Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Laukiam gražių aprašymų ir fotografijų
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Bal 04, 22:24

Buvau čia tokiam laužyne buvo du 900tukai būtu atidave man ta davikli už kokia pora euru bet va kad pas abu jau išlupti jie buvo.. pasekt skelbimus reiks ir tiek nedega čia man tas daviklis yra svarbesnių vietų kur painvestuot.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Standartinė bruzas » 2015 Bal 04, 22:28

Jei atrasiu galiu duot pabandyt kaune davikli nuo a80, is isvaizdos identiskas 9-5, speju bus taip ir su 9-3 ir 900 ir simtu kitu masinu. Gal netyciom +- sutaps kreive. Tik primink man koki treciadieni.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Bal 04, 22:35

Audriss99 rašė:Dar klausimas dėl perjungimo mechanizmo - taviškiame naujesnis?

Palyginimui: http://photo.platonoff.com/Auto/20050808.Saab_NG900_New_Style_Shifter_Linkage/

Dar priedo galima pasikeisti įvores - metalines vietoj plastikinių.

Čia kosmosas, bet manau tekintojas gali pagaminti:

http://www.maptunparts.com/transmission-system/selector/6082/bushing-kit-shift-linkage-saab-9-5-04-10.html


Iš foto tai panašus kaip tas naujesnis, sprendžiant iš 11 foto, dar man atrodo toj vietoj kur su dėže susijunge tai pasitepalave reiks prožektorių susirast ir viską įdėmiau apžiūrėt ir paklibint pažėt ar nejuda tas mechanizmas..


bruzas rašė:Jei atrasiu galiu duot pabandyt kaune davikli nuo a80, is isvaizdos identiskas 9-5, speju bus taip ir su 9-3 ir 900 ir simtu kitu masinu. Gal netyciom +- sutaps kreive. Tik primink man koki treciadieni.


Tai sakau man tas daviklis nedega, dabar dega IAT daviklis, truputi nepajaučiau su dideliu raktu persukau tai tikiuos rytoj ryte bus kaip naujas po šalto virinimo :D Prie to pačio pažėsim kaip pasikeis važiavimas išsivalius gazo sklende nes suodžiu tai daug buvo susikaupe ir kaip lietuviškai vadinas throttle body?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Geg 06, 17:39

Na ka senokai beatnaujinau temą taigi kas naujo.. Tai pradžioj pavasariška foto :)

Paveikslėlis

Pakeičiau pagaliau durelių apdailą, ir kai keičiat išimkit kolonėlių skyles, nes žiūriu jos buvo neišimtos ant senos apdailos.. :)

Pravalytas įsiurbimo vamzdis ir IAC sklendė, ant gazo sklendės suodžių buvo tikrai nemažai, o po IAC pravalymo dingo visi trukčiojimai.. Bet turbūt sutepimui reikėjo naudoti kokį skystesnį tepalą nes 10w40 jam turbūt per klampus gal prie progos reiks vėl išsivalyt.. Beja kažka reiks galvot su IAC šlangom o tai trūkinėja jos man super greit gal jau nuo senumo nebelaiko..

Taip pat PAGALIAU pakeistas gazo trosas iš vietos pajudėt pagaliau malonu ir nereik ten traukuliuot.. visas malonumas 5eu..

Dar pagražinimui pakeistos durų rankenėlės į chromuotas berods iš forumiečio bruzo jas gavau..

Prasidėjus lietaus sezonui pro galinius langus atsirado dušas, prie vieno lango kur buvo lysta teko nemažai padirbėt kad padoriai sutvarkyt, o kitoj pusėj irgi bėgo bet užteko paveržt langų varžtus o ant veržlių uždėt gumos gabaliukus ir visas bėgimas dingo.. Taip kad kartais sprendimai būna labai paprasti gal praeityje būtu užteke ir anam langui tik paveržt.. :)

Taip pat rimčiau pavažinėjant atsiranda šioks toks dūminimas, patikrinus turbiną atrodo viskas gražu bent iš vienos pusės.. klibėjimo išvis jokio nėra, švaru gražu..

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Turint įtarimų, kad tepalas įsiurbime gali atsidurti ir iš variklio galvos dangtelio pradėjau gaminti Oil Catch Can..

Paveikslėlis

Rezultatas gavosi toks..

Paveikslėlis

Na ka belieka išmėginti, lietus nustojo lyti einu į kiemą pasikrapštyti.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Povilas » 2015 Geg 06, 20:43

maciau siandien kaip is Jotvingiu g. 1 kiemo isvarei, nespejau prieit prachekint darbu kokibes :D
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Geg 06, 21:11

Povilas rašė:maciau siandien kaip is Jotvingiu g. 1 kiemo isvarei, nespejau prieit prachekint darbu kokibes :D


Jaučiu ne mane ten matei būtum apsipažines, nes ten vienas saabas yra labai panašios spalvos į mano, stovi dažnai ten prieš ta tilta prie saugojimo aikštelės :D bet aš irgi nepertoliausiai gyvenu prie milikonių kalno..

Na kagi Senukai Racing Team presents :D :

Paveikslėlis

Kolkas vaizdas toks, vieta irgi buvau kita numates truputi bet pritrūkau užtraukėju o eilėj nesinorėjo 20min stovėt tai primontavau čia kolkas..Kol primontavau teko ilgokai pažaist, kas jeigu darysit gyvenime tai iškart susiraskit vietą kur kišit ir sugalvokit kaip primontuosit ir kokių medžiagų reikės, kad nereikėtų kaip man 3 kart į parduotuvę važiuot..

Įspūdžiai lyg ir neblogi, dabar pagainiojus 2-3 bėgiu nedūmina kai spaudi gaza, bet meta dūma kai permeti tarkim iš antro į trečia bet čia ir anksčiau taip būdavo kiek turėjau mašina tai nežinau pirmos dienos įspūdžiai kad lyg ir kažkiek padeda ilgiau pavažinėjus išmontuosiu ir žėsiu kiek tepalo rasiu gaudyklėj..

Taip pat pastebėjau kad kažkaip man trečiu bėgiu nedapučia tarkim 60 važiuoji ir užspaudi pilnai gaza ir visiškai nesijaučia tos turbinos mašina paprastai bėgėjasi ir atrodo praeina kelios sekundės kol iš lėto ta turbina įsisuka, įtariu kad gali kažkur būt boost leak'as tai reiks gamintis testerio komplektą.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Audriss99 » 2015 Geg 07, 11:03

Dėl dūminimo - paprastai labiau dūmina kai yra pereinami procesai - perjungi bėgį, paspaudi - išmeta dūmą; toliau nebedūmina...

Dėl traukos - 900 trauką pradedu jausti maždaug nuo 2200; bandysiu keisti dėžę į trumpesnę nuo 9-3 turbo; turėtų trauka pasislinkti į mažesnių sūkių zoną.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Nseries
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 74
Užsiregistravo: 2012 Kov 06, 21:56
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Nseries » 2015 Geg 07, 12:46

Povilas rašė:maciau siandien kaip is Jotvingiu g. 1 kiemo isvarei, nespejau prieit prachekint darbu kokibes :D

Ten 2.5 V6 tas 900-tukas. Ir jis zalios spalvos. :)
9-5 2.2 TiD my03 Vector
ex Omega 2.5 DTi my00
ex 9-3 2.2 TiD my03 Arc
ex 9-5 2.2 TiD my03 Vector
ex 900 SE 2.0t my97
ex 900 SE 2.0i my95
ex 900 SE 2.0i my95
ex 900 S 2.0i my95
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Geg 07, 14:01

Audriss99 rašė:Dėl dūminimo - paprastai labiau dūmina kai yra pereinami procesai - perjungi bėgį, paspaudi - išmeta dūmą; toliau nebedūmina...

Dėl traukos - 900 trauką pradedu jausti maždaug nuo 2200; bandysiu keisti dėžę į trumpesnę nuo 9-3 turbo; turėtų trauka pasislinkti į mažesnių sūkių zoną.


Šiandien vos vos agresyviau pavažinėjau ir pasimaliau mieste ir vėl padūmino net prie sankryžos sustojus anksčiau taip buvo kai vakumai nulėke buvo.. gėda net pasidarė kai padavė debesėlis.. :D dar toks kietas vairuotojas sunervavo lėkė pirma juosta o aš paskui kita mašina sekiau antra tai tipo turėjau jį užleist i antra telepatiškai susivokt tai kaip kalė arba į duobe arba į kelio remonto ženkla tai kaltas aš likau pagal bliovima per langa :D važiuosiu šiandien kažkaip reiks mėgint prieit šalta dali pasižėt kas ten daros..

EDIT: Dėl dūminimo stovint pats kaltas, nes žiūriu mano gaudyklė kur srėgis sukasi tai sukaliojasi laisvai ir gavosi kad vakumas traukė tepalo garus.. dabar padariau patobulinima su užtraukėjais abu vamzdukus surišau kad nebesisukaliotų ir dar karta užtepiau skystu metalu.. turėtu laikyt..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Bir 30, 18:40

Na va laikas updatint temą, nes padariau šiokių tokių atnaujinimų.

1. Susipyliau RVS'ą tiek pravalymui variklio tiek atstatymui, liko supilt antrą buteliuką ir bus matyt rezultatai..

2. Išsivaliau karterį, be duobės buvo sudėtinga, bet įmanoma.. Viduje buvo labai mažai šiukšlių, tačiau išleidžiant tepalą jis buvo juodas kaip smala, nors dar turėjau 7k kilometrų su juo pravažiuot..

3. Grifine keičiau Luk sankabą, už pagalbą gaunant ją labai dėkoju forumiečiui Prūsui. Prie to pačio pakeitė riebokšlius pusašių.

4. Taip pat pakeitė grifine ir galinio rato guolį pirkau naują eolte su kai buvo 30% nuolaidos ir stabdžių kaladėlių spyruokles nes barškejo kaip reikalas man jos..

5. Pakeičiau aušinimo šlangas silikoninėm, nes atsibodo kariaut su plyšinėjančiom senom ir varvančiom per visus galus..

6. Na ir desertui pasikeičiau turbiną į TD04, daug vargo ir prakaito vėl gi be duobės keičiant.. Kadangi turbina buvo su visais vamzdeliais tai nieko perdaryt nereikėjo tik aušinimo vieną vamzdelį perdėti nuo Garreto į variklio bloką.. ir uždėti didesnes varines tarpines.. Taip pat perdaryti šlangą oro paėmimo , bet gavosi gražiai vos ne kaip originalas.. (užmaut ant kobros buvo labai sunku bet su silikono pagalba pavyko).

Kolkas tiek. Foto kolkas nėra vėliau gal įkelsiu kaip viskas atrodo dabar variklio skyriuje.. Važiuoja dabar tikrai įspūdingai, ypač kai važinėjau kurį laiką nespausdamas daugiau negu geltonos padalos pradžios..

Tik liko kažkoks bugas ar čia bpc valve ar kas kas pvz antru bėgiu važiuojant pučia pučia ir toks kaip smugiavimas būna ar fuel cut ar boost limit čia? Permeti trečia normaliai toliau važiuoji.. Turbūt reik ir programa perrašyt su nauja turbina?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Romeo » 2015 Lie 01, 08:21

Daivanas rašė:Tik liko kažkoks bugas ar čia bpc valve ar kas kas pvz antru bėgiu važiuojant pučia pučia ir toks kaip smugiavimas būna ar fuel cut ar boost limit čia? Permeti trečia normaliai toliau važiuoji.. Turbūt reik ir programa perrašyt su nauja turbina?

Na, programą pakeisti reikia, nes su šia turbina variklis gauna daugiau oro spaudžiant, kas reikštų liesesnį mišinį su Garreto kuro mapais.
Dėl smūgiavimo, greičiausiai, įvyksta fuel cut`as. Kodėl tai vyksta reikia tikrinti. Bazinis slėgis geras?
Patarimas: keičiant programą pasikeisk ir BPC į T7. Daug rimtesnis reikalas ;)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Lie 01, 12:27

Romeo rašė:Na, programą pakeisti reikia, nes su šia turbina variklis gauna daugiau oro spaudžiant, kas reikštų liesesnį mišinį su Garreto kuro mapais.
Dėl smūgiavimo, greičiausiai, įvyksta fuel cut`as. Kodėl tai vyksta reikia tikrinti. Bazinis slėgis geras?
Patarimas: keičiant programą pasikeisk ir BPC į T7. Daug rimtesnis reikalas ;)


Tai va su Povilu pasitariau ir greičiausiai kad ir bus kaltas tas BPC pabandysiu ji atjungti jeigu tada dings fuel cut'as vadinas tikrai bpc.. Dar bandysiu pravalyt jeigu nepadės tai tada tikrai keisiu į T7 su ecu perrašymu.. Reiks dar pasiieškot ka ten tiksliau reikia ant jo perlituot.. ir šiaip ka ten dar perdaryt reiktų, nes jungtis irgi lyg skiriasi.. kolkas dar supilsiu ta rvs ir po sankabos pakeitimo reiks ramiau pavažinėt, per ta laiką ir bpc spėsiu gal susitvarkyt nes čia tik max galimybes bandant būna tas overboost'as..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Rgp 26, 21:54

Truputi update: Pagaliau sutvarkytos IAC šlangos, gautas guminis žiedas i kuri statos pats IAC, tai dabar stovi kaip ir turėtų stovėt gamykliškai.. Vyksta paruošimas technikinei, pakeičiau dar žvakes, filtrus, liko rankinį sutvarkyt greičiausiai arba prikepę ar jau pasibaigę tos rankinio kaladėlės ir šviesas sureguliuot.. Dėl priešrūkinių nežinau ka darysiu nes reguliatoriai išlūže kai šviesas reguliuos paprašysiu kad pažėtų kaip šviečia jeigu blogai gal užklijuot teks ar pan. juos..

Šiandien dar pakeičiau radiatorių, nes atsibodo tie klijavimai ir pastovus leidimas tai pro ten tai pro kitur.. tai darbas iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyt paprastas, bet ištikro tai sugaišau vos ne visą dieną, nes nusiardo visas mašinos priekis + intercooleris, tepalo radiatorius, kondiškės radiatorius ir t.t. :) Gaila nenufotkinau, bet intercooleryje valydamas greičiausiai radau garreto turbinos tepalo žiedą :)

Dar atsirado po sankabos keitimo vėl kaip išminamojo guolio garsas, bet kaip jis gali būt jeigu sankaba ir išminamasis nauji.. Reiks grifine pašnekėt kas ten per sliekai gali būt.. Nes garsas reaguoja į sankabos paspaudimą, įmynus dingsta..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Romeo » 2015 Rgp 27, 12:49

Daivanas rašė:Nes garsas reaguoja į sankabos paspaudimą, įmynus dingsta..

Jei būtų išminamasis guolis išmynus sankabą garsas atsirastų o ne pradingtų. Čia greičiau pats sankabos mechanizmas arba gal net dėžė.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Daivanas » 2015 Rgp 27, 14:24

Romeo rašė:Jei būtų išminamasis guolis išmynus sankabą garsas atsirastų o ne pradingtų. Čia greičiau pats sankabos mechanizmas arba gal net dėžė.


Na įdomu kas čia yra, gal kaip nors pilnai neatleidžia sankabos trosas to išminamojo ir jis pilnai neprisispaudžia.. nes automatinis trosas skaitinėjau daug bėdų su juo.. reiktų pamėgint patempt jį gal tada pilnai atsileistų ir dingtų tas garsas.. O tai dabar nesamonė nauja sankaba ir garsai kažkokie..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių