del aero

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
Shumeras
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1051
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 00:32
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Shumeras » 2005 Gru 04, 01:58

ALDU aciu visu pirma uzh idomia iniciatyva :))

Kaip pirmas blynas kvyzo srityje - visai neblogai. Tik manyciau, kad ieshkojimas nuorodu ir ju pateikimas neturetu buti privalumas, ash pvz net negalvojau, kad reiketu pateikti nuorodas i nuotraukas - tiesiog zhinigau apie tokia priekaba ish bendrojo ishsilavinimo ir parashiau, tas ir idomu, kad gali ir save pasitikrinti, jei, sakysim, nori ieshkoti info galvoje, o ne kompe.

P. S. 1991 M. tikrai neatsirado oficialiai AERO, kuris, tiesa amerikoje buvo vadinamas SPG, jis atsirado tik GM visishkai nusipirkus SAAB, rodos su 9-5 atsiradimu.
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2005 Gru 04, 23:44

Shumeras rašė:ALDU aciu visu pirma uzh idomia iniciatyva :))

Kaip pirmas blynas kvyzo srityje - visai neblogai. Tik manyciau, kad ieshkojimas nuorodu ir ju pateikimas neturetu buti privalumas, ash pvz net negalvojau, kad reiketu pateikti nuorodas i nuotraukas - tiesiog zhinigau apie tokia priekaba ish bendrojo ishsilavinimo ir parashiau, tas ir idomu, kad gali ir save pasitikrinti, jei, sakysim, nori ieshkoti info galvoje, o ne kompe.

P. S. 1991 M. tikrai neatsirado oficialiai AERO, kuris, tiesa amerikoje buvo vadinamas SPG, jis atsirado tik GM visishkai nusipirkus SAAB, rodos su 9-5 atsiradimu.

Na, kaip jau minėjau, tikroji iniciatorė buvo Aleva. Aš - tik vykdytojas :)
Nuorodų ieškojimas - ne tai kad privalumas... Tiesiog ne visi taip va iš atminties gali, iš bendrojo išsilavinimo. O ir pats atsakymų paieškos procesas kai kuriems dalyviams buvo svsrbus ir malonus. O kitokių šaltinių informacijai gauti kaip lyg ir nėra dabar. Prašiau pakomentuoti atsakymus, daugelis tai padarė. Neišgalvojo gi infos, vėl gi iš tinklo paėmė. Kai kas parašė, kad galėtų daug prirašyti paga surastą resursą, tačiau to nedaro - irgi gavo papildomą balą. O kad racionaliausiai išnaudoti savo laiką, kai kas susiprotėjo duoti tiesiog tiesiogines nuorodas, kur tas klausimas pakankamai išnagrinėtas. Netgi ne į tuos resursus, kuriais aš pats naudojausi. Suprantama, kad atsakinėtijas ir copy-paste galėjo pasinaudoti ar perrašyti infą... Kam to reikia, jei matosi, kad žmogus žino temą ar jau sužinojo pakankamai... Taip ir su tomis aeromis - paminėjau, kad šiokia-tokia painiava su jomis. Bet kitokios versijos, kaip šita:
1991
All 1991 Saab models, both 900 and 9000 were now only equipped with 16 valve engines. A 2.1 litre 140hp injection engine was introduced in some markets. This year saw an entirely new version of the Saab 900 Turbo 16S Convertible called the Aero in some markets. It was a Saab 900 Convertible equipped with factory mounted body panels and Aero wheels. The same design as the three-door Saab 900 Turbo 16S Aero. The Convertible version was introduced with a 128hp injection engine.
http://www.saabcentral.com/features/saa ... istory.php
kur pirmą kartą po tų 1984 m. paminėta Aero ar http://faq.saabnet.ru/_common/from_wher ... come.shtml
internete surasti nepavyko. Todėl tas klausimas (apie pačių aerų atsiradimą tiesiogiai) ir nebuvo užduotas.
P.S. Pagal tave išeina, kad iš viso gamtoje (ne tik mūsų konfoje) 9000 Aero savininkų neegzistuoja? Juk kai 9-5 Aero pradėjo gaminti, 9k jau buvo likęs istorijai :wink:
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
hippie
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 20:06
Miestas: Vilnius

Standartinė hippie » 2005 Gru 05, 00:16

ALDU rašė:P.S. Pagal tave išeina, kad iš viso gamtoje (ne tik mūsų konfoje) 9000 Aero savininkų neegzistuoja? Juk kai 9-5 Aero pradėjo gaminti, 9k jau buvo likęs istorijai


Kadangi neturiu 9000 aero tiksliau jokio tikrojo aero isvis neturiu tai kasgi tas aero yra is tikruju iki nusiperkant SAAB'a GM :?: , nes iki nusipirkimo pagal mane oficialiuju aeru kaip ir negalejo but taigi taigi tai tik liaudyje slandantis pavadinimas. Arba kazka painioju :oops: Pagelbekit :!:
SAAB 900 aero , 1991
SAAB 900 CEP:) , 1985
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2005 Gru 05, 00:40

hippie rašė:
Kadangi neturiu 9000 aero tiksliau jokio tikrojo aero isvis neturiu tai kasgi tas aero yra is tikruju iki nusiperkant SAAB'a GM :?: , nes iki nusipirkimo pagal mane oficialiuju aeru kaip ir negalejo but taigi taigi tai tik liaudyje slandantis pavadinimas. Arba kazka painioju :oops: Pagelbekit :!:

GM ne iš karto taip ėmė ir nupirko SAAB. 1989 m. iš Valenbergų šeimos buvo išpirkta 50 proc. akcijų už 600 ar 660 mln. žalių. Tai atsiliepė jau po kelerių metų, kai buvo užleistas 900NG Opel Vektra A platformoje. O 9000 Aero atsirado irgi 93 m. - vienoje šeimoje kokie gi ten tie (c)... :lol: 2000 m. GM nupirko likusius 50 proc.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT

Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
hippie
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 20:06
Miestas: Vilnius

Standartinė hippie » 2005 Gru 05, 00:52

ALDU rašė:GM ne iš karto taip ėmė ir nupirko SAAB. 1989 m. iš Valenbergų šeimos buvo išpirkta 50 proc. akcijų už 600 ar 660 mln. žalių. Tai atsiliepė jau po kelerių metų, kai buvo užleistas 900NG Opel Vektra A platformoje. O 9000 Aero atsirado irgi 93 m. - vienoje šeimoje kokie gi ten tie (c)... 2000 m. GM nupirko likusius 50 proc.


Jup acu labai :wink:
O tai kodelgi visgi oficialiai 900 nebuvo pavadintas aeru po GM nusipirkimo, o vistiek buvo slepiama popieriaus skiaute po pelenine su uzrasu aero, ir daugiu niekur oficialiai tai nebuvo publikuojama :?:
SAAB 900 aero , 1991

SAAB 900 CEP:) , 1985
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2005 Gru 05, 10:27

hippie rašė:
Jup acu labai :wink:
O tai kodelgi visgi oficialiai 900 nebuvo pavadintas aeru po GM nusipirkimo, o vistiek buvo slepiama popieriaus skiaute po pelenine su uzrasu aero, ir daugiu niekur oficialiai tai nebuvo publikuojama :?:

Taviškis - 1991 m. Kokio mėnėsio? Gal 90-ų pabaigos... Pamenu tą temą ankstesniajame forume apie užslaptintą užrašą, tą atvejį ir Shumeras paminėjo savo asakyme... :). Čia galima tk spėti, kad GM iki tam tikro laiko vetavo saabinę aerą, o po to nutarė, kad ma ji šunes, vis tiek mes jau keletą metų faktiškai valdome tuos švedus. Ateity gal ir su visais galais paimsim... Tiek jau to, naudokit tą žodį, jei be jo negalite, nuo sakysim sausio (vasario, kovo...) mėn. Visvien tas GT pagamintas buvo tik dviem egzemplioriais, nenubėdnėsim. :lol:
P.S. Man rodos truputi nukrypom nuo konkursinės temos čia besvarstydami. Gal sukurk atskirą temą, kad ir klasikiniuose, ten galėsime perkelti ką prirašėme ir toliau sau svaičioti. :wink:
Paskutinį kartą redagavo 1 ALDU. Iš viso redaguota 2005 kartus.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT

Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
UmR

Standartinė UmR » 2005 Gru 05, 10:37

hippie rašė:Kadangi neturiu 9000 aero tiksliau jokio tikrojo aero isvis neturiu tai kasgi tas aero yra is tikruju iki nusiperkant SAAB'a GM :?: , nes iki nusipirkimo pagal mane oficialiuju aeru kaip ir negalejo but taigi taigi tai tik liaudyje slandantis pavadinimas. Arba kazka painioju :oops: Pagelbekit :!:


Nu krč..
1983 metais SAAB'as Ženevos mugėj pristatė 900-uką su 16-os vožtuvų turbo varikliu, interkuleriu, APC sistema, "ajeriniais" moldingais, kietesne važiuokle (nu tokį kaip pas mane :) , dar su senesniais bamperiais). Modelis paleistas į gamybą 1984 pabaigoj.
Būtent šį modelį jie stūmė kaip "Aero". Manau sąmoningai, nors ir žinodami kad brand'as priklauso GM, panaudojo tai reklaminiais tikslais (nežinoti kam priklauso pavadinimas nelabai įmanoma; na, galbūt dar tikėjosi susitarti su GM ar pan.). JAV šis modelis buvo parduodamas kaip "SPG" (SAAB performance group arba Special performance group).
Su sąlyga kad tokio pavadinimo negalėjo naudoti, tai ką mes vadiname 900 "Aero" SAAB'as oficialiai pavadino SAAB 900 Turbo 16 S (žmonės trumpina 900 T16S). Aišku, entuziastai pasigavo skambų "Aero" pavadinimą ir jį taiko šiems 900-ukams.
Maždaug tokia istorija iš nuotrupų randamų internete.
UmR

Standartinė UmR » 2005 Gru 05, 10:41

hippie rašė:Jup acu labai :wink:
O tai kodelgi visgi oficialiai 900 nebuvo pavadintas aeru po GM nusipirkimo, o vistiek buvo slepiama popieriaus skiaute po pelenine su uzrasu aero, ir daugiu niekur oficialiai tai nebuvo publikuojama :?:

žr. Marketingo teorijos pagridai :)
Prekė supozicionuota 1983-1984 metais. Keisti jos "įdėjimo" į vartotojų galvas būdą kai ji jau parduodama 10 metų, gyvavimo ciklas užsilenkinėja ir beliko pora gamybos metų nėra prasmės.
UmR

Standartinė UmR » 2005 Gru 05, 10:45

ALDU rašė:... galima tk spėti, kad GM iki tam tikro laiko vetavo saabinę aerą, o po to nutarė, kad ma ji šunes, vis tiek mes jau keletą metų faktiškai valdome tuos švedus. Ateity gal ir su visais galais paimsim... Tiek jau to, naudokit tą žodį, jei be jo negalite, nuo sakysim sausio (vasario, kovo...) mėn. Visvien tas GT pagamintas buvo tik dviem egzemplioriais, nenubėdnėsim. :lol:

Žinoma, GM matė kokią vertę yra įgijęs Aero pavadinimas ir puikiai jį išnaudojo keldamas jam de facto priklausančio SAAB'o pardavimus.

P.S. Moderams. Algis teisus - permeskit su Aero susijusias žinutes į turbūt Klasikos forumą.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 36 ir 0 svečių