Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė raimax » 2013 Bir 03, 16:02

raimis7 rašė:situacija toke nuveziau masina i servisa,jau 3 dienos ir jie neranda kas yra,kuro sistema is bako veike puikiai,kamsaft sensorius veike.prasidejo viskas nuo to kad uzsipyliau kuro ne is koloneles,is tos pacios backos piliausi as ir pylem i honda civic 2007 metu,ir honda nesikure ir mano saab nesikure,hondai pakeite purkstukus tai kurent meta duma bet neuzsiveda,o mano saab jokios givybes,gal sakau pirkti siurbli purkstukus ir keisti viska?neisivaizduoju masinos nebenoriu laikyti servise nes jie nieko neras o saskaita man reiks apval;e sumoketi,gal kas kokiu patarimu turit kur ka ziureti kaip patikrinti kas sugede?aciu:)



za-ja-bys, tai kokios ten salerkos užsipylėt, krosninės? o gal benzino? ką čia sutaupyti bandėt pildami iš tos "stebūklingos" bačkos? :)

aš pradžiai pakeisčiau visą kurą, supilti normalų iš degalinės, pakeisti filtrą.
Tada tikrinčiau koks slėgis sukeliamas raile. t.y. pagrindiniam vamzdyje iš kurio išeina vamzdeliai į purkštukus.
Daugiau galima tikrinti kiek purkštukai varo per grįžtamą.

O tai pri ko čia didelė sąskaita jei jie nesugeba nustatyti diagnozės?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Trafukas » 2013 Bir 03, 19:49

Teisingai raimax sako - pirma pasikeiskit kurą į normalų, išsiplaukit sistemą, sudėkit naujus filtrus. Kai švarus kuras ateis į siurblį, tada jei nesikurs tikrinkit slėgį. Common railas neatidarys purkštukų, kol sistemoje nebus reikiamo slėgio. Jeigu nesusidaro pakankamas slėgis - kaltinkit siublį (arba save patį, kad pylėt neaišku ką)
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Valdelis » 2013 Bir 04, 07:41

prisidedu prie kolegu pasakymu pirmas darbas ka padaryt tai pakeisti kuro filtra ir kura i svaru is koloneles! tada ar starterio budu ar tempimo megint uzkurti, jei nesiveda tikrint kuro sistema nuo pradziu iki galo.
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Trafukas » 2013 Bir 04, 07:55

Po tokių dalykų starteriu gali būti labai sunku užvesti, gali tekt ir patampyti, jei mašina ne automatas. Kitu atveju po visų procedūrų ko nors purkšti į įsiurbimo kolektorių, kas pagreitintų užsivedimą
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
raimis7
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė raimis7 » 2013 Bir 04, 14:39

nu honda jau sutvarke,purkstukai buvo sugadinti,pakeite purkstukus ir uzsivede o simtomai lygiai tokie patys kaip ir mano sabui buvo pries usgestant,idomu jaigu as keisdamas tarkim purkstukus atjungsiu tas fiskutes nuo purkstuku ir kai naujus idesiu ir pajungsiu nereikes man ju priristi prie kompo nenusiris ten niekas?
raimis7
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė raimis7 » 2013 Bir 04, 14:42

labai noreciau galvoti kad ir pas mane purkstukai uzlinko o ne siurblys:)
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė raimax » 2013 Bir 04, 14:43

šiaip mašina turėtų užsivesti. Bet tie pririšimai yra tam, kad ECU pagal purkštuko kodą galėtų parinkti tinkamas kuro korekcijas.
beje, ir naujas varines šaibas reiks dėti po forsunkėm.

beje kokia vnt kaina?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
raimis7
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė raimis7 » 2013 Bir 04, 17:02

naudotas purkstukas apie simta svaru.o jai originalus tai 350 svaru maciau kaina.siulo man is lietuvos pirkti 1 purkstukas apie simta litu ce pats pigiauses kiek itariu.
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Valdelis » 2013 Bir 05, 11:42

Atsirestauruok auturoje jei gerai pamenu apie 300lt/vnt. ir turesi naujus su garantija
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Trafukas » 2013 Bir 05, 19:59

Pirmiausia nusistatykit tikslų gedimą, nes kai pradeda va taip viską iš eilės, kas papuola, keisti, tai paskui ir būna, kad remontas atsistoja ties puse mašinos kainos. Gal tie purkštukai visi sveiki. Kad vienam buvo, tai nereiškia, kad ir pas tave tas pats. Taip galima ir visą variklį pakeisti, o tada suprasti, kad bake nėra kuro. Čia, aišku, humoras, bet esmę, manau, patys suprantat...
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 06, 13:40

Sveiki,

tikiuosi, kad rašau teisingoj temoj. Vakar įsigyjau 2006 metų 9-3 1.9 TID (110 KW). Šiandien ryte ant šalto variklio patikrinus alyvos lygį - nemaloni staigmena - lygis kokius ~ 2 cm virš maksimumo..

Dabar tokie pastebėjimai:
- gazuojant, aušinimo skysčio bakelyje nesimato jokio burbuliavimo, ar tepalo dėmių.
- Gazuojant, automobilis nemeta balto, ar kitokio neįprasto dūmo.

Ryt keičiu filtrus ir tepalus. Stebėsiu situaciją toliau. Taip pat stebėsiu aušinimo skysčio lygį.

Štai ką norėjau forumiečių paklaust: buvau radęs temą, kurioje buvo rašoma, kad TID'ams nuo ilgo stovėjimo, ar tiesiog amžiaus, sutrūkinėja purkštukų riebokšliai, ko pasekoj kuras patenka į variklio alyvą. Tik nežinau apie kokį variklį ėjo kalba 2.2, ar 1.9.. Tad taip ir neaišku ar tai aktualu maniškiam varikliui.

Gal kas apturėjo tą pačią problemą ir galėtų pakomentuot? Bučiau labai dėkingas už bet kokį komentarą, ar patarimą šioj nervus tampančioj situacijoj..
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė CandyBoy » 2013 Bir 06, 14:20

Nesiparink tu taip :), kad ryte rodo virš maksimumo - normalu, kadangi tepalas subėga į karterį, bet gal truputi perlenkei su ~2cm virš normos ? Tavo vietoje, dėl šventos ramybės pasikeisčiau ir aušinimo skystį.
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 06, 14:58

CandyBoy rašė:Nesiparink tu taip :), kad ryte rodo virš maksimumo - normalu, kadangi tepalas subėga į karterį, bet gal truputi perlenkei su ~2cm virš normos ? Tavo vietoje, dėl šventos ramybės pasikeisčiau ir aušinimo skystį.


Hmm.. iki šiol buvau įsitikinęs, kad būtent ant šalto variklio tepalams "nusistovėjus", jų lygis turi būti normoj tarp min ir max... Sakai normalu čia taip pas Saab'ą? :?

Kas dėl skysčio aušinimo ,tai tikrai manau, kad čia ne jis, nes kaip ir minėjau bakelyje gazuojant neburbuliuoja, dūmo balto/pilko nemeta, ir tepalo spalva normali - tamsi (ne kava su pienu)..

Dėl ~2 cm virš max. neperlenkiau, gal net ir daugiau truputį. Įtariu, kad čia Belgai per daug tepalų pripylė.. Nebent dar kažkas naujo, negirėto - aktualaus būtent šiam varikliui..

Prieš perkant šį lėktuvą, žiūrėjom tokį patį variantą. Ant karšto variklio tepalai buvo gal 3-4 cm virš normos. Vakar perkant mašiną, situacija buvo ta pati. Pagalvojau, kad tiesiog tepalų dėl spaudimo pripūsta į "ščiupo" vamzdį, ir, kad ant šalto variklio viskas bus normoj, bet deja..
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 06, 15:40

Ką tik parsipučiau SAAB 9-3 (nuo 2003) manual'ą. Gamintojas rašo, kad variklio alyvos lygis turi būti matuojamas taip:

- Automobilis pastatomas lygioj vietoj ( kas manau ir arkliui aišku :-D )
- Turi būti normali - darbinė variklio temperatūra
- matuojama po 2-5 minučių nuo variklio užgesinimo.

Alyvos lygis turi tilpti į normą tarp min ir max.

Įšvada: mano lėktuvo variklyje akivaizdžiai per daug tepalų .. :?
raimis7
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2013 Vas 05, 15:54

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Standartinė raimis7 » 2013 Bir 06, 15:48

tiesa pamirsau pamineti ta diena kai sugedo masina as pajungiau diagnostika ir man parode sita koda p1901.kiek skaiciau tai reiske kad katalizatorius uzsikises,ar gali taip buti kai jis uzsikisa masina nesikure visai/

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių