Puslapis 4044

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Rgs 28, 19:48
Daivanas
Jeigu pas tave tas pats principas kaip ir ant 204L variklio tai papraščiausiai nuimi šlanga arba vamzdi nuo to vožtuvo kuris sugražina orą į turbiną.. šlanga (vamzdį) užkemši kad nepritrauktų visokio š į turbiną ir tada su antru bėgėjiesi meti bėgi ir klausai ar bus kaip fast and furious garsai ar ne.. turėtu būt pššš jeigu nebus vadinas vožtuvas neatsidaro jeigu bus atsidaro ir viskas veikia..

YOU CANNOT USE A BLOW OFF VALVE ON T7 CARS. Period. For those T7 owners who want to upgrade from their fault stock bypass valve, Forge offers a nice aftermarket unit that recirculates back into the system as it should. There is no way around this as of today but with further tinkering in T7suite, someone may come up with a trick.

pagal šita info gali ir nepavykti toks tikrinimo būdas.. tad jeigu neišeis tai gauk iš forumiečių pvz. bruzo ardo jis 9-5 ta vožtuvą pasikeisk ir pažėk ar padės..

P.S. patikrinčiau dar ir bpc vožtuvą..

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Rgs 28, 21:59
Incoming
Daivanas rašė:Jeigu pas tave tas pats principas kaip ir ant 204L variklio tai papraščiausiai nuimi šlanga arba vamzdi nuo to vožtuvo kuris sugražina orą į turbiną.. šlanga (vamzdį) užkemši kad nepritrauktų visokio š į turbiną ir tada su antru bėgėjiesi meti bėgi ir klausai ar bus kaip fast and furious garsai ar ne.. turėtu būt pššš jeigu nebus vadinas vožtuvas neatsidaro jeigu bus atsidaro ir viskas veikia..

YOU CANNOT USE A BLOW OFF VALVE ON T7 CARS. Period. For those T7 owners who want to upgrade from their fault stock bypass valve, Forge offers a nice aftermarket unit that recirculates back into the system as it should. There is no way around this as of today but with further tinkering in T7suite, someone may come up with a trick.

pagal šita info gali ir nepavykti toks tikrinimo būdas.. tad jeigu neišeis tai gauk iš forumiečių pvz. bruzo ardo jis 9-5 ta vožtuvą pasikeisk ir pažėk ar padės..

P.S. patikrinčiau dar ir bpc vožtuvą..


Voztuvas tai cia tas juodas sudukas(bypass) ane?
O bpc voztuvas tai cia katras? Blem netikrines tai nezinau:/

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Rgs 29, 09:53
Daivanas
susivestum i google saab 9-5 bypass valve ir bpc valve ir pamatytum kas kur kaip :) bpc atseksi pagal šlangutes kur ateina iš kobros ir wastegate nuo turbinos.. Pats pirmas rezultatas: https://www.youtube.com/watch?v=OBTyqrzXT8E Beveik visa info google nuo a iki z gali rast ypač apie 9-5 saabus..

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Rgs 29, 10:44
Romeo
Aš tikrinau taip: užglušinau sandariai prieš intercoolerį žarną ir prieš oro sklendę padariau užglušinimą su ventyliu. Pasiėmiau kompresoriuką mažą, padangoms pūsti ir slėgio/vakuminę pompą. Kompresoriuką pajungiau prie to užglušinimo su ventyliu, o tą pompą prie to bypass vakuminės žarnelės. Su pompa užkačigarinau 1 bar (uždarytas vožtuvas), o su kompresoriuku pripompinau 1,5 bar (Aišku tau tiek nereikia). Oi, kaip traškėjo žarnos:-) Bet pasitikrinau bovo sandarumą ir tuo pačiu visos sistemos. Žinoma kompresoriuko rodyklė išjungus jį neturi kristi nei trupučio, jei nori idealaus sandarumo. Pas mane taip ir buvo. Jei krenta klausai kur šnypščia.

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Rgs 29, 11:49
Rudik
Maza pastaba, jei zmogus vadina kompresoriu turbinos vardu, skias jis nelabai supranta ka kalba.

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Rgs 29, 12:42
Romeo
Rudik rašė:Maza pastaba, jei zmogus vadina kompresoriu turbinos vardu, skias jis nelabai supranta ka kalba.

Galima ir kita versija: Jei žmogus nevadina kompresoriaus turbinos vardu, tai nereiškia kad jis jau kažką supranta. Galbūt jis jaučiasi menkas, bet nori atrodyti galingai ;)

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 04, 08:36
Rudik
Romeo, pagal tavo versija iseina, kad destitojai yra menkesni uz studentus? :-D

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 06, 09:36
Romeo
Rudik rašė:Romeo, pagal tavo versija iseina, kad destitojai yra menkesni uz studentus? :-D

Visko pasitaiko šiam pasaulyje:-)
Visi pradėkit kompresorius vadinti kompresoriais, turbinas turbinomis, o visą tą reikalą turbokompresoriais ir suprasit apie ką visi čia pezat, o tai dabar vieni vėjai ir Rudik susipainioja skaitydamas :-D Mat, jis čia mūsų "destitojas" ;)

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 07, 19:03
Rudik
Romeo, jei neskiri turbina nuo kompresoriaus reiskia nesupranti kas ir kaip veikia, o jei nesupranti kaip veikia, kaip tu gali daikta patobulint... a? Klausimas tuneriams, koks gali buti slegiu skirtumas tarp kolektoriu? :)

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 08, 21:31
Romeo
Rudik rašė:Romeo, jei neskiri turbina nuo kompresoriaus reiskia nesupranti kas ir kaip veikia, o jei nesupranti kaip veikia, kaip tu gali daikta patobulint... a? Klausimas tuneriams, koks gali buti slegiu skirtumas tarp kolektoriu? :)

Apie kokį tu čia patobulinimą...? Nieko nesuprantu, rimtai, visiškai... Ir mano Saabas greičiau pradėjo važiuoti visai netyčia, nes aš tai nieko nesuprantu. Ir kad ir koks tavo manymu šūdas Trionicas, bet dar neužkalė nei vienas motoras (kas ten tau nutiko:-)? ), o kankinamas jis (prisimeni LPG su 1.2 bar)
P.S.Savo žinutės pakeisti nebegalėsi ;)

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 09, 15:02
Rudik
Na va, jei suprastum, tai veju nerasytum.. ;)
Jau siuliau cia, pasikartoju: ijungi kamera telefone, istrauki kuro siurblio saugikli, isvaziuoji i autostrada ir pilna apkrova, bent kelias minutes nepertraukiamai.... ir parodai 1,2 bar boosta... Butu idomu paziuret... :)
Toliau, prasom nevartalioti, jei ne taip, velgi, supranti kazka, Trionikas ne sudas, o grybas, kuris pats is saves arkliu neprideda, nes tai tiesiog fiziskai neimanoma. Kas dar neaisku?... Netiki? Atidarai tech.data ir pasitikrinai. :study:

p.s. pries rasydamas nauja "mesedza", istrinu sena (jei "replaju" nebuvo), kad nebutu du is eiles, tai atsipalaiduok.. Viskas bus gerai. :)

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 10, 14:20
Romeo
Rudik rašė: Jau siuliau cia, pasikartoju: ijungi kamera telefone, istrauki kuro siurblio saugikli, isvaziuoji i autostrada ir pilna apkrova, bent kelias minutes nepertraukiamai.... ir parodai 1,2 bar boosta... Butu idomu paziuret... :)
Norėtum :) Už tai ir neužlinko variklis, nes tokius dalykus įvertinau. Pilnai tikiu, kad po tokių pasilakstymų būtų chana. Bet užmesčiuose lenkimuose ant WOT sužeminus bėgį perjunginėti į benziną nereikėdavo. Ir varikliui nieko nenutiko. Užtat dabar jau reikia perjunginėti ir dujas naudoju tik kruizinant:-)
Toliau, prasom nevartalioti, jei ne taip, velgi, supranti kazka, Trionikas ne sudas, o grybas, kuris pats is saves arkliu neprideda, nes tai tiesiog fiziskai neimanoma.
O prie ko čia arkliai? Aš ne tą turėjau omeny:-)
p.s. pries rasydamas nauja "mesedza", istrinu sena (jei "replaju" nebuvo), kad nebutu du is eiles

Dar yra edit knopkė ;)
Ir kadangi ši tema apie džeki chaną :lol: tai pastebėjau tokį įdomų dalyką. Kodėl STFT pasiekus 24,x % ne LTFT didinamas, o tiesiog uždegamas check? LTFT tuo tarpu lieka su nuliu.

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 13, 09:10
dellas1
Gal kas buvo susidures su P0172 klaida? gal kas pades issifruoti ja? 9-5 2.0 110kw.

Parašytas: 2015 Spa 13, 10:08
bruzas
Per riebus misinys. Speju yra dujos? Pradziai istrauk 17 saugikli kelioms minutems, tada pas dujininkus misinio reguliavimui.

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 13, 13:30
hartke
Riebus misinys gali buti del kiauros interkulerio slangos. Pasitikrink