Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Klasikiniai SAAB
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė maiklas » 2013 Lie 14, 21:02

Pabandysiu chronologiskai nupasakot visus sio savaitgalio yspudzius.
Treciadieny po pietu su Prusu nuvaziavom y technine komisija, nes taisyklese buvo parasyta, kad istoriniai automibiliai gali atvaziuoti kartu su 1000km dalyviais. Bet teisejas estas vadovavosi angliskomis taisyklemis, kuriose nebuvo parasyta kad ir istoriniai gali ta pacia diena atvaziuoti. Taip pravijo ne tik mus, bet ir dar kelis youngtimerius.
Ketvirtadieny is ryto pasitrainiojom parade, pabendravom su Hollandu seimyna, suzinojom daug ydomiu dalyku. Matosi, kad zmones ir kitokio mentaliteto visuomenes.
Po pietu atvaziuojam y musu komisija ir per lietu atvairuojam OGy iki teiseju. Sako galejot su tralu atvaziuot nenukrove. Nu dzin, bent uz dyka issimaudem ir rubus praskalbem kol vel OGy pakrovem. Vakare nuvarem y bryfinga ir gavom klausima ar norime lenktynese vaziuoti kartu Dzintars Volga. Is veidu matesi, kad dauguma nelabai noretu papildomu kliuviniu trasoje, bet niekas taip ir nedryso papriestarauti. Nezinau ar organizatoriai veliau patys apsigalvojo ar kas nors is autoritetingesniu dalyviu buvo nueje asmeniskai paprastyti, bet su Volgom mums vaziuoti neteko.
Penktadienio treniruote praejo labai gerai. Yvazinejom naujas padangas, uzfiksavom kazkoky orentaciny laika, paziurejom kaip konkurentai vaziuoja, nors favoritai taip ir nepasirode, kaip sakoma geriems nereikia :) Pries kvalifikacija uzsidejom slikus, kuriuos uzsildzius tikrai jauciamas nemenkas skirtumas lyginant su eilinem padangom. Zinau kad stabdydavau per anksti ir posukiuse gal butu buve galima greiciau vaziuoti, bet nesinorejo be reikalo rizikuoti del vienos ar dvieju poziciju starte. Kvalifikacijos laikai patvirtino musu prognozes, kas yra realus musu konkurentai, o kas vaziuoja kitoje lygoje. Tik gaila, kad tevas Holandas perspaude savo escorta ir nors dar spejo uzfiksuoti geriausia rato laika, bet susprogdino motora. Norejom, kad jis ir laimetu, nes automobilis tikrai istorinis ir vairuotojas patyres, bet 1,5 bar ir sunki peda padare savo :) Zodziu, likom lenktyniauti su Holando sunumis (siera ir fiesta).
Iki paskutines minutes delsem su padangu pasirinkimu, nes aplinkui telkesi debesys, tai nesinorejo pakartoti pernykstes Drew klaidos, kai jis su siera ant slicku driftino per vandeny. Likus 20 min greit pakeiciam slickus y lietaus padangas ir varom y starta. 9 starto pozicija yra kaireje trasos puseje, kur lenkti varzovus pro kaire puse nera vietos, o pries mane stovejes mersas ant starto sulagino ir man teko atleisti gaza, kuo iskarto pasinaudojo Fiesta. Bet ant kitos tiesiosios fiesta pavyko aplenkti. O po keliu ratu padariau klaida stabdydamas pries Kretingos posuky ir praleidau fiesta y prieky, negana to nepavyko pataikyti y ketvirta pavara ir ta dreifavimo sekunde dave proga Fiestai atsiplesti. Kai nustojo drebeti rankos ir pavaros vel tiksliai jungesi pradejau vytis fiesta, po poros ratu pries ta paty kretingos posuky jau rezgiau planus, kad jei pavyks laiku stabdyti ir svariai isvaziuoti is posukio, tai ant viaduko tiesiosios tureciau vel atlosti savo pozicija ir tada pyst dumai is fiestos ir Mickas pasitrauke y salikele. Dar kai vijausi fiesta, maciau priekyje jo brolio siera, bet aplenkes fiesta, net ilgojoje tiesiojoje pries save nieko nebemaciau, tai nusprendziau kad Drew gerai paspaude ir nuleke y prieky. Supratau, kad nera ko draskytis ir daugiau nieko pavyti nepavyks, o ir per veidrodzius maciau tolokai uz manes biciulio Cheiniko Peugeot besikapojanty su Kadetu, tai stengiausi saugiai islaikyti ta pozicija kuria turejom. Ir tik po finiso suzinojau, kad Drew sierai krito tepalo spaudimas ir jis nusuko y boksus. Buvom nueje atsisveikinti su Holandais, tai Mickas pasakojo, kad kai pradejau jy vytis, jis per daug suko savo fiesta, kol galiausiai neatlaike motoras. Gaila, kad jiems 1000km lenktynes baigesi taip ir neprasidejusios, atsiveze tris masinas ir visos pabiro.
Manau, kad musu garazine komanda padare ka galejo ir mes tuo dziaugiames, jei kas tikejosi, kad diletantai gali varzytis su meistrais tai atsiprasom, stebuklu nebuna :)
Paskutinį kartą redagavo 1 maiklas. Iš viso redaguota 2013 kartus.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė Khary900 » 2013 Lie 14, 23:29

Sveikinimai komandai. Ką galėjot, tą padarėt. Klasikinės tam ir skirtos-dalyvaut, pravažiuot garbės ratus, o ne plėšytis kaip pacukams. Juo labiau su auto, kuriam laikas į muziejų. :salut:
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Zaltys
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 2007 Lap 10, 13:29
Miestas: Sostinė

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė Zaltys » 2013 Lie 15, 16:02

Gazas.Lt video iš Youngtimer lenktynių: http://youtu.be/IfhDKWxcu8Y

Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė drh » 2013 Lie 16, 19:15

Dar kart sveikinimai komandai ir sirgaliams :D! Sakei kad paskolino kamera ar kas nors gavosi?
Nes jei jusu poreikius tenkina (vaizdas/garsas) tai biudzetinis variantas pramogoms ir klaidoms analizuoti butu "mobius actioncam" is ebay uz 70$ jei muito nepaprasys ties 200 lietuvisku kaina gaunasi. (jei idomu pakonsultuosiu per pm)
http://www.youtube.com/watch?v=un86nECp ... ata_player
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė maiklas » 2013 Lie 17, 06:54

drh rašė:Dar kart sveikinimai komandai ir sirgaliams :D! Sakei kad paskolino kamera ar kas nors gavosi?
Nes jei jusu poreikius tenkina (vaizdas/garsas) tai biudzetinis variantas pramogoms ir klaidoms analizuoti butu "mobius actioncam" is ebay uz 70$ jei muito nepaprasys ties 200 lietuvisku kaina gaunasi. (jei idomu pakonsultuosiu per pm)
http://www.youtube.com/watch?v=un86nECp ... ata_player


Bandem filmuoti visus vaziavimus, bet kazkodel treniruociu yraso visai nera, kvalifikacijos viskas ok, o lenktyniu *.MOV failas yra (1,9 GB), bet ant jokio playerio nepasileidzia, gal header corupted ar indeksavimas pabeges, bandziau visokias ymanomas mov repair programas, bet nei viena neatpazysta to sugadinto failo. Gaila, bet nepavyks parodyti Fiestos dumu is arti :)
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė romask » 2013 Lie 17, 07:10

VirtualDub programele pabandyk atidaryt. Jei ji neatidarys, tai turbut kad neisgelbejamas irasas :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė maiklas » 2013 Lie 17, 10:30

romask rašė:VirtualDub programele pabandyk atidaryt. Jei ji neatidarys, tai turbut kad neisgelbejamas irasas :)

Nejama ir sitas :(
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė utah » 2013 Lie 17, 12:46

Pabandyk konvertuot i kitą formata :?
9-5 2,3t MY02
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė maiklas » 2013 Lie 17, 13:02

utah rašė:Pabandyk konvertuot i kitą formata :?


Tame ir beda, kod joks converteris net nesugeba susiimportuoti to sugadinto mov failo, tai net nera galimybes pabandyt pakonvertuoti. Viena is bandytu programu atseit pakonvertavo y avi, bet gavosi puse valandos juodo vaizdo be garso :)
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė maiklas » 2014 Geg 25, 19:31

Atsilo orai tai ir projekta istraukem y dienos sviesa. Planuojam pustelti siek tiek daugiau slegio, tai siandien prisedau prie Ebay ir pradejau ieskot 3 Bar Map sensoriaus ir supratau kad nieko as nesuprantu :) Kas gali patvirtinti, kad Trionicas MAP sensoriui duoda +5V maitinima, o ne +12V?
Mums reikia tokio:
http://www.ebay.co.uk/itm/GM-Type-3-Bar ... 1c3e56ab16
ar tokio:
http://www.ebay.com/itm/GM-Style-3-bar- ... 5b&vxp=mtr

Tada reikes kitu purkstuku, kad butu bent 600 cc, nors kol kas zadam naudot A98, bet jei kada kiltu mintis isbandyti E85, kad dar nereiktu ju keisti. Ka mastot apie Siemens Deka 630cc:
http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=51&t=27993
http://www.maptunparts.com/fuel-system/ ... 30-cc.html

Nu ir aisku kuro siurbly reikes keisti. Turbut populiariausias yra Bosch 044:
http://www.shop4race.com/ltl_lt/automob ... lys-200l-h
Tik mes dar pabandysim jy ymontuoti y orginalu OGio kuro atstoinika su zemo slegio siurbliuku, kad nebutu atlyvu ir nereiktu tuning kuro resyverio montuoti.
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė Povilas » 2014 Geg 25, 19:59

siemens deka kaina xtra racing forume tikrai nebloga. O ir jų užteks ne tik E85 :) Šiaip man su jais užtenka ir kažkokio siurbliuko iš restauruotojų, už 100Lt, nu bet aš ir prašiau kad duotų ne pati šūdiniausią:) Beto pas mane ir pila daugiau. Šiaip kai dedi dekas benzinui, tai purkštuko konstanta trionice mažini nuo stokinės inj_konst=20 iki ~14, paskui su widebandu matai ar neperpila. Pas mane kitas reikalas, konstanta reikejo netgi pakelt per vienetą iki inj_konst=21 :) tai trionicas galvoja kad važinėju su čiut mažesniais purkštukais nei stokiniai (atidarymo laikas ms netgi truputi didesnis) ir kuras liejasi laisvai per 630cc skyles :) ir užtenka siurblio pajegumo. Tai šiaip pradžiai siulau susidejus purkštukus ir persirašius ECU pasižiuret, gal užteks siurblio ir koks ten yra.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė Edgaras' » 2014 Geg 25, 21:02

Patvirtinu, kad T5 MAP'ui duoda 5 Voltus. Pridedu "lentelę" iš savo bakalaurinio, kur naudojau tokį slėgio jutiklį :D
Slėgis: -0.75 -0.5 0.00 0.25 0.5 0.75 1.00 1.25
Įtampa: 0.4 0.9 1.8 2.3 2.8 3.3 3.8 4.3

Realiai tiks abu, kadangi signalo įtampa lieka 0-5 V ribose, tik antrąjam reiks papildomai atvest +12. Rytoj plačiau aptarsim ;)
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė Audriss99 » 2014 Geg 25, 21:52

Edgaras' rašė:Realiai tiks abu...


Pirma mintis buvo "sutinku", bet pagalvojus kilo klausimų.
Su 5 V MAP-u viskas OK; stabilizuotą įtampą jam tiekia Trionikas.
12 V stabilios įtampos automobilyje nėra (paprastai ji kinta nuo 8 paleidimo metu iki ~14). Spėju kad 12 V MAP-as turi vidinį įtampos stabilizatorių. Stabilizuota įtampa turėtų būti 5 V (bet jokiu būdu ne 12). O kaip yra iš tiesų, reiktų tiksliau pasidomėti. Jei ant MAP-o rašytų tarkim "supply voltage range 7...16 V", tada durnų klausimų nekiltų...
SAAB 900
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė maiklas » 2014 Bir 07, 20:40

Purkstukai ir MAPas jau pas mus. Belieka perrasyti Trionicui programa, pradziai su 1.6 Bar ir bus galima paziureti ar bent jau uzsikuria :)
Ir kad jau nusprendem kelti slegy, tai reiktu perdaryti senajy gedinga IC vamzdyna:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
maiklas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
Miestas: Kaunas-Jurbarkas

Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG

Standartinė maiklas » 2014 Lie 07, 13:34

Vangiai, bet po truputy vis ka nors pakrapstom prie projekto.
Paveikslėlis

Pernai paskutinese pakatuskese Kacergineje buvo pradejusi streikuoti viena pavara, jungiant aukstyt cirske dantys, nusprendem kad sinchronizatorius mire. Is turimu atsarginiu deziu issirinkom bene sveikiausia keturiu begiu nuo seno atmosferiko ir planavom keisti. Bet vakar isvaziavom y autostrada ysitikinti kuri pavara streikavo ir visos veike gerai net prie maksimaliu rpm. Todel kol kas dezes keitimas atidedamas, gal dar spesim pries palanga koky vakara Kacergineje pralekti lenktyniu rezimu ir pasitestuoti realiom salygom. Viena is versiju, kad spaudziant dugnais, labai uzkaista dezes tepalas ir del to pradedai streikuoti. Naiviai tikimes kad tirstesnis ir atsparesnis karsciui tepalas leis tuos varganus siu metu 6 ratus pravaziuot su visom pavarom :) Tepalo ausintuvas matomai irgi padetu, bet tingim ir nera jau laiko :)

Vakar testuojant pora kartu nusove slanga nuo turbos. Nors ir padariau ant kiekvieno vamzdzio galo po kanta, kad taip lengvai nenusimautu slanga, bet paprasti chamutai nesuverzia pakankamai tvirtai. Todel siandien painvestavom y super duper Lytagra racing performance savarzas, kurios turetu laikyti :)
Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių