Perkūnas rašė:Ogo,kaip aistros verda...
Manau,daugelis "neisikirto" apie ka tema...cia ir nebus aiskinimu,kaip modifikuoti vaziuokle,tam yra tema apie "turboX".
Tai butent, kad "neisikirto", kazkaip sunkiai su tuo reikalu..
Prusas rašė:...
bet... pas tamsta atvaziuot didele prabanga
...
Pasakyk, kad nekada nebunat pajurije
Nuo tos koloneles, kur su tamsta buvom susitike, pesciomis, ne pilna puse valandos iki garazo... Maiklas zino kur garazas... O ir givenu as ne garaze, kol kas... O kai ir buvot Palangoje, sakiau paskambinkyt, privaziuosiu isvakarese, paziuresim kas kaip, pabendrausim.... "Nulis ant mases"... Tai darau isvada, kad jums neidomu.. Gal tiesiog noryt atrast savo grebliu, ant kuriu uzmint... Tai pseprasom... Lauksim rezultatu
Tomas-f rašė:.....
Kur perskaitei, kad zadejau isvaziuot su gatvine masina i zieda ir visus ten padaryt
Netgi drage, su gatvine masina, gali lenktiniauti tik su gatvinemis masinomis... O tokiu mazai ten, ir klases, pas mus (Lietuvoje) savaip suskirstitos, tai ir nebevaziuoju jau senai... Taip, Trolis gatvinis, ir vazineju su juo gatvemis, pagrinde... O jeigu jus perkat turbinine masina, kad pasedet kamsciuose, ar tik nuvezt subine iki darbo, tai siulau pasitikrint galva pas daktaru...
O pasivezint teko ir Sveicarijos, Ispanijos, Norvegijos kalnuose, Svedijos vingiais... Ir daznai su krauta masina, ir "lenktynininku" ten netruksta, ir kai presuoji koki nebloga aparata kalnuose, kur vienam kelkrastije siena, kitam keliasdesimt metru skardis, ir ant trumpu tiesiuju (nors ju taip nepavadinsi, greiciau tai vadinasi - ходовые повороты) eidavo pasiekt ir 200 km/h (ypac tunelije idomu
) tai nemanau, kad noretum lekt su nevaldomu kibiru, ir dar su lievais stabdziais (aisku jeigu nesi potencialus savizudis, nelaikau save tokiu) ir pojuciu netruksta (manau nemaziau negu ziede
). Jokiu budu neskatinu elgtis taip neapdairiai kaip as, ir turiu perspet kaip ir dera tokiose atvejose:
Ne bandykite tai namuose Dar, kur perskaitei, kad tai reikia isvirtimo, tai ne
KARTOJU: rasiau tik, kad priekine pakaba pilnai reguliojama, gale ten viskas sureguliuota.... 900-kas nebloga baze kazkam paruost, tik reikia suprast ka darai (video dejau, kad parodyt, kas nori ir gali, tas vaziuoja).. Masina priekiu varoma, kam jai galine giper sudetinga pakaba? Sunkokas lietiems trasom, turi idomia transmisija (su savo pliusais ir minusais)... ir t.t. Panasios diskusijos tikejaus, ir kazkokiu rezultatu paliginimui (pagaliau islindo kaikurie rato laikai), o tai, kad priklausoma pakaba, kazkam, teoriskai, atrodo niekam tikusi.. tai, KARTOJU, ne argumentas, o otmazke, savo pirmu nesekmiu uzkrovimas ant "vargsu" inzineriu... Prasosi viena zinoma patarle apie bloga sokeja, kuriam kiausai maiso
Kol kas tik
prasosi.. Viltis dar yra.
Dar, kaikurie galvoja, jeigu vazineji su senu saabu, tai esi kazkur pastriges snobas, ir nieko aplink save nematai... Gal buna ir tokiu atveju, kas liecia mane, esu taip vadimas "pistonhead", technika mano chobis, o buna, kad ir darbas (kaip dabar), ir paprastos masinos man neidomios, ir turejau visokiu, ir esu isbandes dar daugiau, ir stebiu, ko link progresas eina (pakabos dabar pradejo paprastet paliginus su praeito simtmecio pabaiga)... Tai padiskutuot galiu ne tik apie senus saabus...
O is "OG" (kada esi temoje) nepaprasta kur nors persest (mastau apie pora variantu), vienintelis dalikas uz ka esu piktas ant tu laiku saab managemento, ypac po pastaruju ivikiu, kai per bandima isparduot muzeju, pasirodo podvale stovi 9000 2.3T 280AG, 4WD, (ir tilejo subine uzrauke
), ir zmogus pas ju dirbo kuris Haldrex'ui pardave kazkokia ideja
(kazkas tokio)... O is virsaus pasake, 4WD ne musu biznis, kam tokiu reikia, tegu perka Audi quattro
... stai kur izulumo virsune... manau, kad daugelis saab entuziastu taip ir padare
p.s. Klausi kodel esu "isskirtinis" ar "isrinktasis" ...o todel, kad per tas dolbanas "diskusijas" veliuoju i darba daugiau nei dviem valandom