Re: Sioks toks projektelis SAAB 900 OG
Parašytas: 2013 Lie 14, 21:02
Pabandysiu chronologiskai nupasakot visus sio savaitgalio yspudzius.
Treciadieny po pietu su Prusu nuvaziavom y technine komisija, nes taisyklese buvo parasyta, kad istoriniai automibiliai gali atvaziuoti kartu su 1000km dalyviais. Bet teisejas estas vadovavosi angliskomis taisyklemis, kuriose nebuvo parasyta kad ir istoriniai gali ta pacia diena atvaziuoti. Taip pravijo ne tik mus, bet ir dar kelis youngtimerius.
Ketvirtadieny is ryto pasitrainiojom parade, pabendravom su Hollandu seimyna, suzinojom daug ydomiu dalyku. Matosi, kad zmones ir kitokio mentaliteto visuomenes.
Po pietu atvaziuojam y musu komisija ir per lietu atvairuojam OGy iki teiseju. Sako galejot su tralu atvaziuot nenukrove. Nu dzin, bent uz dyka issimaudem ir rubus praskalbem kol vel OGy pakrovem. Vakare nuvarem y bryfinga ir gavom klausima ar norime lenktynese vaziuoti kartu Dzintars Volga. Is veidu matesi, kad dauguma nelabai noretu papildomu kliuviniu trasoje, bet niekas taip ir nedryso papriestarauti. Nezinau ar organizatoriai veliau patys apsigalvojo ar kas nors is autoritetingesniu dalyviu buvo nueje asmeniskai paprastyti, bet su Volgom mums vaziuoti neteko.
Penktadienio treniruote praejo labai gerai. Yvazinejom naujas padangas, uzfiksavom kazkoky orentaciny laika, paziurejom kaip konkurentai vaziuoja, nors favoritai taip ir nepasirode, kaip sakoma geriems nereikia Pries kvalifikacija uzsidejom slikus, kuriuos uzsildzius tikrai jauciamas nemenkas skirtumas lyginant su eilinem padangom. Zinau kad stabdydavau per anksti ir posukiuse gal butu buve galima greiciau vaziuoti, bet nesinorejo be reikalo rizikuoti del vienos ar dvieju poziciju starte. Kvalifikacijos laikai patvirtino musu prognozes, kas yra realus musu konkurentai, o kas vaziuoja kitoje lygoje. Tik gaila, kad tevas Holandas perspaude savo escorta ir nors dar spejo uzfiksuoti geriausia rato laika, bet susprogdino motora. Norejom, kad jis ir laimetu, nes automobilis tikrai istorinis ir vairuotojas patyres, bet 1,5 bar ir sunki peda padare savo Zodziu, likom lenktyniauti su Holando sunumis (siera ir fiesta).
Iki paskutines minutes delsem su padangu pasirinkimu, nes aplinkui telkesi debesys, tai nesinorejo pakartoti pernykstes Drew klaidos, kai jis su siera ant slicku driftino per vandeny. Likus 20 min greit pakeiciam slickus y lietaus padangas ir varom y starta. 9 starto pozicija yra kaireje trasos puseje, kur lenkti varzovus pro kaire puse nera vietos, o pries mane stovejes mersas ant starto sulagino ir man teko atleisti gaza, kuo iskarto pasinaudojo Fiesta. Bet ant kitos tiesiosios fiesta pavyko aplenkti. O po keliu ratu padariau klaida stabdydamas pries Kretingos posuky ir praleidau fiesta y prieky, negana to nepavyko pataikyti y ketvirta pavara ir ta dreifavimo sekunde dave proga Fiestai atsiplesti. Kai nustojo drebeti rankos ir pavaros vel tiksliai jungesi pradejau vytis fiesta, po poros ratu pries ta paty kretingos posuky jau rezgiau planus, kad jei pavyks laiku stabdyti ir svariai isvaziuoti is posukio, tai ant viaduko tiesiosios tureciau vel atlosti savo pozicija ir tada pyst dumai is fiestos ir Mickas pasitrauke y salikele. Dar kai vijausi fiesta, maciau priekyje jo brolio siera, bet aplenkes fiesta, net ilgojoje tiesiojoje pries save nieko nebemaciau, tai nusprendziau kad Drew gerai paspaude ir nuleke y prieky. Supratau, kad nera ko draskytis ir daugiau nieko pavyti nepavyks, o ir per veidrodzius maciau tolokai uz manes biciulio Cheiniko Peugeot besikapojanty su Kadetu, tai stengiausi saugiai islaikyti ta pozicija kuria turejom. Ir tik po finiso suzinojau, kad Drew sierai krito tepalo spaudimas ir jis nusuko y boksus. Buvom nueje atsisveikinti su Holandais, tai Mickas pasakojo, kad kai pradejau jy vytis, jis per daug suko savo fiesta, kol galiausiai neatlaike motoras. Gaila, kad jiems 1000km lenktynes baigesi taip ir neprasidejusios, atsiveze tris masinas ir visos pabiro.
Manau, kad musu garazine komanda padare ka galejo ir mes tuo dziaugiames, jei kas tikejosi, kad diletantai gali varzytis su meistrais tai atsiprasom, stebuklu nebuna
Treciadieny po pietu su Prusu nuvaziavom y technine komisija, nes taisyklese buvo parasyta, kad istoriniai automibiliai gali atvaziuoti kartu su 1000km dalyviais. Bet teisejas estas vadovavosi angliskomis taisyklemis, kuriose nebuvo parasyta kad ir istoriniai gali ta pacia diena atvaziuoti. Taip pravijo ne tik mus, bet ir dar kelis youngtimerius.
Ketvirtadieny is ryto pasitrainiojom parade, pabendravom su Hollandu seimyna, suzinojom daug ydomiu dalyku. Matosi, kad zmones ir kitokio mentaliteto visuomenes.
Po pietu atvaziuojam y musu komisija ir per lietu atvairuojam OGy iki teiseju. Sako galejot su tralu atvaziuot nenukrove. Nu dzin, bent uz dyka issimaudem ir rubus praskalbem kol vel OGy pakrovem. Vakare nuvarem y bryfinga ir gavom klausima ar norime lenktynese vaziuoti kartu Dzintars Volga. Is veidu matesi, kad dauguma nelabai noretu papildomu kliuviniu trasoje, bet niekas taip ir nedryso papriestarauti. Nezinau ar organizatoriai veliau patys apsigalvojo ar kas nors is autoritetingesniu dalyviu buvo nueje asmeniskai paprastyti, bet su Volgom mums vaziuoti neteko.
Penktadienio treniruote praejo labai gerai. Yvazinejom naujas padangas, uzfiksavom kazkoky orentaciny laika, paziurejom kaip konkurentai vaziuoja, nors favoritai taip ir nepasirode, kaip sakoma geriems nereikia Pries kvalifikacija uzsidejom slikus, kuriuos uzsildzius tikrai jauciamas nemenkas skirtumas lyginant su eilinem padangom. Zinau kad stabdydavau per anksti ir posukiuse gal butu buve galima greiciau vaziuoti, bet nesinorejo be reikalo rizikuoti del vienos ar dvieju poziciju starte. Kvalifikacijos laikai patvirtino musu prognozes, kas yra realus musu konkurentai, o kas vaziuoja kitoje lygoje. Tik gaila, kad tevas Holandas perspaude savo escorta ir nors dar spejo uzfiksuoti geriausia rato laika, bet susprogdino motora. Norejom, kad jis ir laimetu, nes automobilis tikrai istorinis ir vairuotojas patyres, bet 1,5 bar ir sunki peda padare savo Zodziu, likom lenktyniauti su Holando sunumis (siera ir fiesta).
Iki paskutines minutes delsem su padangu pasirinkimu, nes aplinkui telkesi debesys, tai nesinorejo pakartoti pernykstes Drew klaidos, kai jis su siera ant slicku driftino per vandeny. Likus 20 min greit pakeiciam slickus y lietaus padangas ir varom y starta. 9 starto pozicija yra kaireje trasos puseje, kur lenkti varzovus pro kaire puse nera vietos, o pries mane stovejes mersas ant starto sulagino ir man teko atleisti gaza, kuo iskarto pasinaudojo Fiesta. Bet ant kitos tiesiosios fiesta pavyko aplenkti. O po keliu ratu padariau klaida stabdydamas pries Kretingos posuky ir praleidau fiesta y prieky, negana to nepavyko pataikyti y ketvirta pavara ir ta dreifavimo sekunde dave proga Fiestai atsiplesti. Kai nustojo drebeti rankos ir pavaros vel tiksliai jungesi pradejau vytis fiesta, po poros ratu pries ta paty kretingos posuky jau rezgiau planus, kad jei pavyks laiku stabdyti ir svariai isvaziuoti is posukio, tai ant viaduko tiesiosios tureciau vel atlosti savo pozicija ir tada pyst dumai is fiestos ir Mickas pasitrauke y salikele. Dar kai vijausi fiesta, maciau priekyje jo brolio siera, bet aplenkes fiesta, net ilgojoje tiesiojoje pries save nieko nebemaciau, tai nusprendziau kad Drew gerai paspaude ir nuleke y prieky. Supratau, kad nera ko draskytis ir daugiau nieko pavyti nepavyks, o ir per veidrodzius maciau tolokai uz manes biciulio Cheiniko Peugeot besikapojanty su Kadetu, tai stengiausi saugiai islaikyti ta pozicija kuria turejom. Ir tik po finiso suzinojau, kad Drew sierai krito tepalo spaudimas ir jis nusuko y boksus. Buvom nueje atsisveikinti su Holandais, tai Mickas pasakojo, kad kai pradejau jy vytis, jis per daug suko savo fiesta, kol galiausiai neatlaike motoras. Gaila, kad jiems 1000km lenktynes baigesi taip ir neprasidejusios, atsiveze tris masinas ir visos pabiro.
Manau, kad musu garazine komanda padare ka galejo ir mes tuo dziaugiames, jei kas tikejosi, kad diletantai gali varzytis su meistrais tai atsiprasom, stebuklu nebuna