Deivis 9-5 AERO 2003

Laukiam gražių aprašymų ir fotografijų
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė pjezo » 2016 Geg 20, 07:53

Daivanas rašė:Na ka vėl mini update: per išpardavima maximoj prigriebiau bosh valytuvų paprastų tai su senais palyginus pasaka kaip valo..

Tik klausimas kokio ilgio jie turi būt? turiu 550 abu bet man vairuotojo pusėj kaip ir lieka viršuj toks nenuvalytas plotas kur susijungia su keleivio pusės valytuvu ir baisiai nervina, nusipirkau 575mm ir tas pats :D tai kokį čia 600 gal dėt?

Taip pat šiandien naujam servisiuke sutvarkė važiuoklę, priekyje pakeitė galinius sailenblokus ir gale viršutines bei apatines įvores..


Pagal skirtingus šaltinius SAAB "originalųs valytuvai yra 22,5 arba 23 colio. kas atitinka 57-58,5 cm
22,5 colio nesu matęs, yra pas mus tik 23 colių (tačiau taip pat gan retas dydis.


Užsienio forumuose gali rasti daug diskusijų šiuo klausimu.
Kai kas siūlo dėti vairuotojo pusėje 24 colių (61 cm), keleivio pusėje 22 colių (56 cm).

Aš taip ir padariau- vairuotojo 24 coliai, keleivio 22.
Pilnai padengia abi puses.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Geg 20, 11:07

pjezo rašė:Užsienio forumuose gali rasti daug diskusijų šiuo klausimu.
Kai kas siūlo dėti vairuotojo pusėje 24 colių (61 cm), keleivio pusėje 22 colių (56 cm).

Aš taip ir padariau- vairuotojo 24 coliai, keleivio 22.
Pilnai padengia abi puses.


Supratau dėkui tai reiks dar papildoma nusipirkt 610mm bus du komplektai tikiuos nebepaliks to ruožo :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Bir 01, 19:25

Mini update: pakeistas pagaliau valytuvas 610mm tiko puikiai o į kitą puse 580 berods keliavo dabar viskas normaliai..

Sunkiai kūrėsi ir kartais nenorėjo išvis sukt nieko nevykdavo reikėdavo per bėgius permest ir tada vėl kurdavos tai galvojau dvi atskiros bėdos silpnas galbūt akūmas ir selektorius o pasirodo viena - starteris.

naujam servise Kaune - Teksakoj (grifino ex žmonės) išėmė ir nuvežė restauruoti tai buvo ir įvorės starterio ir elektromagnetas sugedes (sucypdavo kartais užsikūrus tai gal sulėtintai bendeksa sutraukdavo) tai už 50 eur restauravo ir dabar suka kai reikalas.. O dėl nesikūrimo kažkokiu būdu laidas prie starterio buvo neprisuktas ir ne ant fyškės o tik pridėtas šalia.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Bir 02, 22:46

Na ka neplanuotai praleistas visas vakaras prie mašinos, nuplauta ir nuvaškuota.. gavosi tikrai neblogai ir kolkas blizga visa tik klausimas kiek ilgai..

Beto atsirado garsas kaip švilpimo kartais. Vos prilietus stabdžių pedalą jis dingsta tai pagal užsienio forumus atsekiau kad gali būt brake booster - servisuose stabdžių pusle lyg vadina ar jo vakumas tai ryt bandysiu kaip ir pataria pirma vakumus susižiūrėt.. Gal kam panaši situacija yra buvus?


Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Rgp 11, 17:57

Mini Update: Kadangi gana užsiėmes tai ir saabui laiko mažiau lieka labai erzino numerių rėmeliai ne vietoje.. Ateityje gal reikės išvis be rėmelių prikniedyt..

Before:
Paveikslėlis

After:
Paveikslėlis

Dar dėl kasetės buvo įdomu kas ten jai blogai.. Kad ir kiniška bet pirko buves savininkas naują ir brangesnę kiek pažėjau neva su 10 metų garantija.. Simptomai buvo kad autostradoje staigiai ka lenkiant pradėdavo dusti ant max apkrovos..

Iš išorės kas nepatiko kad viena pypkė kasetės buvo nuskilusi ir be gumos gabalo tad galvojau perdėsiu nuo originalo..

Originali kasetė važiuot važiuoja dar, bet meta po kurio laiko check engine ir misfire..

Originali sudegus kasetė:


Paveikslėlis

Kaip matos iš foto tai iškepus visa, skilus kažkokia dalis dar ir išsilyde..

Originalas vs Kiniška:

Paveikslėlis

Pasirodo kiniškos kontaktai buvo stipriai oksidavesi. Originalo kontaktai iš kitokio metalo.. Tai su švelniu švitriniu pašveitus pasidarė kaip nauji poto:

Paveikslėlis

Finale perdėjau originalo plastmasine dali - pypkes ir spyruokles, jas dar sušveičiau ir pratampiau truputi. Nuvaliau kiniškos kasetės kontaktus ir dar pypkes gerai visas pilnai ištepiau su permatex dielektriniu tepalu..
Na ir ka kolkas bandant visokiais rėžimais mašina nebedūsta ir toliau sėkmingai riedu.. Tikiuos laikys dar ilgai.. Tai moralas jeigu kasetė pradeda grybaut pirma prieš keičiant kita pasižėkit ar nebus kontaktai ir spyruoklės oksidavesi, ypač kas su kiniškom važinėjat..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Lap 05, 11:36

Na ka naujas update su smulkesniais ir rimtesniais darbais:

*Išvalyta gazo sklendė, toks vaizdas kad niekad valyta nebuvo.

*Pakeista pultelio baterija.

*Atnaujintas stiprintuvo skystis - reikėjo tik dapilt, bet jaučiu jis nebuvo niekad keistas buvo kažkoks tamsiai raudonas-geltonas dabar supiltas litras koks ir priklauso žalsvas.. Tiksliau atnaujintas skaitytusi labiau, nes per 3 kartus nusiurbiau važinėdamas ir užpyliau.

*Pakeistos vakuumo šlangutės. Pirkau aleksoto turguje prie kelio pardavinėja žmogus dujų įrangos dalis - pirmas įvažiavimas nuo centro pusės ir po dešine puse stendas lauke. Sakė 4mm vidus bet pasirodė truputi siauresnės, bet viskas tiko. Senosios buvo jau gerokai patrupėjusios.

*Ant atlikusių Fisher r17 lietų užmautos pigiai gautos dėvėtos 7-8mm dunlop winter sport 3d padangos tad žiemai pasiruošta.
Paveikslėlis

*Vakar pakeistas Wahler termostatas, prieš tai buves Motorad buvo pastriges ant nepilnai atsidariusios padėties, tai mieste +- per vidury rodydavo, bet užmiestį krisdavo mažiau nei trečdalį ir jaučiu dėl to buvo išauge kuro sąnaudos.. Keitimas gerokai užtruko nes nesugebėjau atsukt apačioj kraniuko radiatoriaus tai papraščiausias būdas buvo imt šlangą prie termostato tai gal litras išbėgo antifrizo.. Dar dujininkus keikiau kad visur kur reikia prieiti pravedžioja šlangas ir belekaip išmėte po visa variklio skyrių įrangą, kai dėjau 007 pats dujas tai labai tvarkingai buvo viskas padaryta prie firewall kur niekam nemaišė..

*Nusipirkau pigiai dėvėtą kasetę, tačiau ir ji metė check ir dusdavo prie didelės apkrovos. Forumiečio pjezo pagalba sugalvojau pabandyti sutaisyti kasetę. Perlitavau kondensatorių ir šiandien turėčiau ištestuoti. Jeigu bent check nebemes tai bus pasiekimas.

Linkai deja bet rusiški pats rusiškai nesuprantu tai kažkiek su google translate bandau paskaityt:
https://www.drive2.com/l/6906484/
http://www.saabnet.ru/forum/post89503.html
http://www.saabclub.su/forum/index.php? ... sete.6039/

Kondensatorius: http://www.RCL.LT MK S4 1.0uF 630 V Wima, 1,42 eur.

Remonto eiga:

Bandžiau išlupt kondensatorių dalimis:
Paveikslėlis

Nelabai pavyko, tai pora gerų trinktelėjimų su didesniu atsuktuvu ir kondensatorius iššoko iš savo vietos palikdamas sveikus kontaktus:
Paveikslėlis

Įlituotas naujasis kondensatorius:
Paveikslėlis

Šiandien arba ryt turėčiau ištestuot kas pasikeitė po remonto..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Lap 06, 18:46

Na ka FINALINIS REZULTATAS:
Prieš dedant dar truputi spyruokles pratampiau į ilgį. Įsidėjau kasetę, užsikūriau check nedegė, važiavau į kitą miesto galą kai sušilo variklis tada paspaudžiau truputi viskas ok.. Tada išvažiavau namo užsipyliau kuro ir pratestavau dar pora kartų 0-130km/h tai jokių dusimų nieko įsibėgėjo labai gražiai. Tai skaitau kad pasitaisiau DI, neaišku tik kiek ilgam tikėkimės laikys.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė pjezo » 2016 Lap 07, 08:57

Vadinasi pasisekė:)
buvo miręs tik kondensatorius - apsisukai pigiai ir paprastai.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Audriss99 » 2016 Lap 07, 18:49

Kondensatoriaus mirimo priežastis - pramušta izoliacija; jis įkraunamas maždaug iki 400 V, turėtų atlaikyti 630 V. Rezervas yra, tačiau... Tranzas yra keitiklio iš 12 į 400 V dalis. Bala žino kodėl jis miršta. Nebūtinai dėl blogo kondensatoriaus.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Lap 09, 10:35

Galimai reiks perlituot kondensatorių, vienas rusas čia man parašė:
WIMA can not be used MKS4.
Pulse rise time V / msec - 13 ...
Use WIMA MKP 10 (pulse rise time V / msec - 500 !!!).

Kaip suprantu tas pirmasis per lėtas ir per mažai srovės atiduoda ar kaip čia?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Audriss99 » 2016 Lap 09, 12:06

Daivanas rašė:Kaip suprantu tas pirmasis per lėtas ir per mažai srovės atiduoda ar kaip čia?


Jei kalbama apie kondensatorių - t. y. laikas per kurį jis įkraunamas iki užduotos įtampos (paprastai ji siekia 400-500 V priklausomai nuo uždegimo sistemos).
SAAB 900
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Lap 09, 12:50

Audriss99 rašė:
Daivanas rašė:Kaip suprantu tas pirmasis per lėtas ir per mažai srovės atiduoda ar kaip čia?


Jei kalbama apie kondensatorių - t. y. laikas per kurį jis įkraunamas iki užduotos įtampos (paprastai ji siekia 400-500 V priklausomai nuo uždegimo sistemos).


Taip apie ta patį kondensatorių, tai dabar įdomu jeigu tas įkrovimo laikas ant mks4 žymiai didesnis kokios bus pasekmės.. Paskaičiau dar per google knyga kažkokią tai būtent apie saab di kasete buvo parašyta kad kuo greitesnė iškrova kondensatoriaus tuo geriau. Tai greita įkrova su didesne įtampa duoda ir didesnę iškrovą kaip suprantu? nors ten laikas grafikuose mikro sekundėmis tai gal neturi tokios didelės įtakos.. Reiktų fiziko gero :D
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Lap 09, 16:31

Šiandien užkūrus mašiną išmetė P1312, P1334. Ištryniau pravažiavau pratestavau normaliai važiuoja 0-100 netrukčioja nieko, dar ant torque pro knock detector testą išmėginau nieko nerado viskas gražu. Buvau du kartus sustojas užgesines ir 15min ir valandai užsikūrus klaidos nebemetė.. Įdomu ar dėl kondensatoriaus kokio čia ar jau giliau dar bėdos kasetėj..

Two detectors measure the voltage drop across the cylinder pairs 1+2 and 3+4 respectively.
If combustion takes place in cylinder 1 or 2, the ignition discharge module will send a B+
pulse to control module pin 53. In the same way, the ignition discharge module will send a B+
pulse to control module 6 if combustion takes place in cylinder 3 or 4.
If cylinder 1 and 4 are triggered and a B+ pulse is received on control module pin 53 at the
same time, the control module will be made aware that cylinder 1 has fired.
As soon as the combustion signals arrive at control module pin 53 or 6, both ignition and fuel
injection are synchronized to the engine firing order.

Jeigu tie elektros impulsai, per mažos įtampos ir neatkeliauja nei vienas normalus iki mašinos kompo tai gal ir fiksuoja kaip klaidą ir tada negali sinchronizuot degimo ir kuro įpurškimo.. Jeigu atkeliauja nors vienas signalas tada sinchronizuojasi degimas su įpurškimų ir nemeta klaidos ir mašina gražiau dirba..

Žodžiu dar pamėginsiu ta kitą kondensatorių gal perlituot jeigu mes dar ce tai pavažinėsiu su tokia, nes važiuoja tai normaliai o ta ce užsidegė tik trečia dieną užkūrus..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Audriss99 » 2016 Lap 10, 09:48

1. Kondensatoriaus įkrovimo laikas priklauso nuo talpos (šiuo atveju 1 mkF), įkrovimo grandinės varžos ir įtampos iki kurios įkraunamas. Nuo paties kondensatoriaus parametrų šis laikas mažai priklauso. Išsikrauna jis per uždegimo ritės pirminę apviją. Išsikrovimo procesus apsprendžia kondensatorius ir uždegimo ritės abi apvijos su žvakės parametrais. Išsikrovimo procesas labai sudėtingas - disertaciją galima parašyti.
2. Sinchronizavimo impulsai - visai kitas dalykas. Tam naudojamas jonų srovės matavimo metodas. Uždegimo sistemos darbui jis įtakos neturi; nebent jos valdymui. Sinchronizuojama tik vieną katrą atjungus akumą. Ir taip iki kito akumo atjungimo, nes kompas prisimena uždegimo ir įpurškimo impulsų eiliškumą.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis 9-5 AERO 2003

Standartinė Daivanas » 2016 Lap 10, 14:30

Pagaliau radau,. Vienas žmogus parodė kad yra Lemonoj tik reikėjo pasirinkt užsienio sandėlius.. Mažiausias kiekis 2vnt.

https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=1 ... fd5035ba52
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių