keli plius minus saabai

Laukiam gražių aprašymų ir fotografijų
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Geg 16, 15:26

ghm, perinkinėja meistras..

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Lie 07, 14:47

lauke apie plius 26 buvo ir saulute

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Lie 08, 14:52

"pailgėjo" dėžė, 5ta pavara. Viskas daryta uždarame kelyje :roll:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė aurissan » 2013 Lie 08, 19:58

Ar trauka dar kiek jaučiasi ta penkta pavara? Kokiu tikslu čia taip? :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė Romeo » 2013 Lie 08, 20:19

Gal bandys lenkti spidometro rodyklę iki galo? :) Prie 6000 rpm turėtų būti 300km\h.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: keli plius minus saabai

Standartinė Marrat » 2013 Lie 08, 23:58

Dar kompo greicio ribotuva reiketu atitinkamai pakoreguoti, kad leistu iki 300 sukti.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Lie 09, 08:41

viskas nusikėlė maždaug per 20km/h. Jei reikia traukos, tai antru iki 12, trečiu 18. O penktu nemanau, kad kas lenktyniauja. Iki galo tikrai neužlenksiu, o bandoma čia buvo šiaip, visgi su aero važinėju. Čia daugiau žmonių džiaugiasi persidažę veidrodėlį arba kritikuoja, kas uždėjo ne saabinius ratlankius ant saabo :)
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė aurissan » 2013 Lie 09, 09:42

Jo, neįprastas patobulinimas :roll: Jei visom pavarom- tada suprasta. Tai pasakei "atia" autopilotui?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Lie 09, 10:34

kodėl "atia"? pirmoj foto kaip tik ir matos, kad cruizinu su autopilotu.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė aurissan » 2013 Lie 09, 11:25

Pagal greitį neatitinka apsukos, kad T7 suprastų jog kažkuri pavara įjungta. Tai nejaugi priprograminai :?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Lie 09, 11:41

Niekas nieko neprogramino. Pasikeitė pagr reduktorius dėžėj ir tiek. Gal T7 adaptuojas ramiausiai. Nežinau net, nebuvo apie tai minčių kilę. Kompas juk mato apsukas ir mato greitį, neišskaičiuoja kažkurio iš kito duomenų, nepanašu, kad būtų problema. Be to, pas mane mechanas, koks kompui skirtumas, kokia pavara kiek apsukų?
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė aurissan » 2013 Lie 09, 11:59

Problemos kildavo kai nuo silpnesnių variklių uždėdavo gr. dėžes ir neveikdavo autopilotas. Bet gal adaptuojasi, kaip sakai. O Trionic7 kuria pavara važiuot yra skirtumas (ne vien dėl cruise'o), nes pagal tai suprogramuotos lentelės, pvz kiek slėgio APC turi palaikyt kuria pavara (ir dar kelios lentelės). Ne iš oro traukiu, pats programinuosi.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: keli plius minus saabai

Standartinė Marrat » 2013 Lie 09, 12:11

Juk T7 dirba pagal oro srautą, o ne slėgį ;) Tiesioginio sąryšio (vienoje lentelėje) tarp pavarų ir oro srauto neteko matyti. Pagal pavarą nebent gali atsiremti į skirtingus sukimo momento limitus. Manau, galima, siekiant bendros tvarkos, pakoreguoti ir programoje bėgių perdavimo santykius, kad skaičiavimai tikslesni būtų. Bet šiaip ten nebent keliose vietose bus kiek mažiau tolygus darbas.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė selvedre » 2013 Lie 09, 12:31

nepastebėjau problemų. Žinoma, dabar antra pavara pats pats smagumas ne nuo 60, o daugmaž nuo 80. Šiaip, turiu jau nusipirkęs antrą kompą, bus galima bandyt programint, bet aš pats lituoti nemoku, o vežti kažkur neprisiruošiu. Kitų laidų apart to BDM ir neturiu, tai kolkas taip ir tempiasi viskas.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: keli plius minus saabai

Standartinė aurissan » 2013 Lie 09, 14:03

Aš per kanusbą dirbu, tai lituot ir nereikėjo. Bet bandymams labai geras sprendimas skirti atskirą ECU.
Marrat, ne apie tai kalbėjom nuo ko pradėjai savo postą. Bet irgi patvirtinai, kad T7 pavaras tikrai skaičiuoja :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių