Saab 9-5 2,3t Vector MY03
Parašytas: 2012 Gru 05, 22:23
Mano lėktuvėlis, tiesa, foto ne mano, o iš autopliuso nukopijuotos
Prieš perkant patikrinta "Žaibo rate" ukmergės gatvėje. Rado menkų klaidų, kaip po to paaiškėjo, rado ne viską...
Iškart teko ir r16 ratus susiorganizuoti, bei žiemines padangas, nes mašina buvo su r17 vasariniais ratais, o kaip tik ir pasnigo ir pašalo...
Jau nupirkus prasidėjo "smagumai": po kelinto užvedimo užsidegė "check engine" Na, kadangi pirkta kaip ir neoficialiai, bet iš žmonių, kurie sukasi žaibo rate verkių gatvėje (supratau, kai jau buvo viskas "suladinta"), nuvaryta mašina atgal pas juos, kad išsiaiškinti, ką gi jie man per "džiaugsmą" pardavė, visgi neramu buvo ar apskirtai galiu toliau važinėt su tokia. Prijungus kompą, parodė 1,2 ir 3 cilindrų klaidos. Na sako mesitrelis: "mašina pastovėjus, tai tu pavažinėk kelias dienas, "ale" žvakės kalto, kurias tikrai jau reiktų pakeisti"...Nors man iškart šmėstelėjo mintis apie DI kasetę... Nu bet pinigai sumokėti, nebeber iš tikro kur dėtis... Na bet važiuoja mašina, netrukčioja, kažkaip labai iškart nepergyvenu, vistiek žinojau, plius minus, ką perku, tai buvau pasiruošęs išleisti pinigo, kad viską susiremontuoti.
Ryte patikrinus tepalo matuoklę, likau nenudžiugęs (jau visiškai ant min), todėl iškart susitariau su aeropoliu, kad atskrendu su lėktuvu ir palieku jį pas juos angare visų tepalų (variklio ir automatinės greičių dėžęs), filtrų, žvakių ir kitų elementų keitimui, kurie keičiami nenaujai mašinai po pirkimo... Skambina aeropolis gal po valandžiukės ir sako, kad jau ir generatoriaus diržas visas "sudrožtas", nes įtempėjas jau visai "parėjęs"...Nu tai be viso kito, sakau, pas juos ir diržą su guoliais pakeisiu, ir kažkaip mintyse uždėjau dar vieną riebų "+" ukmergės žaibo ratui, kažkaip keista, kad to nepastebėjo, visgi čia nei koks gedimas, nei ką, o tiesiog "einami dalykai", kurie dėvisi ir juos reikia keisti... Taip pat pastebėjo, kad dega check engine, ir patikrino kodėl, nors neprašiau, nes maniau, kad gal rimtai po žvakių keitimo pasitaisys (ot naivus visgi aš žmogus esu ). Aeropolis pakomentavo, kad čia žvakių keitimas tikrai nepadės, nors jas tikrai jau reikia keisti, nes matosi jos jau savo atitarnavusios. Na pasiėmiau savo lėktuvėli, su checku užgesintu ir pinigine išpurtita , ir išskridau. Tiesa, kaip jau taisyklė, po kelinto užvedimo (berods šį kartą šešto) vėl užsidegė "smagioji" lemputė ...
Artimiausi ateities planai:
Susitvarkyt važiuoklę ir pasidaryti ratų suvedimą.
Pakeisti lemputes, kurios jau baltai mirksi (turi gi oranžinai mirksėti, bet jau nudegusios). Ačiū aeropoliui už pastebėjimą.
Susiorganizuoti DI kasetę, kurios naujos kaina velnioniškai nepatraukli
Na tikriausiai gal dar kas išlys... nors aeropolio serviso vadovas Algis minėjo, kad sutvarkius važiuoklę ir pakeitus DI kasetę bei lemputes mašina bus tvarkingą ir tech apžiūrą praeis.
Na ir galiausiai praeiti tech apžiūrą.
Bet niekas neatpirks to jausmo, kurį patiri, kai koja nuspaudžia gazą iki dugno Ir tikrai net nežadu dabar dar skaičiuot, kiek jin man "ryja"; noriu ir aš paskraidyt