SAAB '83 900

Klasikiniai SAAB
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 28, 11:49

rudik900 rašė:Jau teisinga kriptis. :) Koks ECU -533 ?

Negarantuoju, bet kiek pamenu tai ECU -533...
per pietus buvau nulekes iki garazo ir uzdejau 3 Bar FPR ir tas pats sudas. tai gal dar ir kuro siurbly reik keist? :)
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė aurissan » 2011 Rgs 28, 12:23

O oro matuoklė kokia pritaikyta?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Rgs 28, 12:49

aurissan rašė:O oro matuoklė kokia pritaikyta?

Matuokle buvo orginali nuo naudojamo LH 2.2 ypurskimo. Savaitgaly ysidejau matuokle nuo '86 Aero su tokiu paciu LH 2.2 ypurskimu ir jokio skirtumo nepastebeta. Dar bandysiu su testeriu prasiskambint visus laidus tarp ECU ir visu ypurskimo prietaisu, gal pvz mistiniu budu nutrukes koks vienas matuokles pravodkes laidas ir del to vyksta tokie gliukai...
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Rgs 28, 16:19

aurissan rašė:Panašu, kad kompas taikosi prie kažko.


Kompas šiuo atveju negalvojantis ir prie nieko neprisitaiko. Gauna signalą iš oro srauto matuoklės, suformuoja valdymo impulsą, kurio ilgį keičia priklausomai nuo aušinimo temperatūros ir pan. Toks pusiau analoginis žaidimas gaunasi...
SAAB 900
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: SAAB '83 900

Standartinė Marrat » 2011 Rgs 28, 17:05

Gal padėtų toks mąstymas: kurios konkrečiai dalys (davikliai, variklis, kuro sistema ir t.t.) yra nestandartinės kompui? Ir tada paeiliui tikrinti/galvoti/atmetinėti, ar jos gali įtakoti neteisingą jo darbą...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Rgs 28, 19:41

Marrat rašė:Gal padėtų toks mąstymas: kurios konkrečiai dalys (davikliai, variklis, kuro sistema ir t.t.) yra nestandartinės kompui? Ir tada paeiliui tikrinti/galvoti/atmetinėti, ar jos gali įtakoti neteisingą jo darbą...


Su nauja galva dabar vietoj 2.0 pasidarė 2.1; be to pralaidumas padidėjo. Su stokiniais purkštukais nieko gero; su pralaidesniais nuo 9k 2.3 perpila. Visa kita liko nuo 2.0 turbo.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Rudik » 2011 Rgs 28, 20:47

Degimo kamera virs stumokliaus VMT itakos cilindro kubaturai neturi, nesiklaidinam. 2.3 galva be 2.1 kolektoriaus kaip Vytautas be baravyko. LH ECU jokio kuro neskaicioja, kura paduoda, subrangovas, kuro tiekimo sistema :!: Vos nepasirasiau ant kiauro FPR, bet butu per riebu ant laisvu ir preturbo rezimu. Su laidais turejau atveji, kai keliu laidu izoliacija buvo sutrunijusi, kaip nuo chemijos kokios, teko perviniot. Tikios, oro srauto matuokle aliumininiu korpusu (-005), nes plastmasiniu korpusu ne per kur netinka... Purkstukai -706 plastmasiniais antgaliais ir -712 metaliniais difuzoriais vienuodo pralaidumo. Pastareji turetu geriau ispurkst kura, bet ne faktas. Dar klausimas, del turbos charakteristiku, bet kazkaip nesitiki, kad taip ziauriai netiktu. Cia taip, bendras info, be konkreciu patarimu, nes vistiek niekas neklauso o ir hibridas neslabnas gavosi ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Spa 01, 12:49

Vakar gryztant is garazo namo kazkokiu budu isleke is kolektoriaus zagluske :)
Paveikslėlis
Tokiu budu dar viena Pruso zaliojo 9000 detale perejo y mano OG :)

Syryt nusipirkau duju kompo kabely ir siek tiek pasizaides, daug maz susireguliavau misiny, kad visais rezimais AFR neiseitu is 12-16 diapozono, bet net esant idealiam misiniui variklis vistiek trukcioja. Rytoj vaziuoju pas Audry ir bandysim pakeisti paskirstytoja su visu holo davikliu, cia paskutine detale, kuri nebuvo bandyta keisti :)
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė PRUSAS » 2011 Spa 01, 16:41

paskui jei tai nepades dar bus ka pakeist ;) sugalvojau per siandiena
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Spa 02, 20:30

Keitėm, keitėm dalis ir ir niekas nepadėjo. Paspadus gazą tamposi... Jau kai galutinai užkniso, dar kartą pakeitėm babiną su komutatorium ir išvažiavom testuoti. Benzu lyg ir nieko; dujom kiek tamposi. Pradėjom žaisti su degimu - galutiniam variante sureguliavom kiek ankstyvesnį nei stock'inis. Benzu rodos neblogai. Taigi dabar laukiu testo rezultatų iš autostrados...

Visgi problema yra naujos sistemos suderinime.
SAAB 900
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė PRUSAS » 2011 Spa 02, 20:44

Audriss99 rašė:Keitėm, keitėm dalis ir ir niekas nepadėjo. Paspadus gazą tamposi... Jau kai galutinai užkniso, dar kartą pakeitėm babiną su komutatorium ir išvažiavom testuoti. Benzu lyg ir nieko; dujom kiek tamposi. Pradėjom žaisti su degimu - galutiniam variante sureguliavom kiek ankstyvesnį nei stock'inis. Benzu rodos neblogai. Taigi dabar laukiu testo rezultatų iš autostrados...

Visgi problema yra naujos sistemos suderinime.

kvailiausia , kad mes ten jau stovejom pries kokias dvi savaites :) , bet kazkodel nusprendem gryzti zingsniuka atgal .... bet taip tik idomiau ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB '83 900

Standartinė Audriss99 » 2011 Spa 02, 20:47

PRUSAS rašė:kvailiausia , kad mes ten jau stovejom pries kokias dvi savaites :) , bet kazkodel nusprendem gryzti zingsniuka atgal .... bet taip tik idomiau ;)


Vis dažniau gailiuosi kad ne Kaune gyvenu - ten pas jumis rimtas OG-ių klubas formuojasi :-D
SAAB 900
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: SAAB '83 900

Standartinė Rudik » 2011 Spa 02, 22:18

Aga, visur issilakste klubai, o Kaune tik formuojasi... "Novaja volna", taip sakant :)

P.S. Bet formuojasi kazkas tipo "SAAB Turbo Club of Lithuania". Kad tik kantrybes uztektu. O taip ziek, gal ir kokios "pakatuskes" orsiganizuos... :P
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: SAAB '83 900

Standartinė PRUSAS » 2011 Spa 02, 22:27

Audriss99 rašė:
Vis dažniau gailiuosi kad ne Kaune gyvenu - ten pas jumis rimtas OG-ių klubas formuojasi :-D

niu tep , visai idomiai butu jei Argentum su savo dviem , Maiklas su savo 3 dar Khary , ziu jau ir 6 OG'iai , o dar Epka ir t.t. zodziu judasi , ziuresim kiek pavasario sulauks ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: SAAB '83 900

Standartinė maiklas » 2011 Spa 03, 07:16

Nu jo, nzn kodel mes dar ieskojom slieku su degimo ir misinio nustatymais. Dabar kaip supratau, tai nereik 100% tiketi teoriniais mokymais, o viska reguliuoti pagal savo supratima. Gryzes pasimatavau degimo kampa, tai jau nebe 16 laipsniu, o visi 30 :) Tiek pat buvom ir seniau padare, nu bet teorinis mokymas liepe klausyt manualo ir daryti kaip priklauso 16...
Gryzdamas autostradoj dar zaidziau su LPG nustatymais ir daugmaz susireguliavau kad nebutu labai riebu ir kad traukos dar butu :)
P.S. sestadieny dar prisisukau orginalu OG kably :)
Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 60 ir 0 svečių