Tarp kitko, radau biski info apie EV1, ten duomenis netgi didesni uz mano pateiktus ir nuotraukas geresnes, tik virsutine nuotrauka su uzrasu, apversta...
http://www.sacsaabs.org/sacsaabs.org/ev-1.htm
duomenis, isskirus max. greiti, labai arti mano Trollsteriui
Neįgyvendinti proektai ir customizin'
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Dauguma ziuri kas aplinkui ir gerai matosi, ir vienas paziurejo "gyliau" i nuotraukos vidury esancius skaiciukus:)
Ten 9k OG T16S (Aero) Hirsch'as Stage3 267ag su Jetronic'u.
Isspaude viska ka galejo is stock'ines kuro sistemos.
Gamyklinis aftermarket:)
P.S. kas ten do simetrija su dviem "ala langu valdymo" mygtuku blokais pas EV1?
Ten 9k OG T16S (Aero) Hirsch'as Stage3 267ag su Jetronic'u.
Isspaude viska ka galejo is stock'ines kuro sistemos.
Gamyklinis aftermarket:)
P.S. kas ten do simetrija su dviem "ala langu valdymo" mygtuku blokais pas EV1?
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- epka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 2007 Bir 25, 17:29
- Miestas: Kaunas
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
kam gražuolis kam dzin, bet nuotraukas sumažinkit dėdami
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 157
- Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
- Miestas: Kazlų Rūda
rudik900 rašė:Buvau pagalvojes netycion, kad Abott racing... nes jie ten buvo uzsijeme stipriai su 9k, dalivavo lenktinese ir t.t.
Tai ten 2.3 ar 2.0?
Del mygtuku bloku pas EV1, raso, kad sediniu valdimas, lygtais...
Kažkodėl manau, kad ten 2.0. :V
P.S. Sumažinkite nuotrauką.
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Kas nori diskusijos; čia apie custom projektus.
Taigi, iš pradžių buvo 99 T16 su 2.1/2.3 galva:
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/25/1254670840_resized.jpg?width=920&height=690
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/25/1254670864_resized.jpg?width=920&height=641
Po metų 8V ir nebėr turbos:
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/31/1294262170_resized.jpg?width=920&height=690
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/31/1294262172_resized.jpg?width=920&height=690
wtf?:
http://www.900aero.com/applications/phpBB/viewtopic.php?t=1585
Taigi, iš pradžių buvo 99 T16 su 2.1/2.3 galva:
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/25/1254670840_resized.jpg?width=920&height=690
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/25/1254670864_resized.jpg?width=920&height=641
Po metų 8V ir nebėr turbos:
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/31/1294262170_resized.jpg?width=920&height=690
http://iloapp.ljbk.dk/data/_gallery//public/31/1294262172_resized.jpg?width=920&height=690
wtf?:
http://www.900aero.com/applications/phpBB/viewtopic.php?t=1585
SAAB 900
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
saabtuning.de vaizdai, jeigu kas nemate:
http://www.youtube.com/watch?v=Vp7P7tQa4NE
Camera car 900 turbo 16V: 320 a.g.,500 Nm...kitas, kuris majacina kadre,- 900 turbo 8V: 370 a.g. 560 Nm...akivaizdu, kad galingesne, su lengvesniu motoru, masina turi pranasumu....
1998-ais metais Autoreviu zurnalistas Leonidas Golovanovas kalbejosi su vienu svedu, kuris dirbo SAAB'e, turboeros pradzioi, vairuotoju-banditoju.., citoju,- reikejo matyt kaip jis uzsivede "Taip, 900 -asis turbo, 80-uju pradzios -ne, ne sesiolikos voztuvu, tai jau buvo biski ne tas, o paprastas astuoniu voztuvu 900 turbo! Paspaudei pedala, ir nuo treju tukstanciu ka-a-aip.... Va tai buvo tikras SAAB'as!" Tokio 900-ojo skidelis yra ant tos nuotraukos: tacho iki 8k, manometras iki 1.5 bar (iki rodykles eigos ribotuvo), matyt atsargos buvo palikta....tai buvo grinas turbo variklis, be jokios parametru kontroles... Is patirties, galiu pridurt, kad pojuciai buvo biski kitokie (atrode kad galia beribe, nes ko daugiau spaudi, to daugiau boost'ino, apkrova jam buvo tik i nauda, teko "draguot" nuo sviesaforo su prikabintu ant sniuro Opel Commodore 3.0, vaizdelis buvo....). Mirus turbai pojuciai dingo, turbinos nuo turbo APC, kurios, buvo bandita det veliau, neatitikdavo parametrus ....Galu gale vaziojant i Ispanija, karsta 2003-uju vasara(+40 C, variklis kaito visa kelia) motoras uzkale Prancuzijoi, bet Gibraltaras buvo sekmingai pasiektas, maza to, grizta namo, nuvaziota per sausuma iki Norgu, ir atgal (jau su keltu), Lietuvoi vazineta visa ziema (- 20 C praeidavo 20 sek, kol uzpumpodavo tepalo sliegi) zodziu buvo pravaziota 15k km.(!)...dar vaziojantis motoras, ir visai neblogai, buvo isardytas (nes prireike greiciu dezes, kitai, nupirktai ant pardavimo,masinai)...ir atsiveres vaizdelis ...indeklai prasukti, ovalo formos ir su israutais metalo gabalais; ziedu tarpai puse cm.; stumuokliu dugnai islupineti gabalais, ir t.t.....kas liecia tvirtumo atsagra, kaip sakoma - no comments...
http://www.youtube.com/watch?v=Vp7P7tQa4NE
Camera car 900 turbo 16V: 320 a.g.,500 Nm...kitas, kuris majacina kadre,- 900 turbo 8V: 370 a.g. 560 Nm...akivaizdu, kad galingesne, su lengvesniu motoru, masina turi pranasumu....
1998-ais metais Autoreviu zurnalistas Leonidas Golovanovas kalbejosi su vienu svedu, kuris dirbo SAAB'e, turboeros pradzioi, vairuotoju-banditoju.., citoju,- reikejo matyt kaip jis uzsivede "Taip, 900 -asis turbo, 80-uju pradzios -ne, ne sesiolikos voztuvu, tai jau buvo biski ne tas, o paprastas astuoniu voztuvu 900 turbo! Paspaudei pedala, ir nuo treju tukstanciu ka-a-aip.... Va tai buvo tikras SAAB'as!" Tokio 900-ojo skidelis yra ant tos nuotraukos: tacho iki 8k, manometras iki 1.5 bar (iki rodykles eigos ribotuvo), matyt atsargos buvo palikta....tai buvo grinas turbo variklis, be jokios parametru kontroles... Is patirties, galiu pridurt, kad pojuciai buvo biski kitokie (atrode kad galia beribe, nes ko daugiau spaudi, to daugiau boost'ino, apkrova jam buvo tik i nauda, teko "draguot" nuo sviesaforo su prikabintu ant sniuro Opel Commodore 3.0, vaizdelis buvo....). Mirus turbai pojuciai dingo, turbinos nuo turbo APC, kurios, buvo bandita det veliau, neatitikdavo parametrus ....Galu gale vaziojant i Ispanija, karsta 2003-uju vasara(+40 C, variklis kaito visa kelia) motoras uzkale Prancuzijoi, bet Gibraltaras buvo sekmingai pasiektas, maza to, grizta namo, nuvaziota per sausuma iki Norgu, ir atgal (jau su keltu), Lietuvoi vazineta visa ziema (- 20 C praeidavo 20 sek, kol uzpumpodavo tepalo sliegi) zodziu buvo pravaziota 15k km.(!)...dar vaziojantis motoras, ir visai neblogai, buvo isardytas (nes prireike greiciu dezes, kitai, nupirktai ant pardavimo,masinai)...ir atsiveres vaizdelis ...indeklai prasukti, ovalo formos ir su israutais metalo gabalais; ziedu tarpai puse cm.; stumuokliu dugnai islupineti gabalais, ir t.t.....kas liecia tvirtumo atsagra, kaip sakoma - no comments...
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Dar vienas konceptas, kurio laukiau pasirodant serijinei gamyboi:
http://www.youtube.com/watch?v=oxR-3Un6WkU
ideja buvo kilusi 82-ais metais, bet veikiantis prototipas pasirode tik amziaus pabaigoje. Is pradziu buvo experimentuota su esamu keturiu cilindru 2.0 motoru... bet ismatavus, pasirode esas per daug galingas, tada buvo pagamintas sesiu cilindru 1.4 prototipas, kuris atvirksciai gavosi silpnokas SAAB'o standartams.... Galiausiai buvo pasirinktas penkiu cilindru 1.6 agregatas (225 a.g., 305 Nm, 30% mazesnes kuro sanaudas), isiurbimo kolektoriuje buvo sumontuotas mechaninis kompresorius, kuris, per sankaba, pasileisdavo kada reikia ( max 2.8 bar )...prototipas buvo idetas i 9-5 modeli ir pristatytas zurnalistams, visi pabrezdavo idomu variklio garsa, o kai suveikdavo kompresoriaus sankaba, pasigirsdavo toks garsas, kad jo apibudinimui rusu kalboje (straipsnis buvo rusu) nera tikslaus zodzio, buvo parasyta, kad labai tinka anglu - scream... Galvojau, kad klipe isgirsiu ta garsa, bet deja...
Biski nuo saves: akivaizdu, kad elektronikos tokiam motorui, turi buti kaip kosminiam laive, isivaidoju kaip jinai gliucino....
http://www.youtube.com/watch?v=oxR-3Un6WkU
ideja buvo kilusi 82-ais metais, bet veikiantis prototipas pasirode tik amziaus pabaigoje. Is pradziu buvo experimentuota su esamu keturiu cilindru 2.0 motoru... bet ismatavus, pasirode esas per daug galingas, tada buvo pagamintas sesiu cilindru 1.4 prototipas, kuris atvirksciai gavosi silpnokas SAAB'o standartams.... Galiausiai buvo pasirinktas penkiu cilindru 1.6 agregatas (225 a.g., 305 Nm, 30% mazesnes kuro sanaudas), isiurbimo kolektoriuje buvo sumontuotas mechaninis kompresorius, kuris, per sankaba, pasileisdavo kada reikia ( max 2.8 bar )...prototipas buvo idetas i 9-5 modeli ir pristatytas zurnalistams, visi pabrezdavo idomu variklio garsa, o kai suveikdavo kompresoriaus sankaba, pasigirsdavo toks garsas, kad jo apibudinimui rusu kalboje (straipsnis buvo rusu) nera tikslaus zodzio, buvo parasyta, kad labai tinka anglu - scream... Galvojau, kad klipe isgirsiu ta garsa, bet deja...
Biski nuo saves: akivaizdu, kad elektronikos tokiam motorui, turi buti kaip kosminiam laive, isivaidoju kaip jinai gliucino....
Paskutinį kartą redagavo 1 Rudik. Iš viso redaguota 2011 kartus.
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Prisimenu tą straipsnį, irgi suintrigavo, koks gi tas garsas Įsivaizduoju, kad tipiškas kompresorinis "žviegimas" prisidėdavo.
O kalbant apie įdomesnius SAAB, man imponuoja 1994 metais ABBOTT RACING homologacijai paruoštas SAAB NG900 ARM T16, galimai inspiravęs vėlesnio VIGGEN atsiradimą:
P.S. Džiugu, kad yra temų ne tik apie tai, kur rasti sugedusiam ventiliatoriui naujų angliukų...
O kalbant apie įdomesnius SAAB, man imponuoja 1994 metais ABBOTT RACING homologacijai paruoštas SAAB NG900 ARM T16, galimai inspiravęs vėlesnio VIGGEN atsiradimą:
Using experience gained by our championship winning 900 racecar, our car successfully delivered its 235 Bhp to the tarmac with little or no loss of traction, its specification was:
•SAAB B204L 2.0 Turbo - 235 Bhp
•215x45 ZR17 Tyres on 7.5x17" Wheels
•Stainless Steel Sports Exhaust System
•Sports Suspension & Hydraulic Dampers
•Traction Control System and Limited Slip Differential
•Front & Rear Color coded spoilers
Pictured above, our ARM T16 - tested exhaustively by the motoring press - with positive responses every time! The feature list for our ARM T16, is remarkably similar to that of the Viggen, the main difference, is that our car has been available since the model was first released in 1994.
Our ARM T16 was taken to the SAAB factory in Trollhatten, sweden in late 1994 at the request of the SAAB GB Marketing director - for "assessment" by the factory marketing and technical personnel. We like to think that it was our efforts with the ARM T16, and positive demand from our customers - that inspired SAAB to build the SVO concept cars, and later on - the Viggen.
Around two months after our ARM had been taken to sweden - the SVO project was formed - and SAAB decided there was a market for a unique high performance model...
(http://www.abbottracing.net/cms.php?id_cms=15)
P.S. Džiugu, kad yra temų ne tik apie tai, kur rasti sugedusiam ventiliatoriui naujų angliukų...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 56 ir 0 svečių