Taigi, nauju bedu kolkas nera, tiesiog update'as:
Visu pirma dekui Audriui uz padovanotas traukes.
Toliau, atvyko priekines ir galines stabdziu kaladeles, gumos Audriaus dovanotom traukem, stabdziu diskai, bei dar keletas smulkmenu. Galiniai suportai atrestauruoti be didesniu problemu, kaip ir vairo stiprintuvo siurblys. Visa tai sendien nuveziau savo meistreliui, ir ans po biski prades surinkinet.
Priekinis suportas dabar restauruojamas - virsuj nuotraukose matoma cilindriuka uzsisakiau tanagroj, uz berods 35lt. O ashele parodziau pazystamo pazystamo pazystamui, tas biski pasveite, paziurejo, ir patare, kad kolkas deciau ta pacia, ir turetu kuri laika laikyt, rysium su tuo, kad bus naujas manzetas ikistas, patikino, kad pats yra konstraves suportus is kur kas labiau surudijusiu detaliu. Beja, kai buvau pas ji garaze, ans kaip tik buvo uzsiemes <60m rolls royce
Taigi, paraleliai bandau ieskot arba gyvo suporto, arba atidenu piniga naujam...
Ir dar, kolkas neatsakytas klausimas del vairo koloneles. Restauruojant siurbli, meistras uzsimine, kad sename stiprintuvo skystyje lyg ir matosi aliuminio drozliu - turi itarima, kad kolonele irgi bus suvaryta.
Nezinau ar protingai elgiuos ar ne, bet su savo meistreliu sutarem, kad statom restauruota siurbli, ir ziurom kas darosi - jeigu viskas ciki - ok, jeigu ne, lupam kolonele, ir taipogi restauruojam.
Viska sudejus kruvon, manau, savaites ar dvieju begyje darbai bus baigti ir bandysiu varyt technikine. O tada stengsimes, kad butu ne tik techniskai tvarkinga, bet ir svaru ir grazu