Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo
Parašytas: 2014 Geg 29, 17:07
PARDUODAMAS nes nusipirkau 9-5 AERO
Saab 900NG 97 metų pagal vin YS3DD35N3V2005158 automobilis 2007m. parvarytas iš Italijos.
Prieš maždaug 2.5 - 3 metus buvusio šeimininko:
Perdažytas Standox indianapolis green dažais (žalias chameleonas į mėlyną ir violetinę spalvas)
Pakeisti galiniai amortizatoriai, galiniai stabdžių diskai, kaladėlės, grotelės ir kapotas nuo 9-3OG, porankis cabrio (labai patogus).
Pakeista variklio grandinė.
Dugnas padengtas antikorozine danga. (kitų darbų nežinau buvus tema: viewtopic.php?f=26&t=8636 )
Toliau mašiną nusipirkau ir tvarkiau aš:
Variklio skyrius: Tepalai, žvakės, filtrai buvo keičiami laiku. Piltas tik sintetinis Mobil 1 tepalas. Keistas stiprintuvo siurblys, įtempėjas, radiatorius, guolis dirželio naujas, vakumo šlangutes pakeičiau silikoninėm, variklio ventiliacijos plastmasę, vakumo atbulinės eigos vožtuvą nauju, sutrumpinta generatoriaus dirža, variklio ilgaamžiškumui palaikyti supyles esu RVS'ą (metalo keramiką).
Važiuoklė: Keičiau priekinius amortizatorius (dėvėtus originalius) iš daužto amerikono, kelmus, naujus atraminius guolius su atramom, galines atramines gumas, pakeisti priekiniai pusašiai ir pakabinamas guolis, priekiniai rato guoliai naujais ir galiniai vienas naujas, vienas dėvėtas, keisti šarnynai, sailentblokai, vairo ir stabilizatoriaus traukės ir t.t. į važiuoklę suinvestaves labai nemažai turbūt perinkta beveik visa važiuoklė..
Salonas ir išorė: vairą, originalios formos veliūrinius kilimėlius,galines atramas (stoikes), centrine plastmasę, langų mygtukus, sudėjau chromuotas rankenėles. 2016 vairuotojo sėdynė pakeista į nesuplyšusią, perlituotas klimos reguliatorius, pakeistas SID su visais pikseliais, įdėtas cd changeris, klimos lemputės pakeistos į led, lempos pakeistos į osram night breaker, tokios lyg ir prieš tai buvo.. priešūkinės, pakeistos visos galinės lemputės įskaitant ir bagažinės stopų.. nupirkta talladega lūpa lūžus deja nesusitvarkiau.
Kiti naujesni remontai:
2015 vasarą Pakeista turbina su "kobra" nuo 9-5 aero modelio TD04, ašelė visai neklibėjo. (keičiant nuimtas ir išvalytas karteris)
Perprogramuotas ECU ir šiuo metu bent jau teoriškai turėtų būti ~150-160kw ant stendo nesukau.
Prieš pusantrų metų sudėtos geros BRC dujos nuvažiuota su jom labai mažai lyg apie 12+ tūkst. reikia patikslinti dokumentuose.. mokėta 2300Lt = 660 eur.
2015 vasarą pakeista nauja Luk sankaba ir naujas itališkas automatinis sankabos trosas (deja jam neatlaikius turbūt variklio pagalvės vibracijos ir stovėjus ant tarpinės padėties 2016 03 pakeistas kitu reguliuojamu)
Sudėtos naujos silikoninės aušinimo šlangos ir tvirtos silikoninės laisvos eigos vožtuvo šlangos do88.
Naujas rankinio trosas, naujas kapoto amortizatorius
Sudėtos sutvirtintos poliuretanu priekinės variklio pagalvės viena nauja kita dėvėta, galinė nauja febi originali.
Visai neseniai pakeistas ir lambda zondas, bosh valytuvai priekiniai ir galinis.
2016 m. kovo gale nauji priekiniai trw diskai ir kaladėlės.
Pagrinde visi darbai atlikti autorizuotam saab servise - Grifinas. Paskaičiavus suinvestavau į šitą saabą mažiausiai dar du tokius pats saabus.
Vien ant sąskaitų su dujom apie 2 tūkst.+ eurų o dar nevisas turiu ir išsaugojas + labai daug dalių pirkau grynais (turbina, amortizatoriai, važiuoklės dalys ir t.t.)
Kam įdomu turiu išsaugojas daug sąskaitų.
Ka reikia susitvarkyti:
Pasikeisti dėžės varžtus ir riebokšlį kur bėgiu rankena jungias su dėže, pasikeist tepalą nes dėl trūkumo vos ūžia, dapylus stipriai aptilo bet kadangi leidžia ta tepalą po truputį garsas vėl atsiradinėja.
(Varžtų laukiu turėsiu juos 2016 04 29, riebokšlį nupirkes, tepalą nupirkes, dar papildomai nupirkes ir rvs supilt į dėžę ilgaamžiškumui ir mažesniai trinčiai).
Dasiveržt variklio pagalvę, nes nežinodamas kad vairuotojo pusės ant veržlių ji stovi (kaip neturėtų būt) atveržiau.. Priėjimas labai sunkus, grifine sakė ilgai žaidė kol užsuko praeita kartą.. Jeigu
dar liks mašina pas mane vešiu kad arba vėl priveržtų arba privirintų tas veržles..
Kartais išmeta check dėl lambdos, pakeista kaip minėjau ji labai nesenai nauja tai įtariu laidą, nes mačiau keliose vietose pažeistas.. dar reikės patikrint ar ant benzino irgi meta.. įtakos važiavimui visiškai neturi..
Trūkus kondicionieriaus šlanga, parodyčiau kurią reikia pasikeisti nekainuotu brangiai hansaflexe, iki tol veikė kondicionierius puikiai jeigu nenusipirksiu mašinos iki vasaros susitaisysiu.
Priešrūkiniai šviečia bet išlūže reguliatoriai ir laikikliai po viena lyg.. Per du metus neteko nei karto naudot tai ir tvarkyt nedaug noro bet maža kas.. technikine praleido su tokiais..
Galinius langus sutvarkyt nes leidžia po lietaus drėgmę buvusio šeimininko buvo pritepta poliuretano bet vėl pradėjo leist, aš dar užtepiau mažiau bet vistiek po kurio laiko leidžia. Pasiūlymas viska lupt lauk ir nuvežt
kad normaliai perdėtu tuos langus kainos nėra didelės.
Kiti pagrinde kosmetiniai trūkumai nes nebeturėjau kada jais užsiimti reikia palituot, padažyti priekinį buferį ir dar keleta vietų pabraižymų ant mašinos.. (dažų kažkiek dar turiu),pasitvarkyt lubas..
Surašiau sąžiningai viską ka žinau apie trūkumus..
Priedai prie mašinos:
ratai r16 su neblogom žieminėm padangom ir dar komplektas padangų kur buvo ant mašinos kai pirkau 1-2 sezonam žieminės-vasarinės.
17 fisher ratai su vasarinėm padangom (vienos šonas truputi pavalgytas, dėl blogo šarnyro įdėta i gala, bet sezonui dar tikrai užteks)
sulūžus reta 900ng talladega lūpa, planavau susitvarkyt ir užsidėt.. (juodas priekinis buferis jeigu reikalingas)
pridedu kenwood kdc serijos magnetolą, kuri buvo anksčiau.. (priekyje buvusio savininko sudėti hertz komponentai, gale ivolgos, durelėse paprastos kolonėles kiek mačiau) yra dar ir gamyklinis stiprintuvas reikia laido
jam pasijungt ir atsekt kas dar priburta buvo ten su laidais..
variklio pagalviu komplektas dvi dėvėtos geros būklės, kita beveik nauja..
Atsarginį ecu su originalia mašinos programa ir dar visokių smulkmenų..
TA galioja iki 2017.09.07, praėjau pats (padanga pavalgyta buvo ir poto su žieminėm nepraėjau rado kelis dyglius, lemputės galinės gabaritų ir priešrūkines sukeist vietom ir reikėjo šarnyra pasikeist)
Prie 274800km keisti tepalai, žvakės, filtrai.
Pats nuvažiavau viso tik apie 15-17 tūkst. km su mašina reikia patikslinti rida..
Parduočiau tik žmogui, kuris domisi automobiliais ir žada rūpintis šitu saabu.
Kaina 1400 eur. derinama proto ribose.. Šalinant trūkumus kaina kils, jeigu turit šiek tiek laiko ir noro pasikrapštyti prie mašinos galima daug ką pačiam pasidaryti..
Sveiki, na pagaliau ir aš prisistatysiu. Esu Deivis iš Kauno. Taigi ilgai ieškojau pirmojo nuosavo automobilio ir akis užkliuvo už SAAB automobilių. Turbūt, kad labai patiko draugo vairuojamas 9000. Taigi pradėjau dairytis ir radau forumiečio parduodamą 96 metų galo Saab 900 2.0 turbo coupe. Apžiūrėjas kelis variantus nuvažiavau su draugu į Elektrėnus ir nusipirkau šį automobilį. Nuskambės gal juokingai bet vienas iš lemiamų dalykų buvo tai kad automobilis buvo perdažytas padengtas antikorozine danga ir patiko spalva
Sąnaudos kai tik nusipirkau tai buvo gal 18ltr/100km , dabar normaliai važinėjant apie 11-12Ltr pagrinde važinėju mieste..
Kai turėsiu progos nufotkinsiu su normaliu fotoaparatu, o kolkas pridedu nuotraukas darytas telefonu.
Automobilio būklė:
Važiuoklė: buvo miręs amortizatorius, lūžus spyruoklė, suplyšusiom gumom atraminių guolių tvirtinimai ir atraminis guolis ir dasibaiges šarnyras. Viskas buvo sutvarkyta, tad važiuoklė dabar gera.
Kėbulas: būklė labai gera, tik truputi nubrėžtas buferis su laiku persidažysiu ir truputį leido vandenį galinėj keleivio pusėj, bet su draugu per pusvalandį sutvarkėm viską ir kita dieną po liūties nei lašelio vandens nebuvo.
Salonas: Suplyšus vairuotojo sėdynė planai irgi susisiūt o šiaip daugiau tai tvarkingas, tiesa klijų palaistyta vietom tai kažkaip bandysiu išvalyt jeigu turit įdėjų kas juos gerai valo tai pasidalinkit.
Variklio skyrius: Na išbandžius kaip važiuoja viskas buvo tikrai gerai, tačiau po savaitės gal pradėjo cypauti vairo stiprintuvo siurblys, tai buvo pakeistas dėvėtu pasirodo ir tas blogas tai nusprendžiau geriau truputi daugiau sumokėti ir restoruoti senajį bent ramu ilgam laikui bus tad dabar laukiu naujojo važiavimui netrukdė tik tas garsas baisiai nervino..
_________________________________________________________________________________________________________________
06 09 Update:
Pakeistas vairo stiprintuvo siurblys, buvo pradėjas kaukt ir prie to pačio įtempėjas, nes laisvas visai dirželis buvo. Tada pavažiavus truputi pradėjo cypaut dirželis kadangi prieš tai siurblys buvo visas tepaluotas ir ne itin gerai nuvalytas tai įtariau, kad bėda gali būt dėl tepalų, nupurškiau stiprintuvo siurblio guolį ir dirželį "karbiuratorių ir stabdžių diskų valikliu" tai lyg nuriebalino ir garsas dingo.
Darbų eigoje taip pat buvo pakeista "santechniko rojumi" praminta detalė, originaliom laisvos eigos vožtuvo žarnom..
Dar vakar užsipildžiau kondicionierių tai viskas veikia ir šaldo tikrai maloniai, nereiks kaist karštom vasaros dienom..
Saab 900NG 97 metų pagal vin YS3DD35N3V2005158 automobilis 2007m. parvarytas iš Italijos.
Prieš maždaug 2.5 - 3 metus buvusio šeimininko:
Perdažytas Standox indianapolis green dažais (žalias chameleonas į mėlyną ir violetinę spalvas)
Pakeisti galiniai amortizatoriai, galiniai stabdžių diskai, kaladėlės, grotelės ir kapotas nuo 9-3OG, porankis cabrio (labai patogus).
Pakeista variklio grandinė.
Dugnas padengtas antikorozine danga. (kitų darbų nežinau buvus tema: viewtopic.php?f=26&t=8636 )
Toliau mašiną nusipirkau ir tvarkiau aš:
Variklio skyrius: Tepalai, žvakės, filtrai buvo keičiami laiku. Piltas tik sintetinis Mobil 1 tepalas. Keistas stiprintuvo siurblys, įtempėjas, radiatorius, guolis dirželio naujas, vakumo šlangutes pakeičiau silikoninėm, variklio ventiliacijos plastmasę, vakumo atbulinės eigos vožtuvą nauju, sutrumpinta generatoriaus dirža, variklio ilgaamžiškumui palaikyti supyles esu RVS'ą (metalo keramiką).
Važiuoklė: Keičiau priekinius amortizatorius (dėvėtus originalius) iš daužto amerikono, kelmus, naujus atraminius guolius su atramom, galines atramines gumas, pakeisti priekiniai pusašiai ir pakabinamas guolis, priekiniai rato guoliai naujais ir galiniai vienas naujas, vienas dėvėtas, keisti šarnynai, sailentblokai, vairo ir stabilizatoriaus traukės ir t.t. į važiuoklę suinvestaves labai nemažai turbūt perinkta beveik visa važiuoklė..
Salonas ir išorė: vairą, originalios formos veliūrinius kilimėlius,galines atramas (stoikes), centrine plastmasę, langų mygtukus, sudėjau chromuotas rankenėles. 2016 vairuotojo sėdynė pakeista į nesuplyšusią, perlituotas klimos reguliatorius, pakeistas SID su visais pikseliais, įdėtas cd changeris, klimos lemputės pakeistos į led, lempos pakeistos į osram night breaker, tokios lyg ir prieš tai buvo.. priešūkinės, pakeistos visos galinės lemputės įskaitant ir bagažinės stopų.. nupirkta talladega lūpa lūžus deja nesusitvarkiau.
Kiti naujesni remontai:
2015 vasarą Pakeista turbina su "kobra" nuo 9-5 aero modelio TD04, ašelė visai neklibėjo. (keičiant nuimtas ir išvalytas karteris)
Perprogramuotas ECU ir šiuo metu bent jau teoriškai turėtų būti ~150-160kw ant stendo nesukau.
Prieš pusantrų metų sudėtos geros BRC dujos nuvažiuota su jom labai mažai lyg apie 12+ tūkst. reikia patikslinti dokumentuose.. mokėta 2300Lt = 660 eur.
2015 vasarą pakeista nauja Luk sankaba ir naujas itališkas automatinis sankabos trosas (deja jam neatlaikius turbūt variklio pagalvės vibracijos ir stovėjus ant tarpinės padėties 2016 03 pakeistas kitu reguliuojamu)
Sudėtos naujos silikoninės aušinimo šlangos ir tvirtos silikoninės laisvos eigos vožtuvo šlangos do88.
Naujas rankinio trosas, naujas kapoto amortizatorius
Sudėtos sutvirtintos poliuretanu priekinės variklio pagalvės viena nauja kita dėvėta, galinė nauja febi originali.
Visai neseniai pakeistas ir lambda zondas, bosh valytuvai priekiniai ir galinis.
2016 m. kovo gale nauji priekiniai trw diskai ir kaladėlės.
Pagrinde visi darbai atlikti autorizuotam saab servise - Grifinas. Paskaičiavus suinvestavau į šitą saabą mažiausiai dar du tokius pats saabus.
Vien ant sąskaitų su dujom apie 2 tūkst.+ eurų o dar nevisas turiu ir išsaugojas + labai daug dalių pirkau grynais (turbina, amortizatoriai, važiuoklės dalys ir t.t.)
Kam įdomu turiu išsaugojas daug sąskaitų.
Ka reikia susitvarkyti:
Pasikeisti dėžės varžtus ir riebokšlį kur bėgiu rankena jungias su dėže, pasikeist tepalą nes dėl trūkumo vos ūžia, dapylus stipriai aptilo bet kadangi leidžia ta tepalą po truputį garsas vėl atsiradinėja.
(Varžtų laukiu turėsiu juos 2016 04 29, riebokšlį nupirkes, tepalą nupirkes, dar papildomai nupirkes ir rvs supilt į dėžę ilgaamžiškumui ir mažesniai trinčiai).
Dasiveržt variklio pagalvę, nes nežinodamas kad vairuotojo pusės ant veržlių ji stovi (kaip neturėtų būt) atveržiau.. Priėjimas labai sunkus, grifine sakė ilgai žaidė kol užsuko praeita kartą.. Jeigu
dar liks mašina pas mane vešiu kad arba vėl priveržtų arba privirintų tas veržles..
Kartais išmeta check dėl lambdos, pakeista kaip minėjau ji labai nesenai nauja tai įtariu laidą, nes mačiau keliose vietose pažeistas.. dar reikės patikrint ar ant benzino irgi meta.. įtakos važiavimui visiškai neturi..
Trūkus kondicionieriaus šlanga, parodyčiau kurią reikia pasikeisti nekainuotu brangiai hansaflexe, iki tol veikė kondicionierius puikiai jeigu nenusipirksiu mašinos iki vasaros susitaisysiu.
Priešrūkiniai šviečia bet išlūže reguliatoriai ir laikikliai po viena lyg.. Per du metus neteko nei karto naudot tai ir tvarkyt nedaug noro bet maža kas.. technikine praleido su tokiais..
Galinius langus sutvarkyt nes leidžia po lietaus drėgmę buvusio šeimininko buvo pritepta poliuretano bet vėl pradėjo leist, aš dar užtepiau mažiau bet vistiek po kurio laiko leidžia. Pasiūlymas viska lupt lauk ir nuvežt
kad normaliai perdėtu tuos langus kainos nėra didelės.
Kiti pagrinde kosmetiniai trūkumai nes nebeturėjau kada jais užsiimti reikia palituot, padažyti priekinį buferį ir dar keleta vietų pabraižymų ant mašinos.. (dažų kažkiek dar turiu),pasitvarkyt lubas..
Surašiau sąžiningai viską ka žinau apie trūkumus..
Priedai prie mašinos:
ratai r16 su neblogom žieminėm padangom ir dar komplektas padangų kur buvo ant mašinos kai pirkau 1-2 sezonam žieminės-vasarinės.
17 fisher ratai su vasarinėm padangom (vienos šonas truputi pavalgytas, dėl blogo šarnyro įdėta i gala, bet sezonui dar tikrai užteks)
sulūžus reta 900ng talladega lūpa, planavau susitvarkyt ir užsidėt.. (juodas priekinis buferis jeigu reikalingas)
pridedu kenwood kdc serijos magnetolą, kuri buvo anksčiau.. (priekyje buvusio savininko sudėti hertz komponentai, gale ivolgos, durelėse paprastos kolonėles kiek mačiau) yra dar ir gamyklinis stiprintuvas reikia laido
jam pasijungt ir atsekt kas dar priburta buvo ten su laidais..
variklio pagalviu komplektas dvi dėvėtos geros būklės, kita beveik nauja..
Atsarginį ecu su originalia mašinos programa ir dar visokių smulkmenų..
TA galioja iki 2017.09.07, praėjau pats (padanga pavalgyta buvo ir poto su žieminėm nepraėjau rado kelis dyglius, lemputės galinės gabaritų ir priešrūkines sukeist vietom ir reikėjo šarnyra pasikeist)
Prie 274800km keisti tepalai, žvakės, filtrai.
Pats nuvažiavau viso tik apie 15-17 tūkst. km su mašina reikia patikslinti rida..
Parduočiau tik žmogui, kuris domisi automobiliais ir žada rūpintis šitu saabu.
Kaina 1400 eur. derinama proto ribose.. Šalinant trūkumus kaina kils, jeigu turit šiek tiek laiko ir noro pasikrapštyti prie mašinos galima daug ką pačiam pasidaryti..
Sveiki, na pagaliau ir aš prisistatysiu. Esu Deivis iš Kauno. Taigi ilgai ieškojau pirmojo nuosavo automobilio ir akis užkliuvo už SAAB automobilių. Turbūt, kad labai patiko draugo vairuojamas 9000. Taigi pradėjau dairytis ir radau forumiečio parduodamą 96 metų galo Saab 900 2.0 turbo coupe. Apžiūrėjas kelis variantus nuvažiavau su draugu į Elektrėnus ir nusipirkau šį automobilį. Nuskambės gal juokingai bet vienas iš lemiamų dalykų buvo tai kad automobilis buvo perdažytas padengtas antikorozine danga ir patiko spalva
Sąnaudos kai tik nusipirkau tai buvo gal 18ltr/100km , dabar normaliai važinėjant apie 11-12Ltr pagrinde važinėju mieste..
Kai turėsiu progos nufotkinsiu su normaliu fotoaparatu, o kolkas pridedu nuotraukas darytas telefonu.
Automobilio būklė:
Važiuoklė: buvo miręs amortizatorius, lūžus spyruoklė, suplyšusiom gumom atraminių guolių tvirtinimai ir atraminis guolis ir dasibaiges šarnyras. Viskas buvo sutvarkyta, tad važiuoklė dabar gera.
Kėbulas: būklė labai gera, tik truputi nubrėžtas buferis su laiku persidažysiu ir truputį leido vandenį galinėj keleivio pusėj, bet su draugu per pusvalandį sutvarkėm viską ir kita dieną po liūties nei lašelio vandens nebuvo.
Salonas: Suplyšus vairuotojo sėdynė planai irgi susisiūt o šiaip daugiau tai tvarkingas, tiesa klijų palaistyta vietom tai kažkaip bandysiu išvalyt jeigu turit įdėjų kas juos gerai valo tai pasidalinkit.
Variklio skyrius: Na išbandžius kaip važiuoja viskas buvo tikrai gerai, tačiau po savaitės gal pradėjo cypauti vairo stiprintuvo siurblys, tai buvo pakeistas dėvėtu pasirodo ir tas blogas tai nusprendžiau geriau truputi daugiau sumokėti ir restoruoti senajį bent ramu ilgam laikui bus tad dabar laukiu naujojo važiavimui netrukdė tik tas garsas baisiai nervino..
_________________________________________________________________________________________________________________
06 09 Update:
Pakeistas vairo stiprintuvo siurblys, buvo pradėjas kaukt ir prie to pačio įtempėjas, nes laisvas visai dirželis buvo. Tada pavažiavus truputi pradėjo cypaut dirželis kadangi prieš tai siurblys buvo visas tepaluotas ir ne itin gerai nuvalytas tai įtariau, kad bėda gali būt dėl tepalų, nupurškiau stiprintuvo siurblio guolį ir dirželį "karbiuratorių ir stabdžių diskų valikliu" tai lyg nuriebalino ir garsas dingo.
Darbų eigoje taip pat buvo pakeista "santechniko rojumi" praminta detalė, originaliom laisvos eigos vožtuvo žarnom..
Dar vakar užsipildžiau kondicionierių tai viskas veikia ir šaldo tikrai maloniai, nereiks kaist karštom vasaros dienom..