Jau du metai kaip turiu debesėlį. Sugalvojau prikelti temą. Per tuos du metus pravažiavau ~35k km. Didžioji dalis buvo susukta kelionėms iš Klaipėdos į Vilnių ir į Platelius. Susigyvenau su atomobiliu. Per laiką gilinantis supratau jog prieš tai buvę šeimininkai švedijoje juo tikrai rūpinosi. Debesėlis nepareikalavo daug investicijų:
Kaip minėjau, tik nupirkus pakeisti galiniai amortizatoriai
Aišku, einamieji skysčių ir filtrų keitimai, kuro filtras
Per pastaruosius metus:
Einamieji skysčiai bei filtrai
Dėl visą ko pakeistos žvakės (16eur)
Priekinės ir galinės stabdžių kaladėlės (2x36eur)
Generatoriaus diržas + du guoliai (profilaktiškai)
Pakeisti abu xenon žibintų aukščio davilkliai, pirkti iš aeropolio (2x80eur)
Ir visai netikėtai prieš TA starteris pradėjo skleisti nemalonius garsus. Pakeistas į naują (95eur + darbai)
Vasaros sezonui nupirktos naujos Falken Ziex ze914 padangos. Nežinau kodėl tokios, tiesiog su tokiom grįžo iš švedijos, kažkokių minusų nepastebėjau, tai toliau tokias ir eksploatuoju.
Po žiemos profilaktiškai, bei ruošiant technikiniui pakeisti suskilęs priešrūkinis, girgždukai, bei galinės išilginės svirties priekinės įvorės. Tuo pačiu pakeisti ir tepalai Mobil 1 New Life 0W-40 (nors nenuvažiuota 8000km), tai kartu su dalimis kainavo 120eru, už darbus 180 eur.
Kaip ir siekiau, TA praėjau be jokių pastabų. Iškart po manęs važiavo mano tėvukas su 9-5 sodybaprieezero, tiesa, šį lipduką jau nusiėmė, tai irgi praėjo iš pirmo karto. Vakare daužėm alaus bokalus
Artimiausi planai, keisti vakuumines žarneles. Prasitestuoti vakuumine sistemą. Galbūt prasukt auto ant dyno stendo.
Pastebėjimai: kartais atrodo jog šiltu oru, darbinėje temperatūroje, netraukia taip kaip turėtų (tačiau nevisada, žiemos metu to išvis nebūna). Daug temų praskaityta ir visos prasideda nuo „pasikeisk vakuumines žarneles“. Gal BPC, gal vožtuvėliai, gal oro temperatūros daviklis. Bandysiu komponentus keisti vieną po kito naujais ir žiūrėsiu ar yra kokių pokyčių.Turbinos rodyklė kyla iki geltonos/raudonos ribos. Gal aš čia šiaip svaigstu, gal tiesiog pripratau ir norisi daugiau galios. Šioks toks sutapimas, kad po starterio keitimo buvo atjungtas akumuliatorius o prieš atvažiuojant užsipyliau 98 kuro, nuo ko trauka pasirodė didesnė. „Kitam forume“ rašiau jog vasara bandžiau 98e33 kurą iš BP, ir tikrai ne „placebo efektas“, tikrai Saabas traukė geriau, tačiau per visą vasarą jį maišiau su 95-98 kuru, o vasaros gale gavos, kad bake liko tik 98e33 ir nuo jo automobilis pradėjo šiek tiek nereaguot į gazą, tada įsipyliau reguliariai statoile pilną baką 98 ir viskas išųsisprendė.
Taigi, visumoj esu labai patenkintas. Atšilus oram aiškiniuos ar pas mane yra kur nors vakuumo nuotekis ar kokia kiaura žarna ar koks daviklis. Tiesa pasakius, pas tėvuką lygiai ta pati situacija, toks jausmas, kad trauka reaguotų į oro temperatūrą ar drėgnumą