Variklio purtymasis

Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio purtymasis

Standartinė Audriss99 » 2014 Gru 02, 09:50

Jei sklendė mechaninė, gali kvailioti tuščios eigos vožtuvas arba kompas.
SAAB 900
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Variklio purtymasis

Standartinė romask » 2014 Gru 02, 09:55

Sklende elektrine, tik LIMP HOME rezimu mechanine patampa, laisva eiga vakuumu berods reguliuojasi, gal slangele kiaura i droseli einanti?
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Variklio purtymasis

Standartinė aurissan » 2014 Gru 02, 12:14

bruzas, nepainiok kompresijos su suspaudimo laipsniu. Compression ratio tai nėra kompresija.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Standartinė bruzas » 2014 Gru 02, 12:27

Nu tai kad lyg ir neminejau cia suspaudimo laipsnio niekur. Jo su kompresimetru nemanau kad iseis pamatuot. O kokia tiksli savoka, tam dalykui, kuri cia su kompresimetru ismatavo (jei ir iranki teisingai vadinu)? Vadinu tiesiog kompresija, bet tai cia tiesiog zargonas istriges.

Su vakuuminem zarnelem sake viskas tvarkoj, tikrino ir pats ir pas meistrus. Laisvos eigos voztuvo kiek zinau pas T7 nera. O kaip su TPS? Yra liga ju ar nelabai?
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Variklio purtymasis

Standartinė aurissan » 2014 Gru 02, 12:31

Tai tada jei ne tu tai nuoroda suklaidino. Jei kompresija normose- tai nereikia prie jos daugiau kabintis. Jei ji dar mažesnė (ir visuose cil. vienoda) tai važiuoja nesipurtant ir su tokia. Beja, o prie to purtymosi kelenimų nesigirdi?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Variklio purtymasis

Standartinė romask » 2014 Gru 02, 12:46

Kad cia is vis kaip sugedes telefonas vyksta :) Vienas zmogus kazkur kazka daro, kitas jo bedas aprasineja :)
O tas tvarkoj, tai buvo nuimta ir apziureta? Taip pat butu gerai patikrinti visas EVAP sistemos slangeles, kurios su droseliu susije. Nes panasiau tai cia i vakuumo nuoteki kazuriam gale, bet paprastas garazinis tai vargiai tokia uzduoti iveiks, nebent kazkiek turi supratimo su kuo susidure :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Re: Variklio purtymasis

Standartinė bruzas » 2014 Gru 03, 23:47

Vakuumo nuotekis dar syki bus tikrinamas, slangu uzpirkta. Prie purtymusi jokiu kalenimu ir uzimu nera, tiesiog nestabilus variklio darbas.

Dar syki pas signalo Tech2 apsilanke. Dabar jau viskas aisku kas ten ir kaip ziurejo - supratimas tik bazinis, jei techas raso ka rodo, tai perskaito, bet jei reiktu kazka surast ir diagnozuot - greiciausiai be sansu, nebent netyciom. Ar yra Klaipedoj normalus motoristas, kuris gebetu teisingai interpretuoti techo parodymus? Su savo techu aisku geriau, bet gal galima butu suderinti kad ir is to pacio signalo, kad duotu pasinaudot.

O ka dabar perziurejo (taip taip, sugedes telefonas, bet ka daryt...) - prie variklio parametru, misfire duoda sitokius duomenis:
1 - 400
2 - 5000
3 - 5500
4 - 500
Skaiciai netikslus, nes jie ir kinta pastoviai, bet proporcijos matosi. Tokie skaiciai pasirodo jau po keliu minuciu darbo. Pasirinkus konkretu cilindra kreive eina per techa(horizontali), kai variklis netolygiai sudirba kreive sokteli - zodziu tai ka rodo ekrane ir kas vyksta su varikliu +- sutampa. Knock'as tik vienetais skaiciuojasi, tai ne taip baisiai.
Mano protas neisnesa - kaip gali su sitokiu kiekiu missfire vazineti trionicas be jokio CEL ir jokios klaidos.
Veiksmu planas, mano nuomone:
- chirurgiskai atidus vakuuminiu slangu ir EVAP sistemos voztuveliu perziurejimas
- DI kasete is veikiancios masinos, bei pries vedant nuresetintas ECU
- eterio proceduros aplink isiurbimo kolika, purkstukus ir pan.
Dar pasiulymu?
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: Variklio purtymasis

Standartinė CandyBoy » 2014 Gru 04, 00:07

Man rodos čia DI knisą protą, jeigu kažkur siurbtų orą, tai misfire visur būtų kosminis, o dabar pagrinde tik 2-3 kaušai...
Paskutinį kartą redagavo 1 CandyBoy. Iš viso redaguota 2014 kartus.
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Re: Variklio purtymasis

Standartinė bruzas » 2014 Gru 04, 00:09

Bet DI gera jau buvo isbandyta. Be ECU reset, bet viltis kad tas reset'as pades tai tik kad ramiau butu, iki pakol isbandyta bus, nes protas sako kad sudas buvo ir liks.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: Variklio purtymasis

Standartinė CandyBoy » 2014 Gru 04, 00:14

Gal purkštukus dar reiktų pasižiūrėt... Misfire tai tikrai labai labai per didelis, kad ir tie 500 jau ryškiai per daug. Su techu nepažiūrėjot riebina kurą ar liesina? Pamiršau kaip vadinasi tas parametras :D
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Re: Variklio purtymasis

Standartinė bruzas » 2014 Gru 04, 00:34

Techas signale rusiskas. Angliskais terminais dar susigaudyciau, bet rusiskai bevek be sansu. O kaip paaiskinti zmonems, ko ieskoti, kai jie to nesupranta? Prie parametro, kuriame buvo zodis lambda, sake kito skaiciai tarp -15 ir +10, arba atvirksciai. Kokiais vienetais? A velnias zino, buciau su techu dirbes, tai pagal intuicija arba zinojima galima butu nustatyt.

Nu zodziu, "sugedes telefonas" kaip minejo, bet kol kas stengiuosi kaip iseina. Meistru kuriais pasitiket galima nera kol kas (kaip ir prasiau, klaipedieciai - rekomenduokit, jei ka zinot), pats tik per kaledas galesiu prieit.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Variklio purtymasis

Standartinė romask » 2014 Gru 04, 07:48

Techas procentais lamdos tuos duomenis versti turetu. Teoriskai turetu jie plaukiot, bet ne tiek daug. Tas didelis plaukiojimas gali del adaptaciju ir trioniko bandymo "normalizuot" misini but.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Dru
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 75
Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
Miestas: Lietuvos viduryje

Re: Variklio purtymasis

Standartinė Dru » 2014 Gru 10, 20:13

bruzas rašė:Bet DI gera jau buvo isbandyta. Be ECU reset, bet viltis kad tas reset'as pades tai tik kad ramiau butu, iki pakol isbandyta bus, nes protas sako kad sudas buvo ir liks.


gal Throttle Position Sensor grybą pjauna
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Variklio purtymasis

Standartinė romask » 2014 Gru 10, 20:17

PAs 9-5 tas integruotas i droseli, ir nelabai remontuojamas, kazkiek adaptacijos dar apgydo situs reikalus, bet tas neturetu tarp cilidru tokiu pievu daryt
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Dru
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 75
Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
Miestas: Lietuvos viduryje

Re: Variklio purtymasis

Standartinė Dru » 2014 Gru 10, 20:23

romask rašė:PAs 9-5 tas integruotas i droseli, ir nelabai remontuojamas, kazkiek adaptacijos dar apgydo situs reikalus, bet tas neturetu tarp cilidru tokiu pievu daryt



kas te žino... gali būt ir tame daikte bėdos. ne specialistas aš, bet.. bet visgi širdelė labai linsta prie to Throttle Position Sensor.. prie to pačio gal ir Crankshaft Position Sensor patikrint
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių