Puslapis 18

Neįgyvendinti proektai ir customizin'

Parašytas: 2011 Sau 04, 18:55
Rudik
Kažkaip apmirusi klasika, nėra aktivistu? :? bandysiu pagyvint.... SAAB garsėja klientais-snobais, bet galvoju kad perdėtas snobizmas atvedė SAAB'a į GM rankas (aišku, kas įvyko po to..!!!!,tai jau atskira istorija,.. nors gal ir leido kažkuri laiką prasilaikyti)...mačiau savo akimis daug neblogu projektu (matėsi inžinerines minties skrydis),daug apie ką skaičiau, deja jiems nelemta buvo įsigyvendinti....greičiausiai kad dėl komercinio naudingumo, bet galvoju kad "karšti" modeliai reikalingi imidžui palaikyti, kad ir tokie:

http://www.youtube.com/watch?v=pVidhrnLFf0

kai kurie dilėriai nuo savęs siūlė įvairiu samodelkų (netgi klasikinio kabrioleto istorija labai įdomi)...

Parašytas: 2011 Sau 04, 19:27
drh
dar linko buvau nepaziurejes galvojau reikes apie V8 numest :)
o siaip daug geru dalyku gm`as nustekeno, 9-3 buvo modelis kuris elektra varomas ikraunamas pasukus gale esancia saab emblema, bet taip tyliai ir isnyko sis variantas, skaiciau kazkokio darbuotojo blog`a daug geros ir idomios info su leak`inta informacija

Parašytas: 2011 Sau 04, 20:41
Rudik
Kas įdomiausia, mintis apie V8 buvo ir anksčiau, kuriant 99-tą modeli, buvo pagaminti keli prototipai su Triumph jėgaine, bet projektas buvo nutrauktas, :( ....buvo nuspresta projektuoti turbo ( jau buvau rašęs, kad tas projektas irgi vos nežlugo).....beje pirmasis SAAB keturtaktis (iki B202), buvo puselė to paties V8 :?

Parašytas: 2011 Sau 04, 21:15
aurissan
Tai gal ne cilindrų skaičius svarbiausia, o ką iš jų galima išspaust. Jei R4 daugiau sugeba negu V8, tai laiku nutraukė tuos projektus. :roll:

Parašytas: 2011 Sau 04, 21:32
Rudik
Taip ir galvojo top menedžeriai...bet yra kita medalio puse...automobiliu gamyba - yra biznis, ir neatsižvelgt į klientų norus (daugelis žmoniu, ypač amerikoje, nepirks biznes klases mašina su R4 varikliu) yra netoliregiška.....

p.s. o kiek galima išspaust iš V8 biturbo....tai aš patyliu..nekalbant apie variklio garsą....

Parašytas: 2011 Sau 04, 23:03
aurissan
Iš šūdo vaško neišspausi. Mažalitražiai varikliai neilgaamžiški.

Parašytas: 2011 Sau 04, 23:39
Haro
na v8 4litru nera jau toks visai mazalitrazis. aisku su amerikietisku raumeniu nepalyginsi kur v8 8 litru. be to amerikoj visai kitos ridos. ten zmones nesunkiai per 5 metus nusuka 250k km. nors aisku ya klasikiniu saab su rida ir 1*10^6 myliu...

Parašytas: 2011 Sau 05, 09:19
Perkūnas
Haro rašė:na v8 4litru nera jau toks visai mazalitrazis.
Manau,omeny buvo L4 variklis.

Parašytas: 2011 Sau 05, 10:29
Haro
rudik900 rašė:.....beje pirmasis SAAB keturtaktis (iki B202), buvo puselė to paties V8 :?
lyg ir v8 na gal blogai supratau

Parašytas: 2011 Sau 05, 10:51
Perkūnas
Haro rašė:
rudik900 rašė:.....beje pirmasis SAAB keturtaktis (iki B202), buvo puselė to paties V8 :?
lyg ir v8 na gal blogai supratau
V8 dalyba 2 lygu L4 :lol:

Parašytas: 2011 Sau 05, 11:23
Haro
Davidson rašė:V8 dalyba 2 lygu L4 :lol:
bet lig sneka eina apie nutrukusious projektus :roll:

Parašytas: 2011 Sau 05, 12:05
Audriss99
Prototipas:

http://www.lihikset.net/images/kuuppa/rare-saab.htm

Dar citata iš kito straipsnio: "48 Saab 99s were equipped with a V8 from Triumph, but the idea to use a V8 was dropped in favor of a turbocharged engine."

Parašytas: 2011 Sau 05, 12:12
Perkūnas
Haro rašė:
Davidson rašė:V8 dalyba 2 lygu L4 :lol:
bet lig sneka eina apie nutrukusious projektus :roll:
Prie ko, tie projektai ? :lol: As tik noriu pasakyti,nuo kada V8 varikliai keturlitriai - mazalitraziniai :lol: .

Parašytas: 2011 Sau 05, 12:24
Haro
Davidson rašė:Prie ko, tie projektai ? :lol: As tik noriu pasakyti,nuo kada V8 varikliai keturlitriai - mazalitraziniai :lol: .

Na priklauso nuo to su kuo lygini vienu atveju gauni mazalitrazi kitu jau irnevisai mazas varikliukas iseina. As lyginau su V8 8 litru kur kausas litras. o cia kausas tik puslitris :)

Parašytas: 2011 Sau 05, 14:42
Rudik
Audris rašė:Prototipas:

http://www.lihikset.net/images/kuuppa/rare-saab.htm

Dar citata iš kito straipsnio: "48 Saab 99s were equipped with a V8 from Triumph, but the idea to use a V8 was dropped in favor of a turbocharged engine."


įdomu, kad ant video variklis atmosferinis, o ant nuotraukų iš muzejaus, išmetimo kolektoriai primena turbininius
:roll: