Po ilgo delsimo pristatau savąjį SAAB
Tai gi - 2004 m, SAAB 9 5 Aero, 184 kw (250 ag), juodas universalas, kiek išsiaiškinau maksimali galima komplektacija (išskyrus spoilerį), atkeliavęs iš Belgijos.
Įsigytas daugiau nei prieš metus, 2015 paskutinėm vasaros dienom.
Kadangi tokio ilgai ieškojau - pirkau be jokių patikrų, tiesiog šalikelėje apžiūrėjęs, variklio paklausęs, ratus paspardęs ir kilometrą pavažiavęs....
Būklė buvo gera, bet ne ideali, variklis apsitepalavęs (minusas) tačiau neseniai uždėta nauja turbina ir pakeistos grandinės (pliusas).
Per tą laiką artėjome link idealo...
2015 atlikta:
1. Pakeista pavarų dėžės alyva, kuro filtras, stabdžių skystis, sutvarkytas duslintuvas, sureguliuotas rankinis, uždėtas posparnis ir apsauga (priekis), pakeisti galiniai plaukiojantys salenblokai , pakeista tarpinė prie turbinos alyvos vamzdelio, padarytas ratų suvedimas (Autodiena).
2. Įsigytos vasarinės padangos (Goodyear Efficientgrip Performance), lyginti diskai (Diglita).
3. Sutvarkytas alyvos pratekėjimas pro karterio tarpinę, pakeistas alkūninio veleno riebokšlis (nuo bėgių dėžės pusės), išminamasis guolis su darbiniu cilindru, (Autodiena).
4. Įstatyti DRL HP 905 (sertifikuoti), įstatytos iridžio žvakės NGK BCPR7EIX, sudėti McGard „slapukai“ ant ratų, sureguliuotas bazinis turbinos slėgis, išmatuotas maksimalus (pats).
5. Įstatyta dujų įranga (Slava).
6. Pakeistas termostatas, sudėta H7 GE “+110 proc”, sudėti LED į salono ir bagažinės apšvietimą (pats).
7. Tvarkytas kondicionierius. Pakeistas kondicionieriaus kompresoriaus riebokšlis, vamzdelių tarpinės ir užpildytas (http://www.kondicionierius.lt/)
2016 jau atlikta:
1. Pakeista ksenonai - D1S (Osram Xenarc Night breaker unlimited “+70 proc”), sutvarkytas EVAP (vožtuvas pakeistas), įdėtas voltmetras, pakeistas BOV‘o valdymas-tiesiogiai nuo slėgio kolektoriuje, kaip pas SAAB 9000 (pats).
2. Pakeista variklio dangtelio tarpinės (pagaliau niekur nebesisunkia alyva VALIO) (Autodiena).
3. Pakeista: pr. rūko žibintai (buvo matiniai stiklai) sudėtos lemputės Osram Fog Braker, įdėti į panelę USB maitinimo lizdai (pats).
4. Tvarkyta bėgių dėžė, keisti du guoliai, riebokšliai, galinio bėgio sinchronizatoriai, pakeista alyva, sankabos vamzdelis einantis į dėžę (bėgių dėžę tvarkė Ernestas iš Kirtimų, Autodiena kita).
5. Pakeista DI, TK 3.7, nauja.
6. Įdėta šviesų „užlaikymo“ relė (šviesos įsijungia po 15 s. užvedus variklį) (pats).
7. Sutvarkyta bėgių dėžė (problemos su 2 bėgiu, tvarkyta pagal garantiją) pakeistas sankabos diskas, išminamasis guolis su cilindriuku, sudėtos standartinio aukščio spyruoklės, amortizatoriai, pakeista pr. svirčių galiniai salenblokai, variklio rėmo salenblokai, stabilizatoriaus įvorės, stabilizatoriaus traukė, padarytas suvedimas. (bėgių dėžę tvarkė Ernestas iš Kirtimų, kita VolvoSaab servisas-Kareivių 39).
8. Pakeitas priekinis stiklas, kaip ir priklauso dėtas Pilkington,
9. uždėtas Hirsch spoileris, (part Nr 848008000,
10. Pakeistas vairuotojo pusės veidrodėlis ir durelių stiklas (po susitikimo su aplėpausiu džigitu nesugebančiu važiuoti savo puse).
Ties 7 punktu reikia pažymėti, kad niekas nesugebėjo surasti reikiamų detalių pakabos pakeitimui – į AERO sudedant standartines spyruokles ir amortizatorius, plius gale stipresnes spyruokles kompensuojant dujų bako svorį) (kaip teigė nei Lietuvoje nei užsienyje nėra arba neaišku ar tiks jas užsakius), o štai VolvoSaab servisas verkių 39 atsakė „turim čia ir dabar“. Dedu jiems didžiulį riebų pliusą.
Už 8 ir 10 turiu pagirti UAB draudimo brokerį "Rizikos partneriai" ir jų Nuostolių valdymą - malonu bendrauti: tereikia paskambinti, patys sutvarko visus dokumentus, atvažiuoja pasiima mašiną ir gražina jau sutvarkytą.
„Tebesiplauna“ variklis, pirmus 4 kartus alyvą keisiu kas 5000 km, vėliau ilginsim iki 7000 km...
Dar neatlikta:
-Nesutvarkytas įplyšimas sėdynės krašte.
-Nepersiūtas bėgių svirties bumbulas.
-Nepakeistas kuro bako dangtelis (parūdijęs)
P.S. nuotraukų kol kas nepadariau gražių, bet pasistengsiu ir įkelsiu greitu laiku
pjezo SAAB 9 5 Aero
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
pjezo SAAB 9 5 Aero
Paskutinį kartą redagavo 1 pjezo. Iš viso redaguota 2016 kartus.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Va Jezau!!! Aciu jums, tokiems, kurie tiesa raso, (Daivanas ir tau irgi atskiras dekuj) nes kartais ateina kazkokia nesamone i galva, apie kosmosa (menulio fazes, matomai, veikia ), bet jus nuleidziat mane ant tos zemes (!)
p.s. cia ne pod*obke, nepagalvokit nieko blogo. Linkiu jums istvermes, jusu ne rozem klotam...
p.p.s. o gal taip ir idomiau...? Tampu per didelis realistas?
p.s. cia ne pod*obke, nepagalvokit nieko blogo. Linkiu jums istvermes, jusu ne rozem klotam...
p.p.s. o gal taip ir idomiau...? Tampu per didelis realistas?
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
O aš kai paskaitau apie senuosius Saab 900 prikėlimo darbus paima juokas, kad žmonės pinigų neturi kur dėti:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Sveikas, lauksim nuotraukų.. Pora klausimų kodėl iridžio žvakės NGK BCPR7EIX? ar juntamas bent koks geresnis poveikis negu su originalia platina?
Ir kokią DI dėjai naują originalią pirkai?
Ir kokią DI dėjai naują originalią pirkai?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Daivanas rašė:Sveikas, lauksim nuotraukų.. Pora klausimų kodėl iridžio žvakės NGK BCPR7EIX? ar juntamas bent koks geresnis poveikis negu su originalia platina?
Ir kokią DI dėjai naują originalią pirkai?
irIdžio nes teoriškai turėtų būti geresnės už platinos, ir dėl to, kad praktiškai išbandytos ant SAAB 9000 (ten tikrai jautėsi pokytis- dirbo daug stabiliau), bei dėl to kad teko nemažai pasiskaityti forumuose kur tokias rekomenduoja. Plius- pas mane LPG- o tai labiau degina žvakes, tad reikia atsparesnių ir vienu žingsniu šaltesnių...
su originalioms platininėms negaliu palyginti, nes buvęs savininkas taupė ir paprastas NGK buvo susukę, gal būt tai ir paakstino DI iškeliavimą į amžinuosius medžioklės plotus,
beje, bandau prikelti DI, radau info pas rusus, kad galima pakeisti kondensatorių ir tranzą, kondiką pakeičiau, veikia, bet meta klaidas, tranzą nusipirkau vakar, prie progos atidengsiu užpildą ir lituosiu. jei pavyks už 6 eur prikelti DI antram gyvenimui, tai bus faina:)
DI- nauja originali pirkta per EBAY iš Anglijos, palyginimui- Aeropolis už naują norėjo 580, is EBAY pirkau už 312 eu.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Volvo dalys už 250eur lyg siūlė vienoj facebook grupėj kasetes.. O kaip kontaktai švarūs? man kuriam laikui padėjo kontaktų pravalymas bet poto vėl žiūriu kartais jau būna misfire..
Būtinai pranešk kaip seksis remontuoti DI, įdomu čia jie viską užliejo plastiku kad sunkiau būtų prieiti auksarankiam ar kad saugiau komponentai būtų paslėpti..
Aš pats važinėju su platina kažkaip dar nesugalvojau tas iridžio dėt, and ex 900tuko tai kuo puikiausiai dirbo ir su varinėm kokios priklauso.. vistiek tas lazer platinum tai ten pagal demonstracija rimtai žiebia nemanau kad iridis daug geresnis būtų..
Būtinai pranešk kaip seksis remontuoti DI, įdomu čia jie viską užliejo plastiku kad sunkiau būtų prieiti auksarankiam ar kad saugiau komponentai būtų paslėpti..
Aš pats važinėju su platina kažkaip dar nesugalvojau tas iridžio dėt, and ex 900tuko tai kuo puikiausiai dirbo ir su varinėm kokios priklauso.. vistiek tas lazer platinum tai ten pagal demonstracija rimtai žiebia nemanau kad iridis daug geresnis būtų..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Romeo rašė:O aš kai paskaitau apie senuosius Saab 900 prikėlimo darbus paima juokas, kad žmonės pinigų neturi kur dėti:-)
Aga, juokingi tie zmones, kam moketi uz steika restorane, jei Big Mac irgi is jautenos
p.s. Svetimu pinigu skaiciavimas, tai: "narodna litvinska zabavka". As tai padekojau zmonems, kad salto duso man duoda, o tu cia apie ka? Diskusija ne vietoj, ir apie nieka.
Savisvietai (patiko man zodis Daivano ): https://www.youtube.com/watch?v=iulJSfzws44
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Rudik rašė:As tai padekojau zmonems, kad salto duso man duoda, o tu cia apie ka? Diskusija ne vietoj, ir apie nieka.
Tai ne pirmą kartą, tikriausiai, tu dėkoji, tik kad tavo padėkos tokios ironiškos:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Na toks jau yra Rudik ir savotiškas jo bendravimo būdas
Ir tai nei gerai nei blogai (ir mano šis komentaras taip pat nei pašiepia jį nei giria), tiesiog taip yra.
Pradžioje kažkaip buvo Rudik mane suerzinęs, bet dabar priimu normaliai ir net gi įdomu bendrauti su kitaip mintis reiškiančiu žmogumi.
Džiugu kad tokių yra, priverčia kitaip pažvelgti ir pamąstyti....
Ir papildymas.
Pagaliau rastas ir įsigytas Hirsch spoileris, (part Nr 848008000):
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=1&t=95990 va toks pat nuotraukose
belieka sumontuoti.
Plius užsakytas naujas priekinis Pilkington stiklas ir antradienį bus keičiamas (buvo jau ne naujas o dar ir LT važinėjant pašaudytas/pabadytas akmenukais, vietomis net tokios gan gilios duobtutės- o tai man žavesio nekelia tiek matomumo prasme, tiek galimybės kad atsiras skilimas)
Ir tai nei gerai nei blogai (ir mano šis komentaras taip pat nei pašiepia jį nei giria), tiesiog taip yra.
Pradžioje kažkaip buvo Rudik mane suerzinęs, bet dabar priimu normaliai ir net gi įdomu bendrauti su kitaip mintis reiškiančiu žmogumi.
Džiugu kad tokių yra, priverčia kitaip pažvelgti ir pamąstyti....
Ir papildymas.
Pagaliau rastas ir įsigytas Hirsch spoileris, (part Nr 848008000):
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=1&t=95990 va toks pat nuotraukose
belieka sumontuoti.
Plius užsakytas naujas priekinis Pilkington stiklas ir antradienį bus keičiamas (buvo jau ne naujas o dar ir LT važinėjant pašaudytas/pabadytas akmenukais, vietomis net tokios gan gilios duobtutės- o tai man žavesio nekelia tiek matomumo prasme, tiek galimybės kad atsiras skilimas)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Na kaip tau ten su kasetės remontais pavyko kasnors?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Kondensatorių pakeičiau - veikia, tačiau prie didesnių apkrovų kartais meta "misfire" klaidą.
Pagal info rastą internete- pavargęs tranzistorius. Tranzistoriaus kol kas neprisiruošiau keisti - daug žaidimo su juo atidenginėjant užpildą.
Prie progos, kai netingėsiu- reikės pabandyti. Tada ir parašysiu
P.S. tranzistorių neperseniausiai įsigijau, kainavo beveik 5 eur.
Pagal info rastą internete- pavargęs tranzistorius. Tranzistoriaus kol kas neprisiruošiau keisti - daug žaidimo su juo atidenginėjant užpildą.
Prie progos, kai netingėsiu- reikės pabandyti. Tada ir parašysiu
P.S. tranzistorių neperseniausiai įsigijau, kainavo beveik 5 eur.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
tai va kad visa problema čia su tuo užpildu kaip išimt gražiai jį..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Išardes originalią kasetę kuri spjaudos klaidom pamačiau kad mėlyna ta plastikinė dalis suskilus visa tai ten ir yra kondensatorius? sunkiai pasikeičia? daugiau gal bandei lyst į kasetės vidų?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Taip ten kondensatorius.
Pakeisti nesudėtinga jei minimaliai moki pasikrapštyti (nereikia jokių ten elektronikos įgūdžių)- gražiai išpjaustai/išlaužai mėlyną korpusą ir jo turinį - palikdamas sveikas "kojas" - prie jų lituoji naują kondensatorių.
Info:
https://www.drive2.com/l/6906484/
http://www.saabnet.ru/forum/post89503.html
Aš naudojau kondensatorių iš www.RCL.LT MK S4 1.0uF 630 V Wima, 1,42 eur.
Pakeisti nesudėtinga jei minimaliai moki pasikrapštyti (nereikia jokių ten elektronikos įgūdžių)- gražiai išpjaustai/išlaužai mėlyną korpusą ir jo turinį - palikdamas sveikas "kojas" - prie jų lituoji naują kondensatorių.
Info:
https://www.drive2.com/l/6906484/
http://www.saabnet.ru/forum/post89503.html
Aš naudojau kondensatorių iš www.RCL.LT MK S4 1.0uF 630 V Wima, 1,42 eur.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: pjezo SAAB 9 5 Aero
Hm na sudominai, iš nuorodos atrodo gana nesudėtinga o ir firma ta Kaune geroj vietoj ir irgi turi toki patį kondensatorių.. Išlupt tai manau pavyktų, dabar dar klausimas dėl litavimo yra ten kažkoks poliškumas? ir kokia ten koše vėl viskas užliejama? su rusų nelabai draugauju tai per google translate viska žiūriu..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių