Neįgyvendinti proektai ir customizin'

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 05, 16:41

nuo klasikinio 900-jo modelio, SAAB'as jau sukinejosi premium klaseje, o ten R4 variklis (koks jis bebutu) nevaržovas su V8 prestižo klausimu, ipač amerikoi....Sakoma, kad švedu inžineriai tvirtino kad toks variklis po 9000 kapotu netilps...tada suomiai nusprende įrodyt atviksčiai...sudeje du R4, ir tas kas gavosi, be jokiu kebulo perdarimu tilpo 9000 varikliu skiriue.....buvo pagaminti keli prototipai, bandimams...ataskaitose rašoma, kad mašina komplekotai valdesi ir banditojai surinko daug baudos kvitu už greičio viršijima :!: ...taška tuoi istorijoi padejo GM, pareiškes kad turi savo V6 variklius, praktiškai pasiusdami suomius na x...(matyt nenorejo vidines konkurencijos su kadilaku)...
Taip, Skandinavijos keliose toks variantas nelabai, bet Amerikos platumose...
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 06, 14:43

bandau judint toliau....muzejuje stovi SAAB 93 (pravarde "Monster") su dviem treju cilindrų dvitakčiais (196 km/h), kaip 1959-ms metams tai, manau ne slabo...įdomu, kaip skambėjo šešių cilindrų dvitaktis? :twisted: bet problemos buvo tos pačios, blogas valdomumas plius problemos su transmisija...
http://lh3.ggpht.com/_8Hs70NHnO2s/TGBg9 ... CF0058.JPG
motoristai rovesi į dangu, bet kažkada pasirinkta koncepcija kišo pagalius į ratus.... :roll:
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 07, 20:06

Skaiciau kad SAAB'o inzineriai pripazino kad prekiu varomai masinai, daugiau negu 250 a.g. variklis yra beprasmiskas, galia nebus isnauduota, bet ir uzsispirusiai laikesi nuomones kad visi varomi ratai nereikalingi.... Is istorijos matyt, kad "sventa vieta tuscia nebuna"...nepadare SAAB'as, padare kiti, ir galvoju, kad nepralamejo....Nuo pat pradziu SAAB propagavo priekiu varomo automobilio koncepcija, irodinedamas visam pasauliui tuos komponuotes privalumus ralio trasose, bet kaip ir pas kiekvieno medalio, pas ta komponuote yra ir antra puse; su lengvu varikliu masina buvo greita posukiose, bet ant tesiuju truko galios, idejus didesni varikli, atvirksciai... Nedidelis, pagal gabaritus ir svori variklis, su padidintu efektivumu praste prasesi, tuoi kripti ir buvo dirbama, kaip mes visi zinom, labai sekmingai... Apogejus buvo pasiektas praktiskai 80-uju pradzioi, ir pasireiske koncepte SAAB EV1 (experimental vehicle one), panauduota standartinio 900-uko baze ir agregatai, su patobulinimais (210 kw, 0-100 5,9sec., 270 km/h..speedometras iki 310, esu nufotkines, nezinau kaip idet :roll: ), cia jau praktiskai buvo jau tam tikra kompuonuotes virsune, toliau jau supercar'u zona, o priekiu varomas supercar'as.... tai jau nonsensas.(!) Ir SAAB pasuko kitu keliu (pvz elektronine ekologija)....ir priejo Brisiaus gala...Siandieniai SAAB'ai jau nera turbininiu technologiju lideriai, kaip kadaise, susitarymas su BMW del 1.6 turbo variklio panaudojimo (ironiska, ar ne?) to irodimas..o del kokybes problemu nusirideno, praktiskai, i saraso dugna (daugiau problematiski tik Land Rover), imidzas irgi kazkoks neaiskus (tai nepaslaptis)....Labai norisi tiketi kad dabartiniai seimininkai zino ka daro, ir yra ne tik geri verslininkai bet ir technikos entuziastai...Nors grazint prarasta varda, nera taip lengva...Pabaigoje mazas filmukas, del tos masinos as tapau SAAB fan'u, sesiolika metu atgal (biski buvau nuliudes kai pamaciau, kad masina prekiu varoma, bet pasirode, tai viena is geriausiu visu laiku, tarp tokiuju, plius padaryta taip, kad nekelt gemorojaus, savo seimininkui..) aisku charteriniams reisams tarp Vilniaus ir Klaipedos, jinai jau neatitinka siolaikinius standartus, bet kaip naikintuva, ja nurasit dar per anksti, nepamirskim kad tai koncepcijai 45-ri metai :!:
http://www.youtube.com/watch?v=LsOiClIjQq0
as tai vadinu teisingu tuningu...prie to video, sone, yra ir Gustavo aparatas, parodantis, ka reiskia teisinga transmisija galios isnaudoimui...
Tikios straipsnis patiko :roll: Aciu uz demesi ;)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 08, 02:31

Idejau keleta nuotrauku SAAB EV1, 1985m., kokybe silpna, darytos senai, viena is pirmuju skaitmeniniu kameru Polaroid 1,3 mp :?

http://my.imageshack.us/v_images.php

conceptas neliko nepastebetas, dizaino koncepcija gana sekmingai pasinaudojo japonai, pvz. Nissan 200 SX, Mitsubishi Eclipce, Subaru SVX....GM taip pat neliko sone, Opel Calibra...itarimai ir del BMW 850 (bet vokeciai daugiau uzmaskavo savo kurinius, tuo tarpu japonai naudojo netgi tas pacias spalvas, su tuo skirtumu, kad EV1 stogas yra stiklinis, o japonai tiesiog maskavo stoikes juodais dazais), cia keletas pavizdziu tarp populiaresniu modeliu...resume: neisnaudoji pats, isnaudos kiti... stovejau prie jo ir galvojau "kaip ji pavogti?" 8) jis ir siandien nepasimestu minioje, o jeigu dar su V8 twinturbo ir visais varomais ratais :shock: kiek tais laikais butu konkurentu Gran Turizmo segmente? Teisingai, nedaug, o greiciausiai kad nei vieno....Bet ar buvo pasaulis pasirenges, tuo momentu, priimti superkara vardu SAAB, tai jau klausimas....Just fantasy ;)
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2011 Sau 08, 03:53

eror
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Sau 08, 08:55

Nerodo fotkiu.Del pacio koncepto kopijavimo,tai del japoskiu,net nekyla abejoniu.Del BMW,nemanau...dar iki 1985 metu jie turejo nemazai savu kuriniu,kad ir M1.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 08, 11:45

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Sau 08, 12:15

salonas, tai toks gyvenimo mates, arba foto aparatas keturis kartus skendes
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 08, 12:57

Negalvoju kad vokeciai, nusileistu iki plagiato, bet ir neatmetu, kad atsizvelge siek tiek, greiciausiai, kad ir svedai, kurdami EV1, atsigreze i M1, bet tai jau tikro supercar'o koncepcija, o EV1 - tikro Gran Turizmo koncepcija, ir 850 yra GT (pasaulis, pasirodo, nebuvo pasiruoses supercar'ui ir BMW vardu) ir nieko cia blogo nera, jeigu zmogus atejo i bara ir nori isgert, neprotinga siulyti jam pieno, tvirtinant, kad tai sveikiau, jis nueis i bara priesais.... :?
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 08, 13:10

trulikas rašė:salonas, tai toks gyvenimo mates, arba foto aparatas keturis kartus skendes


sitas konceptas buvo skirtas ne parodai, o technologiju apdirbimui ir testams, tai galvoju, kad mates vargo :roll:
skaitmeniniai fotoaparatai savo istorijos pradzioi nebuvo dar taip toli pazenge kaip dabar.... ;) anekdotas ta tema: anukas klausia senelio,- seneli, jeigu tavo jaunistei kompu nebuvo, tai kaip jus internete landziojot?...
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Sau 09, 18:32

Paveikslėlis

Atspekit kas cia?:)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Sau 09, 18:37

Maximus rašė:Paveikslėlis

Atspekit kas cia?:)
Kazkas su 9-5grifino vairu.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 09, 19:10

pasiduodu, nesusiduriau :? renkuos pagalba, - gamyklinis ar aftermarket?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Sau 09, 19:12

rudik900 rašė:pasiduodu, nesusiduriau :? renkuos pagalba, - gamyklinis ar aftermarket?

gamykliskai pas 9000 nebuvo audio valdymo ant vairo
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 09, 19:16

trulikas rašė:
rudik900 rašė:pasiduodu, nesusiduriau :? renkuos pagalba, - gamyklinis ar aftermarket?

gamykliskai pas 9000 nebuvo audio valdymo ant vairo

vaira tai matau, kad ne tas, emblema jau velesniu laiku, as apie speedometra.. :?:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 42 ir 0 svečių