Puslapis 15

Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 05, 22:23
Myndoza
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Mano lėktuvėlis, tiesa, foto ne mano, o iš autopliuso nukopijuotos :oops:

Prieš perkant patikrinta "Žaibo rate" ukmergės gatvėje. Rado menkų klaidų, kaip po to paaiškėjo, rado ne viską...

Iškart teko ir r16 ratus susiorganizuoti, bei žiemines padangas, nes mašina buvo su r17 vasariniais ratais, o kaip tik ir pasnigo ir pašalo...

Jau nupirkus prasidėjo "smagumai": po kelinto užvedimo užsidegė "check engine" :shock: Na, kadangi pirkta kaip ir neoficialiai, bet iš žmonių, kurie sukasi žaibo rate verkių gatvėje (supratau, kai jau buvo viskas "suladinta"), nuvaryta mašina atgal pas juos, kad išsiaiškinti, ką gi jie man per "džiaugsmą" pardavė, visgi neramu buvo ar apskirtai galiu toliau važinėt su tokia. Prijungus kompą, parodė 1,2 ir 3 cilindrų klaidos. Na sako mesitrelis: "mašina pastovėjus, tai tu pavažinėk kelias dienas, "ale" žvakės kalto, kurias tikrai jau reiktų pakeisti"...Nors man iškart šmėstelėjo mintis apie DI kasetę... Nu bet pinigai sumokėti, nebeber iš tikro kur dėtis... Na bet važiuoja mašina, netrukčioja, kažkaip labai iškart nepergyvenu, vistiek žinojau, plius minus, ką perku, tai buvau pasiruošęs išleisti pinigo, kad viską susiremontuoti.
Ryte patikrinus tepalo matuoklę, likau nenudžiugęs (jau visiškai ant min), todėl iškart susitariau su aeropoliu, kad atskrendu su lėktuvu ir palieku jį pas juos angare visų tepalų (variklio ir automatinės greičių dėžęs), filtrų, žvakių ir kitų elementų keitimui, kurie keičiami nenaujai mašinai po pirkimo... Skambina aeropolis gal po valandžiukės ir sako, kad jau ir generatoriaus diržas visas "sudrožtas", nes įtempėjas jau visai "parėjęs"...Nu tai be viso kito, sakau, pas juos ir diržą su guoliais pakeisiu, ir kažkaip mintyse uždėjau dar vieną riebų "+" ukmergės žaibo ratui, kažkaip keista, kad to nepastebėjo, visgi čia nei koks gedimas, nei ką, o tiesiog "einami dalykai", kurie dėvisi ir juos reikia keisti... Taip pat pastebėjo, kad dega check engine, ir patikrino kodėl, nors neprašiau, nes maniau, kad gal rimtai po žvakių keitimo pasitaisys (ot naivus visgi aš žmogus esu :lol: ). Aeropolis pakomentavo, kad čia žvakių keitimas tikrai nepadės, nors jas tikrai jau reikia keisti, nes matosi jos jau savo atitarnavusios. Na pasiėmiau savo lėktuvėli, su checku užgesintu ir pinigine išpurtita :roll: , ir išskridau. Tiesa, kaip jau taisyklė, po kelinto užvedimo (berods šį kartą šešto) vėl užsidegė "smagioji" lemputė :? ...

Artimiausi ateities planai:
Susitvarkyt važiuoklę ir pasidaryti ratų suvedimą.
Pakeisti lemputes, kurios jau baltai mirksi (turi gi oranžinai mirksėti, bet jau nudegusios). Ačiū aeropoliui už pastebėjimą.
Susiorganizuoti DI kasetę, kurios naujos kaina velnioniškai nepatraukli :cry:
Na tikriausiai gal dar kas išlys... nors aeropolio serviso vadovas Algis minėjo, kad sutvarkius važiuoklę ir pakeitus DI kasetę bei lemputes mašina bus tvarkingą ir tech apžiūrą praeis.
Na ir galiausiai praeiti tech apžiūrą.

Bet niekas neatpirks to jausmo, kurį patiri, kai koja nuspaudžia gazą iki dugno :twisted: Ir tikrai net nežadu dabar dar skaičiuot, kiek jin man "ryja"; noriu ir aš paskraidyt :!:

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 06, 22:54
CandyBoy
Norėtusi išgirsti daugiau pasipasakojimų kaip sekasi remontuotis :)

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 07:34
Myndoza
CandyBoy rašė:Norėtusi išgirsti daugiau pasipasakojimų kaip sekasi remontuotis :)


Na visos naujienos buvo šviežios, vakar ilgai darbe užsibuvau, tai spėjau tik nusipirkti naujus valytuvus, nes senieji baisia jau cypavo, visą vairavimo malonumą gadino, na ir oranžines posukių lemputes, kad technikinėje neprikibtų.
Šiandien, jei darbe neužsibūsiu, reikės lėkti vieną ratą patiesinti, aeropoly minėjo, kad kažkas su juo negerai. Dar vienas "+" žaiboračiui, galėjo montuodami ir pasakyt, aš perkant nepastebėjau :(
Po to reikės susipirkti važiuokles detales, kurias reikia keisti (šakių selenblokai nuplyšę ir galinių balkių įvorės) ir gaila, bet jos bus pakeistos tik antradieni, kada atsilaisvins meistriukas. Na ir aišku tuo pačiu suvedimą pasidaryt.
Taip pat esu giliuose apmastymose dėl DI kasetės: kolkas vedasi ir netrukčioja, bet kadangi vienas forumietis pasiųlė savąją iš savo sudaužyto lėktuvo, spėju reikės jamt, bu nauja per daug jau "kandžiojasi", o sustot kažkur ir nebužsivesti tai visiškai nesinori :roll:
Taip pat nesu patenkintas akumuliatoriaus darbu, lyg po nakties sunkokai kabina, o ir žaiboratis minėjo, kad jį reiktų keisti... tai gavau laikinai dyzelinį dėvėtą, kuris dabar "bagažnike" guli, bet kolkas nenoriu keisti, nes dyzelinio startinė srovė tai didesnė...Tai sakiau, kai nebeužsivesiu, reikės pasikesiti.

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 09:50
saaberis
Man atrode taip kruopsciai rinkaisi, tiek daug saab'u apziurejai, o dabar, toks ispudis jog remontas po remonto... Tuoj taisymams isleisi puse tiek, kiek masina verta per labai trumpa laika:D Betkokiu atveju, sveikinu su pirkiniu ir linkiu kuo maziau bedu tureti ateityje:)

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 11:06
Myndoza
saaberis rašė:Man atrode taip kruopsciai rinkaisi, tiek daug saab'u apziurejai, o dabar, toks ispudis jog remontas po remonto... Tuoj taisymams isleisi puse tiek, kiek masina verta per labai trumpa laika:D Betkokiu atveju, sveikinu su pirkiniu ir linkiu kuo maziau bedu tureti ateityje:)


Tai labai prastą įspudį susidarei ;) Nors gal ir aš per graudžiai paveikslėlį nupiešiau...
Kolkas iš nenumatytų remontų tik DI kasetė ir generatoriaus diržas su įtempėju ir guoliais (Ir čia aišku didelis "AČIŪ", žaibo ratui). O kad reikės kažkiek važiuoklė remontuot ir keisti visus teplaus, bei kokią lemputę, tai manau ne tik man aišku, bet betkuriam, kuris perka padėvėtą auto ;)
Aišku, būtų ne žiema, o vasara, tai nekiltų jokių bėdu su ratais, kurie būtų palikti kokie yra, ir nekiltų klausimų su akumuliatorium.

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 12:14
CandyBoy
Visokie generatoriaus diržai, įtempėjai tai normalu, kad juos reikia keisti vistiek. Svarbu, kad motoras tepalų nevalgytų ir t.t, va tada tai būtų galvos skausmas :D

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 12:30
Myndoza
CandyBoy rašė:Visokie generatoriaus diržai, įtempėjai tai normalu, kad juos reikia keisti vistiek. Svarbu, kad motoras tepalų nevalgytų ir t.t, va tada tai būtų galvos skausmas :D


net baisu apie tai pagalvot :shock:

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 12:43
Kukiz
Nežinai kaip jūs, bet aš porą kartų išbandžiau DP servisą (galvojau nu GAL), bet deja.

Tiek kainos/kokybės atžvilgiu nei į vieną oficialų servisą savo saab nenorėčiau vežti.
Ir čia ne tik SAAB "oficialius" servisus liečia :)

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 12:46
romask
Yra atveju kai be ju neissiversi... Tada jau tenka rinktis geriausia is "blogiausiu" :)

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 12:49
Kukiz
Dar neturėjau nė vieno tokio atvejo :P Ar variklis, ar pakaba, ar tech II reikia, ar dar ko :)

Nu nors ką tik sugalvojau vieną atveji, jei reik perprogramuoti mašinoje įvairius dalykus: pvz kai pradedi judėti, užsirakina visos durys, arba ištraukus raktą visos spynos atsidaro :D

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 13:17
romask
Nu asmeniskai as Vilniuj daug vietu nezinau, kur turi ir Tech2, ir tiesias rankas :)

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 13:45
Myndoza
O kur Kukiz tu varai mašiną Vilniuje tvarkyti?
Šiaip aš ir nesu baisiai didelis oficialių servisų gerbėjas, bet kai nauja mašina ir kilo daug klausimų, tai nusprendžiau nuvaryti į aeropolį, kad pakeistų, kas riekia ir apžiūrėtų. Na ir tikrai patiko man jų aptarnavimas ir pastabos, ir žmogiški komentarai... na aišku už viską ir susimoki...bet vistiek, aš saugiau jaučiuosi, kai tokiam salone mašina palieki, nei kokiam neaiškiam garažiukyje. Garaže paliekant, tai baisu, kad ko nepridarytu, tai automatiškai reikia šalia stovėt ir žiūrėt :?

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 13:54
Grazvis
Myndoza rašė:O kur Kukiz tu varai mašiną Vilniuje tvarkyti?


a jis varo ten, kur gerai išpjausto ir ko niekad mašinai neprireiks - katalizatorius, DPF'us, įsiurbimo kolektorius ir kt. nebūtinus automobiliui atributus :-D

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 17:14
Myndoza
Hmz, nu ką, visgi reikia braukt vieną minusą iš žaiboračio sąrašo: užgęso check engine :oops: Aišku nežinau ar ilgam, bet vistiek smagiau kažkaip ant dūšios :) Taip pat buvau patikrinti savo vieno rato, kūrį minėjo aeropolis, kad kažkas su juo negerai. Pasirodo, tik normaliau subalansuoti tereikėjo, nereikia ten jo remontuoti, nebent rūpi estetinis vaizdas, o kadani bėda vidinėje rato pusėje, nusprendžiau dabar nieko ir nedaryti, be to, patikino, jog padangos tikrai "nevalgys". Užsukau ir į verkių gatvėje esančią saab/volvo parduotuvę nusipirkti važiuoklės remontui riekalingų detalių, bet kainos ten didesnės, lyginant su tom, kurias surašė žaibo rate, tai nieko pas juos ir nepirkau. Nulėkiau į Žaibo ratą, kur buvo tikrintas automobilis prieš pirkimą ir ten nupirkots detalės žymiai pigesnėmis kainomis, nei prašė verkių gatvėje.
Tai va, liko pasikeisti lemputes ir susitvarkyti važiuoklę, ir bus galima varyti technikinę. Tikėkimes ten daugiau nekslandumų nekils :)

Re: Saab 9-5 2,3t Vector MY03

Parašytas: 2012 Gru 07, 17:55
trance_inside
Kukiz rašė:
Nu nors ką tik sugalvojau vieną atveji, jei reik perprogramuoti mašinoje įvairius dalykus: pvz kai pradedi judėti, užsirakina visos durys, arba ištraukus raktą visos spynos atsidaro :D


Ir tai jeigu pats zinai, kad taip galima padaryti, nes jie patys tingi aiskint tuos navarotus, kai paklausi ka imanoma dar padaryti.