SAAB 9-5 3.0 TiD. Ausinimo skyscio beda

AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Standartinė AUGIS » 2010 Gru 30, 08:22

Pirmiausiai reiktų įsitikint ar tikrai per kamštį. Jeigu tikrai tai graičiausiai sistemoje susitaro per didelis spaudimas. Priežastim gali būti galvutės tarpinė (patyriau praktiškai) tiek skyčio perkaitimas ir užvirimas pvz nesuveikiant ventiliatoriui -čia teorinė mano prielaida.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
bremigijus
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 2010 Geg 12, 15:45
Miestas: Vilnius

Re: SAAB 9-5 3.0 TDI. Ausinimo skyscio beda

Standartinė bremigijus » 2010 Gru 30, 08:33

Na pas mane buvo panaši bėda - leido aušinimo skystį važiuojant. Kai auto neužvesta nebuvo jokios balos, niekur neleisdavo. Nuvažiuoji keliolika km, SID'as praneša, kad nebėra aušinimo skysčio.

Aeropoly pasakė, jog pompa ir paprašė 5 Daukantų. Tada nuvariau pas meistrą, tai sakė, kad užtenka pakeisti tik tarpinę prie pompos, nes sena kai parodė - visa sueižėjus ir lūžinėjo. Bet tuo pačiu pakeitė ir pompą, nes senos pompos guoliai dirbo su garsu, tai sakė metų bėgy reikės keisti, o ardymo daug. Viskas kainavo 3 Daukantus.

P.S. Gal ir ne į temą, bet gal bus aiškesnė situacija. Kai atsirado ši bėda, buvo pakeistas termostatas (termostatą keičiau Aeropoly). Tik išvažiavau iš serviso ir pravažiavus apie > 20 km prasidėjo ši bėda.
SAAB 9-5 2.3t AERO MY02
Vartotojo avataras
Dudutis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2010 Bal 15, 20:26
Miestas: Elektrėnai
Contact:

Standartinė Dudutis » 2010 Gru 30, 09:28

Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Gru 30, 09:34

Dudutis rašė:Pirminis leidimo pozymis yra pro bakelio dangteli. Leidzia buten vaziuojant. Stovint automobiliui, susilus varikliui neleidzia, nuvaziavus apie 50 km, issipletimo bakelis istusteja. Visas skystis iseina lauk.
Pati kamsti keitei ? Ar vaziuojant,ar stovint su ijungtu varikliu - turetu matytis skyscio nutekejimas...,nors kartais,buna sunku pastebeti.Jei tarpine pradegus - daugetu tepalo.Jei begtu pro kamsti,tik uzgesinus varikli - trukus galva,varo dujas i ausinimo skysti,kyla slegis.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 30, 09:54

Edgaras' rašė:Kelintų čia metų audi ir kas per transmisija, kad daugiau nei kanistras pilas tepalo? Ar čia dvigubintas piltuvas - pusė klientui o pusė sau...


gerų metų A6, greičiausiai tiptronic (nesigilinau)....yra kažkokios vibracijos, žmogus nuvarė į servisą, o ten sako kad reikėtu pradžiai tepaliukus pakeist, o pagal gamintoja, tai darosi du kartus (2 kart po 6 ltr.)....į klausima ar tikrai padės,- atsake, kad buvo penki panašus atvejai, dviem padėjo triem ne... :!:
atsiprašau už "ne į tema" :roll:
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Gru 30, 10:26

rudik900 rašė:gerų metų A6, greičiausiai tiptronic (nesigilinau)....yra kažkokios vibracijos, žmogus nuvarė į servisą, o ten sako kad reikėtu pradžiai tepaliukus pakeist, o pagal gamintoja, tai darosi du kartus (2 kart po 6 ltr.)....į klausima ar tikrai padės,- atsake, kad buvo penki panašus atvejai, dviem padėjo triem ne... :!:
atsiprašau už "ne į tema" :roll:
Ar tiptronic,ar kitoks -onic - jokio skirtumo,cia tik kiekvieno gamintojo uzpatentuotas valdymo pavadinimas.Su pacia deze,tai neturi nieko bendro.Tos pacios dezes(gamintojas ZF,ar AISIN,ar ...) ejo/eina i daugeli skirtingu gamintoju automobiliu.
Cituoju : " 12 litrų po 180 lt" ,ar klaida ivelei,ar....?Neteko ,su tiek kainuojanciu tepalu, susidurti.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Standartinė AUGIS » 2010 Gru 30, 10:42

Dudutis rašė:Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?

Man keitė galvutės tarpinę Panerių servisiuke, padarė neblogai, kainavo 943 litus tame tarpe darbai 400 litu kitka prekės.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 30, 10:46

ten oficialus servisas....matyt ant tepalo kanistros bus AUDI užrašas... :?
už SAAB POWER STEERING FLUID paskutini karta pas atstovus mokejau 90 lt. už pradaryta ir biški nupilta ipakavimą....SPEEDPARTS'e toks tepalas apie 85 SEK :o
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Gru 30, 11:23

rudik900 rašė:ten oficialus servisas....matyt ant tepalo kanistros bus AUDI užrašas... :?
už SAAB POWER STEERING FLUID paskutini karta pas atstovus mokejau 90 lt. už pradaryta ir biški nupilta ipakavimą....SPEEDPARTS'e toks tepalas apie 85 SEK :o
Aeropoly pirkau 1l ,tai gerai nepamenu,bet ~ 50-60 Lt. kainavo.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 30, 11:33

Dėl bajerio duosiu maža palyginimą, 85 SEK = 4 puodeliai kavos.... :)
einys
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 2009 Rgs 07, 16:25
Miestas: Kaunas

Standartinė einys » 2010 Gru 30, 12:32

Dudutis rašė:Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?
Temk i servisa ir gali ieskot kito motoro. Tarpines pakeitimas nebeisgydys. Tas pats pas mane buvo.
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2010 Gru 30, 12:41

einys rašė:Temk i servisa ir gali ieskot kito motoro. Tarpines pakeitimas nebeisgydys. Tas pats pas mane buvo.
taip drastiškai negąsdink žmogaus :lol: gal lengviau išsispręs problema, ko ir linkėčiau.
9-5 2,3t MY02
Vartotojo avataras
Dudutis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2010 Bal 15, 20:26
Miestas: Elektrėnai
Contact:

Standartinė Dudutis » 2010 Gru 30, 17:25

Buvau pas Daudrių. Problema nuo variklio. Beardant bus matyt daugiau...
Pradinis variantas taprinė. Jei nebus motore daugiau bėdų. Kaina prasideda nuo 1.000,- Lt iki 7.000,- Lt.
Išskrodus variklį bus matyti, verta jį tvarkyti ar ne...

Na nebent kas nors dar turi kokių patarimų
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Gru 30, 18:53

kai bus aisku kas per gedimas ir kokia remonto kaina, pasakyk, pabandysim kazkiek kaina susvelnint :)
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2010 Gru 30, 19:08

Reikėtų garbės lentą 3.0 TiD'iniams sukurt...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių