900 OG turbo

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Audriss99 » 2012 Rgp 07, 11:20

linasyyl rašė:...O man padėjo gumos. Nebent 3 gale sėdi ir per kalniukus pašokinėji....


Kalbame ne apie 15', o apie 16' ratus...
SAAB 900
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Perku 900 OG turbo

Standartinė drh » 2012 Rgp 07, 17:36

Audriss99 rašė:
drh rašė:Gal gala reiktu kiek pakelt? Ant NG buvo 205/50 standartas.


Deja galo kėlimas su gumom man nepadėjo...


Ghm, o tai kodel neperspejot kad arkas kabins? As girdejau kad su 9000 ismatavimo ratais kai kuriu OG'iu valdomumo savybes keiciasi, bet cia manau pripratimo reikalas.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Audriss99 » 2012 Rgp 07, 20:39

drh rašė:Ghm, o tai kodel neperspejot kad arkas kabins? As girdejau kad su 9000 ismatavimo ratais kai kuriu OG'iu valdomumo savybes keiciasi, bet cia manau pripratimo reikalas.


Kodėl gi ne - rašiau 900 og projektėlio temoje apie kabinimus - bet jiems viskas buvo čiki - SAAB-as palengvintas, pakietintas, kelias sąlyginai lygus... Aš kažkada su šeima OG-iu važiavau iš Vilniaus į Mažeikius ir atgal. Ratai buvo 16' super aero 205x55; galas pakeltas gumom. Košmaras ne važiavimas. Tarka ant kiekvieno nelygumo. Grįžau ir pardaviau tuos ratus.
SAAB 900
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė PRUSAS » 2012 Rgp 08, 06:49

Kacergineje sieke keliuose posukiuose , nesmarkiai , bet buvo siekimas. Palangoje kelias lygus to nebuvo ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Rudik » 2012 Rgp 08, 08:35

drh rašė:.... valdomumo savybes keiciasi, bet cia manau pripratimo reikalas.

Priklauso nuo mazochizmo issisaknijimo stadijos... ka tik nepaaukosi del "vaizdelio" (nors islinde is arku ratai, vargu ar gali buti geru vaizdeliu, ypac kai siauri ratlankiai isnesti per placiai del netinkamo ET arba "prostavkiu"). Ant Econoliner'io buvau uzmoves, besimetancius pas mus 16-ukus nuo SS, tai tragedija, uzia...,barskena per asfalto itrukimus, vaira tampo per neligumus, nekalbant apie provezas... kad pasukt i posuki, vaira reika lauzt kaip buliu uz ragu, tu suki o tas vis tiesiai nori, eina peklon (ir taip GM-o baze ne bolidas, o cia dar tokia nesamone sau pasidaryt, kad ramiai vaziuosi kankindamasi, cia ne man)... o ir su didesniais ratais pariskejo "krokodiliskumas" (kai masinos "snukis" atsikisa daug uz priekines asies), taip ir nesuprates del ko ta auka, pavazinejes vakara, uzdejau atgal originalus, tegu tie 16-ukai toliau metosi...(oi, atsiprasau Selvedre uz mito skleidima, cia tau asmeniskai rasau - uzdejau Fundo ratlankius su kuriais tas GM-as isvaziavo is gamyklos... pala.., o gal reikia rasyt - is surinkimo vietos, juos gi ten negamina, o tik surenka is visokiu firmu komponentu, Delco, Sachs, Ate, Bosch... ir t.t. ir ant to kas gavosi priklijoja zenkliuka - Grifona su SAAB uzrasu - turbut irgi kazkur sone pagaminta ;) ) ...
p.s. 900-ko (OG, kaip jus ji vadinate) valdomuma ratlankiai taip stipriai neveikia, bet niuansu visgi yra... Peace. :flower:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Audriss99 » 2012 Rgp 08, 08:53

Pastebėjimai:

- OG-is su standartiniais 15' ir 5,5' pločiu - viskas čiki;
- OG-is su Ronal turbo 15' ir 6' pločiu - nekabina, bet vairo tampymas važiuojant į kalną Geležinio vilko g. Vilniuje jaučiamas;
- OG-is su 16' super aero be dažno arkų kabinimo gana smarkiai jaučiamas vairo tampymas;
- NG 900 su 16' super aero - nekabina nieko, bet tampo vairą minėtoje gatvėje; NG dar iki galo neperpratau.

P. s. Pirmais dviem atvejais (gale sėdint 3 + pilna bagažinė) labai retai (su 6' kiek dažniau nei su 5.5') paliečiamos arkos (amortizatoriai nauji, žemintos kietos spyruoklės - taip pat naujos).
SAAB 900
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Perkūnas » 2012 Rgp 10, 15:48

Siaip,gal kam reikes info apie Aero apdaila,is savo patirties rasau :
1.Ant arku,storosios Aero apdailos dedasi ant specialiu - plonu apdailu,visai ne tokiu, kaip buna originaliai plonos.Tos spec. su grioveliais i kuriuos statosi spec. tvirtinimo gelezeles,kaip Audris auksciau minejo;
2.Galines - bamperines apdailos skiriasi sedano/cabrio nuo "kupo"."Kupo" - platesnis virsus.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Perkūnas » 2012 Rgp 20, 10:28

Pakeiciau padangas is 205/55 i 205/45,kalbam apie R16.Ir ka,bagazine pilna,dviese...jokio arku lietimo nei posukiuose,nei kelio nelygumuose.Plius dingo "plaukiojimas" ir keistas virpejimas.
Patenkintas.Nebuvau uzspaudes daugiau 120km/h,vakar spustelejau...likau nustebes pagreiciu,jega.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Audriss99 » 2012 Rgp 20, 11:58

Davidson rašė:...likau nustebes pagreiciu,jega.


O jei dar wastgeito vožtuvo kojelę patrumpintum keliais mm tai pamatytum kad dar geriau traukia. :-D
SAAB 900
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Perkūnas » 2012 Rgp 20, 12:39

Nenoriu pats lyst,gal kada telefoninio rysio pagalba,patrumpinsim :).
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Perkūnas » 2013 Bir 20, 10:10

Audriss99 rašė:
Davidson rašė:...likau nustebes pagreiciu,jega.


O jei dar wastgeito vožtuvo kojelę patrumpintum keliais mm tai pamatytum kad dar geriau traukia. :-D

Sveikas Audri,kiek pamenu,ten varztelis ? Kiek ,grubiai,apsisukimu(verzles),nepameni ?

p.s. pora vakaru,buriu su "aparatura".Dedu sena Beckeri,nes dar senesnis Kenwoodas nebegroja :-D .Palikau,italo sudetus bagazineje,stiprintuvus,tai reikejo linijus prasivest i prieki.Siek tiek nuliudino vanduo,po paralonu,kilima buvau atkeles :( .Kazi,palaikius ant saules,kelias dienas ar isdzius ? Bet siaip...medis,metalas,varztai,visos tikros medziagos...patinka,man ta masina,kuo toliau,tuo daugiau :-D .
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Audriss99 » 2013 Bir 20, 11:32

1 apsisukimas 0.04 bar. Ašelės, einančios į WG vožtuvą sukioti nerekomenduojama - ją reikia prilaikyti su replėm, tada atsukti kontraveržlę ir patrumpinti užsukant kitą ašelės pusę. Jei jau nebeužsisuka, nusukus ją reikia truputį nupjauti. Jei gerokai pakelsi bazinį slėgį, smarkiau užpūtus suveiks apsauginis siurblio vožtuvas (dabar jis sureguliuotas ~1.1 bar.). Jį galima perkalibruoti:
Q: How do I set the higher boost cut level on the pressure guard?
A: You will need to turn the larger "screw" on the pressure guard "clockwise" (in) 1-1,5 turn. On a stock pressure guard this will rise the boost cut level to circa 1.3 bar. Do not touch the other smaller "screws"...

www.900aero.com; skyrelis Tech/APC theory.

Vanduo OG-yje po labai "tinkama" izoliacine medžiaga - ne naujiena. Išdžius, bet jei suskilusi prie dugno priklijuota apsauginė bituminė plėvelė, tai po ja liks rūdys...
SAAB 900
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Perkūnas » 2013 Lie 05, 09:58

Uzsukau 4 ratus,tai kaip ir 0,16 bar padidejo.Neturejau kur pratestuot,bet rodykle lipa ant raudonos.Siandien laukia isvyka,tai padraivinsiu...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Perkūnas » 2013 Lie 11, 10:26

Perkūnas rašė:Uzsukau 4 ratus,tai kaip ir 0,16 bar padidejo.Neturejau kur pratestuot,bet rodykle lipa ant raudonos.Siandien laukia isvyka,tai padraivinsiu...

Na ka,vaziuoja smagiau,jokiu pasaliniu simptomu is variklio ir siurblio nepastebejau.Gal, dar pasukt pora ratu ? :roll: Gautusi : 0,8 +0,24 = 1,04 bar,ar taip skaiciuoju ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Perku 900 OG turbo

Standartinė Audriss99 » 2013 Lie 11, 10:55

Perkūnas rašė:Gautusi : 0,8 +0,24 = 1,04 bar,ar taip skaiciuoju ?


Nesuskaičiuosi tiksliai, nes neaišku koks bazinis slėgis buvo; gali sukti drąsiai - smarkiau užspaudus suveiks "fuel cut" jungiklis; tada arba šiek tiek prisuksi, arba jungiklį perkalibruosi. Kai rodyklė lipa iki raudonos vidurio, labai smagiai traukia. Man po tokių eksperimentų vidinis pusašis išplėšė dėžės korpuso kampą ir išlūžo reduktoriaus dantys... pasirodo kalta buvo suplyšusi variklio pagalvė ir dėl to per daug pakilęs variklis... Jei variklio pakaba tvarkoj, taip neturi nutikti.
SAAB 900

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių