir ant 90km/h nebūtų gerai. Arba tai tik atsitiktinis parametrų taškas kur sutampa klaidos.


Tai vakar kaip tik ydejau tokius purkstukus, kurie standarte eina su situo kompu ir srauto matuokle, tai isvis pavaziuot sunku, liesa, gesta reik pastoviai gazuot kad pajudet, bet keistas reiskinys, kad kai uzmini iki galo tada nuo kazkurio momento (4.5k rpm) jau kompas nusprendzia purksti daugiau kuro ir tada misinys pareina y riebumo puse. Tai taip iseina kad purkstuku nasumo kaip ir pakaktu, tik kazkodel ant mazu variklio apkrovu varo ziauriai liesa misiny. Vienas is variantu, gali buti tavo minimas kuro slegio reguliatorius, vakar bandziau jam atjungti vakuuma, tai ant zemu niekas nepasikeite, o ant austu sukiu matomai nepakeldavo kuro slegio ir purkstukai nepakankamai benzo purksdavo, del to ir liko liesas misinys net ant aukstu sukiu. Snd bandysiu ydeti 3 Bar reguliatoriu nuo Lucas ypurksimo.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Rudik » 2011 Rgs 28, 10:57

Jau teisinga kriptis. :) Koks ECU -533 ?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių