Neįgyvendinti proektai ir customizin'

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 09, 19:22

Tarp kitko, radau biski info apie EV1, ten duomenis netgi didesni uz mano pateiktus :o ir nuotraukas geresnes, tik virsutine nuotrauka su uzrasu, apversta...

http://www.sacsaabs.org/sacsaabs.org/ev-1.htm

duomenis, isskirus max. greiti, labai arti mano Trollsteriui :-D
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Sau 09, 19:41

Dauguma ziuri kas aplinkui ir gerai matosi, ir vienas paziurejo "gyliau" i nuotraukos vidury esancius skaiciukus:)
Ten 9k OG T16S (Aero) Hirsch'as Stage3 267ag su Jetronic'u.
Isspaude viska ka galejo is stock'ines kuro sistemos.
Gamyklinis aftermarket:)

P.S. kas ten do simetrija su dviem "ala langu valdymo" mygtuku blokais pas EV1?
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 09, 19:51

Buvau pagalvojes netycion, kad Abott racing... :roll: nes jie ten buvo uzsijeme stipriai su 9k, dalivavo lenktinese ir t.t.
Tai ten 2.3 ar 2.0?

Del mygtuku bloku pas EV1, raso, kad sediniu valdimas, lygtais...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 11, 16:10

Paskutinį kartą redagavo 1 Rudik. Iš viso redaguota 2011 kartus.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
epka
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 133
Užsiregistravo: 2007 Bir 25, 17:29
Miestas: Kaunas

Standartinė epka » 2011 Sau 11, 19:40

o kas cia?
Atrodo kad 900 skydelis
SAAB 99T
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 11, 20:15

Aga... Bet vot kokio? Yra du neiprasti dalikai... :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Sau 11, 20:47

rudik900 rašė:Aga... Bet vot kokio? Yra du neiprasti dalikai... :)


Audrimantas tokį turi; rodos nuo jo 1981 B201 turbo su B motoru. RPM didesnis; turbo ženkliukas oldschoolinis - gražuolis.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 11, 20:55

Audris rašė:
rudik900 rašė:Aga... Bet vot kokio? Yra du neiprasti dalikai... :)


Audrimantas tokį turi; rodos nuo jo 1981 B201 turbo su B motoru. RPM didesnis; turbo ženkliukas oldschoolinis - gražuolis.


kodel pasakinejam? :-D B201 H-motor, Manometras ne oldschoolinis, o non apc turbo....
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Sau 11, 22:12

kam gražuolis kam dzin, bet nuotraukas sumažinkit dėdami :)
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2011 Sau 11, 22:12

rudik900 rašė:Buvau pagalvojes netycion, kad Abott racing... :roll: nes jie ten buvo uzsijeme stipriai su 9k, dalivavo lenktinese ir t.t.
Tai ten 2.3 ar 2.0?

Del mygtuku bloku pas EV1, raso, kad sediniu valdimas, lygtais...


Kažkodėl manau, kad ten 2.0. :V

P.S. Sumažinkite nuotrauką. ;)
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 13, 17:48

saabtuning.de vaizdai, jeigu kas nemate:

http://www.youtube.com/watch?v=Vp7P7tQa4NE

Camera car 900 turbo 16V: 320 a.g.,500 Nm...kitas, kuris majacina kadre,- 900 turbo 8V: 370 a.g. 560 Nm...akivaizdu, kad galingesne, su lengvesniu motoru, masina turi pranasumu....
1998-ais metais Autoreviu zurnalistas Leonidas Golovanovas kalbejosi su vienu svedu, kuris dirbo SAAB'e, turboeros pradzioi, vairuotoju-banditoju.., citoju,- reikejo matyt kaip jis uzsivede "Taip, 900 -asis turbo, 80-uju pradzios -ne, ne sesiolikos voztuvu, tai jau buvo biski ne tas, o paprastas astuoniu voztuvu 900 turbo! Paspaudei pedala, ir nuo treju tukstanciu ka-a-aip.... Va tai buvo tikras SAAB'as!" Tokio 900-ojo skidelis yra ant tos nuotraukos: tacho iki 8k, manometras iki 1.5 bar (iki rodykles eigos ribotuvo), matyt atsargos buvo palikta....tai buvo grinas turbo variklis, be jokios parametru kontroles... Is patirties, galiu pridurt, kad pojuciai buvo biski kitokie (atrode kad galia beribe, nes ko daugiau spaudi, to daugiau boost'ino, apkrova jam buvo tik i nauda, teko "draguot" nuo sviesaforo su prikabintu ant sniuro Opel Commodore 3.0, vaizdelis buvo....). Mirus turbai :cry: pojuciai dingo, turbinos nuo turbo APC, kurios, buvo bandita det veliau, neatitikdavo parametrus ....Galu gale vaziojant i Ispanija, karsta 2003-uju vasara(+40 C, variklis kaito visa kelia) motoras uzkale Prancuzijoi, bet Gibraltaras buvo sekmingai pasiektas, maza to, grizta namo, nuvaziota per sausuma iki Norgu, ir atgal (jau su keltu), Lietuvoi vazineta visa ziema (- 20 C praeidavo 20 sek, kol uzpumpodavo tepalo sliegi) zodziu buvo pravaziota 15k km.(!)...dar vaziojantis motoras, ir visai neblogai, buvo isardytas (nes prireike greiciu dezes, kitai, nupirktai ant pardavimo,masinai)...ir atsiveres vaizdelis :shock: ...indeklai prasukti, ovalo formos ir su israutais metalo gabalais; ziedu tarpai puse cm.; stumuokliu dugnai islupineti gabalais, ir t.t.....kas liecia tvirtumo atsagra, kaip sakoma - no comments...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 16, 16:32

Dar vienas konceptas, kurio laukiau pasirodant serijinei gamyboi:

http://www.youtube.com/watch?v=oxR-3Un6WkU

ideja buvo kilusi 82-ais metais, bet veikiantis prototipas pasirode tik amziaus pabaigoje. Is pradziu buvo experimentuota su esamu keturiu cilindru 2.0 motoru... bet ismatavus, pasirode esas per daug galingas, tada buvo pagamintas sesiu cilindru 1.4 prototipas, kuris atvirksciai gavosi silpnokas SAAB'o standartams.... Galiausiai buvo pasirinktas penkiu cilindru 1.6 agregatas (225 a.g., 305 Nm, 30% mazesnes kuro sanaudas), isiurbimo kolektoriuje buvo sumontuotas mechaninis kompresorius, kuris, per sankaba, pasileisdavo kada reikia ( max 2.8 bar )...prototipas buvo idetas i 9-5 modeli ir pristatytas zurnalistams, visi pabrezdavo idomu variklio garsa, o kai suveikdavo kompresoriaus sankaba, pasigirsdavo toks garsas, kad jo apibudinimui rusu kalboje (straipsnis buvo rusu) nera tikslaus zodzio, buvo parasyta, kad labai tinka anglu - scream... Galvojau, kad klipe isgirsiu ta garsa, bet deja... :(
Biski nuo saves: akivaizdu, kad elektronikos tokiam motorui, turi buti kaip kosminiam laive, isivaidoju kaip jinai gliucino.... :!:
Paskutinį kartą redagavo 1 Rudik. Iš viso redaguota 2011 kartus.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Sau 16, 17:28

video tai įspūdingas, me likes it :o
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2011 Sau 16, 19:28

Prisimenu tą straipsnį, irgi suintrigavo, koks gi tas garsas :) Įsivaizduoju, kad tipiškas kompresorinis "žviegimas" prisidėdavo.

O kalbant apie įdomesnius SAAB, man imponuoja 1994 metais ABBOTT RACING homologacijai paruoštas SAAB NG900 ARM T16, galimai inspiravęs vėlesnio VIGGEN atsiradimą:

Paveikslėlis

Using experience gained by our championship winning 900 racecar, our car successfully delivered its 235 Bhp to the tarmac with little or no loss of traction, its specification was:

•SAAB B204L 2.0 Turbo - 235 Bhp
•215x45 ZR17 Tyres on 7.5x17" Wheels
•Stainless Steel Sports Exhaust System
•Sports Suspension & Hydraulic Dampers
•Traction Control System and Limited Slip Differential
•Front & Rear Color coded spoilers

Pictured above, our ARM T16 - tested exhaustively by the motoring press - with positive responses every time! The feature list for our ARM T16, is remarkably similar to that of the Viggen, the main difference, is that our car has been available since the model was first released in 1994.

Our ARM T16 was taken to the SAAB factory in Trollhatten, sweden in late 1994 at the request of the SAAB GB Marketing director - for "assessment" by the factory marketing and technical personnel. We like to think that it was our efforts with the ARM T16, and positive demand from our customers - that inspired SAAB to build the SVO concept cars, and later on - the Viggen.

Around two months after our ARM had been taken to sweden - the SVO project was formed - and SAAB decided there was a market for a unique high performance model...

(http://www.abbottracing.net/cms.php?id_cms=15)


P.S. Džiugu, kad yra temų ne tik apie tai, kur rasti sugedusiam ventiliatoriui naujų angliukų...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 56 ir 0 svečių