Puslapis 44

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Sau 25, 18:25
TB
When you see it :)

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Vas 12, 13:58
TB
Švenčiam jubiliejų :)

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Vas 12, 14:10
romask
Jauniklis :!: 8)

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Vas 24, 21:19
TB
Šioks toks upgreidas, atrodo tikrai kokybiškai grojusius Alpine SPR-17s komponentus pakeičiau į DLS R6.2
Garas pasikeitė neatpažystamai. Tikiuos dar daugiau gėrio sudėjus į duris/bagažinę bitumą ir soundproof medžiagą

Telefonas ne kažką bet semplą padariau :)

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Geg 01, 18:28
TB
Vakar pastebėjau jog kažkada pagavau akmenuką į patį centrą. Klausimas, stiklas atskirai keičiasi ar reikia keisti visą žibintą?

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Geg 02, 07:33
aurissan
Čia fufliakas, bet jei man reiktų keisti- pabandyčiau:
http://www.signeda.lt/shop-lt/saab/saab-95-97/priesrukinis-zibintas/19010/511297/33/
Tai stiklo gal net neverta žiūrėti, gal jau per stiklo išdužimą ir vidus pažeistas nuo aplinkos poveikių.
Originalus žibintas turbūt netoli 400LT kainuoja.

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Geg 02, 09:25
raimax
aurissan rašė:Čia fufliakas, bet jei man reiktų keisti- pabandyčiau:
http://www.signeda.lt/shop-lt/saab/saab-95-97/priesrukinis-zibintas/19010/511297/33/
Tai stiklo gal net neverta žiūrėti, gal jau per stiklo išdužimą ir vidus pažeistas nuo aplinkos poveikių.
Originalus žibintas turbūt netoli 400LT kainuoja.

tik su taivanio žibintais atsargiai, reiktų iškarto pasitikrinti, kol nėra įmontuotas į automobilį, ir parduotuvėj kelti klausimą, ar atiduos pinigus jei priešrūkinis neturės spindulio. Labai dažna problema su TYC, DEPO ir kitu šlamštu, kad jie šviečia 'kažkur'.

Priešrūkinio spindulio viršutinė dalis turi būti tiesiai 'nukirsta': http://i633.photobucket.com/albums/uu59 ... gLight.jpg

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Geg 06, 13:48
TB
dėkui už patarimus. Norėčiau likti su OEMiniu žibintu. Perskambinau dalį šrotų, tai niekas niekur neturi. Buvo lyg vienas anglas, bet manau čia su anglu bus bėda. Galvoju jei dabar pirkčiau naują neOEMinį, tai vienas būtų pavargęs nuo senatvės, o kitas bling bling naujas gražus. Vaizdas nei šis nei tas. Keisti abu naujais irgi nėr prasmės. Iš principo, galėčiau nieko nedaryt, nes veikimui tai didelės įtakos neturi. Tik va, vaizdas negražus, o ir po metų TA manau prisikabins.
Gal kas iš forumiečiu turit parduoti ar žino kur galėčiau nusipirkti nenaują originalą? bandžiau žiūrėt ebay, bet ten tik nauji (originalai ir ne). Visgi, jei pirkti neoriginalą, gal galite išskirti firmas į kurias reiktų atkreipti dėmesi, ta prasme, parekomenduokit geresnes.

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Geg 06, 14:01
CandyBoy
Tai paimk sena zibinta ir nusipoliruok. Skirsis labai minimaliai arba isvis nesiskirs.

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2015 Geg 06, 14:22
aurissan
O kaip galima namų sąlygom nupoliruoti stiklą?

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2016 Kov 30, 20:35
TB
Paveikslėlis

Jau du metai kaip turiu debesėlį. Sugalvojau prikelti temą. Per tuos du metus pravažiavau ~35k km. Didžioji dalis buvo susukta kelionėms iš Klaipėdos į Vilnių ir į Platelius. Susigyvenau su atomobiliu. Per laiką gilinantis supratau jog prieš tai buvę šeimininkai švedijoje juo tikrai rūpinosi. Debesėlis nepareikalavo daug investicijų:

Kaip minėjau, tik nupirkus pakeisti galiniai amortizatoriai
Aišku, einamieji skysčių ir filtrų keitimai, kuro filtras

Per pastaruosius metus:

Einamieji skysčiai bei filtrai
Dėl visą ko pakeistos žvakės (16eur)
Priekinės ir galinės stabdžių kaladėlės (2x36eur)
Generatoriaus diržas + du guoliai (profilaktiškai)
Pakeisti abu xenon žibintų aukščio davilkliai, pirkti iš aeropolio (2x80eur)
Ir visai netikėtai prieš TA starteris pradėjo skleisti nemalonius garsus. Pakeistas į naują (95eur + darbai)

Vasaros sezonui nupirktos naujos Falken Ziex ze914 padangos. Nežinau kodėl tokios, tiesiog su tokiom grįžo iš švedijos, kažkokių minusų nepastebėjau, tai toliau tokias ir eksploatuoju.

Po žiemos profilaktiškai, bei ruošiant technikiniui pakeisti suskilęs priešrūkinis, girgždukai, bei galinės išilginės svirties priekinės įvorės. Tuo pačiu pakeisti ir tepalai Mobil 1 New Life 0W-40 (nors nenuvažiuota 8000km), tai kartu su dalimis kainavo 120eru, už darbus 180 eur.

Kaip ir siekiau, TA praėjau be jokių pastabų. Iškart po manęs važiavo mano tėvukas su 9-5 sodybaprieezero, tiesa, šį lipduką jau nusiėmė, tai irgi praėjo iš pirmo karto. Vakare daužėm alaus bokalus :)

Artimiausi planai, keisti vakuumines žarneles. Prasitestuoti vakuumine sistemą. Galbūt prasukt auto ant dyno stendo.
Pastebėjimai: kartais atrodo jog šiltu oru, darbinėje temperatūroje, netraukia taip kaip turėtų (tačiau nevisada, žiemos metu to išvis nebūna). Daug temų praskaityta ir visos prasideda nuo „pasikeisk vakuumines žarneles“. Gal BPC, gal vožtuvėliai, gal oro temperatūros daviklis. Bandysiu komponentus keisti vieną po kito naujais ir žiūrėsiu ar yra kokių pokyčių.Turbinos rodyklė kyla iki geltonos/raudonos ribos. Gal aš čia šiaip svaigstu, gal tiesiog pripratau ir norisi daugiau galios. Šioks toks sutapimas, kad po starterio keitimo buvo atjungtas akumuliatorius o prieš atvažiuojant užsipyliau 98 kuro, nuo ko trauka pasirodė didesnė. „Kitam forume“ rašiau jog vasara bandžiau 98e33 kurą iš BP, ir tikrai ne „placebo efektas“, tikrai Saabas traukė geriau, tačiau per visą vasarą jį maišiau su 95-98 kuru, o vasaros gale gavos, kad bake liko tik 98e33 ir nuo jo automobilis pradėjo šiek tiek nereaguot į gazą, tada įsipyliau reguliariai statoile pilną baką 98 ir viskas išųsisprendė.
Taigi, visumoj esu labai patenkintas. Atšilus oram aiškiniuos ar pas mane yra kur nors vakuumo nuotekis ar kokia kiaura žarna ar koks daviklis. Tiesa pasakius, pas tėvuką lygiai ta pati situacija, toks jausmas, kad trauka reaguotų į oro temperatūrą ar drėgnumą :)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Parašytas: 2016 Kov 30, 22:40
bruzas
Trionicas kazka kazkur kazkaip daro ir ryskiai sumazina "trauka" nuo intake temp. Vasara vazinejant ji uzkyla 50 laipsniu ir daugia, tai kokio performanco cia noret?
Nuemus klemas visos adaptacijos resetinasi, jei turi kazka sistemoj ne taip, kas itakoja dideles adaptacijas tai ir turetu traukt geriau.

Re: TB 9-5 Aero debesėlis

Parašytas: 2016 Kov 31, 21:06
TB
Suprantu kad po klėmos nuėmimo pasijautė skirtumas. Tačiau ką norėjau pasakyt, kad dar iki klėmos nuėmimo viena diena atrodo viskas OK ar net per gerai, o kitą dieną atrodo kad tūksta traukos. Aš nesakau kad visai netraukia ar kad kažkas labai blogai, aš tik sakau kad jaučiasi šioks toks skirtumas ir jis labiausiai pasijaučia svyruojant lauko temperatūrai/drėgnumui. Nesu didelis žinovas bet noriu susitvarkyt, kad tokiu fokusų nebūtų. Kaip sakiau, keisiu vakuumines žarneles. Galvoju keisti intake temperature sensor. BCP ir tą kitą vožtuvėlį kur prie stiklo. Žvakės standarte 1mm gap'as, nemanau kad 0,9mm gap'as keistų situaciją. DI sveika. Pradžiai palaipsniui naujinsiu vakuumo sistemą, tada interculerio silikonines žarnas.

Kitąvertus, sakau, gal čia man tik vaidenasi, pripratau prie traukos ir tiek. Persėdus į tėvuko 2.3t atrodo kad anas išvis netraukia :) Ar su kokiu appsu įmanoma išmatuoti isibėgėjimą? Ar yra kokių variantų pažaidimui nepajungus kompo?

Parašytas: 2016 Kov 31, 21:44
bruzas
Kai kurios adaptacijos gali pasikeist keliu minuciu tarpe, tai nesnekant apie keliu d skirtuma, ypac jei daugiau vazineji. O temp keiciantis savaime aisku keiciasi ir visos sistemos parametrai, tai gali ir del to but vos juntamas skirtumas. Bet aisku nebutinai.

Kamera geriausias prieinamas laikmatis, su appsu nieko gero neismatuosi.