Neįgyvendinti proektai ir customizin'

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 17, 14:11

idomus straipsnis, nebuvau dasikapstes iki jo... kaip ir patvirtina teigini, kad entuziastai stumia ta SAAB'a i karstesne puse... :P , o svedai, kai perejo nuo kapitalizmo (septiniasdesimtaisiais Svedija buvo tarp lyderiu, pagal pragivenimo lygi) prie issivisciusio socializmo, nusigribavo visai (dabar Svedija uzima, kokia 60-a vieta)...panasi situacija, kokia buvo USSR, zmones aptingo (kam dirbti, mokesciai dideli, geriau dura pastumt), jaunimas padejes ant visko (nera stimulo)....zodziu bardakas, stipriai nesigilinant.... GM - atrodo amerikeciai (burzujai), bet kazkokie naivus, koroce looser'iai... Visi dabar, isitempe ausis, stebi Olandus.... Oi, nelengva jems... :?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 25, 23:17

Kam idomu, minetas straipsnis apie SVC ir S.C.C. variklius:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /saaab.htm

O tiems kurie skaito tik gimtaja kalba, lieka tokie sedevrai, kaip forume placiai aptarinejama laida Autopilotas, apie puvekus... :P Atsiprasant...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Oldb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 461
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
Miestas: Vilnius

Standartinė Oldb » 2011 Sau 26, 08:33

rudik900 rašė:Kam idomu, minetas straipsnis apie SVC ir S.C.C. variklius:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /saaab.htm

O tiems kurie skaito tik gimtaja kalba, lieka tokie sedevrai, kaip forume placiai aptarinejama laida Autopilotas, apie puvekus... :P Atsiprasant...


Dėmesio stoka pačiam ar kaip?
SAAB'alas NG 900 S coupe B234 MY96 - buvo
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Sau 26, 09:48

Oldb rašė:Dėmesio stoka pačiam ar kaip?


Žmogas bando apmirusį forumą bent jau kažkiek pajudinti. Gal geriau iš viso nieko nerašyti? Arba tęsti pasismaukymą apie kuro sąnaudas, perdegusias lemputes ir alyvos keitimą...
SAAB 900
Vytasin
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 185
Užsiregistravo: 2006 Lap 13, 21:08
Miestas: Klaipėda

Standartinė Vytasin » 2011 Sau 26, 11:09

Pamaišė su šakaliu apmusijusi liūną.. :D
900OG
Volvo 142
MB 115
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2011 Sau 26, 11:46

rudik900 rašė:Kam idomu, minetas straipsnis apie SVC ir S.C.C. variklius:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /saaab.htm

O tiems kurie skaito tik gimtaja kalba, lieka tokie sedevrai, kaip forume placiai aptarinejama laida Autopilotas, apie puvekus... :P Atsiprasant...


Labai įdomus straipsnis. Įdomu, ką jie nuveikė per vėlesnius 10 metų, kad pradėtų serijinę gamybą?
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 01, 20:35

a vot ka jie dare velesnius 10 metu, dare dare ir padare:

http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=1900

galima netgi neskaityt, uztenka pasiziuret prie pabaigos esancia lentele, su gamintoju duomenimis (svoris, dinamika, kuro sanaudos :!: )... Ir saip, AUDI salonas, man labiau patiko, jis, daugiausiai is ketvirtuko, i SAABu klasikini salona panasus :!: (zino pas ka ziuret)...

p.s. turiu pazistama opelista (ne calibru) tai jis: Opelis ten..., OPC blin..., pasiuliau pasidomet...po keliu dienu su issprogusiom akim... Eina nax...tas OPC su tokiomis duomenimis.... :x
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 03, 00:20

Atoms rašė:Pagamino švedai savu laiku gerą, bet ne visiems įtinkantį automobilį. Visi suprantantys įsigijo, bet pamiršo po 10 metų naują nusipirkt. Nebeturėjo SAAB'as pinigų tai parsidavė GM'ui. Su sąlyga, kad visi suprantantys vis dar važinėja su savo 20 metų senumo aparatais ir naujo neperka - teko dalis per markes pradėt dalint idant pigiau gamint būtų, o gal ir kitų markių mėgėjų priviliot, bet ir to neužteko, kad pritraukt pakankamai naujų pirkėjų. Visi suprantantys vis dar važinėja su savo 30 metų senumo originalais, nes nieko geriau nėra.

Neturiu nieko prieš ir man patinka senieji modeliai, tačiau tam, kad markė gyvuotų reikia ne garbintojų, o pirkėjų.


Yra cia dalis tiesos.... Uzsimojau buvo prirasyt.... bet persigalvojau, nenoriu kartotis, be to visi kazkodel pradeda galvot, kad bandau pirsti klasika visiem.. Paliksim klasika entuziastams, iki jos riekia prieiti savarankiskai, kaip sakant daaugti.. SAABas nuo pat pradziu (iki tam tikro laikotarpio) gamino gerus, originalius bet ne visiem suprantamus automobilius. O paskui pradejo gamint visiems suprantamus, o cia jau kita beda, konkurencija... O kam reikalingas Opelis su SAAB zenklu? (Subaru ir Chevrolet su SAAB zenklu, irgi nereikalingi). Ir galu gale tikri entuziastai issilakste arba taip ir vazioja su savo "senenom", o SAABas pasidare pigesne alternatyva, visiem suprantamoms markems, o ironiskiausia, kad netgi tam paciam Opeliui :!: Tai kokie pirkejai reikalingi SAABui? Neaisku.... Kada buvo aziotazas apie SAAB bankrota, Svedijos finansu ministerjos atstovas, i zurnalistu klausima "Kodel Svedijos viriausybe atsisako finansiskai palaikyti SAAB, GM-ui prasant?", atsake,- Jeigu rinkai SAABas nereikalingas, kodel mes turime ji gelbet, mes ne labdaros organizacija.(!)
Blin, vistiek prirasiau... Za marku obidno :x
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Vas 03, 11:38

rudik900 rašė:Yra cia dalis tiesos.... Uzsimojau buvo prirasyt.... bet persigalvojau, nenoriu kartotis, be to visi kazkodel pradeda galvot, kad bandau pirsti klasika visiem.. Paliksim klasika entuziastams, iki jos riekia prieiti savarankiskai, kaip sakant daaugti.. SAABas nuo pat pradziu (iki tam tikro laikotarpio) gamino gerus, originalius bet ne visiem suprantamus automobilius. O paskui pradejo gamint visiems suprantamus, o cia jau kita beda, konkurencija... O kam reikalingas Opelis su SAAB zenklu? (Subaru ir Chevrolet su SAAB zenklu, irgi nereikalingi). Ir galu gale tikri entuziastai issilakste arba taip ir vazioja su savo "senenom", o SAABas pasidare pigesne alternatyva, visiem suprantamoms markems, o ironiskiausia, kad netgi tam paciam Opeliui :!: Tai kokie pirkejai reikalingi SAABui? Neaisku.... Kada buvo aziotazas apie SAAB bankrota, Svedijos finansu ministerjos atstovas, i zurnalistu klausima "Kodel Svedijos viriausybe atsisako finansiskai palaikyti SAAB, GM-ui prasant?", atsake,- Jeigu rinkai SAABas nereikalingas, kodel mes turime ji gelbet, mes ne labdaros organizacija.(!)
Blin, vistiek prirasiau... Za marku obidno :x
Siaip,beveik,sutikciau...Tik,mano,galva pacia marke sugadino ne visi modeliai.9000 ,kaip tik, atsiskleide su turbo S,po to pervadintu i aero,ar griffinas.9-5 - labai vykes modelis,visom prasmem.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 03, 15:29

Be modeliu gamos ispletimo, nebutu apsieita nekaip, to negalejo isvengti netgi Porsche, vienintele isgivenusi, tuo laikotarpiu, smulki kompanija, nors neapsieita be kooperacijos su VW group (pradedant nuo 924 modelio, praktiskai vokiskos interpretacijos trecio Sonett'o). Bet ant virsunes, davestas iki idealo 911, zmones is Porsche sako, kad iki jo reikia subresti, bet suprantama, kad ne visi zmones, kurie nori Porsche yra fanatai, todel gamina visokias masinas, bet savo marke laiko, teko vaziot su Cayenne, nuo pirmo prisilietimo prie akseleratoriaus, be jokiu abejoniu, supranti uz ka sumokejai babkes... Del to ir reikalai pas jos eina gerai, uz ekologija (uz virsijima CO g/km) Amerikoi Porsche moka baudas, bet kol kas apsimoka sumoketi bauda ir parduoti galinga aparata, nes yra paklausa... Cia sekmingos kompanijos pavizdys... O SAABas daejes iki savo virsunes su 900 T16, pradejo buksuot prie kelio issisakojimo (karine - civiline aviacija), ir pagaves fiske, kad klientu priaugo pasirodzius 9000 modeliui (kuris buvo geras, bet visgi arciau prie civilines aviacijos, gal but tarp ju), neatsigrezdamas pasuko paskutines link... To be continued...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 21, 00:53

Pasirodo, Viggen vardas, buvo siulomas kur kas anksciau ir velgi is salies....
http://saabworld.net/f104/saab-900-turbo-16-ev-1-a-755/
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Vas 21, 14:42

rudik900 rašė:...Tai ten 2.3 ar 2.0?...

Ten 2.3 longblokas, is 2.0 tuos skaicius isspausti butu daug sunkiau.
Beje, tai dar praktiskai gyvas, egzempliorius, tik kiek zinau su greiciu deze problemu dabar yra
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Vas 21, 15:04

Gal kas zinos kas cia do lektuvas? ;)

Paveikslėlis
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Vas 21, 15:11

Pasakyčiau aš, bet nepatikėsi... Kai vairą saviškiam nuimu, labai panašus pasidaro :-D
SAAB 900
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 21, 15:53

esu girdejes viena ausim, bet neteko skaityt placiau :? butu idomu..
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių