Na vėl atnaujinu temą, žodžiu vos ne vos sutalpinau aš ta mkp10 kondensatorių, dvigubai didesnis už mks, bet nežinau kai pirma dieną pravažiavau užsidegė check užgesinau ir dabar pora dienų nebuvo tai žiūrėsim kaip čia toliau seksis eksploatuot. Skirtumo kolkas visiškai jokio nepajutau tarp jų gal ilgaamžiškesnis mkp10 ir labiau skirtas tokiem dalykam bet prilituot ir sutalpint užsiknisimas.. Check buvo užsidege tik dvi klaidos, anksčiau trys klaidos būdavo..
Toliau buvo bėda kai atšalo orai permetant ant benzino jausdavos sutrukčiojimas, kartais net užgesdavo. Išsiaiškinta priežastis filtras:
Ir pamatuota kompresija, akumuliatorius testuojant išsikrovė tai nežinau ar čia 100% teisingi matavimai, bet nestebūklai.. Ateityje bandysiu rvs metalo keramiką piltis tai bent žinosiu tiksliai ar bent kiek padėjo, nes praeitą kartą nepamatavau prieš pilant..
Deivis 9-5 AERO 2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1716
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
o tai kokia kompresija turėtų būti?
Nes kiek pamenu, tai bent jau pas 9000 su 2,3 tai panaši iš turi būti.
Negi pas 9,5 ji didesnė?
Nes kiek pamenu, tai bent jau pas 9000 su 2,3 tai panaši iš turi būti.
Negi pas 9,5 ji didesnė?
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
pjezo rašė:o tai kokia kompresija turėtų būti?
Nes kiek pamenu, tai bent jau pas 9000 su 2,3 tai panaši iš turi būti.
Negi pas 9,5 ji didesnė?
Apie 14 bar naujiem varikliam. Manau, panašiai ir pas 9k turi būti.
Daivanas, normali ta kompresija.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Taip 14 iš gamyklos.. Na čia gal kai didesnis boostas mažesnė kompresija ne taip žiauriai jaučias, bet šiaip įdomu pastestuot ar ta metalo keramika va sugebėtu atstatyt ja kiek nors ar ne kažin kiek galios krenta sumažėjus kompresijai..
Kiek prisimenu ir tu matai kiek pas tave?
Romeo rašė:Daivanas, normali ta kompresija.
Kiek prisimenu ir tu matai kiek pas tave?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Daivanas rašė:Kiek prisimenu ir tu matai kiek pas tave?
Matavęs. Jei tiksliai - 11; 11,5; 11,5; 11. S9k paskutinis matavimas - 11,8; 12; 12; 12,5.
Abiems varikliams esu pylęs Xado. Pastebėjau, kad senajam kompresija šiek tiek padidėjo ir susilygino, nes buvo skirtumai didesni tarp cilindrų, kai matavau po metų, o 9-5 matuosiu vėl, kai keisiu žvakes.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- aiva
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 10
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 15, 19:58
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Ar tikrai 14 turi buti? Paprastai tiek atmo varikliai turi, o turbininiai visada maziau apie 11,5-12 max.
SAAB 9-5 MY05 2.3T
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
aiva rašė:Ar tikrai 14 turi buti? Paprastai tiek atmo varikliai turi, o turbininiai visada maziau apie 11,5-12 max.
Taip yra kažkurioj temoj iš wis kur rašo, kad turi būt 14 2.3, o 2.0 varikliam 12
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Na ka seniai update buvo, tai pradėsiu nuo labai didelio upgrade kapoto amortizatorių:
Kiek iškenčiau su tais senais amortizatoriais.. tai buteliuka koki užkišt reikia tai dar kanors.. Nusprendžiau nebesigadint nervų ir nusipirkau naują komplektą. Pasikeičia labai greitai 5min abu.
Toliau atšilus orams prasidėjo rimtesni darbai.. Šiek tiek apsipirkau:
LPG dujų fazės filtras, pakeičiau senajį romano nes greit užsikimšdavo.. Šis ir geriau filtruoja ir nusodina tepalą ir nešvarumus filtro dugne tai turėtų ir ilgiau tarnaut ir švaresnės dujos pateks į variklį..
Kuro filtras, priekinės kaladėlės ir jų tepalas, dėžės pagalvė..
stabdžių skystis ir dėžės tepalas..
Ką gi kibau į darbus, šiaip patinka man prie mašinos pasikrapštyt ypač jeigu viskas gerai sekasi, bet pvz kuro filtro laikiklio varžtą 3 valandas mėgint atsukt užsiknisau..
Pasikeičiau kaladėles priekines, pačiu laiku nes jau tuoj būtų visai nieko nebelike.. Patiko ATE tepalas gerai prikimba prie metalo..
Tada stabdžių skysčio keitimas sekė, čia foto prieš keitimą.
Foto po keitimo, skirtumas akivaizdus.. Keičiasi lengvai, reiks senukinės žarnelės 6mm vidinis diametras, 9mm raktelio ir buteliuko.
Paskui pakeista pagalvė dėžės, šiaip sakė servise nelabai ka padeda ji, bet man tai padėjo nes buvo and D ir R vibracija gana nemenka, tai dabar ženkliai sumažėjo..
Pats nemaloniausias darbas kuro filtro keitimas, panašu kad dar originalas stovėjo 217k prafiltraves baigė jau surudyt.. problema buvo tik su laikiklio varžtu apauges rūdim vos pasidavė gal 3h kovojau.. Na bet ilgam ramu bus dabar.
Na ir paskutinis dalykas greičių dėžės tepalas.. Išbėgo apie 3.9 litro, supyliau 3.9 pavažinėjau rodė ant minimum dar šimtą mililitrų supyliau galvojau važiuosiu dasipirkt.. Nuvažiavau iki parduotuvės jau truputį virš max rodė.. Tai taip ir nesupratau gal reik kad visus bėgius sumėtytų ar daugiau laiko tai rytoj eisiu su dideliu švirkštu ir šlangute nutrauksiu truputį.. Foto senojo skysčio, realiai tai buvo tamsiai raudonos spalvos normalaus kvapo ant foto daug tamsesnis gavosi..
Dar buvau gofrą pakeitė antrają, antrą katalizatorių išpjovė, vistiek jau nebeatlieka savo darbo jis, bet pradėjo leisti pirmoji tai vėl teks lankytis kažkada taip ir duslintuvą persirinksiu.. Kolkas tiek..
Kiek iškenčiau su tais senais amortizatoriais.. tai buteliuka koki užkišt reikia tai dar kanors.. Nusprendžiau nebesigadint nervų ir nusipirkau naują komplektą. Pasikeičia labai greitai 5min abu.
Toliau atšilus orams prasidėjo rimtesni darbai.. Šiek tiek apsipirkau:
LPG dujų fazės filtras, pakeičiau senajį romano nes greit užsikimšdavo.. Šis ir geriau filtruoja ir nusodina tepalą ir nešvarumus filtro dugne tai turėtų ir ilgiau tarnaut ir švaresnės dujos pateks į variklį..
Kuro filtras, priekinės kaladėlės ir jų tepalas, dėžės pagalvė..
stabdžių skystis ir dėžės tepalas..
Ką gi kibau į darbus, šiaip patinka man prie mašinos pasikrapštyt ypač jeigu viskas gerai sekasi, bet pvz kuro filtro laikiklio varžtą 3 valandas mėgint atsukt užsiknisau..
Pasikeičiau kaladėles priekines, pačiu laiku nes jau tuoj būtų visai nieko nebelike.. Patiko ATE tepalas gerai prikimba prie metalo..
Tada stabdžių skysčio keitimas sekė, čia foto prieš keitimą.
Foto po keitimo, skirtumas akivaizdus.. Keičiasi lengvai, reiks senukinės žarnelės 6mm vidinis diametras, 9mm raktelio ir buteliuko.
Paskui pakeista pagalvė dėžės, šiaip sakė servise nelabai ka padeda ji, bet man tai padėjo nes buvo and D ir R vibracija gana nemenka, tai dabar ženkliai sumažėjo..
Pats nemaloniausias darbas kuro filtro keitimas, panašu kad dar originalas stovėjo 217k prafiltraves baigė jau surudyt.. problema buvo tik su laikiklio varžtu apauges rūdim vos pasidavė gal 3h kovojau.. Na bet ilgam ramu bus dabar.
Na ir paskutinis dalykas greičių dėžės tepalas.. Išbėgo apie 3.9 litro, supyliau 3.9 pavažinėjau rodė ant minimum dar šimtą mililitrų supyliau galvojau važiuosiu dasipirkt.. Nuvažiavau iki parduotuvės jau truputį virš max rodė.. Tai taip ir nesupratau gal reik kad visus bėgius sumėtytų ar daugiau laiko tai rytoj eisiu su dideliu švirkštu ir šlangute nutrauksiu truputį.. Foto senojo skysčio, realiai tai buvo tamsiai raudonos spalvos normalaus kvapo ant foto daug tamsesnis gavosi..
Dar buvau gofrą pakeitė antrają, antrą katalizatorių išpjovė, vistiek jau nebeatlieka savo darbo jis, bet pradėjo leisti pirmoji tai vėl teks lankytis kažkada taip ir duslintuvą persirinksiu.. Kolkas tiek..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Netyčia visai pavyko užfiksuot jubiliejų. Prie to pačio klausimas gal pas kažką po automato tepalų keitimo po kurio laiko sumažėjo tepalas? Savaitę po keitimo buvo per vidurį matuoklės tepalo tikrinta kelis kartus.. Po 3 savaičių sugalvojau patikrinti ir vos žemiau nei minimumas tai iškart dapyliau tepalo tai klausimas kur jis dingo.. Dėžės varžtas išleidimo sausas, šlangutės ir visa dėžė sausa graži kiek pavyko apžiūrėti šiandien.
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Mini update: patikrinus vakumo vamzdelius iš įsiurbimo kolektoriaus ir vakumo pompos į stabdžių stiprintuvą tai sujungimų lizdai pasirodė labai išmalti ir net neabejojau kad vyksta vakumo nuotekis per ten. tai apsipirkau truputį.
Užsakiau iš aeropolio kaip tik paskutinius du sujungimų tvirtinimus su raudonais galais ir tarpinę šalia esančiam vakumo vožtuvėliui ant kolektoriaus. Tai būtent jo tarpinė buvo gerokai plonesnė negu nauja ir nuimant sutrupėjo, nes jau kieta kaip plastikas buvo. Pačiam sujungime kur kišasi vamzdelis pakeičiau tik guminį žiedelį ir raudoną plastmasę, nes korpusas plastikinis jo keisti nemačiau prasmės, o pakeitus vamzdelis stovėjo labai tvirtai.. Tad jeigu sugalvosit keist tai galit mėgint tik ir tarpinę guminę pasikeisti.
Ant vakuumo pompos sugalvojau pakeisti visą tvirtinimą, nes išiminėjant guminę tarpinę ji subyrėjo gabalais.. Su plastiku tai teko truputi pavargti su išėmimu bet išlupau ta tvirtinimą ir įdėjau naują. Atsargiau tik reikia su korpusu nes jis aliuminis ir lengva pažeisti, išėmiau su atsuktuvu dalindamas į kelias dalis korpusą ir poto su replėm pribaigiau..
Šitus vakumų tvirtinimus rekomenduoju pasikeisti visiem jeigu niekad nekeisti, nes ir gazo priėmimas tapo geresnis ir kas maloniai nustebino vibracija buvo gan didelė mašinoj ant vairo laikant ranką tikrai vizualiai matydavos kaip dreba galvojau ar pagalvės ar kas, o pasikeitus tvirtinimus ir tarpines dingo visos vibracijos!
Taip pat prie šitų remontų dar ir sugalvojau pasikeisti tepalą į 5w40, tik žiūriu vis dar truputį šlampa blokas tai gal i vasaros pabaiga prieš technikinę reiks mėgint galvos varžtus persiveržt (užsienio forumuose labai dažnai taikoma procedūra saabam). Prieš tai įtariau grandinės įtempėja pakeičiau tarpinę bet ne per ten leidžia deja.. Tarpelis įtempėjo buvo berods 14 ar 15mm dar pagal manualą galima važinėt bet dar truputi ir rekomenduojama keisti nors kiti ten paskaičiau ir iki pat galo važinėja apie 20mm
Ir paskutinis darbas ką užmiršau tai pradėjo labai plerpt duslintuvas nuvažiavau į duslitą ir pakeitė vidurinį bakelį skylė pasidarius didžiausia įdėjo danišką. Galvojau gal pjaut ir vamzdį tiesų virint bet galvoju užknist poto gali tas žemas ar kitoks garsas jeigu pasidarys tai geriau kelionėse tyla.. Patiko kaip dirba meistras viskas tvarkingai ir su paaiškinimais ir patarimais..
Kolkas tiek gaila foto daugiau nepadariau. Beje gal kas tikrinot ar dujų purkštukai garsiau dirba už benzininius? ar man čia tik aptilus varikliui tie garsai taip pradėjo skirtis...
Užsakiau iš aeropolio kaip tik paskutinius du sujungimų tvirtinimus su raudonais galais ir tarpinę šalia esančiam vakumo vožtuvėliui ant kolektoriaus. Tai būtent jo tarpinė buvo gerokai plonesnė negu nauja ir nuimant sutrupėjo, nes jau kieta kaip plastikas buvo. Pačiam sujungime kur kišasi vamzdelis pakeičiau tik guminį žiedelį ir raudoną plastmasę, nes korpusas plastikinis jo keisti nemačiau prasmės, o pakeitus vamzdelis stovėjo labai tvirtai.. Tad jeigu sugalvosit keist tai galit mėgint tik ir tarpinę guminę pasikeisti.
Ant vakuumo pompos sugalvojau pakeisti visą tvirtinimą, nes išiminėjant guminę tarpinę ji subyrėjo gabalais.. Su plastiku tai teko truputi pavargti su išėmimu bet išlupau ta tvirtinimą ir įdėjau naują. Atsargiau tik reikia su korpusu nes jis aliuminis ir lengva pažeisti, išėmiau su atsuktuvu dalindamas į kelias dalis korpusą ir poto su replėm pribaigiau..
Šitus vakumų tvirtinimus rekomenduoju pasikeisti visiem jeigu niekad nekeisti, nes ir gazo priėmimas tapo geresnis ir kas maloniai nustebino vibracija buvo gan didelė mašinoj ant vairo laikant ranką tikrai vizualiai matydavos kaip dreba galvojau ar pagalvės ar kas, o pasikeitus tvirtinimus ir tarpines dingo visos vibracijos!
Taip pat prie šitų remontų dar ir sugalvojau pasikeisti tepalą į 5w40, tik žiūriu vis dar truputį šlampa blokas tai gal i vasaros pabaiga prieš technikinę reiks mėgint galvos varžtus persiveržt (užsienio forumuose labai dažnai taikoma procedūra saabam). Prieš tai įtariau grandinės įtempėja pakeičiau tarpinę bet ne per ten leidžia deja.. Tarpelis įtempėjo buvo berods 14 ar 15mm dar pagal manualą galima važinėt bet dar truputi ir rekomenduojama keisti nors kiti ten paskaičiau ir iki pat galo važinėja apie 20mm
Ir paskutinis darbas ką užmiršau tai pradėjo labai plerpt duslintuvas nuvažiavau į duslitą ir pakeitė vidurinį bakelį skylė pasidarius didžiausia įdėjo danišką. Galvojau gal pjaut ir vamzdį tiesų virint bet galvoju užknist poto gali tas žemas ar kitoks garsas jeigu pasidarys tai geriau kelionėse tyla.. Patiko kaip dirba meistras viskas tvarkingai ir su paaiškinimais ir patarimais..
Kolkas tiek gaila foto daugiau nepadariau. Beje gal kas tikrinot ar dujų purkštukai garsiau dirba už benzininius? ar man čia tik aptilus varikliui tie garsai taip pradėjo skirtis...
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Na ką vėl update tik foto nelabai yra..
*Galvojau ko ten plerpia tas priekis klausant muzikos tai radau priežastį:
Suklijavau su klijais skirtais klijuoti gumai ir jau laiko gal porą mėnesių be problemų, galines kolonėles išsiurbiau ir pasibaigė irgi traškėjimai visos kažkokių trupinių pilnos buvo ir smėlio, dar pagaminau iš pėdkelnių apsaugas tai daugiau jau neprikris nieko irgi groja dabar puikiai
*Iš techninės pusės pakeičiau pagaliau stabdžių pūslę, senoji buvo jau kiaura gavosi vakumo nuotėkis ir pastoviai short term fuel trim būdavo ant laisvų +25, kas gana smarkiai įtakojo dujų sąnaudas ramiai važinėjant vasarą apie 19 mieste tai kiek daugoka buvo.. Pravargau visą dieną ir kitos dienos rytą daugiau nebenorėčiau kada jos keist.. Dabar kai jau žinau kaip keist viską tai užtrukčiau kelias valandas turbūt... Fuel trims grįžo į normalią būseną ir sąnaudos pagal paskutinį skaičiavimą apie 16.5 mieste vien važinėjant.
*Artėjant technikinei pasikeičiau žvakes bcpr7es pagal užsienio tunerių rekomendacijas ir žmonių važinėjančių su dujom.. Dar bandžiau perveržt galvą bet kad ir taip ten labai gerai tie varžtai laikėsi nebuvo nei vieno laisvo, vos vos ten pora ir pasiveržė, kadangi naujų varžtų neturėjau tai ir neatsukinėjau.. Prie to pačio pakeičiau ir vožtuvų dangtelio tarpines.. Atrodė senosios kaip originalios, nes nekas jau ir buvo like iš jų.. Atkėlus dangtelį atrodė normaliai, košės nematyti:
*Poto nuvaliau su brake cleaneriu visą dugną ir po 3 dienų dar vis buvo švarus tai gal padėjo kažkiek ar pakeitimas tepalo į 5w40 ar tas paveržimas, bet neblogai dabar atrodo viskas..
*Pasikeičiau vandens pompą, labai gerai ir nesunkiai viskas sekėsi išskyrus privargau su apatiniu pompos varžtu, nes priėjimas "žiauriai geras", pagaliau paskatino technikinė, nes vos ne metus prasivežiojau naują pompą bagažinėj..
*Pasireguliavau trosą rankinio šitas video padėjo tai dabar labai gerai laiko: https://www.youtube.com/watch?v=EmJOMQa4Wnc
*Paskutinis darbas prieš technikinę tai rūko žibintų lemputė nedegė, galvojau gal bloga, o pasirodo bagažinės laidai toj vietoj kur lankstosi buvo abu nulankstyti tai sujungus kuo puikiausiai švietė..
*Na ka ir variau technikinę kažkaip negera nuojauta buvo ir pikto veido tikrintojas pasitaikė, bet rado vienintelį trūkumą tai vairuojo pusės šarnyras klibėjo.. Tai kitą dieną pasikeičiau aš jį sunkiai, bet nuvažiavau į regitrą ir gavau dar 2 metam technikinę..
*Galvojau ko ten plerpia tas priekis klausant muzikos tai radau priežastį:
Suklijavau su klijais skirtais klijuoti gumai ir jau laiko gal porą mėnesių be problemų, galines kolonėles išsiurbiau ir pasibaigė irgi traškėjimai visos kažkokių trupinių pilnos buvo ir smėlio, dar pagaminau iš pėdkelnių apsaugas tai daugiau jau neprikris nieko irgi groja dabar puikiai
*Iš techninės pusės pakeičiau pagaliau stabdžių pūslę, senoji buvo jau kiaura gavosi vakumo nuotėkis ir pastoviai short term fuel trim būdavo ant laisvų +25, kas gana smarkiai įtakojo dujų sąnaudas ramiai važinėjant vasarą apie 19 mieste tai kiek daugoka buvo.. Pravargau visą dieną ir kitos dienos rytą daugiau nebenorėčiau kada jos keist.. Dabar kai jau žinau kaip keist viską tai užtrukčiau kelias valandas turbūt... Fuel trims grįžo į normalią būseną ir sąnaudos pagal paskutinį skaičiavimą apie 16.5 mieste vien važinėjant.
*Artėjant technikinei pasikeičiau žvakes bcpr7es pagal užsienio tunerių rekomendacijas ir žmonių važinėjančių su dujom.. Dar bandžiau perveržt galvą bet kad ir taip ten labai gerai tie varžtai laikėsi nebuvo nei vieno laisvo, vos vos ten pora ir pasiveržė, kadangi naujų varžtų neturėjau tai ir neatsukinėjau.. Prie to pačio pakeičiau ir vožtuvų dangtelio tarpines.. Atrodė senosios kaip originalios, nes nekas jau ir buvo like iš jų.. Atkėlus dangtelį atrodė normaliai, košės nematyti:
*Poto nuvaliau su brake cleaneriu visą dugną ir po 3 dienų dar vis buvo švarus tai gal padėjo kažkiek ar pakeitimas tepalo į 5w40 ar tas paveržimas, bet neblogai dabar atrodo viskas..
*Pasikeičiau vandens pompą, labai gerai ir nesunkiai viskas sekėsi išskyrus privargau su apatiniu pompos varžtu, nes priėjimas "žiauriai geras", pagaliau paskatino technikinė, nes vos ne metus prasivežiojau naują pompą bagažinėj..
*Pasireguliavau trosą rankinio šitas video padėjo tai dabar labai gerai laiko: https://www.youtube.com/watch?v=EmJOMQa4Wnc
*Paskutinis darbas prieš technikinę tai rūko žibintų lemputė nedegė, galvojau gal bloga, o pasirodo bagažinės laidai toj vietoj kur lankstosi buvo abu nulankstyti tai sujungus kuo puikiausiai švietė..
*Na ka ir variau technikinę kažkaip negera nuojauta buvo ir pikto veido tikrintojas pasitaikė, bet rado vienintelį trūkumą tai vairuojo pusės šarnyras klibėjo.. Tai kitą dieną pasikeičiau aš jį sunkiai, bet nuvažiavau į regitrą ir gavau dar 2 metam technikinę..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių