Puslapis 26

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 22, 09:13
Audriss99
Nutariau ir aš parašyti... Kiek nukrypsiu; nors gal nelabai - Vilniuj Paneriuose SAAB ir Citroen glaudžiasi po vienu stogu... Apie sportines pakabas neraukiu, bet autoritetingai pareiškiu - reikėjo jamti CX-są. Tik amortikų Kupstas nepagamintų... Nepriklausoma, reguliuojamo aukščio pakaba. Bėdai prispyrus su 3 ratais galima pabaigti lenktynes:

http://www.youtube.com/watch?v=NxPPkVUsdCo&feature=related

Tik tada gal kitame ralyje tektų dalyvauti:

http://www.youtube.com/watch?v=nt07ma2_Y_0

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 22, 16:35
Tomas-f
Na tikrai kad diskusija bla bla bla........
Lengva ant kitų pavaryt, kai kogero pats nebandęs tokio projekto ir su tokia paskirtim daryt.......... (nieko rudikai asmeniško, beje aš tavo temai ir legenda galėčiau pritaikyt, bet susilaikysiu, nes kaip matau kondiciją normalią buvai pasiekęs kai kūrei šį topiką :drunken: )

Jei jau apie projektą, tai problemos buvo užprogramuotos nes pasirinkt tokią mašiną tikras įšūkis, (beje pagarba dėl to) jas išspręst dar didesnis.
Mano pamastymas: apsisprest dėl auto paskirties ir norimų varžybų, gal reikėtų kartelę šiek tiek nuleist žemiau ir rinktis trumpesnes distancijas, kas sąlygotu ir ilgesnius resursus (20 ratų nemuno žiede iš eilės jau yra šis tas standartiniam viduriam)
Atrasti kaip ką pakeisti bus sunku ir labai brangu, be to, tobulint reiketų ne nuo variklio o nuo važiuoklės. (p.s. žiede priekį berods -1,7 laipsnio nėra daug, jei galinis ratas kyla tai nereiškia kad bus geriau jei jis nekils, važiuoklės suderinimą yra ka veikt kol atrandi, nes reiktų ir su skirtingais aukščiais pažaist ir su skirtingais kietumais ir skirtingais suvedimais, bet - pirma reikia su juo važiuot jei norit sureguliuot, išvažiavę 1-2 kart į metus nieko neatrasit).

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 22, 16:55
PRUSAS
Tomas-f rašė:Na tikrai kad diskusija bla bla bla........
Lengva ant kitų pavaryt, kai kogero pats nebandęs tokio projekto ir su tokia paskirtim daryt.......... (nieko rudikai asmeniško, beje aš tavo temai ir legenda galėčiau pritaikyt, bet susilaikysiu, nes kaip matau kondiciją normalią buvai pasiekęs kai kūrei šį topiką :drunken: )

Jei jau apie projektą, tai problemos buvo užprogramuotos nes pasirinkt tokią mašiną tikras įšūkis, (beje pagarba dėl to) jas išspręst dar didesnis.
Mano pamastymas: apsisprest dėl auto paskirties ir norimų varžybų, gal reikėtų kartelę šiek tiek nuleist žemiau ir rinktis trumpesnes distancijas, kas sąlygotu ir ilgesnius resursus (20 ratų nemuno žiede iš eilės jau yra šis tas standartiniam viduriam)
Atrasti kaip ką pakeisti bus sunku ir labai brangu, be to, tobulint reiketų ne nuo variklio o nuo važiuoklės. (p.s. žiede priekį berods -1,7 laipsnio nėra daug, jei galinis ratas kyla tai nereiškia kad bus geriau jei jis nekils, važiuoklės suderinimą yra ka veikt kol atrandi, nes reiktų ir su skirtingais aukščiais pažaist ir su skirtingais kietumais ir skirtingais suvedimais, bet - pirma reikia su juo važiuot jei norit sureguliuot, išvažiavę 1-2 kart į metus nieko neatrasit).

-1,7 nera daug , bet jau geriau nei standartas , disesnis isvirtimas labai pablogins satbdzius , kurie ir taip yra geri , bet ne stebuklas. Vaziuoklyte pirmiausiai pabandysim pazemint (kas jau padaryta) ir siek tiek suminkstint. gal nebus toks stabilus ir nebus toks greitas posukyje , bet atleis klaidas ir gal bus labiau prognozuojamas (kada pradeda prarast sukibima)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 22, 17:34
saaberis
Sveiki,

Maciau ta laida ir labai patiko tokiu varzybu ideja. O vyksta kazkas panasaus Lietuvoje?

romask rašė:Ne pasiimt, tiesiog jei nori pirkt, turi parduot. Stafke lygiai 1k EUR berods... O rode per Top gear, kai "Mejus" Suomijoj mokinosi su kakinenu vairuot. Jis tose lenktynese ir dalyvavo. Viskas apart pavadinimo, kurio nepamenu, labai panasu :)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 22, 17:36
Tomas-f
kuom tarkim pvz -2,5 žiede pablogins stabdžius? bloka gausi anksčiau? (taip jei vaziuosim žvyrais, moliais, purvais, netinkamas visiškai toks išvirtimas)
Beje mano praktikoi pasiteisino, darai priekyje pakeitimą daryk ir gale, nes gero išvirtimo priekyje pagalba posūkiuose fwd gali pasidaryt šiek tiek panašus į rwd.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 22, 23:16
Rudik
Tomai, ne zmogui neciupinejusiam klasikinius saabus, apie juos pasakot, o kokie ten pas Hondu (ar dar ten pas kazka) nustatymai, nezinau kaip kitiems cia, bet pvz. man, iki vienos vietos... Kalba eina apie konkrecius modelius.. Apie ka sutinku, kad reiketu daugiau testu..
Prusai, laukdami kazkokiu argumentu, patys rasykit kokius nors argumentus (kas ten vyksta sukant, stabdant, akseleruojant), o tai, kad kazkokiem forumieciam kazkodel atrodo, kad ratai turetu but "v raskoriacku", pakaba "dubova", pust turetu nuo pat laisvu ir kuo daugiau... tai, atleiskit, ne argumentai, o sapaliones... Dabar kazkas bent issprudo, kad galini rata kelia...
LPT (Relaxatorius) pas mane buvo su zema aero pakaba, stabilizatoriais, ir KONI sport amortikais, ir per posukius nebuvo tokio pasitikejimo, kaip su Trollster'iu, kuris isvis be stabilniku, su 28-eriu metu senumo original turbo Sachs'ais, visai nezemas...
Tingiu siandien daugiau rasyt, ant galo desimt kart matytas video, ziurekit vienuolikta karta, kazkaip neiziuriu "raskoriacintu" galiniu ratu:

http://www.youtube.com/watch?v=ickba42_rDw

dar tie patys nevaldomi vezimai:

http://www.youtube.com/watch?v=lWY1BibO ... creen&NR=1

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 23, 08:45
Tomas-f
Rudikai, galui ir nereikia -2,5 ;) kazkaip nelabai teko girdėt ant fwd tokio setupo priekis -2,5 galas -2,7 (beje ne V o /\ turi but ;) o dėl kitų dalykų neperdėk ;) ) Ir mano visas postas buvo apie tai, kad reikia važiuot su juo ir bandyt įvairius derinius o ne kad statyt vraskoracku ar daryt toki setupa kaip hondos. Na bet kadangi tu afigienas trolsteris ir daug youtubo 80 metų video žiūri, treniruojiesi ant kokio racing simuliatoriaus ir pakabos suvedimo įpatumus, išvirtimo kampus plika akim nustatinėji, tu geriau žinai :clown:
Berods tu buvai tas šalininkas, kad saabas pakrautas geriau ant kelio stovi :-D

p.s. paskaityk dar kart mano postą (5postai i viršų), ir paskaityk ka atrašei.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 23, 16:38
Haro
pradėkim nuo pradžių kaip nepriklausoma pusiau priklausoma ir priklausoma pakaba sugeria smugius (kelio dangos nelygumus)
Is pradziu aptarkim kaip hipotetine vienase masina sugeria akmeni ar grumsteli vazuojant
jai pakaba nepriklausoma ant akmens pasoka viena ratas del to kitas rata nepraranda sukibimo
jai pakaba priklausoma pasoka abu ratai sukibimo 0
jai pakaba pusiau priklausoma per grumsteli nevayuojantis ratas irgi bando pakzlti nuo žemės bet del savo innercijos jis tik trumpam laikui sumazina sukibima su keliu

Dabar esminis dalykas kaip veikia stabilizatorius sita ziuriu tamstai nelabai suprantama.
vazuojant per kelio iskilima ar duobe vienu ratu jis bando kitam ratui peduoti savo judejimo krypti bet del kito rato inertiskumo palinksta tik pats stabilizatorius uztai kitas ratas nepraranda arba praranda tik nereiksminga dali sukibimo

stabilizatoriaus veikimo posukyje ypatumai
kadangi posukyje per stabilizatoriu jega veikia ilga laiką abu ratai bando sasiekti vienoda nusileidimo pakilimo laipsni bet del visokiu spyruokliavimo jegu jiems nepavyksta pasiekti ideliai lygiaus buvio, bet del savo buvimo stabilizatorius sumazina masinos palinkimio kampa
kas isvazuojant i S formos posukiu leidzia greiciau pereiti i kita pasvirimo puse
na cia mazdaug tiek hipotetines teorijos
o dabar laukiu rimto argumentuoto atsako arba paneikite sitas tiesas
o atsakymas cia sabo indzinieriai skaiciavo nes tipo cia labai gerai tai as galiu paskyti kad saabo indzinieriam kilpa po kaklu laike saabo lobistai ir jie turejo daryti kaip pigiau ir geriau o ne kaip geriau ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 23, 16:57
Haro
kadangi tema yra offtopikas as pabandysiu dar toki dalyka prisegti prie preistai pasakytos savo frazes kodel i premimium klases masinas pradejo deti basli ar kaip ten ji kolega pavadimo
begant laikui buvo prigalvota viosokiausiu isradimu kurie pagerintu masinos valdomuma greitejimas kelyje bet is ju isliko tik pigiausi ir geriausi. arba to reikalavo sugumo normos
pvz ivertinant visas inflecijs ir kita suda
Vistiek iseina kad uz pirma golfa zmogus gaunantis vidutines pajamas turedavo dirbti ilgiausia valandu skaiciu
uz antra golfa turedavo dirbti mazesni valandu skaiciu uz trecia dar mazesni ir t.t. o juk koks 5 golfas yra nepalyginamai geresnis uz pirma vien savo komforto iranga

o tai piseina kad 5 golfo dalys tina ne tik pasatui o ir audi ir seat ir skodai globalizacija eda kiekviena gera automobiline ideja

jai i 900 og uka butu montave nepriklausoma pakaba jo kaina butu gerokai pakilusi ir ju butu pagaminta ne netoli 1 milijono o tik kokie vargani 700 tukstanciu
nes ubagai zmogai nebutu sugebeje ipirkti tokio brangaus automobilio
o jai dar butu padare normale ilgai laikancia deze turbut is viso butu pardave tik 500 000 modeliu
nes kaina turbut butu buvusi kone dviguba nei tadais pardavineta...

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 24, 09:01
Rudik
Tomas-f rašė:........
(nieko rudikai asmeniško, beje aš tavo temai ir legenda galėčiau pritaikyt, bet susilaikysiu, nes kaip matau kondiciją normalią buvai pasiekęs kai kūrei šį topiką :drunken: )....

Iskarto nesupratau apie ka tas kliedesys, ir kai daejo... :lol: :lol: :lol: Tai cia tu man kersyji uz pasakecia? :lol: :lol: Tai pas tave, zmogau, problemos su humoro jausmu... vienareikmiskai... :lol: Tiek to, pravaziavom...
O dabar biski rimciau, - Kur tu perskaitei, kad cia laukiami kazkokie "stebuklingi", afigenu pakabu guru (kurie nemate masinos, jau zino kokie ten kampai reikalingi) patarimai? Kartoju (nes ziuriu sunkiai cia su kai kuriais) - KUR? Jeigu tu rasai Turbo X komandai, tam yra atitinkama tema... Dar karta pasikartosiu (asmeniskai Tau gerbiamasis) Tema sukuriau tam, kad issiaiskint, kas pas tu SAABu ten negerai, del ko su jais pavaziuot neina? Nes, asmeniskai, nieko blogo nematau, ir is kitu rimtesniu saltiniu nesu girdejes. Youtubes medziaga, su "nevaziuojancia" senena, pridedu, kaip info pamastimams, nu arba (tiems, kam tai ne rodiklis), kad linksmiau butu pvz...

p.s. kol kas tikiuos, kad nesi beviltiskas, minti pagavai ir siust taves neprireiks..

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 24, 21:19
Tomas-f
Gai ir siūst, nesupyksiu :lol: arba galim viens kita pasisiūst ;)
Na o apie tavo topika: turbox projektas vienintelis važiuojantis(todėl nori nenori tema krypsta į tai) ant lietuvos, taip kad nei tu, nei aš nepasakysim kokių kampų reikia (neskaitant to, kad žiedui ar raliui yra tam tikri pakabos reguliavimo principai).
Virtualiai čia neisiaiškinsim kaip reguliuot, o kol neatsidursi trasoi tai ir nesužinosi. Galų gale yra ir vairuotojo manieros ir poreikiai, kas ir gali nulemt skirtingus pakabos reguliavimus. Tai persiprašau, bet gal grįžtant prie temos gal išduosi tą inžinierių pasirinkimą, kuris yra gudresnis nei iš tikro atrodo, ar video kur važiuoja viską pasako? :-D

p.s. su mano humoro jausmu viskas tvarkoje;
pp.s. laukiam tavo kokio saab projekto trasoje ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 27, 09:21
Rudik
Mano projektas yra vaziuojantis ;) Pas mus vakaruose, nera trasos (nepadare sovietai), taigi alternativos streetracing'ui kol kas nera, ir kiek suprantu artimiausiu metu nenusimato.. Deja tai nelegalu, del to ir mastau apie Trollsterio ateiti. Bandau isitvirtint Lietuvoje, taigi dabar net siaip pasivazinet su Trolliu, jau tampa prabanga, nors buna Econolineris su dujomis stovi kampe, o as benza deginu, ir dar, su Eco is darbo iki namu 7 km iseina, o su Trolliu kokie 15-20 km :? Tikrai ne iki projektu dabar, nors visai tu minciu nepalieku. Gal kada nors... koki... dragsteri... :roll:

p.s. apie vaziuokle veliau..

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 27, 10:35
Tomas-f
Žiūriu rimtai ruošiesi apgint saab inžinierių sprendimą :-D turėtų būt įdomu, laukiam ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 27, 12:38
Marrat
Ir, kaip visada, viskas baigiasi žandų pūtimu, nieko konkretaus... Nesuprantu, Rudikai, ko tu tikiesi - kad visi rašytų argumentus, kas blogai padaryta SAAB'e, o tu juos "atverstum" nostalgiškais filmukais ir papostringavimais be argumentų? (Pasakymas "turėjau vieną su kieta pakaba, o antrą su standartine ir su pastaruoju jaučiausi geriau" nėra argumentas ;) )

Pradėkime nuo pradžių - siūlau tokią kaip schemą diskusijai:
Yra faktas: SAAB 900 yra priklausoma pakaba gale
Yra abejonė (kad SAAB sprendimas nėra tinkamas sportui): dėl priklausomos pakabos prastesnis sukibimas, nėra galimybės reguliuoti išvirtimo - labai ribotos reguliavimo galimybės
Reikalingi argumentai, kodėl šis SAAB sprendimas OK (Rudik, šita dalis tau): kuo gera priklausoma pakaba gale, kokie jos privalumai? Kodėl nereikia gale reguliuoti išvirtimo SAABui? Kokį pakabos sureguliavimą (setup'ą) rekomenduotum SAAB'ui asfaltui?

Konkretūs klausimai, į kurį laukiame konkrečių atsakymų su pagrindimu, o ne retorinių klausimų, kontra-klausimų ir video.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 27, 21:34
Rudik
Marrat, o kas tau cia neramu, jei ka nors nori suzinot, jami vadoveli, ir ziuri pakabu tipus... Kiekviena pakabos konstrukcija turi savo pliusu ir minusu... Kas cia naujo? Jei tu parasei, kad pas saaba priklausoma pakaba, ir tai skaitai argumentu, tai tau atsakymas - studijuok, o ne lauk kol tau sukramtys ir i burna ides... Tiems kas rase, kad priklausoma pakaba buvo statoma del pigumo, atsakymas - pati pigiausia pakaba, tai pusiau nepriklausoma galine ir MacPherson priekine pakaba, ir tai jau ne saab pakaba, o desova Vectra... Ir prasvesk mane - kodel galiniai ratai butinai turi but isvirte? Nes garaziniu tiuneriu teorija kazkaip nesutampa su bendra inzinerine teorija.. :?

p.s. Kazkaip pradejau nelabai noret cia pasakot ka nors, aplamai, todel ir tempiu guma, vis dvejoju ar verta.. :roll: