Puslapis 48

Parašytas: 2011 Sau 17, 14:11
Rudik
idomus straipsnis, nebuvau dasikapstes iki jo... kaip ir patvirtina teigini, kad entuziastai stumia ta SAAB'a i karstesne puse... :P , o svedai, kai perejo nuo kapitalizmo (septiniasdesimtaisiais Svedija buvo tarp lyderiu, pagal pragivenimo lygi) prie issivisciusio socializmo, nusigribavo visai (dabar Svedija uzima, kokia 60-a vieta)...panasi situacija, kokia buvo USSR, zmones aptingo (kam dirbti, mokesciai dideli, geriau dura pastumt), jaunimas padejes ant visko (nera stimulo)....zodziu bardakas, stipriai nesigilinant.... GM - atrodo amerikeciai (burzujai), bet kazkokie naivus, koroce looser'iai... Visi dabar, isitempe ausis, stebi Olandus.... Oi, nelengva jems... :?

Parašytas: 2011 Sau 25, 23:17
Rudik
Kam idomu, minetas straipsnis apie SVC ir S.C.C. variklius:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /saaab.htm

O tiems kurie skaito tik gimtaja kalba, lieka tokie sedevrai, kaip forume placiai aptarinejama laida Autopilotas, apie puvekus... :P Atsiprasant...

Parašytas: 2011 Sau 26, 08:33
Oldb
rudik900 rašė:Kam idomu, minetas straipsnis apie SVC ir S.C.C. variklius:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /saaab.htm

O tiems kurie skaito tik gimtaja kalba, lieka tokie sedevrai, kaip forume placiai aptarinejama laida Autopilotas, apie puvekus... :P Atsiprasant...


Dėmesio stoka pačiam ar kaip?

Parašytas: 2011 Sau 26, 09:48
Audriss99
Oldb rašė:Dėmesio stoka pačiam ar kaip?


Žmogas bando apmirusį forumą bent jau kažkiek pajudinti. Gal geriau iš viso nieko nerašyti? Arba tęsti pasismaukymą apie kuro sąnaudas, perdegusias lemputes ir alyvos keitimą...

Parašytas: 2011 Sau 26, 11:09
Vytasin
Pamaišė su šakaliu apmusijusi liūną.. :D

Parašytas: 2011 Sau 26, 11:46
pvaidas
rudik900 rašė:Kam idomu, minetas straipsnis apie SVC ir S.C.C. variklius:

http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /saaab.htm

O tiems kurie skaito tik gimtaja kalba, lieka tokie sedevrai, kaip forume placiai aptarinejama laida Autopilotas, apie puvekus... :P Atsiprasant...


Labai įdomus straipsnis. Įdomu, ką jie nuveikė per vėlesnius 10 metų, kad pradėtų serijinę gamybą?

Parašytas: 2011 Vas 01, 20:35
Rudik
a vot ka jie dare velesnius 10 metu, dare dare ir padare:

http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=1900

galima netgi neskaityt, uztenka pasiziuret prie pabaigos esancia lentele, su gamintoju duomenimis (svoris, dinamika, kuro sanaudos :!: )... Ir saip, AUDI salonas, man labiau patiko, jis, daugiausiai is ketvirtuko, i SAABu klasikini salona panasus :!: (zino pas ka ziuret)...

p.s. turiu pazistama opelista (ne calibru) tai jis: Opelis ten..., OPC blin..., pasiuliau pasidomet...po keliu dienu su issprogusiom akim... Eina nax...tas OPC su tokiomis duomenimis.... :x

Parašytas: 2011 Vas 03, 00:20
Rudik
Atoms rašė:Pagamino švedai savu laiku gerą, bet ne visiems įtinkantį automobilį. Visi suprantantys įsigijo, bet pamiršo po 10 metų naują nusipirkt. Nebeturėjo SAAB'as pinigų tai parsidavė GM'ui. Su sąlyga, kad visi suprantantys vis dar važinėja su savo 20 metų senumo aparatais ir naujo neperka - teko dalis per markes pradėt dalint idant pigiau gamint būtų, o gal ir kitų markių mėgėjų priviliot, bet ir to neužteko, kad pritraukt pakankamai naujų pirkėjų. Visi suprantantys vis dar važinėja su savo 30 metų senumo originalais, nes nieko geriau nėra.

Neturiu nieko prieš ir man patinka senieji modeliai, tačiau tam, kad markė gyvuotų reikia ne garbintojų, o pirkėjų.


Yra cia dalis tiesos.... Uzsimojau buvo prirasyt.... bet persigalvojau, nenoriu kartotis, be to visi kazkodel pradeda galvot, kad bandau pirsti klasika visiem.. Paliksim klasika entuziastams, iki jos riekia prieiti savarankiskai, kaip sakant daaugti.. SAABas nuo pat pradziu (iki tam tikro laikotarpio) gamino gerus, originalius bet ne visiem suprantamus automobilius. O paskui pradejo gamint visiems suprantamus, o cia jau kita beda, konkurencija... O kam reikalingas Opelis su SAAB zenklu? (Subaru ir Chevrolet su SAAB zenklu, irgi nereikalingi). Ir galu gale tikri entuziastai issilakste arba taip ir vazioja su savo "senenom", o SAABas pasidare pigesne alternatyva, visiem suprantamoms markems, o ironiskiausia, kad netgi tam paciam Opeliui :!: Tai kokie pirkejai reikalingi SAABui? Neaisku.... Kada buvo aziotazas apie SAAB bankrota, Svedijos finansu ministerjos atstovas, i zurnalistu klausima "Kodel Svedijos viriausybe atsisako finansiskai palaikyti SAAB, GM-ui prasant?", atsake,- Jeigu rinkai SAABas nereikalingas, kodel mes turime ji gelbet, mes ne labdaros organizacija.(!)
Blin, vistiek prirasiau... Za marku obidno :x

Parašytas: 2011 Vas 03, 11:38
Perkūnas
rudik900 rašė:Yra cia dalis tiesos.... Uzsimojau buvo prirasyt.... bet persigalvojau, nenoriu kartotis, be to visi kazkodel pradeda galvot, kad bandau pirsti klasika visiem.. Paliksim klasika entuziastams, iki jos riekia prieiti savarankiskai, kaip sakant daaugti.. SAABas nuo pat pradziu (iki tam tikro laikotarpio) gamino gerus, originalius bet ne visiem suprantamus automobilius. O paskui pradejo gamint visiems suprantamus, o cia jau kita beda, konkurencija... O kam reikalingas Opelis su SAAB zenklu? (Subaru ir Chevrolet su SAAB zenklu, irgi nereikalingi). Ir galu gale tikri entuziastai issilakste arba taip ir vazioja su savo "senenom", o SAABas pasidare pigesne alternatyva, visiem suprantamoms markems, o ironiskiausia, kad netgi tam paciam Opeliui :!: Tai kokie pirkejai reikalingi SAABui? Neaisku.... Kada buvo aziotazas apie SAAB bankrota, Svedijos finansu ministerjos atstovas, i zurnalistu klausima "Kodel Svedijos viriausybe atsisako finansiskai palaikyti SAAB, GM-ui prasant?", atsake,- Jeigu rinkai SAABas nereikalingas, kodel mes turime ji gelbet, mes ne labdaros organizacija.(!)
Blin, vistiek prirasiau... Za marku obidno :x
Siaip,beveik,sutikciau...Tik,mano,galva pacia marke sugadino ne visi modeliai.9000 ,kaip tik, atsiskleide su turbo S,po to pervadintu i aero,ar griffinas.9-5 - labai vykes modelis,visom prasmem.

Parašytas: 2011 Vas 03, 15:29
Rudik
Be modeliu gamos ispletimo, nebutu apsieita nekaip, to negalejo isvengti netgi Porsche, vienintele isgivenusi, tuo laikotarpiu, smulki kompanija, nors neapsieita be kooperacijos su VW group (pradedant nuo 924 modelio, praktiskai vokiskos interpretacijos trecio Sonett'o). Bet ant virsunes, davestas iki idealo 911, zmones is Porsche sako, kad iki jo reikia subresti, bet suprantama, kad ne visi zmones, kurie nori Porsche yra fanatai, todel gamina visokias masinas, bet savo marke laiko, teko vaziot su Cayenne, nuo pirmo prisilietimo prie akseleratoriaus, be jokiu abejoniu, supranti uz ka sumokejai babkes... Del to ir reikalai pas jos eina gerai, uz ekologija (uz virsijima CO g/km) Amerikoi Porsche moka baudas, bet kol kas apsimoka sumoketi bauda ir parduoti galinga aparata, nes yra paklausa... Cia sekmingos kompanijos pavizdys... O SAABas daejes iki savo virsunes su 900 T16, pradejo buksuot prie kelio issisakojimo (karine - civiline aviacija), ir pagaves fiske, kad klientu priaugo pasirodzius 9000 modeliui (kuris buvo geras, bet visgi arciau prie civilines aviacijos, gal but tarp ju), neatsigrezdamas pasuko paskutines link... To be continued...

Parašytas: 2011 Vas 21, 00:53
Rudik
Pasirodo, Viggen vardas, buvo siulomas kur kas anksciau ir velgi is salies....
http://saabworld.net/f104/saab-900-turbo-16-ev-1-a-755/

Parašytas: 2011 Vas 21, 14:42
Maximus
rudik900 rašė:...Tai ten 2.3 ar 2.0?...

Ten 2.3 longblokas, is 2.0 tuos skaicius isspausti butu daug sunkiau.
Beje, tai dar praktiskai gyvas, egzempliorius, tik kiek zinau su greiciu deze problemu dabar yra

Parašytas: 2011 Vas 21, 15:04
Maximus
Gal kas zinos kas cia do lektuvas? ;)

Paveikslėlis

Parašytas: 2011 Vas 21, 15:11
Audriss99
Pasakyčiau aš, bet nepatikėsi... Kai vairą saviškiam nuimu, labai panašus pasidaro :-D

Parašytas: 2011 Vas 21, 15:53
Rudik
esu girdejes viena ausim, bet neteko skaityt placiau :? butu idomu..