Puslapis 2425

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 29, 10:24
Audriss99
Skaičiuojam: -16 pradinis. Tada visas reguliavimas nuo -21 iki -13.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 29, 12:17
Rudik
Aisku, kad "pradvinutas"... ;) kaip ir pilotas :bom:

O jei rimciau, kiek maciau uzankstina daugiau negu 21, dabar nepatikslinsiu, nes motoras su deze ant operacinio stalo. Siap komutatoriu nepamirskit.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Vas 29, 12:26
Audriss99
rudik900 rašė:Siap komutatoriu nepamirskit.


Komutatoriai vienodi 8T ir 16T. Manau Maiklas patikrins kokiose ribose kinta kampas.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 01, 21:18
maiklas
Syvakar eksperimentavom su mano ir Khary900 OGiais. Jei pastatai degima be vakuumo 16 laipsniu, tai uzvakuumavus paskirstytojo reguliatoriu degimas paanksteja iki 25 laipsniu, o padavus y reguliatoriu slegy - paveleja iki 11. Atjungus vakuuma degimo kampas nuo sukiu nekinta.
Saviskiui turiu ankstinti degima iki 30 laipsniu, nes jei nors kiek velesnis, tada nuo tam tikru sukiu pradeda tampytis, o su stock 16 laipsniu sukiai nekyla daugiau kaip 2000 rpm. Tai su 30 laipsniu degimu pakeliau turbos slegy iki 1.1 Bar ir iskart detonuoja, o jei pavelini degima tada nedetonuoja bet trukcioja. Zodziu maksimum ka galiu dabar saugiai ispesti yra 30 laipsniu ir 0.7-0.8 Bar su 98E15 benzinu.
Panasu, kad 2.3 galva visiskai isderino sistema, tai toliau galimi trys variantai:
1. deti atgal 2.0 galva (bet nebeturiu 16T neisdrozto koliko)
2. konstruoti trionica, kuris galbut sugebes prisitaikyti prie esamo gelezies
3. nedaryti nieko ir pasitenkinti tuo kas yra dabar :)

Viskas butu dzin del nepavykusio eksperimento, bet kodel pilnas internetas laimingu istoriju, kaip zmones dedasi tas galvas ant 2.0 bloko ir su 1.5 Bar vazineja be vargo :evil:

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 01, 21:39
PRUSAS
maiklas rašė:Syvakar eksperimentavom su mano ir Khary900 OGiais. Jei pastatai degima be vakuumo 16 laipsniu, tai uzvakuumavus paskirstytojo reguliatoriu degimas paanksteja iki 25 laipsniu, o padavus y reguliatoriu slegy - paveleja iki 11. Atjungus vakuuma degimo kampas nuo sukiu nekinta.
Saviskiui turiu ankstinti degima iki 30 laipsniu, nes jei nors kiek velesnis, tada nuo tam tikru sukiu pradeda tampytis, o su stock 16 laipsniu sukiai nekyla daugiau kaip 2000 rpm. Tai su 30 laipsniu degimu pakeliau turbos slegy iki 1.1 Bar ir iskart detonuoja, o jei pavelini degima tada nedetonuoja bet trukcioja. Zodziu maksimum ka galiu dabar saugiai ispesti yra 30 laipsniu ir 0.7-0.8 Bar su 98E15 benzinu.
Panasu, kad 2.3 galva visiskai isderino sistema, tai toliau galimi trys variantai:
1. deti atgal 2.0 galva (bet nebeturiu 16T neisdrozto koliko)
2. konstruoti trionica, kuris galbut sugebes prisitaikyti prie esamo gelezies
3. nedaryti nieko ir pasitenkinti tuo kas yra dabar :)

Viskas butu dzin del nepavykusio eksperimento, bet kodel pilnas internetas laimingu istoriju, kaip zmones dedasi tas galvas ant 2.0 bloko ir su 1.5 Bar vazineja be vargo :evil:

dar lieka vienas varijantas ;) , pakentek biskuti paziuresim kas gausis

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 26, 00:22
Haro
tokia durna mintis kilo gal suju turima minkstimas (software) nesuderinamas su gelezim konkreciau turba T3 ir t25 mapai nera labai vienodi t3 didelesne uztai analoginiam kompui sunkiai sekasi susitvarkyti su padidejusiu slegiu ir temperatura gali buti kad gaunasi liesas misinys uztai tamstai blogai vazuoja ir tamposi.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 26, 07:11
maiklas
Haro rašė:tokia durna mintis kilo gal suju turima minkstimas (software) nesuderinamas su gelezim konkreciau turba T3 ir t25 mapai nera labai vienodi t3 didelesne uztai analoginiam kompui sunkiai sekasi susitvarkyti su padidejusiu slegiu ir temperatura gali buti kad gaunasi liesas misinys uztai tamstai blogai vazuoja ir tamposi.

Galima sakyti vien del misinio reguliavimo as ir pirkau Wideband'a ir misiny oro srauto matuokles pagalba galiu sureguliuot daugmaz tinkamai (kiek tai is viso ymanoma su primityviu LH2.2). T25 su 9000 IC manau oro tiek neykaitina kaip orginali T3 pusdama tiesiai y ysiurbimo kolika...
Jau pradejau ruostis 2.0 galva. Jei galvos pakeitimas nepades, tada is kazkur reikes gauti T3 turba :scratch:

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 26, 23:16
Martynus
O toj galvoj jus ir palik skirtingus paskirstymo velenus (viena nuo 2.0, kita nuo 2.3) ar veliau sudejot vienodus? Jei su tuo degimu yra problemu, kaip ir su kuro padavimu, kodel nepaemus to degimo ir nesuprogramavus?

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 26, 23:21
Martynus
maiklas rašė:Del duju ir kazkokio performanco is ju jau meciau ta minty is galvos


Buna ir performancas su dujom su teisinga dujine iranga. :) Pvz skysto ipurskimo, kai dujos patekdamos i cilindrus juos ir atausina.

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 27, 07:05
maiklas
Martynus rašė:O toj galvoj jus ir palik skirtingus paskirstymo velenus (viena nuo 2.0, kita nuo 2.3) ar veliau sudejot vienodus? Jei su tuo degimu yra problemu, kaip ir su kuro padavimu, kodel nepaemus to degimo ir nesuprogramavus?


Ismetimo veleneliai vienodi ir pas 2.3 ir pas 2.0, skiriasi tik ysiurbimo veleneliai. Isbandziau visokias kombinacija ir jokio skirtumo nepastebejau. Dabar sudeti 2.0 veleneliai.
Kasdien vazinejant situo auto, svarbiau darosi ekonomiskumas, o ne performancas, todel mazas suspaudimo laipsnis su 2.3 galva man visai netinka, desiu atgal 2.0 su didesniu suspaudimo laipsniu, mazinsiu turbos slegy, gal net atjungsiu APC, ilginsiu pavaras ir bandysiu sutilpt bent y 12 litru LPG :)

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Kov 31, 20:51
maiklas
2.0 galva jau paruosta: siandien pritryniau voztuvus ir pakeiciau gumeles:
Paveikslėlis

Reikia issiplauti kita ysiurbimo kolektoriu (nes dabartinis isdroztas pagal 2.3 galvos kanalus) ir nuvaryti pas dujininkus, kad susriegtu duju stuceriukus. Ir koky savaitgaly bus galima daryti "downgrade" :)

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Bal 12, 21:12
Martynus
maiklas rašė:Reikia issiplauti kita ysiurbimo kolektoriu (nes dabartinis isdroztas pagal 2.3 galvos kanalus) ir nuvaryti pas dujininkus, kad susriegtu duju stuceriukus. Ir koky savaitgaly bus galima daryti "downgrade" :)


Kuriose vietose susisriegei duju stucerius? Buvau nuvezes kolektoriu pas dujininka, bet kadangi buvo be purkstuku reikos sako nematau kur juos susukti, kad nemaisytu. :)

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Bal 14, 16:00
maiklas
Nu va, pravaziuoti pirmi kilometrai su orginalia 2.0 galva. Pradziai degimo kampa pastaciau kaip priklauso 16 laipsniu, tada su widebandu pavazinejau ir susireguliavau kuro misiny, APC overboostina iki 0,8 bar. Bet prie aukstu sukiu vistiek jauciasi pasitampymas, tai dar siek tiek paankstinau degima ir ant benzo jau lyg normaliai, bet ant duju vistiek liko mistine 4500 rpm riba :|

Gal kam reikia 2.3 galvos, kuriai pries 10k km buvo pritrinti voztuvai ir pakeisti voztuvu salnikai?
Paveikslėlis

Kuriose vietose susisriegei duju stucerius? Buvau nuvezes kolektoriu pas dujininka, bet kadangi buvo be purkstuku reikos sako nematau kur juos susukti, kad nemaisytu. :)

Seniau duju stuceriai buvo susukti pries kuro purkstukus:
Paveikslėlis
O dabar siek tiek arciau ir is sono:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vieni dujininkai aiskino, kad reikia ilgu stuceriu, kuriuos reikia sriegti taip, kad ju galas butu kuo arciau ysiurbimo kanalu galvoje, o dabar buvau nuvares pas kitus kad susriegtu, tai sake geriau, kad stuceris neislystu y ysiurbimo kanala koliko viduje... kiek meistru tiek nuomoniu :roll:

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Bal 16, 22:35
Martynus
maiklas rašė:2.0 galva jau paruosta: siandien pritryniau voztuvus ir pakeiciau gumeles


Sita tema galima beveik pritaikyt kaip manuala pradedantiesiems. Nerasai ar keitei ir ar tikrinai voztuvu ivores (jei neklystu 'kreipianciosios' oficialus pavadinimas) abiem variklio galvoms? Pagal Haynes manuala max leistinas laisvumas 0.5 mm. Bandziau pasimatuot, iskaitant tokio matavimo paklaida atrodo neperzengia ribu. Taciau gal kas zino kiek jos gali tarnaut jei paliekamos su 0.5 mm laisvumu?

Re: SAAB '83 900

Parašytas: 2012 Bal 17, 15:32
Martynus
Dar vienas dalykas. Pastebejau, kad turbo ir nonturbo galvos su vienodais numeriais turi voztuvus su skirtingais numeriais:
Turbo ismetimo voztuvo nr: 750008 T-T MB
Nonturbo ismetimo voztuvo nr: 748784 5681
Turbo isiurbimo voztuvo nr: 787297 NV LG
Nonturbo isiurbimo vozt. nr: 787297 NV MK

Ieskojau daugiau info ka reiskia tie skirtingi numeriai, bet neradau. Ar tai reiskia, kad turbo voztuvai padengti stellitu, o non turbo nepadengti ir ant turbo variklio greit isdegtu? Nete kai kurie pasisako, kad voztuvu negalima pritrinti (nebent labai nezymiai) ar tekint, nes butu nuimtas stellite padengimas. Ka nors kas nors zino apie tai? Ka rodo praktika?