Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2008 Rgs 08, 09:51

Viktoras rašė:Pas mane kai neseniai buvo perdegųsi kaitinimo žvakė, netrūkus po šalto variklio užvedimo užsidegdavo CHEK ENGINE ir degdavo apie 20-30 sek.
_________________
2,2 tid, 2000.


check engine turetu degti, taip bent jau rasoma apie 3.0TiD, bet is asmenines patirties galiu pasakyti, jog tai nevisuomet suveikia, man praeitais metais CE nedege, o buvo dvi zvakes perdegusios, zemose temperaturose blogiau vedesi, pakeitus OK
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
juozas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2006 Spa 15, 15:06
Contact:

Standartinė juozas » 2008 Gru 29, 20:53

Sveiki visi, prikeliu temą dėl žvakių kaitinimo.

Kai šilta ar labai šalta, kuriasi gerai, nes kaista žvakės, o va pavažiavus ir vėliau bandant kurti, ilgokai tenka pasukti starteriu, nes žvakės nekaista.
Ar galima pareguliuoti, kad žvakės kaistų ir aukštesnėje temperatūroje?

O gal čia kitos bėdos?
Automobilis 9-3 2003 2.2 tid
9-3 2.2 TiD 2003
Algis.
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 225
Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
Miestas: Amžinoji sostinė

Standartinė Algis. » 2008 Gru 30, 08:03

juozas rašė:Sveiki visi, prikeliu temą dėl žvakių kaitinimo.

Kai šilta ar labai šalta, kuriasi gerai, nes kaista žvakės, o va pavažiavus ir vėliau bandant kurti, ilgokai tenka pasukti starteriu, nes žvakės nekaista.
Ar galima pareguliuoti, kad žvakės kaistų ir aukštesnėje temperatūroje?

O gal čia kitos bėdos?
Automobilis 9-3 2003 2.2 tid


Logiškai mąstant, galima problema ne žvakėse, o kuro padavime. Bent kiek padirbus varikliui cilindrai sušyla tiek, kad turėtų pakakti šilumos vėl paleisti variklį. O vat kuro padavimas, dėl sutirštėjusio kuro, gali būti apsunkintas. Po ilgo sukimo užvedus turėtų būti neprastas baltų dūmų kamuolys...

Čia tik pamąsymai. Dėl reguliavimo reiktų kreiptis į elektronikos specialistus...
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2008 Gru 30, 08:15

juozas rašė: vėliau bandant kurti, ilgokai tenka pasukti starteriu, nes žvakės nekaista.
Ar galima pareguliuoti, kad žvakės kaistų ir aukštesnėje temperatūroje?
ir neturi kaisti kai variklis siltas

juozas rašė: O gal čia kitos bėdos?
Automobilis 9-3 2003 2.2 tid
kitos bedos
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
juozas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2006 Spa 15, 15:06
Contact:

Standartinė juozas » 2008 Gru 30, 09:47

[quote="Algis."] Po ilgo sukimo užvedus turėtų būti neprastas baltų dūmų kamuolys...

Čia tik pamąsymai. Dėl reguliavimo reiktų kreiptis į elektronikos specialistus...[/quote]

Dūmų šiek tiek būna, bet ne per daugiausiai
9-3 2.2 TiD 2003
ArunasRI
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 197
Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
Miestas: Siauliai

Standartinė ArunasRI » 2008 Gru 30, 10:44

Turiu panasia situacija. Esant lauko temperaturai +/- 0, saltas variklis uzsiveda gana lengvai(bet ne visada is 1 pasukimo). Bet pavaziavus ir uzgesinus varikli, jam dar nespejus visiskai atsalti, vedasi sunkiai(kartais tik is kokio 4 ar 5 karto). Pastebejau, kad uzsiveda lengviau, vedant siek tiek numynus akseleratoriu. Kaip visuomet uzvedus, mestelejamas nekuklus juodu dumu debeselis.
MY '02 9-5 Arc 3.0 Tid
Arigato
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 2008 Bir 27, 13:30

Standartinė Arigato » 2008 Gru 30, 12:39

Juodų dūmų debesėlio neturi būti (pas mane nėra tfu tfu tfu) nei kai variklis šaltas, nei kai šiltas. Greičiausiai bus siurblys kaltas.
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2008 Gru 30, 12:42

Arigato rašė:Juodų dūmų debesėlio neturi būti (pas mane nėra tfu tfu tfu) nei kai variklis šaltas, nei kai šiltas. Greičiausiai bus siurblys kaltas.
juodu dumu debeselis tai suodziai is duslintuvo, kurie ismetami uzvedimo momentu, norma,
gali uzvesti paspausti gaza keleta kartu iki galo, prasivalys duslintuvas, o po to uzgesinus varikli ir vel uzvedus, jau dumu ir nebebus (arba bus gerokai maziau), pavazinesi ir vel suodziu prisikaups...
9-5 Aero Griffin MY2009
Arigato
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 2008 Bir 27, 13:30

Standartinė Arigato » 2008 Gru 30, 13:01

ziopliai rašė:
Arigato rašė:Juodų dūmų debesėlio neturi būti (pas mane nėra tfu tfu tfu) nei kai variklis šaltas, nei kai šiltas. Greičiausiai bus siurblys kaltas.
juodu dumu debeselis tai suodziai is duslintuvo, kurie ismetami uzvedimo momentu, norma,
gali uzvesti paspausti gaza keleta kartu iki galo, prasivalys duslintuvas, o po to uzgesinus varikli ir vel uzvedus, jau dumu ir nebebus (arba bus gerokai maziau), pavazinesi ir vel suodziu prisikaups...


Nesigynčysiu, bet man su kita auto, ne su Saab'u, buvo toks fintas, kad užvedus dūmino, o varikliui pašilus viskas ok. Pasireiškė taip pat-žvakėms pašilus eidavo s pol abarota, o esant varikliui šiltam, kai žvakės nekaitindavo reikėdavo sukti starterį apie 30-40 sek. kad užsikurtų. Diagnozė-paskirstymo diržo škyvas nulėkęs ir tokiu būdu nusireguliavęs siurblys(vos neužkalė variklis).
Vartotojo avataras
silvio
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 52
Užsiregistravo: 2007 Kov 13, 11:30
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė silvio » 2008 Gru 30, 14:51

Arigato rašė: Nesigynčysiu, bet man su kita auto, ne su Saab'u, buvo toks fintas, kad užvedus dūmino, o varikliui pašilus viskas ok. Pasireiškė taip pat-žvakėms pašilus eidavo s pol abarota, o esant varikliui šiltam, kai žvakės nekaitindavo reikėdavo sukti starterį apie 30-40 sek. kad užsikurtų. Diagnozė-paskirstymo diržo škyvas nulėkęs ir tokiu būdu nusireguliavęs siurblys(vos neužkalė variklis).


pas situos TiD'us grandine - tai "persokimas" nelabai gal imanomas.
ir pas mane tas pat - kol zvakes nepakaitina tai kuriasi sunkokai. tarp uzsivedimo pakaitinus ir ne - LABAI didelis skirtumas.
SAAB 9-3 SS, 2,2TiD, MY'04, MT
Vartotojo avataras
juozas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2006 Spa 15, 15:06
Contact:

Standartinė juozas » 2009 Sau 01, 21:22

Visus su Naujaisiais!

Tai va vakar nuvažiavom į NM sutiktuves 21.00, ir reikėjo išvažiuot 03.00, temperatūra buvo -8 ir žvakės nekaito :oops:
Teko apturėti gėdą, nes reikėjo starteriu prasukt keletą "abarotų", ir kolegos jau sakė kad jų AUDI geriau kuriasi :-D

P.S. Automobilis nedamuštas su org km ir vias kita
9-3 2.2 TiD 2003
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Standartinė Tikras » 2009 Sau 03, 01:06

juozas rašė:Visus su Naujaisiais!

Tai va vakar nuvažiavom į NM sutiktuves 21.00, ir reikėjo išvažiuot 03.00, temperatūra buvo -8 ir žvakės nekaito :oops:
Teko apturėti gėdą, nes reikėjo starteriu prasukt keletą "abarotų", ir kolegos jau sakė kad jų AUDI geriau kuriasi :-D

P.S. Automobilis nedamuštas su org km ir vias kita


idomu kaip mano nabagele palikta Vilniuj kur saltukas spaudzia :(
ex 9-3SS
Lauris
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2008 Spa 28, 18:40
Miestas: Vilnius

Standartinė Lauris » 2009 Sau 05, 09:54

juozas rašė:Sveiki visi, prikeliu temą dėl žvakių kaitinimo.

Kai šilta ar labai šalta, kuriasi gerai, nes kaista žvakės, o va pavažiavus ir vėliau bandant kurti, ilgokai tenka pasukti starteriu, nes žvakės nekaista.
Ar galima pareguliuoti, kad žvakės kaistų ir aukštesnėje temperatūroje?

O gal čia kitos bėdos?
Automobilis 9-3 2003 2.2 tid


Mano 2003 2,2 TID identiskai tas pats... ryte kai masina visiskai salta isijungia pakaitinimo zvakes ir uzsiveda vos pasukus starteri, bet pavazinejus ir masina palikus 1-3 valandom ji turbut nespeja wisiskai atsalti ir kuriant jau nebeuzsidega zvakes tada prasideda starterio sukimai ir dažniausiai tik is 2 karto uzsikuria (ismeta kazkiek baltu dumu, ko nebuna kai uzsidega zvakes)

Siaip neseniai dare visa aptarnavima Aeropolyje tai kai paklausiau del zvakiu pasake kad kompas jokiu klaidu nemeta ir nereikia nervintis...bet kai tokia skandinaviska masina prie -10C spyriojasi tai kazkaip nemiela :roll:
SAAB 9-3 2,2 TID MY2003
Pilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 2007 Rgp 06, 17:37

Standartinė Pilas » 2009 Sau 05, 16:11

man tas pats. tik as uzkuriu is vieno karto is kokiu 5-7 apsisukimu.
9-3 SS 2.2 TID Y2003
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Standartinė Tikras » 2009 Sau 05, 21:11

manasis 1,9TiD kazkiek sunkiau nei prie pliuso bet sakyciau siaip nelogai
ex 9-3SS

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 49 ir 0 svečių