Sveiki,
Gal kas pakomentuosite kaip pasireguliuoti degimo kampą? T.y. vedimo metu, tai kaip suprantu mechaniškai. Kai prieš porą metų susireguliavau, tai viskas ok buvo. Bet šią vasarą kartais sunkiau kurėsi (~3-5 sek), tai nusprendžiau vėl pasireguliuoti (servise). Deja dabar atšalus orams, lenda tos pačios bėdos kaip ir prieš porą metų - jau reikia sukti ilgiau. Nenorėdamas drožti siurblio, tai suku su pertraukom po kokias 3 sekundes. Taip iš kokio 2-3 karto užsikuria.
Bėda ta, kad tingiu jau važiuoti į tą servisą, palikinėti mašiną nakčiai ir t.t... Gal ten nelabai sunkiai galėčiau pats tuos darbus pasidaryti? Servise kainuodavo ~60EUR, tai manau ten ne stebuklindi darbai
Degimo kampo reguliavimas
Re: Degimo kampo reguliavimas
Kadangi buvau Lenkijoj ir kaip tik sunkiai kūrėsi, tai nusprendžiau patikrinti kaip kuriasi pakaitinus žvakes. Taigi atjungiau temperatūrinį daviklį (po variklio apsauga, mėlyna fyškį, dešinė pusė (t.y. dešinio rato pusė)). Tad pakaitinus žvakes viskas gerai. Šiandien jau grįžęs per daug nemąsčiau - pasistačiau relę, kad atjungtų temp. daviklį kol nekrauna generatorius. Kaip ir būtų viskas ok, bet vis tiek įjungus ir palaikius degimą ilgesnį laiką, po kurio laiko užsidegė CE (sugedęs "coolant temperature sensor").Tai galvoju lygiagrečiai relės kontaktui pasistatysiu varžą, kad kol nesisuka generatorius, tol matytų kokius -10 laipsnių + pačio dačiko varža. Esmė tokia, kad nerandu kokio tipo čia daviklis, t.y. nežinau kokią varžą dėt. Lieka tik eksperimentuoti, bet manau reiks orientuotis apie kokius 10kOhm. Tad jei kas susidūrėt, gal galėtumėt iš karto teisinga linkme nukreipt
O pajungimas tai būtų toks.
http://i.imgur.com/L2zEa9t.png
O pajungimas tai būtų toks.
http://i.imgur.com/L2zEa9t.png
- svitas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2015 Kov 18, 10:59
Re: Degimo kampo reguliavimas
atšaldyk davikli iki -10 temp ir pamatuok varža daviklio
Saab 9-5 2.3t 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Panevėžys
Panevėžys
Re: Degimo kampo reguliavimas
Varža įdėta, ir jei dabar pats nemaišau, tai 2kOhm (bet gali būti ir 5kOhm). Jei gerai pamenu, tai palikau 2kOhm, bet pagal temperatūros/varžos santykį, tai lyg ir turėjo ten būti 5kOhm (pirkausi įvairias varžas ir eksperimentavau). Kada prie progos pamatuosiu ką iš tiesų palikau po visų eksperimentų
[papildyta]
Tai vis gi buvau įdėjęs 5 kOhm varžą. Na ji kiek per didelė: žvakes kaitindavo net tuo atveju, kai variklio temperatūra jau pasiekusi ~90 laipsnių (nors kaitindavo trumpai, ~3 sek.). Ir + labai ankstindavo degimą pirmas 5 sekundes po usžikūrimo.
Tai sumažinau varžą iki 2 kOhm - ryte pakaitino trumpai (lauke apie +5 buvo) ir užsikūrė lengvai. Pašilusio variklio jau nebekaitina.
Tai jei kas nors forsuosit žvakių pakaitinimą, tai rekomenduoju pradžiai su 2kOhm varža išsibandyti . Na o jeigu yra noro, tai galit ir su kokia 1kOhm pabandyti - visgi temperatūra bus mažesnė, prie kurios įjungiamas žvakių pakaitinimas (lyginant su 2kOhm). Jeigu 1kOhm mačytų, tai nėra prasmės naudoti 2kOhm - taupysit žvakes
[papildyta]
Tai vis gi buvau įdėjęs 5 kOhm varžą. Na ji kiek per didelė: žvakes kaitindavo net tuo atveju, kai variklio temperatūra jau pasiekusi ~90 laipsnių (nors kaitindavo trumpai, ~3 sek.). Ir + labai ankstindavo degimą pirmas 5 sekundes po usžikūrimo.
Tai sumažinau varžą iki 2 kOhm - ryte pakaitino trumpai (lauke apie +5 buvo) ir užsikūrė lengvai. Pašilusio variklio jau nebekaitina.
Tai jei kas nors forsuosit žvakių pakaitinimą, tai rekomenduoju pradžiai su 2kOhm varža išsibandyti . Na o jeigu yra noro, tai galit ir su kokia 1kOhm pabandyti - visgi temperatūra bus mažesnė, prie kurios įjungiamas žvakių pakaitinimas (lyginant su 2kOhm). Jeigu 1kOhm mačytų, tai nėra prasmės naudoti 2kOhm - taupysit žvakes
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių