Rudik's garage
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Rudik's garage
Galvodamas apie Trollsterio ateiti, del nestabilios padeties (ir asmenisko "niekaip neapsispendimo"), atidarau topica su pristatimu (kokiu nuotrauku, siaip, gal, istoriju is netrumpo givenimo) maza ko, gal atsirastu koks entuziastas ant Marijos zemes (masina butent entuziastui) kuriam negaila butu perleisti (tai sioks toks seimos narys, visgi virs 11-os metu). Pasikartosiu, kad, siaip, nesu 100% apsisprendes, tiesiog zvalgausi aplink.
So, next picture: Trollsteris kompanijoi su tikru Viggenu
Saab 900 "Trollsta" & Saab JA37 Viggen. 2011 m.
Paskutinį kartą redagavo 3 Rudik. Iš viso redaguota 2015 kartus.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
Re: Rudik's garage
Aš toje pirmoje fotkėje esančiame garaže buvau. Bet iš tavo teksto nesupratau - kame kampas?
e85
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
Re: Rudik's garage
neseniai maciau, tai juoda su baltais ratais
fap fap fap
fap fap fap
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
- Serasin
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 70
- Užsiregistravo: 2012 Lie 31, 20:24
- Miestas: Jurbarkas
- Contact:
- darėnas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 807
- Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
- Miestas: Mėmelis
Re: Rudik's garage
tai kaip ir skelbimas čia?....
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Rudik's garage
Na cia labiau kaip atejus i parodos atidaryma apsiziuri ir matai baisiai patinkanti pavaeiksla, Jai pasiseks sutikti jo autoriu ir suderinti kaina gal but pasiseks ir nusipirkti kai pasibaigs paroda
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Rudik's garage
- Serasin
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 70
- Užsiregistravo: 2012 Lie 31, 20:24
- Miestas: Jurbarkas
- Contact:
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 2010 Geg 06, 07:37
- Miestas: Kaunas-Jurbarkas
Re: Rudik's garage
Pavaru deze su variklio bloku sandarinai tiesiog hermetiku ar dejai tarpine? Mes projekte dejom popierine tarpine, kuria sutepem meistru isgirtu kazkokiu sandarinimo smierium ("Indeno galva" ) tai dabar kaip tik per ten ir rasoja tepaliukas.
Kokius stumus ir kokia galva naudojai? Suspaudima darei kad galetum daug uzboostint ar kad kasdien ekonomiskai vazinet?
Kokius stumus ir kokia galva naudojai? Suspaudima darei kad galetum daug uzboostint ar kad kasdien ekonomiskai vazinet?
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Rudik's garage
Tarpines nedejau, nenorejau "parintis" su tais uzsakimais, turiu nebloga silikona is skandinavu.. Tarpine metaline priklauso, greiciausiai, kad skirtingo ketaus ir aliuminio silumini pletimasi kompensuot. Ir anksciau naudojau germetikus, kazkaip dideliu bedu nepastebeta, nezimus parasojimai jaigu ir buvo, tai nedidele problema. Bet tarpine, originalia, nepagadintu reikalo, aisku.
Pistonai (is kaires i desine, pagal didejancia kamera): N/A; B202L nuo 86 m.; B202L 84-85 m.m (pastarasis nukentejes nuo lieso misinio, buvusio seimininko kuro ekonomijos pasekmes, del to ir ardziau varikli, apie ji, veliau atskirai parasysiu) ; pre APC B201 T8.
Panaudojau antrus, nes galva B202 po 86-uju, kaip priklauso stock'ui, del didesnio momento atmosferiniame rezyme... Boost'o uztenka esamo (beje turiu ir APC is Speedparts'o, bet dar nebandziau, tegu variklis prisidirba pradziai) ... B234 galvos kameru formos netinka prie B202 pistonu kameru, o tai gresia sklandumo praradimu, kas su kasdieniu eksploatavimu nelabai dera. Surinkes kuri laika varinejau be APC, (apie 0,4 bar), visai neblogai, galvojau gal isvis nedet jos (senstu? , bet traukos netruko).
Biski apie Mitsu turba (savo dar saugau ), jinai mazesne, su lengvesne sparnuote, ir neturi tokio stabilumo kaip T3, del ko nelabai draugauja su LH 2.2 (nieko baisaus, nezimus bangavimai pereiname preturborezyme, kuriu keleivis net nepastebes, jaigu pedaliuos zmogus draugaujantis su savo galunemis ) ir "reaktyvinio" garso nelabai turi, bet isokus rodyklei, nors biski, i geltona zona, ant vidutiniu sukiu nesa gerai !
Pistonai (is kaires i desine, pagal didejancia kamera): N/A; B202L nuo 86 m.; B202L 84-85 m.m (pastarasis nukentejes nuo lieso misinio, buvusio seimininko kuro ekonomijos pasekmes, del to ir ardziau varikli, apie ji, veliau atskirai parasysiu) ; pre APC B201 T8.
Panaudojau antrus, nes galva B202 po 86-uju, kaip priklauso stock'ui, del didesnio momento atmosferiniame rezyme... Boost'o uztenka esamo (beje turiu ir APC is Speedparts'o, bet dar nebandziau, tegu variklis prisidirba pradziai) ... B234 galvos kameru formos netinka prie B202 pistonu kameru, o tai gresia sklandumo praradimu, kas su kasdieniu eksploatavimu nelabai dera. Surinkes kuri laika varinejau be APC, (apie 0,4 bar), visai neblogai, galvojau gal isvis nedet jos (senstu? , bet traukos netruko).
Biski apie Mitsu turba (savo dar saugau ), jinai mazesne, su lengvesne sparnuote, ir neturi tokio stabilumo kaip T3, del ko nelabai draugauja su LH 2.2 (nieko baisaus, nezimus bangavimai pereiname preturborezyme, kuriu keleivis net nepastebes, jaigu pedaliuos zmogus draugaujantis su savo galunemis ) ir "reaktyvinio" garso nelabai turi, bet isokus rodyklei, nors biski, i geltona zona, ant vidutiniu sukiu nesa gerai !
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Rudik's garage
Grandinine reakcija tesiasi:
Balandis 2012
Paruosiamuju darbu pradzia...
Senos "antikorozines" smalos (smala jau sutrukinejusi nuo senatves ir daro meskos paslauga) nuplovimas nuo arku vidaus, penki litrai benzino, kruva skuduru ir min. pora geru vakaru...
Todel, kad pakelejas diena buvo reikalingas darbui, teko Trollsteri tampyt nuo pakelejo su lifteriu, padejus prieki ant europadeklo, i kampa ir atgal...
Balandis 2012
Paruosiamuju darbu pradzia...
Senos "antikorozines" smalos (smala jau sutrukinejusi nuo senatves ir daro meskos paslauga) nuplovimas nuo arku vidaus, penki litrai benzino, kruva skuduru ir min. pora geru vakaru...
Todel, kad pakelejas diena buvo reikalingas darbui, teko Trollsteri tampyt nuo pakelejo su lifteriu, padejus prieki ant europadeklo, i kampa ir atgal...
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Rudik's garage
Matau modifikuotą APC ir LH-o čipą... Su APC daugmaž aišku; o ką rašo apie LH-o tiuningą? Kas keičiasi? Domiuosi, nes čia ne skaitmeninis kompas; šitas veikia visai kitu principu. Kaip suprantu jame nėra įpurškimo mapų, o tik užduota programa pagal kurią daromos purškimo trukmės korekcijos nuo apsukų.
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių