Puslapis 5053

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Kov 23, 10:34
Trafukas
Jei 2.2 TiD tai yra tik vienas kuro siublys prie variklio, kuris pats pasitrauks tą ploviklį iš kanistriuko. Tik kai atjungsi šlangus, greičiausiai užsiorins visa sistema, tai iki užvedimo gali tekti ilgai sukti starteriu.

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Kov 24, 16:56
liuti5
Radau video. http://www.youtube.com/watch?v=PVDZUnhiYAY , o cia kartais ne langu apiplovimo siurbliukas ? :)

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Kov 28, 15:28
raimis7
ipiliau skyscio kur vandeni sutrauke is salerkos,tai atsigavo kuro sanaudos tik nzn ar skystis padejo ar seip atsigavo.o dumai nedingsta,jai ramiai vazineju nera dumu,bet jai uzspaudziu 120,160 ir poto numetu greiti pradeda dumit smarkiai labai,bet greit nustoja,toks jausmas kad turbina tepaliuko biski ileidze i dusle,ar negali buti taip?

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Kov 28, 15:38
romask
DPF gal kisasi? Limited performance nemeta?
Arba EGR mirsta.

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Kov 28, 16:04
raimis7
ne lemputes jokios nedega.egr ploviau,maf ploviau,kuro oro filtrai nauji.smirda dumai ir pagazavus biski nedaug labai ismeta dumo,o kai tik i autostrada isvaziuoju ir prasideda.dar pas mane turbs labai garsiai svilpe

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Kov 29, 16:18
raimis7
bandziau sendie autostradoje masina,iki 120 gerai,nuo 120 isibegejau iki 160 tai apsipile dumais ir trauka dingo.uzgesinau uzkuriau ir vel gerai jokiu dumu nera.mistika ne masina:))

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Kov 29, 16:30
romask
Kol forume remontuoji tai tikrai ir mistika liks :) nelabai cia ka prispeliosi. Truksta oro masinai... O del ko truksta velnias zino. Vakuumai, oro slangso, turbina ir t.t.

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 04, 12:38
raimis7
sveiki gyvi.radau del ko sunkiai kuresi masina,pasirodo is pakaitinimo zvakiu reles buvo kazkokiu tai budu iskritusi viske:)) noreciau paklausti gal kas zinote kodel smirdi dumai labai,jai sustojuprie sviesoforo tai salone labai pasmirsta,gal kuro nesudegina gerai?

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 04, 12:45
romask
O kuo smirdi? Ramunelem ar levandom? ;)
Bet cia turbut viena is pasekmiu is auksciau aprasytu bedu...

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 04, 12:58
raimis7
salerka smirdi kuo daugiau,as apie masina rasau ne apie soda:)

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 04, 13:09
romask
Na ne tik salerkos dumelis per duslintuva gali keliauti, o tarkim tepalo kvapas siektiek kitoks, negu salerkos... :) Bet esme vistiek lieka ta pati... Nuvaziuok pasidaryt normalia diagnostika... Ne zigulys cia, kur per kontrolinius taskus su kuvalda pabaladojes 90% gedimu sutvarkyt gali :-D

Arba vaziuok i autostrada galutinai varikli damusti - pasikeisi ir bus ramu :)

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 22, 20:48
liuti5
Turiu du klausimelius :) Gal kam su op-com'u taippat yra ?
Paveikslėlis

Ir antras: Pasirinkus belekuri is duotu variantu kazkaip prisijungia. Tik nzn ar cia viska teisingai rodo. Kodel jis reikalauja kad variklis dirbtu 1250rpm? Nu ir prie to pacio dar :) ar normalus purkstuku darbas?

Identifier: 0x0788
VIN: YS3FF46V671127366
Hardware number:81012868
Motor type: Z19DT
Part Number:55565207
Software version number: 55565206
Hardware manufacturer number: 0281014076
Software Number: 1037380265P485_O27
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
System description: BOSCH0100
Type approval number: B07027
Variant programming: 0x000070E2
Alpha code: AA
Hardware manufacturer system name: EDC16C39
Software version: HO27JDB2
ECU variant coding: 0x000019C1

Measuring blocks information:

Battery Voltage,13.8 V
Ignition Status,On 12V
Starter Relay,Inactive
Fuel Pump Relay,Active
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.96 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.47 V
Calculated Pedal Position,0 %
Desired Engine Idle Speed,1.250 RPM
Engine Speed,842 RPM
Camshaft Speed,400 RPM
Idle Speed Modified,No
Calculated Air Flow,40 kg/h
Mass Air Flow Sensor,46 kg/h
Ambient Temperature,15 °C
Charge Air Temperature,51 °C
Charge Air Temperature,2.01 V
Coolant Temperature,96 °C
Coolant Temperature,1.04 V
Oil Level,Normal
Oil Pressure,Normal
Engine Oil Level Status,Okay
B1S1 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 1),132 °C
B1S1 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 1),1.1 V
B1S2 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 2),124 °C
B1S2 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 2),1.1 V
Barometric Pressure,100 kPa
Barometric Pressure,3.94 V
Boost Pressure Command,120 kPa
Boost Pressure,102 kPa
Boost Pressure,1.64 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,75 %
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation),42 %
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),35 %
Throttle Position PWM Servo Signal,5 %
Desired Common Rail Fuel Pressure,27.00 MPa
Common Rail Fuel Pressure,27.03 MPa
Common Rail Fuel Pressure,1.09 V
Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM,0 %
Rail Pressure Control Solenoid Valve Current,0.00 a
Fuel Metering Solenoid Valve PWM,38 %
Fuel Metering Solenoid Valve Current,1.39 %
Fuel Temperature,32 °C
Fuel Temperature,2.77 V
A/C Information Switch,Not Programmed
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),Not Programmed
A/C Pressure (Air Conditioning),Not Programmed kPa
A/C Pressure (Air Conditioning),[V] V
A/C Relay (Air Conditioning),Not Programmed
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Inactive
Vehicle Speed,0 km/h
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Inactive
Vehicle Acceleration,0.0 m/s2
Cruise Control,Inactive
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Engine Torque,12 Nm
Torque Control,Inactive
Requested Torque (Traction Control),0 Nm
Remaining Oil Life,12 %
Engine Oil Change Warning,Inactive
Malfunction Indicator (MI),Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Glow Time Relay,Inactive 12V
Glow Time Telltale,Off 12V
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Main Injection Timing,-0.7 °CA
Final Fuel Injection Amount,7.5 mm3/stk

Differential Pressure Diesel Particulate Filter,-2 kPa
Differential Pressure Diesel Particulate Filter,0.43 V
Diesel Particulate Filter Saturation,56 %
Dist. Since Last DPF Regeneration (Distance),240 km
DPF Regeneration,0 %
Odometer Value,296.488 km
Tank Sensor,1.74 V
Fan Control 1,Inactive
Fan Control 2,Inactive
Fan Control 3,Inactive

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 22, 21:05
raimax
nuskaityk purkštukų korekcijas kuriuose atsispindėtų visų 4 rodmenys ;)

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 23, 15:12
raimis7
sveiki,beda istiko vel,nuvaziavau i sveciu masina pastovejo gal 3 val ir kai bandziau uzvesti neuzsivede tad sukau starteri toliau,ir sukimas silpnejo silpnejo ir visai sustojo,pajungem laidus nuo kitos masinos,nes manem kad akumas nusprogo,bet ne nieko,starteris nerodo jokios givybes,pasuki rakteli tik rele sukliunksi ir daugaiu nieko.sakau gal imobilaizeris nusprogo.gal kam buvo tokiu ciudu,trece diena masina stovi neuzkuriu,ar starteris taip staigiai galejo nusprogti?

Re: Klausimai važiuojantiems TiD'ais

Parašytas: 2013 Bal 23, 15:43
Trafukas
Starteris gali nusprogti. Bet pirmiausia pabandyk normaliai pakrauti akumą ir tada vėl pasukt starteriu. Nes jeigu laidai per ploni arba nėra gero kontakto, tai starteriui gali neužtekti srovės, kad jis pasuktų dyzelinį variklį