Puslapis 4 iš 7
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 12:35
aurissan
Myndoza rašė:O kodėl sakai to pačio neapsimoka rempontuoti? Kaina didelė gaunasi?
Jei žmogus negalvotų apie pardavimą tai variklį tą patį remontuotų. Bet remontas brangus, nežinia dar ką rasi ten pabėręs. Praktiškai darant sau- keičiama viskas. Bet tas remontas trunka ilgiau nei tiesiog variklio perdėjimas (dalių neatsiunčia, dalys netinka, meistras pabyra...). Siūstis anglą- vėl sąlygų visa krūva.
Beja, labai svarbu išardyti variklį ir pažiūrėti kas darosi su kitais cilindrais. Gal ir jie arti pabaigos- va tada ir bus aišku.
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 12:55
Myndoza
O tai visgi, kokia to jau kokybiško kapitalinio remonto kaina gali būti? Net įdomu pasidarė.
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 13:06
romask
Labai labai stipriai viršijanti seno saab'o kainą
Vien stūmoklių komplektas turbūt kaip puse saab'o kainuoja
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 13:09
aurissan
O negi smagumą mėgstantis
Mark dės paprastus stūmoklius?- Ne, jei jau ardo ir taiso, tai iškart daryt gerai!
Performanciniai dar daugiau kainuotų. Beja, seno japono remontas su dalim kainavo 3,7kLt. Tai daugiau nei senas SAAB.
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 13:11
romask
Ne senas, o nujotas
Net ir seni bet nenujoti mirtinai dar truputi kainuoja
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 13:14
CandyBoy
Normaliai sutvarkyti motorą kainuotų kosmosą. Kaip pvz subaru legacy gt 2.5 turbo, 8000LT pilnas normalus kapitalinis su kaltiniais stumais ir indeklais...
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 14:41
Rudik
Myndoza rašė:O tai visgi, kokia to jau kokybiško kapitalinio remonto kaina gali būti? Net įdomu pasidarė.
Du trecdaliai naujo motoro kainos.
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 19:05
bruzas
Myndoza rašė:O tai visgi, kokia to jau kokybiško kapitalinio remonto kaina gali būti? Net įdomu pasidarė.
Tevas kai ieskojo kad sutvarkytu uzveltais indeklais 2.3lpt, tai pas vienus meistrus klause preliminarios sumos, sake nesenai tvarke tokia pat beda, tai su turbos restauravimu ir darant tvakingai -5kilolitai su virs. Ir cia aisku nebuvo naudojama kaltiena ir pan. Tai praktiskai kita saaba nusiperki ir dar saviski ant daliu turi uz tokia kaina.
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 20:05
Rudik
Ponai, nemaisom kapitalini su tvarkimu.
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 20:08
romask
Rudiko aprasyta suma yra 99% teisinga. Netaupant ir kazko nepaliekant, o darant kaip priklauso. Ir ta suma yra bent keliu senesniu saabu kaina
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 20:22
Mark
jeigu kazkokia bomba daryt ir det grudintus stumoklius tai cia kaina nereali, aisq galima bet tada jau masina turi tau nest pinigus o taip nebus tai investicija nekokia, na ir as ne kokio shaicho zentas
tapati remontot ar kapitalka daryt neapsimoka ir nepadarysi nes blokuj chana tikrai, na ir del kitu cilintru irgi klausimas..
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 21:50
romask
Tai jau pazertas? aiskios pasekmes?
Uzuojauta... Grazus lektuvs
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 22:13
Mark
dar neskrostas, bet bendru nuosprendziu maximuso, mano ir vaduvos g. mariaus tai blokuj opa.. marius kaip ir aurissan toki varjanta pateike kad purkstukas blogai dirbo. Dar nudziugino kad ir turbai opa gali but..
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 22:29
Romeo
Mark rašė:dar neskrostas, bet bendru nuosprendziu maximuso, mano ir vaduvos g. mariaus tai blokuj opa.. marius kaip ir aurissan toki varjanta pateike kad purkstukas blogai dirbo. Dar nudziugino kad ir turbai opa gali but..
O dėl kokių priežasčių turbai? Tepimas?
Re: Mark 9-5 Aero
Parašytas: 2014 Lap 14, 22:34
Mark
stumoklio gabaliukai per sparnuote galejo praejt, na cia toks kaip ir spejimas sake gali but.. ryt nuimsiu paziuresiu kas ten su turbo