Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT
Parašytas: 2016 Rgs 14, 21:01
Važiuojant su šaltu varikliu trauka gera, varikliui įšilus irgi viskas ok iki pirmo variklio išjungimo. Jeigu paliekama mašina bent 20 min ir įsėdama vėl važiuoti su neataušusiu varikliu - mašina visai "buka" tampa. Lyg būtų ant Winter režimo. Po to, ties kokiais 4k rpm traukt pradeda. Šitą problemą turiu jau kokius du metus, bet anksčiau retai pasitaikydavo. Kompas klaidų nemeta, kątik pakeičiau alkūninio veleno daviklį - nieko. Taisau Panerių g. 64 pas Audrimantą - nieko neranda. Automobilis benzas/dujos, tas pats ant abiejų kurų.
+ nežinau ar susiję, bet kartais ryte vedant auto apsukos pašokinėja (nuo 2k rpm iki vos ne užgesimo ribos) ir stabilizuojasi, niekada nebuvo užgesusi, tik purtėsi.
Prieš 100k km restauruota turbina + pirkta nauja DI kasetė + pirkta nauja droselio sklendė. Automatinė greičių dėžė tikrinta - mechaniškai tvarkinga. Buvo bandytas "bolt mod" - nepadėjo. Žvakės keičiamos kas 20k km, tepalai kas 10k km. Automobilio rida 230k km.
Nebežinau ką daryt
+ nežinau ar susiję, bet kartais ryte vedant auto apsukos pašokinėja (nuo 2k rpm iki vos ne užgesimo ribos) ir stabilizuojasi, niekada nebuvo užgesusi, tik purtėsi.
Prieš 100k km restauruota turbina + pirkta nauja DI kasetė + pirkta nauja droselio sklendė. Automatinė greičių dėžė tikrinta - mechaniškai tvarkinga. Buvo bandytas "bolt mod" - nepadėjo. Žvakės keičiamos kas 20k km, tepalai kas 10k km. Automobilio rida 230k km.
Nebežinau ką daryt