Puslapis 11

SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 18, 15:16
S(aras/AAB)99
Taigi esu nusipirkęs SAAB 99 modeliuką 1985 metų, kėbulo būklė- geriau net neminėsiu=D Tačiau tikrai šis SAAB pas mane bus atgaivintas pilnai iš pašaknų, jau pradėti virinimo darbai, kurie gana ilgai užsitęs, nes kėbulas daromas, kaip priklauso, kad nereikėtų, kas metus vargti iš naujo. Tačiau tikiuosi iš visų visapusiškos pagalbos tiek mechaninės dalies tvarkymuose tiek kėbulinės.

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 18, 21:18
Rudik
1. pagalbos gausi, jeigu nesi koks eilinis "lapuchas"... (jei nesi toks tikiuos suprasi sarkazma ;) )
2. saab 99 gamyba nutraukta suomijoje 1984-ais metais (taigi, kas ten pas tave, nelabai aisku)

gal saab 90? Suomiskas gibridas 99-o ir 900-o notchback'o (folksu vadinamo - 900 sedano)

Davai tikslumo... :)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 19, 08:01
Tadelis
Tai kad Šarai, tavo saab 84metų :)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 19, 08:09
S(aras/AAB)99
Teisingai '84 metu jau susimaises net esu, 85 pasakiau nes galines arkas uzsisakinejau nuo saab 900 1985 metu. Greitu metu ikelsiu savojo foto galesite ivertinti:)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 19, 08:54
Audriss99
Šiek tiek istorijos - čia buvęs Montės melsvas dviduris; savo laiku buvo ledinis ir pasak savininko "buvo vertas grieko". Toks anas buvo, kol kažkoks berazumis ir dar be civilinio draudimo sudaužė jam priekį. Gauta menka kompensacija (kiek pamenu - vos daugiau 1000 Lt) iš esmės nieko nepakeitė. Montė jo jau nebeatstatė. Atsirado Paulius, dar jaunas vairuotojas, kuris svajojo važinėti būtent su 99 (kiek žinau tai buvo jaunystės svajonė). Kadangi jis turėjo 4-durį donorą, iš jo buvo paimtas priekis... Susirado firmą, kuri "restauravo" automobilius. Viskas buvo daroma skaidriai - buvo sąskaita (labai solidi) su garantija kad būtų galima nuvežti perdaryti jei kas ne taip... Firma, kaip parodė laikas, ai, geriau aš patylėsiu... Tik gaila kad nežinau nei kas per firma, nei kas ten per atgrubtnagiai dirbo... Nudažė juodai, perdarinėjo dar kelis kartus... Nežinau tiksliai kiek į tą 99 buvo įkišta, rodos susidarė 5-ženklė suma. Vėliau tame 99 apsigyveno juodas odinis salonas nuo 1988 metų SAAB-o.
Kelis metus 99 laikėsi, o vėliau ėmė smarkiai byrėti... Kai jis atsidūrė pas mane (galėjo atsidurti metale), supuvęs buvo jau visas perimetras. Buvo prastai suvirintas, daug špakliuotas, o iš vidaus niekuo nepadengtas. Čia jau daugiau Šarūnas galės papasakoti kas ten buvo priburta.

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 20, 22:23
Rudik
S(aras/AAB)99 rašė:Teisingai '84 metu jau susimaises net esu, 85 pasakiau nes galines arkas uzsisakinejau nuo saab 900 1985 metu. Greitu metu ikelsiu savojo foto galesite ivertinti:)

Saab 900 CC, 900 "sedano"/cabrio, Saab 99 - galiniai sparnai skiriasi, atsargiai su tais uzsakimais... ;)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 20, 22:28
Audriss99
rudik900 rašė:atsargiai su tais uzsakimais... ;)


Ten ne sparnai o tik arkos su 10 cm užlaidom...

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 20, 22:38
Rudik
pas "sedana", pvz, "subine" platesne, ir pleciasi jinai nuo arku...., t.y. arkos forma skiriasi ;)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 21, 07:47
Tadelis
jei netiks as paimsiu tavo arkas :) gal is maiklo arkos neviskas tiks :)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 21, 08:31
S(aras/AAB)99
Pas mane ir dabar jos neaiskios kilmes yra tai taip ar taip su jomis reikes nemazai pazaisti, svarbu kad raddiusas toks pat butu.

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 21, 20:32
Rudik
Radiusas tai tas pats, o su "moliu" (glaistu) forma galima bet kokia isvest... bet kuo maziau spaklio, tuo geriau.. As dariausi arkos pats (iskaliau is didesnio tvirtumo skardos pagal pvz.), bet paskaiciavus laika, manau pigiau butu iseje nusipirkt, kaip tamsta padare.. Dar daugiau, dabar zvelgiant i praeiti, daryciau platesnius sparnus, arba bent arkos... Pvz. pazystami bachurai is Norvegian zopel motorsport club'o (tiuninau jiems motora Commodorui, pries desimt metu) buvo panaudoje pirmo golfo arkos (praktiskai universalios) Astra I Caravanui galiniams sparnams, tai visai kitas zopelis gavosi... Bet jeigu norisi "bone stock" tai netinka tada... Cia jau paciam sprest.. :)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 24, 09:12
S(aras/AAB)99
Yra teke ir man seniau zaisti lipdant zaisti su arkom, bet laiko ir darbo atzvilgiu geriau iseina uzsakyti naujas ir tiesiog iscentravus ivirinti, del to ir nupirkau si karta abi arkutes (kiek primatauvau tai tikrai identisko jos). O del platinimo tai kazin ar apsimoka Lietuvos keliuose daryti ji labai zema kad po arkutem platintom kisti ratukus, manau uzteks tu spyruokliu kur is Audriaus pasiimiau 4cm zemesnes kiek supratau bus, manau bus gana ir nereikes amortizatoriu kitu ieskoti (nors gale jau matosi jie keisti ideti dujiniai, priekiniams amen, bet lyg ir maciau lengvai perrenkami jie yra, tik neaisku ar dar zaisiu su tais paciais). Va jau baigiau vairuotojo puses priekines vaziuokles virinimo darbus, tikrai buvo kas veikti kai giliau ilindau i metalo storiu matavimus, visgi norisi gerai padaryt, tai teko daug virinit pjaustiti lankstyti =) Bet kai sau tai verta ir pazaisti, padaryti gerai, o ne kad greiciau.

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 24, 21:16
Tadelis
O jei desi zemesnes spyruokles ant stockiniu amortizatoriu, nemanai kad jis nebeatlikines savo darbo ir gali ji reikt greitu laiku keisti(suvarysi ji), ar as klystu?:)

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 25, 11:21
aurissan
Amortizatorius atlikinėja savo darbą per visą cilindro ilgį.

Re: SAAB 99 1985

Parašytas: 2013 Rgp 28, 12:42
S(aras/AAB)99
4cm ta minimali riba per kuria amotizatoriu nereikia keisti ar trumpinti:)