Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Laukiam gražių aprašymų ir fotografijų
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2016 Kov 25, 00:06

Toliau tesiu sliekų ieškojimus, užsisakiau galine pagalvę jeigu pasiseks gausiu nes kažkas ten jiem su užsakymais negerai nulūžes puslapis..

Nutrūko sankabos trosas, kažkaip ar per žioplumą ar kaip jis buvo užstriges per vidurį ties on/off dar patampiau mašiną kitą iki serviso tai tiek ir tereikėjo jam turbūt.. Pakeičiau kur jau turėjau naują reguliuojamą trosą, bet vistiek man kažkas ne to atrodo vos vos vistiek per trumpas, galbūt reiks dar ir trečią kartą keisti užsisakyt vietoj 812mm bandyt 835mm febi trosą..

Pakeičiau priekinius diskus ir kaladėles į trw, atrodo neblogai kai prisitrins tada žėsim kaip stabdo, bent jau tas drebėjimas dingo pagaliau, o senieji tai jau buvo mate gyvenimo..

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Norėjau pakeist pavarų dėžei tepalus ir supilt RVS bet deja 8mm šešiakampis net nekabina varžto tai bus greičiausiai išmaltas vidus.. Dar mėginsiu 9mm nusipirkt gal netyčia atsisuks..
Paveikslėlis
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2016 Bal 28, 11:36

Šioks toks atnaujinimas galbūt ir paskutinis..

Pakeisti ratai į vasarinius
Paveikslėlis

Perdegė klimos vėjelio reguliatoriaus tranzistorius, draugai perlitavo ir veikia vėl kuo puikiausiai.
Paveikslėlis

Nupirktas naujas SID'as ir pagaliau atsirado visi pikseliai (labai malonus pasikeitimas)

Pakeista galinė FEBI pagalvė, deja vibracija išliko šiokia tokia pajudant iš vietos arba dėl poliuretaniniu pagalviu arba nežinau jau dėl ko..
Paveikslėlis


Rytoj važiuoju i Aeropoli tikrint vieno saabo iš pažiūros tikrai tvarkingas ir prižiūrėtas tad jeigu nusipirksiu tai deja bet teks saviški pradėt pardavinėt.. Skelbimas ir susumuota mašinos istorija būtų tokia kolkas gal ka prisiminsiu papildysiu:


Saab 900NG 97 metų pagal vin YS3DD35N3V2005158 automobilis 2007m. parvarytas iš Italijos.
Prieš maždaug 2.5 - 3 metus buvusio šeimininko:
Perdažytas Standox indianapolis green dažais (žalias chameleonas į mėlyną ir violetinę spalvas)
Pakeisti galiniai amortizatoriai, galiniai stabdžių diskai, kaladėlės, grotelės ir kapotas nuo 9-3OG, porankis cabrio (labai patogus).
Pakeista variklio grandinė.
Dugnas padengtas antikorozine danga. (kitų darbų nežinau buvus tema: viewtopic.php?f=26&t=8636 )


Toliau mašiną nusipirkau ir tvarkiau aš:

Variklio skyrius: Tepalai, žvakės, filtrai buvo keičiami laiku. Piltas tik sintetinis Mobil 1 tepalas. Keistas stiprintuvo siurblys, įtempėjas, guolis dirželio naujas, vakumo šlangutes pakeičiau silikoninėm, variklio ventiliacijos plastmasę, vakumo atbulinės eigos vožtuvą nauju, sutrumpinta generatoriaus dirža, variklio ilgaamžiškumui palaikyti supyles esu RVS'ą (metalo keramiką).

Važiuoklė: Keičiau priekinius amortizatorius (dėvėtus originalius) iš daužto amerikono, kelmus, naujus atraminius guolius su atramom, galines atramines gumas, pakeisti priekiniai pusašiai ir pakabinamas guolis, priekiniai rato guoliai naujais ir galiniai vienas naujas, vienas dėvėtas, keisti šarnynai, sailentblokai, vairo ir stabilizatoriaus traukės ir t.t. į važiuoklę suinvestaves labai nemažai turbūt perinkta beveik visa važiuoklė..

Salonas ir išorė: vairą, originalios formos veliūrinius kilimėlius,galines atramas (stoikes), centrine plastmasę, langų mygtukus, sudėjau chromuotas rankenėles. 2016 vairuotojo sėdynė pakeista į nesuplyšusią, perlituotas klimos reguliatorius, pakeistas SID su visais pikseliais, įdėtas cd changeris, klimos lemputės pakeistos į led, lempos pakeistos į osram night breaker, tokios lyg ir prieš tai buvo.. priešūkinės, pakeistos visos galinės lemputės įskaitant ir bagažinės stopų.. nupirkta talladega lūpa lūžus deja nesusitvarkiau.


Kiti naujesni remontai:
2015 vasarą Pakeista turbina su "kobra" nuo 9-5 aero modelio TD04, ašelė visai neklibėjo. (keičiant nuimtas ir išvalytas karteris)
Perprogramuotas ECU ir šiuo metu bent jau teoriškai turėtų būti ~150-160kw ant stendo nesukau.
Prieš pusantrų metų sudėtos geros BRC dujos nuvažiuota su jom labai mažai lyg apie 12+ tūkst. reikia patikslinti dokumentuose.. mokėta 2300Lt = 660 eur.
2015 vasarą pakeista nauja Luk sankaba ir naujas itališkas automatinis sankabos trosas (deja jam neatlaikius turbūt variklio pagalvės vibracijos ir stovėjus ant tarpinės padėties 2016 03 pakeistas kitu reguliuojamu)
Sudėtos naujos silikoninės aušinimo šlangos ir tvirtos silikoninės laisvos eigos vožtuvo šlangos do88.
Naujas rankinio trosas, naujas kapoto amortizatorius
Sudėtos sutvirtintos poliuretanu priekinės variklio pagalvės viena nauja kita dėvėta, galinė nauja febi originali.
Visai neseniai pakeistas ir lambda zondas, bosh valytuvai priekiniai ir galinis.
2016 m. kovo gale nauji priekiniai trw diskai ir kaladėlės.

Pagrinde visi darbai atlikti autorizuotam saab servise - Grifinas. Paskaičiavus suinvestavau į šitą saabą mažiausiai dar du tokius pats saabus.
Vien ant sąskaitų su dujom apie 2 tūkst.+ eurų o dar nevisas turiu ir išsaugojas + labai daug dalių pirkau grynais (turbina, amortizatoriai, važiuoklės dalys ir t.t.)

Kam įdomu turiu išsaugojas daug sąskaitų.


Ka reikia susitvarkyti:

Pasikeisti dėžės varžtus ir riebokšlį kur bėgiu rankena jungias su dėže, pasikeist tepalą nes dėl trūkumo vos ūžia, dapylus stipriai aptilo bet kadangi leidžia ta tepalą po truputį garsas vėl atsiradinėja.
(Varžtų laukiu turėsiu juos 2016 04 29, riebokšlį nupirkes, tepalą nupirkes, dar papildomai nupirkes ir rvs supilt į dėžę ilgaamžiškumui ir mažesniai trinčiai).

Dasiveržt variklio pagalvę, nes nežinodamas kad vairuotojo pusės ant veržlių ji stovi (kaip neturėtų būt) atveržiau.. Priėjimas labai sunkus, grifine sakė ilgai žaidė kol užsuko praeita kartą.. Jeigu
dar liks mašina pas mane vešiu kad arba vėl priveržtų arba privirintų tas veržles..

Kartais išmeta check dėl lambdos, pakeista kaip minėjau ji labai nesenai nauja tai įtariu laidą, nes mačiau keliose vietose pažeistas.. dar reikės patikrint ar ant benzino irgi meta.. įtakos važiavimui visiškai neturi..

Trūkus kondicionieriaus šlanga, parodyčiau kurią reikia pasikeisti nekainuotu brangiai hansaflexe, iki tol veikė kondicionierius puikiai jeigu nenusipirksiu mašinos iki vasaros susitaisysiu.

Priešrūkiniai šviečia bet išlūže reguliatoriai ir laikikliai po viena lyg.. Per du metus neteko nei karto naudot tai ir tvarkyt nedaug noro bet maža kas.. technikine praleido su tokiais..

Galinius langus sutvarkyt nes leidžia po lietaus drėgmę buvusio šeimininko buvo pritepta poliuretano bet vėl pradėjo leist, aš dar užtepiau mažiau bet vistiek po kurio laiko leidžia. Pasiūlymas viska lupt lauk ir nuvežt
kad normaliai perdėtu tuos langus kainos nėra didelės.

Kiti pagrinde kosmetiniai trūkumai nes nebeturėjau kada jais užsiimti reikia palituot, padažyti priekinį buferį ir dar keleta vietų pabraižymų ant mašinos.. (dažų kažkiek dar turiu),pasitvarkyt lubas..

Surašiau sąžiningai viską ka žinau apie trūkumus..


Priedai prie mašinos:

ratai r16 su neblogom žieminėm padangom ir dar komplektas padangų kur buvo ant mašinos kai pirkau 1-2 sezonam žieminės-vasarinės.
17 fisher ratai su vasarinėm padangom (vienos šonas truputi pavalgytas, dėl blogo šarnyro įdėta i gala, bet sezonui dar tikrai užteks)
sulūžus reta 900ng talladega lūpa, planavau susitvarkyt ir užsidėt.. (juodas priekinis buferis jeigu reikalingas)
pridedu kenwood kdc serijos magnetolą, kuri buvo anksčiau.. (priekyje buvusio savininko sudėti hertz komponentai, gale ivolgos, durelėse paprastos kolonėles kiek mačiau) yra dar ir gamyklinis stiprintuvas reikia laido
jam pasijungt ir atsekt kas dar priburta buvo ten su laidais..
variklio pagalviu komplektas dvi dėvėtos geros būklės, kita beveik nauja..
Atsarginį ecu su originalia mašinos programa ir dar visokių smulkmenų..

TA galioja iki 2017.09.07, praėjau pats (padanga pavalgyta buvo ir poto su žieminėm nepraėjau rado kelis dyglius, lemputės galinės gabaritų ir priešrūkines sukeist vietom ir reikėjo šarnyra pasikeist)

Prie 274800km keisti tepalai, žvakės, filtrai.
Pats nuvažiavau viso tik apie 15-17 tūkst. km su mašina reikia patikslinti rida..


Parduočiau tik žmogui, kuris domisi automobiliais ir žada rūpintis šitu saabu.

Kaina 1500 eur. derinama proto ribose..

Kolkas rezervaves forumiečiui Povilui jeigu jis nepirks tada kitiem pardavinėsiu :)
Paskutinį kartą redagavo 1 Daivanas. Iš viso redaguota 2016 kartus.
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2016 Bal 29, 15:23

Na ka nupirkau aš ta AERO truputi važiuokle patvarkyt ir pompa vandens ateity pasikeist... Visa kita kaip ir gerai, tai greičiausiai pradėsiu pardavinėt po truputi senaji.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2016 Geg 03, 23:47

Tesiamas trūkumų šalinimas nuėmus bagažinėj šonines apdailas panašu kad leido pro amortikų gumas, apatinė gumos dalis kieta ir pro balas važiuojant turbūt pakliūdavo truputi vandens. Ištepiau viska permatex surišėju kelis kartus ir uždėjau iškirpes gumos tai susispaudė neblogai..Kai toks blynas tai turėtų laikyti ir per čia nebeleisti..

Paveikslėlis
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2016 Geg 04, 23:16

Tai ka grifinas užimtas šią savaitę tai kolkas pradedu pardavinėti už 1400eur. Priveržus pagalvę, ir pakeitus dėžėj tepalus bei varžtus kaina kils turint garažą įmanoma pačiam pasidaryt.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2016 Geg 12, 18:13

Paveikslėlis

Na ka truputi liūdna.. sudėta į mašiną tiek darbo, tiek gerų įspūdžių kartu ir nervų, tikrai su rimtu charakteriu buvo saabas bet deja teko atsisveikinti.. Kas guodžia tai kad perleidau į labai geras rankas forumiečiui 900tinių fanui ir manau kad mašinos būklė tik gerės.. Tema baigta.
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių