Puslapis 78

Parašytas: 2011 Kov 24, 16:41
Rudik
selvedre rašė:
rudik900 rašė: Vektru gamoje buvo versija 4x4, kodel gamykla nepadare saaba su keturiais varomais?,


kad ten ta sistema opelinė nieko gero. Į galą perduoda tik berods iki 90Nm, jungiasi priekiui praslydus.
O ir priežiūra brangi, mašinos žemint negalima, ratai geriau jau standartiniai ir tt. Man tai tokia nenaudinga ta ala 4x4.

Tai zinau as ta sistema, kalbejau apie platforma, numatyta galimybe... :idea:

Parašytas: 2011 Kov 24, 22:36
selvedre
tai kas iš tų galimybių. Viskas atsiremia į didelius pinigus masinėj gamyboj. Tai geriausiu atveju būtų naudoję opelinę 4x4, kurią visi keiktų, arba kuri 80proc mašinų neveiktų. Menka nauda.
kuris paskutinis saabas buvo galu varomas?

Parašytas: 2011 Kov 24, 23:21
Rudik
selvedre rašė:tai kas iš tų galimybių. Viskas atsiremia į didelius pinigus masinėj gamyboj. Tai geriausiu atveju būtų naudoję opelinę 4x4, kurią visi keiktų, arba kuri 80proc mašinų neveiktų. Menka nauda.
kuris paskutinis saabas buvo galu varomas?

Tai SAABu nebuvo ir siaip negali buti, galu varomu, nes jie nuo pat pradzios irodinejo visam pasauliui, priekio varomos komponuotes privaluma (ir motorsporte), bet jau esu sakes nekarta, ta komponuote turi savo ribas, toliau tik 4WD (saabo atveju). Priekio varomos komponuotes ribos, buvo pasiektos su 900 T16 modeliu (1984 m.), toliau progresas vyko ne i virsu, o i sona, kitu keliu, zinau OG galimybes, galiu atsakingai parekst, kad nieko krutesnio, nuo to modelio nebuvo sukurta.... NG 900, 9000, 9-5, 9-3OG (del naujesniu nezinau, nes neturejau, ir kazkaip netraukia) neblogos masinos, bet cia, praktiskai, tam tikra interpretacija... Truksta kazko drasaus (beprotisko) :evil:

Parašytas: 2011 Kov 25, 08:55
selvedre
m, tai atsiprašau už neišprusimą.. gaila tada dėl saab. no rwd no fun daug kam.

Parašytas: 2011 Kov 25, 09:00
Oldb
rudik900 rašė: Tai SAABu nebuvo ir siaip negali buti

ir nebus. deja. čia po vakar...

Parašytas: 2011 Kov 25, 12:21
Rudik
Tai ir nereikia RWD, ko cia tas padangas degint, tam reikalui "chuligankes" yra... A vot buvo kita galimybe...

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_600

tik prie "pukalkos" 1.5 l, reikejo pridet SAAB 600 Integrale Evoluzione...(tobuliausia, tuo metu, 4wd transmisija, komanda Martini Racing pasitrauke is ralio nenugaleta, 6 is eiles titulai)..

http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Delta

Nebent Italai parode Svedams spyga, bet greiciausiai tai Svedams buvo neidomu, po to kai 1981-ais uzdare SAAB Motorsport padalini, jie demonstrativiai tolo nuo sporto.... Yra kaip yra, neatsuksi..

Parašytas: 2011 Kov 25, 13:37
acidal
dar pora saablancia fotkių
http://www.autowp.ru/saab/car4934/

Parašytas: 2011 Kov 25, 18:27
Rudik
Maximus rašė:
rudik900 rašė:...turbo "spiris" perkrauna pensininku organizmus (taip atsirado LPT teorija), ir rauna vaira is ju, nusilpusiu, ranku...

:lol:
:thumright: uzskaitau :thumleft:
:lol:

:-D Anksciau galvojau, -Kam tas LPT, jeigu yra normalus Turbo? Supratau, kada rosiausi dragams, stendo, musu kraste, nebuvo (ir nera iki siol, kiek zinau), todel, paburus, isvaziodavau uz miesto (buvau nusiziurejas keleta ramesniu vietu) ir matuodavau kaip iseidavo... Plius pakelui pagauni koki "supercar'a" (vietine reiksme) patampai jam nervus... Zodziu, po tokios dienos taip pavargdavau (ir pasikraudavau adrenalino), kad nesinorejo daugiau jokiu turbo spiriu, uzdaridavau garaza, sesdavau i LPT, ijungdavau muzika, ir vaziodavau sau pirma juosta... Tada ir supratau, kam tas LPT sukurtas (ir atsirado Relaxator vardas), gera, toligia trauka, nuo mazu sukiu, kai esi pavarges, tai tas, ko reikia... Bet praeidavo savaite, adrenalinas isgaruodavo ir tada pradarai "angaro" vartus, ir.... viskas is naujo.. Tam tikra liga :twisted:

Parašytas: 2011 Kov 26, 00:25
selvedre
kokio stendo? dyno stendai yra keli.

Parašytas: 2011 Kov 26, 13:45
Khary900
selvedre rašė:kokio stendo? dyno stendai yra keli.


Manau žmogus kalba apie Norvegija ;)

Parašytas: 2011 Kov 26, 18:26
Maximus
OFF:

selvedre rašė:kokio stendo? dyno stendai yra keli.

Prasau isvardyt visus, nes tie "keli" man del tam tikru priezasciu netinka. Abu:)

Parašytas: 2011 Kov 26, 20:07
Audriss99
Kalbama apie Klaipėdą, o ne Norvegiją...

Parašytas: 2011 Kov 26, 20:43
Rudik
Kalbejau apie Klaipedos krasta :) ... O esami Kaune ir Gariunuose, kazkokie itartini, tokius grafikus grazius paiso (toks jausmas, kad kiek arkliu tikies, tiek ir parodo).... O net ventiliatoriu nepastato pries masina :!:

Parašytas: 2011 Kov 26, 21:36
Audriss99
VGTU Automobilių katedroje yra stendas; gal kada kokį OG-į reiks pratestuoti :)

Parašytas: 2011 Kov 27, 10:40
selvedre
na, nereikia norėti, kad prie kiekvieno namų po dyno stendą būtų.
O "netenkina" ir "nėra" tai jau skirtingos visiškai reikšmės;)
Grafikus paišo kam gražius, kam ne. Čia ir nuo mašinos priklauso, jos būklės.